Kursmål NANO: 2021: minst 50 kr. est./exit 2022: minst 130 kr

Slettet bruker
NANO 12.10.2020 kl 05:38 19872

Sakset fra StockTalk:

"Mye tyder på at bunnen er svært nær i Nordic Nanovector, om den ikke allerede er inne.

Aksjen er upopulær og undervurdert, og fikk det siste nådestøtet ned etter den rettede emisjonen på 17,5 kroner. Jeg mener at vi kan se konturene av en bunnformasjon rundt 15 kroner.

Kapitaliseringen på Nordic Nanovector er på rundt 1,2 milliarder etter at selskapet nylig ble tilført 231 millioner i den nevnte rettede emisjonen.

Som påpekt i den forrige tråden er aksjen nå så rimelig at kapitaliseringen er lavere enn den var før kapitaltilførselen, og aksjekursen hadde da allerede falt en del på grunn av emisjonsfrykt. Dagens prising er ulogisk og på grensen til absurd.

Betalutin virker! Medisinen bidrar til kraftig redusert vekst av kreftsvulster hos pasienter med non-Hodgkins lymfom (NHL).

Videre er Betalutin veldig nyttig også for NHL-pasienter som har blitt resistente mot rituximab-behandling, jf. artikkel i anerkjente Journal of Nuclear Medicine (JNM) omtalt i forrige tråd.

Hvis disse pasientene får en injeksjon med Belatunin kan de behandles igjen med rituximab og får bedre respons på behandlingen.

Denne formen for kombinasjonsbehandling er fremtiden, og har helt klart en stor verdi for big pharma - og en mye større verdi enn klovnene som i skrivende stund dumper NANO-aksjer på 15-tallet kan fatte...

Dessverre har ledelsen forkludret oppsiden en del på grunn av disse utvanningene på lav kurs, men vær trygg på at dette blir en suksess til slutt - helsevesenet globalt trenger Betalutin.

Mine kursmål:
Pr. 31.12.20: minst 20 kroner per aksje
Pr. 31.12.21: minst 50 kroner per aksje
Exit/oppkjøp, est. 2022: minst 130 kroner per aksje [noe som er en del lavere enn mitt opprinnelige estimat, men det skyldes at oppsiden må fordeles på flere aksjer enn opprinnelig antatt]

Just for the record: aksjen er sist handlet på 15,6 kroner"
(gjengitt med tillatelse fra StockTalk)
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.10.2020 kl 10:37 6805

Norske investorer har tydeligvis godt husk. Jeg tror nok at hovedårsaken til at kursen ligger der den ligger skyldes selskapets historie. Rett nok har selskapet skiftet ledelse og ser man på hva som har skjedd med selskapet siden nyttår så kan man ikke ungå å se at den nye ledelsen har tatt viktige og riktige grep. Men det hjelper tydeligvis ikke så lenge det hersker en viss usikkerhet mhp selskapets finansiering. Det er allmenn kjent at dagens kassabeholdning ikke holder ftrem til målstreken med Betalutin. På ett eller annet tidspunkt må ledelsen ta nye grep for å sikre finansieringen. Det kan være en ny emisjon, inngåelse av partneravtale eller opptak av lån.

Men jeg er rimelig sikker på at de største aksjonærene ikke slår hånden av ledelsen når selskapet er såpass nær målstreken med Betalutin. Selskapet vil være garantert finansiering frem til målpassering. I den grad selskapet klarer å komme til mål uten å inngå partneravtale, så vil det vært godt nytt for aksjonærene som da vil få en større andel av inntektene/verdistigningen av NANO. Det vil også sikre ledelsen/styret langt sterkere kort på håndene når de skal forhandle freem en partneravtale ifm kommersialisering av Betalutin.

En annen usikkerhet, som investorene tydeligvis ikke er like bevisst, er at des nærmere NANO kommer målstreken dess mer fristende blir det for et BP å forsøke seg på oppkjøp. For den dagen Betalutin blir et godkjent produkt vil prisen på NANO bli noe ganske annet. Og det er jo rimelig klart at dersom det kommer et bud i løpet av vinteren/våren så vil verdien på NANO bli en ganske annen enn det den er i dag.

