Eldar Sætre vil ikke prate om kalkuner?

auxe
EQUINO 12.10.2020 kl 16:30 940

Hvor mange kalkuner i Equinor , (Tidligere med en stolt Industri,oljehistorie og ved navn Statoil). vil ikke Eldar prate om ?
Men det var før Helge Lund trådte inn i Sjefsstolen, En mann som burde ha fått en offentlig granskning og blitt en sak for Økokrim.
Nå skrapes det i overflaten til Equinor og noen Lik faller ut, det ser ut som pressehusene også lukter lik, og jeg er helt sikker på att det kommer flere.
Beklageligvis så er det Tina Bru , en lettvekter i Høyre som er Oljeminister nu og det ser ut som hun blir valset over av Sluggerne i Equinor.
Jeg kan nevne Angola og Skiferoljen i USA , men tror det kommer opp mye mere etterhvert som pressen graver opp mere lik.
Listen over fadeser med utsetting av oppdrag til Asia er veldig lang også , her har jo det generert mye ekstra jobb til norske leverandører, så det er positivt.
De har også skviset Norske underleverandører helt til beinet, særlig i ISO fag til det skammelige, mens de spiser Kalkuner i Houston.
Jeg synes Statoil har gått ifra å bli en Historie med stolthet , til å bli Equinor med en skammens Pøl med korrupsjon og sløseri og stormannsgalskap.
Mitt forslag er att utenlandsavdelingen skilles ut og blir solgt. det må politikkere inn som er harde i klypa og utøver eierskap og hele Equinor burde vært satt under Administrasjon, Dvs all makt taes over ifra eierne, det blir ryddet opp og nytt styre og ledelse blir satt inn, det skjer jo selvsagt ikke.
Vi husker Kværner og Norske Skog , som industri skandaler, den største industriskandalen i Norge er i ferd med å opprulles i nådtid nu.
Jeg holder som Norsk Skattebetaler, Styre og Toppledelsen I Equinor som ansvarlig for dette og for å ha en Ukultur uten sidestykke både i størrelse og i uhmnskheter.
Equinor Shorter kandidat nr. 1
Har mistet all troverdighet og jeg tror todelt, mye dritt som kommer opp og Olje er vel ikke så sexy lengre, mest tror jeg på all den dritten de har skitti i sitt eget reir
Kurs i dag 133.85
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.10.2020 kl 16:34 929

samme dritten som i NHY dvs daukjøtt som styrer skuta hvor mafiastaten er storeier!

holder meg holdt unna daukjøttfabrikken nr 2
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
auxe
12.10.2020 kl 16:41 916

Da burde du flytte til Italia så får du se hva Mafia er , selv er jeg sjeleglad for å bu i ett av de beste Demokratiene i verden.
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
auxe
26.10.2020 kl 17:14 760

126.40
Melkøya stengt til høsten neste år
Equinor har trøbbel på mange kanter, sist nu så er Melkøya stengt til høsten neste år
Bare å fortsette shorten .
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
pengex
26.10.2020 kl 17:45 737

Skal vi ned under 100kr igjen ? Butikken har jo cash så det holder....
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
auxe
26.10.2020 kl 18:25 673

29 Okt. får vi svar
Skal de låne til Utbytte igjen?
Redigert 20.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare