KOA til himmels!

Anders9ls1
KOA 12.10.2020 kl 12:41 276008

Da har den mest grisete emisjonen på OSE noensinne fått lagt seg, og investorene i KOA kan se fremover, men hva er det som skimter der fremme?

Er det en fremragende opptur som venter?

Med penger til drift ut 2021, en mcap på 1.8 milliard og en verden som kjører mere bil enn noen gang, så ser dette veldig lyst ut.

Q2 ble mye bedre enn først fryktet og bransjen/markedet har tatt seg opp betraktelig siden den gang.

https://www.autonews.com/dealers/record-recovery-dealer-sentiment-q3

Her kan en dobling og vel så det komme veldig fort, da jeg tror mange vil la seg overaske av tallslippene for Q3.

Hold på hatten!
Redigert 21.01.2021 kl 09:38 Du må logge inn for å svare
telefusken
15.11.2020 kl 21:21 8211

Hadde jeg visst mer om hva de faktisk vil, hadde jeg kanskje kjøpt meg inn igjen. I fjor på denne tiden gikk alt så meget bedre i følge ledelsen. Da ble muligheten for utbytte nevnt, men de ga uttrykk for at de heller ville bruke de pengene på å kjøpe opp andre. Oppkjøp kan være bra det, hvis det er noe substans i det. Når vi ikke får noe som helst informasjon er det like lett å tenke at et oppkjøp kan være en fin mulighet for å selge dritt til seg selv og få det betalt med andres penger. Ja, det er konspiratorisk, men de gjør f-meg ikke noe for å berolige eller.

Det eneste jeg fortsatt er rimelig sikker på, er at Teleios vil ha tilbake minst det de har betalt for sin andel hittil. Det ser ut til å være i underkant av 1 milliard. Det kan være en del mindre, men jeg kan ikke se at det er mer. Problemet for småsparere, er at det er så utrolig mange måter de kan få til dette på. Noen av dem er til fordel for småfolket, andre ikke.

Personlig har jeg aldri likt Teleios. Det kommer av at de prøvde å kuppe styret ved å kreve ekstraordinær generalforsamling da de plutselig poppet opp fra intet sammen med noen andre som hadde klart å skrape sammen litt mer enn 5%. Når de i tillegg går helt i svart, er jeg ikke helt overbevist om at de vil meg vel.

Jeg tror ikke på noen måte at selskapet konker, eller at kursen krasjer fra dagens nivå hvis det ikke kommer en ny kollaps i bilbransjen , men jeg ser absolutt muligheten for fortsatt langvarig ørkenvandring her, gitt hvordan de velger å gå i svart. Kortsiktig stor gevinst er jeg skeptisk til, men over tid er det håp. Det gamle kursmålet på 15 kr tilsvarer ca. 6,7 milliarder, og det ble ikke sett på som håpløst den gangen.

De som har puttet mye penger inn nå, bør nok følge med. Selskapet sier at de har nok penger ut neste år, gitt at markedet hoder seg. De må bety at kassa går fort tom hvis det kommer en ny nedgang.

Elkem sier selv at de har 25-30% av omsetningen fra bilbransjen. De ser for seg minst ett år med dårlig marked der, og de er inne på et nivå som er lavere enn KOA siden de leverer tilsatsmaterialer til de råvarene som bilbransjen bruker.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.11.2020 kl 21:38 8188

Takker så mye for seriøs og informativt svar Telefusken. Ja det gamle kursmålet var 15kr og husker jo at en av de store spurte styret om det var mulig å trykke opp flere aksjer til kr 9,50. ikke uten grunn at dette ble gjort ok KOA hadde ikke i utgangspunktet behov for en emisjon da. Jeg er jo inne med en betydelig sum og for meg så ser det ut som MSI har begynt å plukke men jeg kan ta feil. De er flinke til å bytte-selge til hverandre for å trykke kursen litt ned for så å kjøpe tilbake. Men går kursen mot 30 øre denne uka så er jeg rimelig sikker på at Teleios er i gang og da kan kursen gå fort oppover. Men helt for jævlig som de holder på og har de god tid så kan det bli en lang ørkenvandring. Men på sikt så tror jeg at jeg vil gjøre bra penger her da det ser ut for at bilbransjen har tatt seg opp og snart vaksine.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.11.2020 kl 22:02 8082

Hvor har du plukket Elkem info fra?? Bygger dem ikke ny fabrikk i Porsgrunn, kun for bilbransjen.

EV og Hybrid salg går også rett til værs og 2021 prognoser er også svært bra..
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
telefusken
16.11.2020 kl 01:29 7672

Det var i en av de norske nettavisene siste to uker. Finner ikke igjen. Elkem bygger, ja, men den er ikke i drift. De er store på alle mulige silisium og silikonprodukter som inngår i råvarene for bilbransjen, blant annet som grunnlag for metallegeringer. Når de ser et tregt neste år for bilbransjen er det vel ikke tatt ut av løse lufta.

Du må huske på at EV og hybrid ikke kommer i tillegg til tradisjonelle biler. En elbil solgt, er en fossil mindre. KOA leverer til alle typer, men de leverer også girskiftesystemer som ikke brukes i EV, så det er ikke noen umiddelbar fordel at EV øker for de har så vidt jeg vet ingen produkter pr. idag som er unike for EV.

Elkem har større gevinst av EV i dag enn KOA, siden de både leverer til metallet (silisiumforbindelser) og isolasjonsmaterialer (silikoner) til EV.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
telefusken
16.11.2020 kl 01:57 7682

30 øre nå er ca. 3,2 milliarder. Det er ca. 7,1 kroner i gammel kurs. Du får bla litt i arkivet og se hvordan ståa var da kursen lå over 7. Det er lett å tenke at 10 øre ikke er så mye, men det er faktisk mer enn en milliard i verdi.

Jeg tror det beste ville vært å få en stor pleis så kursen får mer håndterlige verdier. Da kan det også være at noen seriøse kjøper litt, for det er ingen av dem som har mandat til å handle når kursen bryter regelverket for børsen slik den gjør nå.

Vi har jo kranglet litt tidligere om de var idioter eller tålmodige da de kjøpte for 9,50. Vi må huske på at de som har masse penger har en helt annen horisont enn oss småsparere. Har du nok penger, kan det være en utfordring å ikke tape for mye, og samtidig ha nok kontanter. Derfor synes mange av dem at det er helt fornuftig å sette pengene inn på foliokonto hos en sentralbank til negativ rente. Da er det ikke noe merkelig at de har veldig lang horisont i aksjer. Har du lang horisont, er det ett fett hva kursen er i dag. Hvis ønsket er å være i fred, kan det være vel anvendte penger å prøve å få kursen flat.

Så lenge det fortsatt ikke finnes offentlig aksjonærregister i Altinn er det lite vi kan si om hvem som gjemmer seg bak en klientkonto bortsett fra at Teleios må ha puttet sine 23,15% i minst en av dem siden de ikke står på topp-20 under eget navn. Det vi kan gå ut fra, er at meglerhusene ikke betaler kurtasje til seg selv slik vi må, så det behøver ikke koste dem så alt for mye å skuffe penger rundt. Selv om det er 100 mill i omsetning, betyr ikke det at verdier for 100 mill har gått fra en eier til en annen. Selv småsparere som trader aktivt kan klare flere mill i omsetning på en dag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Wrold
16.11.2020 kl 07:07 7473

Men KOA ommstiller seg vel også etter produktsjon av ELbiler eller?
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Richter
16.11.2020 kl 07:42 7410

Læs den danske analyse af KOA

"Kongsberg Automotive: Derfor skal aktien fordobles paa ganske kort tid

Af Steen Hillestrøm

Jeg vurderer, at aktierne i Kongsberg Automotive i oejeblikket handles til en enorm rabat og vores seneste analyse viser nu, at aktien inden for de naeste par uger, som minimum skal fordoble sin vaerdi og altsaa dermed handles til et inveau paa mellem 0,40-0,50 NOK for at repraesentere fair value. Aktien handles til sammenligning i skrivende stund til omkring 0,18 NOK pr .aktie. Det skrevne i denne analyse skal ikke ses som en koebsanbefaling, men udelukkende ses som vidensdeling og inspiration og som disclaimer skal det naturligvis ogsaa naevnes, at jeg selv har aktier i selskabet.

Kongsberg Automotive kom i fredags med regnskab for tredje kvartal, hvilket var et regnskab som indeholdt meget mere end blot simplificerede tal for udviklingen i den paagaeldende periode. Regnskabet var den foerste respons paa en virkelig truende og ikke tidligere set krise, som havde ramt selskabet ufatteligt haardt i andet kvartal og som udloeste et behov for en stor emission. Disse begivenheder har haft sendt aktien komplet i gulvet, men nu er det tid til at kigge fremad og kigge paa fakta og ligge bekymringerne bag os og det efterlader et selskab, som pt. er ekstremt undervurderet.

Lad os kigge paa de vigtigste key points fra regnskabet for tredje kvartal isoleret set.

<> Tredje kvartal viste en solid bedring i den globale bilproduktion med 20,3 mio. enheder i tredje kvartal sammenlignet med blot 12,6 mio. enheder i andet kvartal efter den totale nedsmelting paa markederne efter den turbulente foerste boelge af Corona ramte. Bemaerk at der dermed kun er tale om en produktion, som er 3,5 procent lavere end samme periode sidste aar. Bedringen paa markederne skyldes hovedsageligt en markant vaekst paa det kinesiske marked, som altsaa i den grad er kommet igen oven paa Corona krisen, mens baade det amerikanske og europaeiske marked fortsat halter efter.

Vi er dog af den overbevisning, at selvom vi nu ser at den forventede anden boelge af Corona rammer globalt set, specielt i Europa, saa kommer vi ikke til at se den nedsmeltning, som var tilfaeldet i andet kvartal, fordi vi nu kender mere til virus og restriktionerne er mere lempelige og det boer kunne forventes, at en vaccine loesning eller flere er muligt hen mod slutningen af aaret.

<> Kigger vi paa produktionen paa det globale lastbilsmarked, som ogsaa er ekstremt vigtigt for Kongsberg Automotive, saa er det temmelig interessant, at de i tredje kvartal opgoer markedet il at have udviklet sig bedre endde havde for ventet, hvis man kigger paa markederne eksklusiv det kinesiske, som isoleret set er dominerende i vaeksten i perioden.

<> Omsaetningen landede paa 255,2 mio. euro i tredje kvartal, hvilket er et fald paa 8,6 procent i forhold til samme periode aaret forinden. Renset for valutaeffekten, saa var der blot tale om et fald paa fem procent, hvilket var paa linje med det overordnede marked. Bemaerk hertil, at Kongsberg Automotive rent faktisk for september oplyser om, at ordreindgangen i denne maaned viste saa meget bedring, at den rent faktisk var paa niveau med samme maaned sidste aar, mens der renset for valutaeffekten rent faktisk var tale om en vaekst sammenlignet med samme periode aaret forinden. Det er i vores oejne imponerende i sig selv naar man snakker om et selskab, som for et halvt aar siden var i sit livs
krisesituation paa grund af effekterne fra det globale lockdown grundet Corona. Ordreindgangen i tredje kvartal samlet set landede paa 49,6 mio. euro.

<> Kongsberg Automotive opnaaede en driftsindtjening paa 13,9 mio. euro i tredje kvartal, mens indtjeningsmarginalen steg til 5,5 procent sammenlignet med 5,0 procent i samme periode aaret forinden. Loeftet i indtjeningsmarginalen er en kombination af stoerre omkostningskontrol og lavere produktionsomkostninger. De sorte tal paa bundlinjen i tredje kvartal skal desuden saettes op imod det store tab paa driften paa 33,5 mio. euro i andet kvartal i aar.

En vigtig ting at slaa fast efter regnskabspraesentationen er selskabets likviditetsstatus, som alt andetlige var det springende punkt i starten af aaret, som udloeste den her emission og sendte aktien mod bunden. Dette er nu et overstaaet kapitel. Selskabet havde pr. 30 september 200,8 mio. euro i likvider eller godt og vel 1,5 mia. DKK. Bemaerk ogsaa, at Kongsberg endvidere har en yderligere kreditfacilitet paa 60 mio. euro, som selskabet ikke har haft benyttet sig af ved udgangen af tredje kvartal.

<> Kongsberg Automotive valgte i regnskabet for tredje kvartal at opjustere sin omsaetningensprognose for helaaret til nu 945 mio. euro sammenlignet med tidligere prognose paa 914 mio. euro. Opjusteeingen skal ses i lyset af fortsatte bekymringer for udviklingen i den globale oekonomi grundet den igangvaerende anden boelge af Corona, som modsat opvejes at en staerk ordreindgang hos selskabet, som altsaa er fortsat ind i fjerde kvartal til trods for Corona.