Her er det bare å lene seg tilbake, la ledelsen gjøre jobben og ta Betalutin mot mål og smøre seg med tålmodighet. For jeg er ikke i tvil om at Betalutin fungerer meget godt. Den største trusselenm er vel eventuelle konkurrenter som skulle komme opp med et bedre produkt. Og da mener jeg ikke bare bedre virk ningsgrad, men også bedre hva angår bivirkninger og behanndlingsregime. Men det tror jeg kan bli tøfft.
Bullinvestor
20.10.2020 kl 18:23 6580

Igjen et godt innlegg fra deg London, det trengs i en ellers så elendig kursutvikling i en lengre periode. Enig i det du skriver her. Så lenge man tror på Betalutin så er det bare å drite i kursutviklingen. Aksjer er jo en merkelig greie, det kan snu når vi minst forventer det.. Prøver selv å fokusere på andre ting i mellomtiden. Ja la ledelsen gjør jobben som du sier.
braastad-xo
20.10.2020 kl 19:58 6423

Hvis en av de store aktørene skulle komme på markedet med et tilsvarende produkt som Betalutin, vil ikke da NANO bare bli skviset ut av sidelinjen? Det er vel kapitalen som råder innen farma også?
Greier overhodet ikke å se for meg at NANO skal kunne ta produktet til markedet alene og så tro at de kan konkurrere med big pharma etter hvert. Jeg mener det har vært på grensen til selvmord av NANO å proklamere at de skal ta Betalutin til markedet selv.

Dette er vel akkurat som innen næringsmiddelindustrien, der de store aktørene kjøper seg hylleplass på bekostning av de mindre aktørene, selv om de mindre aktørene kan ha et bedre produkt. Enten blir man spist/kjøpt opp av de store eller så ender det med nedleggelse/konkurs.
frontal
20.10.2020 kl 21:55 6276

At Siessenner velger å selge, tross legevenn er liten varsko for meg...

Fasiten er å følge med tett hva som foregår blant top10.
RGTBJØRN
21.10.2020 kl 00:38 6086

Vært med i NANO før, gikk da inn på 14. Nå tror jeg aksjen vil vandre stadig nedover, det er for tidlig å kjøpe denne, Hvis man ser på historikken har aksjen vært nede i 11-12. En tommelfingerregel for meg er med en emi 17 skal den halveres, som det ble skrevet ovenfor skal enda mere kapital inn i NANO som brenner penger.
RGTBJØRN
21.10.2020 kl 09:52 5834

I vinter var faktisk aksjen under kr 10 da panikken var løs , at den skal ned mot iallefall 11-12 er ganske sikkert iallefall. For dem som vil inn vil jeg vente med kjøp av denne til selgerne har fått tømt seg skikkelig.
stockwalker
21.10.2020 kl 10:08 5771

Noen som får kontakt med EGM nå på oppgitt webadresse ?
Slettet bruker
21.10.2020 kl 10:17 5726

Da var det gjort. Ingen kan gjøre krav på aksjer til 17.50 nå.
Skulle det komme heftige nyheter i de kommende timene, dagene. Så er juridisk sett alt ryddig.
Fint.

MiniMe
21.10.2020 kl 10:43 5619

Da er det på høy tid å erverve aksjer i Nano. Oversolgt og nesten 4 kr opp til emi kursen. Happy hunting
Londonmannen
21.10.2020 kl 10:43 5616

Interessant å se at jeg i dag kan kjøpe NANO aksjen til en kurs som er lavere enn da jeg i februar 2016 kjøpte mine første NANO aksjer. Og det kun ett år før Betalutin er planblagt å bryte målsnoren.
Vel, dette med målsnor er ikke noe nytt. Da jeg kjøpte NANO i feb 2016 så var målsnoren satt til 2019. Som vi alle vet ble det aldri realitet. Men nå har selskapet en helt ny ledelse og såvidt jeg har registrert har den nye ledelsen tatt mange riktige grep. Og fortsetter de med det så kan man jo i det minste håpe på at målstreken nå blir liggende fast.
Slettet bruker
23.10.2020 kl 05:46 5238

Ser ut som om NANO fikk ristet av seg de siste utålmodige selgerne på blanke 14,00 torsdag.

