Life: nøyaktighet på testen. Beviset. 1000 ganger mer nøyaktig

Sydney
LIFE 09.10.2020 kl 13:42 2165


Låner fra tekinvestor ettersom jeg ikke sant noe konkret om dette her.


chunwaitsui15
7
346
28 juni
Arbeidet Dr Konstantin Kloppstech VP Technology LIFECARE (DD/LC) har utført.

Power point: https://simuleurope.com/2018/attd/Files/(andreas.pfuetzner@pfuetzner-mainz.com)ePoster%20NIA.pdf 11

Presentasjonen beskriver hvor mye mer nøyaktig deres nanosensor er kontra enzyme-linked immunosorbent assay (ELISA). Ser at linken ikke fungerer ved å trykke direkte på den så klipp og lim hele adressen.

The ELISA reference method was shown to have a 100 % specificity within an observed linear detection range from 10 ng/mL to 1000 ng/mL With similar specificity, the linear detection range of the NIA was shown to be between 0.01 ng/mL to 1 ng/mL, i.e. the NIA was 1000fold more sensitive than the reference ELISA. Minor unspecific binding of IgG was observed with the NIA technology at chicken IgG concentrations > 1000 ng/mL

“ELISAs are one of the most sensitive immunoassays available. The typical detection range for an ELISA is 0.1 to 1 fmole or 0.01 ng to 0.1 ng”
Forklaring om Elisa deteksjon: https://www.enzolifesciences.com/science-center/technotes/2019/september/why-are-sensitivity-and-specificity-important-parameters-for-an-elisa?/ 1

Her står det altså “the NIA was 1000 fold more sensitive than the reference ELISA”

NIA:
NANO-IMMUNO-ASSAY (NIA) - A CANTILEVER-BASED
NANOSENSOR TECHNOLOGY FOR POINT-OF-CARE
MEASUREMENT OF PROTEINS IN BIOLOGICAL SAMPLES

In our proof-of-concept experiment, the NIA in comparison to the classic ELISA was shown to be substantially more sensitive, less time and resource consuming. With the NIA it is possible to determine the analyte-binding directly within minutes and without any further labeling requirement. In addition, the small size of the NIA sensors allows for integration into Lab-on-a-Chip technologies, which will enable point-of-care testing with a laboratory
quality level.
Redigert 19.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
farsken
09.10.2020 kl 14:04 1962

"28 juni" ...
Struts
09.10.2020 kl 14:29 1806

Vel - i DAG er det vel artikkelen i FA (nettsiden) som fikk aksjen til å vende fra sør til nord (etter en del av de sedvanlige algoritmehandlene). Uansett ekstremt volatil!
Redigert 09.10.2020 kl 14:31 Du må logge inn for å svare
HP17
09.10.2020 kl 14:33 1753

Er nok ikke tilfeldig at kursen har gått denne uken på høyt volum. DD/Life har testet mer enn 100 personer daglig siden september og en begynner nok nå å få et godt begrep om hvor god denne testen er?
Sydney
09.10.2020 kl 15:10 1582

Men har vi noe å frykte ift nøyaktighet?? Det må jo være bankers??
Bove
09.10.2020 kl 15:39 1441

Jeg hadde faktisk tenkt meg at kursen ville gå opp mot 9 tallet for noen dager siden, men slik gikk det ikke.
Ikke sikkert at kursen går over 9 i dag heller, men det er jo lov å håpe.
Men at den vil gå høyt i den nærmeste fremtid, ja det tror jeg. Derfor selger jeg ikke en eneste aksje på dagens volum. Om den går en del ned sånn inni mellom, det får nå våge seg.
Tålmodighet, tålmodighet.

bove