Jeg synes det er lidt grotesk, at selskabet nu blot handles til en market cap paa blot 1,91 mia. NOK naar selskabet har bevist, at bekymringerne fra likviditetsudsigterne fra foerste halvaar i aar er lagt bag sig og at selskabet nu er mere end godt rustet med 1,5 mia. DKK i likvider og nu igen kan fokusere paa sine oekonomiske maalsaetninger paa lang sigt til trods for anden boelge af Corona paa den korte bane.

Ved en aktiekurs paa omtrent de 0,40 NOK saa taler vi altsaa stadig om en meget lav market cap paa blot 4 mia. NOK, hvilket skal saettes op imod det faktum, at selskabet nu har likvid reserver paa 1,5 mia. DKK efter en vellykket emission, samt at vi fortsat er langt under tidligere market cap niveauer foer den foerste Corona krise ramte selskabets vaerdiansaettelse.

Aktierne i Kongsberg Automotive har i vores oejne vaeret ramt af flere faktorer de seneste par dage efter regnskabet, fordi at praesentationen er faldet samtidigt med bekyrimgerne forud for det amerikanske praesidentvalg, som nye tiltagende bekyrimger om anden wawe af Corona og nye lockdowns, samt at der ikke er mange institutionelle investorer som officielt daekker aktien. Koebsinteressen har simpelthen ikke vaeret der endnu efter regnskabspraesentationen. Det ventede relief rally er udeblevet. Jeg tror dog paa, at saa snart markedsdeltageerne faar oejnene op for fakta, saa vil aktien meget hurtigt stige op til niveauet paa de her 0,40-0,50 NOK og jeg ikke ikke vaere forundet, hvis aktien over de naeste tolv maaneder vil kunne overstige de 1,00 NOK.

Foruden den overstaaet regnskabspraesentaton, saa er der afslutningsvis to andre kurstriggere jeg kort vil naevne, men som er yderst vigtige i forhold til vurderingen af en investering i Kongsberg Automotive.

1) Selskabet staar foran annonceringen af en ny adm, direktoer, efter selskabet tilbage i begyndelsen af september i aar afskedigede Henning E. Jensen. Det er fortsat uvist, hvornaar en ny CEO bliver udpeget, men jeg vurderer, at det alt andet lige vil have en positiv effekt, naar der bliver sat navn og ikke mindst CV paa vedkommende, som skal drive Kongsberg Automotive videre frem fra nuvaeernede niveau.

2) Den anden ting, som jeg vurderer investorerne skal vaere meget opmaerksomme paa er, at den her turbulente tid som Kongsberg Automotive er gaaet igennem og som har set selskabets kurs falde med voldsomme 84 procent i aar, naturligvis ikke er gaaet naesen forbi selskabets stoerre konkurrenter. Jeg er med paa, at corona krisen har haft ramt alle spillere paa markedet, men vi har af goere med en marked, hvor der altsaa er nogle markant stoerre spillere end Kongsberg Automotive og som finansielt har vaeret lang bedre rustet end det har vaeret tilfaeldet for KOA og som dermed kunne finde det interessant, at markedsvaerdien paa KOA er blevet bombet saa markant tilbage som det er tilfaeldet med en market cap paa blot 1,9 mia. NOK og 1,5 mia. DKK i likvidreserver. Jeg har talrige eksempler paa konkurrerende selskaber, som utvivlsomt med interesse har haft kigget paa kollapset af KOA, men for blot nemhedens skyld kunne man naevne den canadiske gigant Magna International, som har omtrent 30 mia. DKK i cash, hvor en overtagelse af KOA ville vaere et greb i lommen. Det er i mine oejne ganske utroligt, at opkoebsspekulationer slet ikke har vaeret naevnt i nogen sammenhaenge i forbindelse med kollapset af KOA i 2020".
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 08:15 7348