Nå er det på tide å starte oppturen. Siden rep. emisjonen på 17,5 er avlyst vil ikke aksjen stoppe opp der heller når oppturen og reprisingen starter.
heilo888
23.10.2020 kl 09:32 5025

Jeg kjøpte i likhet med deg mine første Nano-aksjer vinteren 2016.
Men dessverre er det nok nå Covid-19 som i første omgang avgjør hvor målstreken er.
Noe kan nok en god ledelse påvirke rekrutteringen, men utviklingen av koronapandemien kan de gjøre lite med.
Kagge
23.10.2020 kl 16:27 4835

Som alt annet for tiden.. går det bra er det ledelsen - går det dårlig så er det covid-19 🙈

Nano gikk fra 10,- til over 30,- på noen måneder i vår. Jeg tror vi kan gjenta det innen utgangen av året
Slettet bruker
25.10.2020 kl 16:17 4499

Tviler på at NANO skal ned til rundt 10 igjen. Meningsløst å selge nå, i håp om å komme inn billigere.

Opptur til 30+ kan fort skje i løpet av året. Men den virkelig store oppturen kommer ikke før til neste år. Her vil tålmodigheten gi god uttelling til slutt.
frontal
25.10.2020 kl 19:15 4360

Jeg tror ikke mange av dere har forstått hvilke følger Covid-19 kommer til å gi NN og forsåvidt alle andre norske bioteks.
Uten gode nyheter skal den nok ned under 10 ja
Lotepus
26.10.2020 kl 15:24 3968

Blir neste emisjon på 5 eller 10 kr ?
frontal
26.10.2020 kl 17:03 3825

7.5 kr?
snoken
26.10.2020 kl 17:15 3782

Er det ikke rart at lederne ikke går foran og kjøper masse aksjer i nano?
Det synes jeg er meget rart,hvis alt går på skinner.
Ugler i mosen...
stockwalker
27.10.2020 kl 10:29 3439

Noen med edru betraktning på Nano kursen nå ?.. nappet i 13,07.. ca 4,5 kr under emikursen (17,50) for 13 mill aksjer

587 mill er blåst vekk fra mcap siden emi 23.sept .. er dette en aksje eller tippebong ?
Redigert 27.10.2020 kl 10:37 Du må logge inn for å svare
Bjørkhaugen
27.10.2020 kl 10:56 3380

Jeg slår meg til ro med at det alltid er fort gjort å fulltegne emisjonene, det er større spillere som ikke har noe problem med det, og de sover nok godt om natten uten å ligge over tastaturet og f5 tasten. De er klar over potensialet til NANO og er villig til finansiere videre utvikling.

Jeg er ingen storspiller, jeg kjøper jevn å trutt. Nærmer meg siste emikurs i snitt, og er kjempenøgd med det. Alle visste om emi, de fleste skjønner at det kommer emi også neste år mest sannsynlig.

Aksje eller tippebong, vel, Betalutin har megapotensialet, selskapet er nå priset slik at du får det potensialet på billigsalg uavhengig av kursutvikling i det korte bilde.
Samtidig er det høy risk, får vi det ikke på markedet er det null verdt.

Skal du være med her må du ha høy risktoleranse, det er alt eller ingenting. Jeg kjøper og kommer til å fortsette å kjøpe i tiden fremover, jeg har planer om å sitte til medisinen er ute i hyllene, vi er kjøpt opp, eller når lysene er slukket og det er game over.
Slettet bruker
27.10.2020 kl 11:14 3335

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å se frem til neste Jul.
Redigert 27.10.2020 kl 11:18 Du må logge inn for å svare
frontal
27.10.2020 kl 11:39 3289

Ja, men tåle å bli utvannet.

Norsk biotek is not place to be, definitivt!
Redigert 27.10.2020 kl 20:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.03.2021 kl 12:19 2098

Toget går nå...
Slettet bruker
18.03.2021 kl 09:33 1711

🔥🔥denne går nå 23.03 spennede dag.