Kongsberg Automotive har posisjonert seg ekstremt bra i henhold til EV & Hybrid. Mange nye produkter og løsninger som effektiviserer elforbruk i bil. Dem lager smart solutions som gjør at levetid og kjørelengde blir bedre, både på EV & Hybrid. Elbiler blir også bedre og billigere, dvs. de som tidligere ikke har hatt økonomi til bil, kan nå investere i elbil i stedet for dyre månedskort :) Husk at Elbil markedet i Norge er Mikroskopisk i henhold til Kina og der gjør KOA det bra om dagen..
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Richter
16.11.2020 kl 08:45 7354

"Aksjeanalyser.com ser et potensiale for aksjen opp mot NOK 0.40 på 1-3 ukers sikt, og opp mot NOK 0.80 på 1-3 måneders sikt".
https://aksjeanalyser.com/2020/10/09/aksjeanalyser-co..
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 08:49 7356

I dag blir en SVÆRT bra dag for KOA, Herr Richter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
unikum
16.11.2020 kl 08:51 7366

Siden du kan dette så er jeg spent på hvilke nye produkter koa har laget i forhold til EV og hybrid. Hvor kommer de inn i bilen hen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 10:35 6979

Det er bare at se den stige støt og roligt imod 0,30-0,50 på den lidt længere bane. 0,30 NOK er lige om hjørnet
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
stockwalker
16.11.2020 kl 10:39 6982

hei vår danske venn .. Koa stiger litt tidlig, venter på mer penger for investering
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 10:56 6878

Potentialet her er også super godt langsigtet, når vi tænker både 2 og 3 år ud i fremtiden. Og jeg er med hele vejen, det ligger helt fast.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 11:38 6660

https://www.tradingview.com/x/8OJbsqyP/ Jeg vil nu ligge mærke til, at Stochastics, nu ligger over 80 for 3 dag i træk. Slutter den over 80 i dag, hvilket jeg tænker den gør. Så vil trenden låses fast. Og alle andre tekniske signaler vil blive "overrulet", så som for eksempel, at aktien skulle gå i "overkøbt" eller andet. Det bliver fuldstændig lige gyldigt her, i og med Trenden er låst fast. Den kan køre over 80 i rigtig lang tid, og indtil den falder under 80 igen, skal man bare holde fast. Det er et af mine mest "bullish" signaler der overhovedet eksisterer. Nu kan vi prøve at holde øje med det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
stockwalker
16.11.2020 kl 14:04 6192

Blir det spleis i aksjen så den ikke triller nede på ti-ørene ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 14:08 6157

Da er enda en Koronavaksine godkjent fra et Amerikansk selskap og 94% effektiv. Ikke rart Koa drar av gårde og Telelos pliukker ? Det tror jeg og da drar den fort opp til 40-50 øre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 14:17 6115

Ganske enig. Det er bare om at sidde helt stille med sine aktier, Den kommer over 1 NOK i løbet af næste år 2021
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.11.2020 kl 14:59 5927

Idag gjorde jeg noe jeg vanligvis ikke gjør - solgte halvparten på 0,265 i påvente av en liten korreksjon.
Enig med dansken i at den skal langt opp på lengre sikt, men på kort sikt:
- høy RSI kombinert
- stanger mot taket i nedovertrenden
- som ligger nært motstand rundt 27
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 15:06 5887

Prøv lige at læse det jeg skriver, hvor jeg har et chart med også. Og så følg det de næste dage. Normalvis vil en Stochastics der køre over 80 i mere end 3 dage, tilsidesætte andre tekniske indikatorere, da den låser trenden fast. Lad os se om det er det der sker. Fordi så vil aktien bare fortsætte med at stige, indtil den igen bryder under 80 for en korrektion ned. Jeg er før blevet fanget på netop dette. Men lidt sjovt at følger, om det nu kommer til at ske, da vi i dag har ligget 3 dage over 80 :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 15:17 5817

Minner meg mye om Telelos dette. Mere og mere sikker på at de plukker og da passerer vi 30 øre denne uka.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.11.2020 kl 15:19 5808

Ja, jeg leste det du skrev om dette.
Kjenner ikke til Stochastics tilstrekkelig til å benytte indikatoren selv.
Og man er jo som regel litt skeptisk til det man ikke behersker... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 15:23 5782

Ja, selvfølgelig. Det forstår jeg godt. Men nu har du i hvert fald mulighed, for at finde ud af om der er noget om det :-) De her små udbombede aktier, har det med at stikke af fra en, når de først begynder at tage det tabte tilbage.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 15:23 5790

Lyser grønt på tre av parameterne her da- om du går litt ned på siden.
https://investor.dn.no/#!/Aksje/S144/KOA/KongsbergAutomotive
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
cover
16.11.2020 kl 16:01 5604

I morgen tror jeg sannelig vi får se KOA drar seg gjennom 0,28.
Kraftig stigning i dag på høyt volum.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 16:07 5568

Mulig 30 øre allerede i morgen. Ny Ceo på gang også.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 16:23 5486

Enig, det lugter meget af 0,28-30 stykker i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.11.2020 kl 16:26 5467

Fantastisk lukkekurs - der blev lige taget godt fra her i lukkeauktionen
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 16:28 5464

Det var et fint hopp i de siste sekundene :) :) Lykke til i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
telefusken
16.11.2020 kl 17:37 5181

Helt konkret hvilke produkter er spesifikke for elbiler?

Det er ingen av de produktene de viser på hjemmesiden som er det. Derimot er det flere der som kun er relevante for fossilbiler. De produktene som ikke er spesifikke for fossilbiler er like anvendelige i elbiler, så det at elbilsalget øker er ikke det samme som at det kommer nye kunder til på grunn av elbilene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 17:41 5141

Det gjorde jeg også, når den steg fra 17 til ca 20 øre. Så måtte jeg kjøpe meg opp igjen på høyere nivåer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Wrold
16.11.2020 kl 18:10 4997

Telefusken
Leste i fra koa at vi er godt rustet for og ta i mot markede for Ev og Elbiler produksjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 18:17 4954

Syns du blir og mer patetisk. Har 9.171.307 aksjer i KOA til 0,1512,-
Hva har du tjent på i månedsvis å prate ned aksjen?
Hvor mye trygghet må du ha før du tør å kjøpe.
Er jo ikke noe positivt som kommer fra deg. Kjøp nå heller aksjer i KOA og hold kjeft.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 18:38 4869

Telefusken. Husker du før i Koa vat det så og si ikke noe skriverier om Koa her på forumet. Nå er hele bøtteballetten kommet hit hehe.. men artig at det er litt liv å røre rundt aksjen da 🙂🙂
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
telefusken
16.11.2020 kl 18:47 4805

Jeg prater ikke ned selskapet, men prøver å få litt edruelighet inn i fremtidsvurderingene. Det slenges ut den ene påstanden etter den andre om fantastiske ting som skal skje, men ingen kan vise til noe konkret.

Faktum er at selskapet var like godt posisjonert for fremtiden for akkurat ett år siden. Da var de litt bedre enn året før som var litt bedre enn
det før det igjen. Det er ingen fantastiske ting som har skjedd nå, bortsett fra at de reddet seg fra en konkurs ved hjelp av en særdeles grisete emisjon som resulterte i en veldig lav kurs.

Jeg må ikke ha trygget for tap, men fra en særdeles potensell mulighet for langvarig ørkenvandring. Det er to helt forskjellige ting. Kommer selskapet seg ordentlig på beina, og Teleios viser at de faktisk kan industri, vil det være gode muligheter til å tjene godt selv om kursen er høyere enn nå.


Forøvrig er det litt spesielt at en som trodde at "Vil ikke verdiene på pengene til alle aktionærer gå ned- " ved en aksjespleis ber noen om å holde kjeft.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 19:46 4550

Liker ikke ordlyden at en ber en annen om å holde kjeft da Telefusken har god innsikt i Koa. Forskjellen på meg og Telefusken er at jeg har betydelige midler i selskapet og ingen tvil om at telelos har en plan. Men for meg så virker det som dem har begynt plukkinga og da går det fort oppover.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.11.2020 kl 19:46 4563

Liker ikke ordlyden at en ber en annen om å holde kjeft da Telefusken har god innsikt i Koa. Forskjellen på meg og Telefusken er at jeg har betydelige midler i selskapet og ingen tvil om at telelos har en plan. Men for meg så virker det som dem har begynt plukkinga og da går det fort oppover. Men at du til tider snakker ned selskapet er det ingen tvil om så mulig du handler hehe
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
TABZE
16.11.2020 kl 20:33 4358

Begynner å få høydeskrekk nå. Nikko har du noe analyse hvordan den kan gå de neste dagene?du har i hvert fall mer peiling enn meg her😁.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare