Gullrekka som ble til gråstein

polemiker
NRK 21.09.2018 kl 21:56 949

Har ikke sett på denne "gullrekka" til NRK på en stund, men lot det stå på i kveld. Det blir det nok en stund til at jeg gjør. Beat for Beat virket helt patetisk og åpenbart et regissert syngeshow med lettere beduggete og avdankede musikanter. Nytt på Nytt er blitt til et sosialistisk propagandashow fordekt som humor. Er det virkelig ikke er noen voksne igjen i kanalen som skjønner hva de holder på med?

Tror tiden nærmer seg nå at det holdes en folkeavstemming om vi skal beholde NRK eller bare avvikle hele greia. Kunne vært artig å få en meningsmåling nå om hvordan ståa er i det norske folk.
Sotah
21.09.2018 kl 22:01 947

Da havner nok stemmen din under kategorien andre med 0,4 %, Pole. Og det er litt mer seriøst enn jeg pleier å være på en fredag. Det vil bli et ramaskrik som vi ikke engang opplevde under striden om Alta-vassdraget. Du kødder ikke med TV-vanene til folk. Bare se hva som skjedde her når gamleforumet ble lagt ned. Det sitter fremdeles folk og snufser.
Fjordgubben
21.09.2018 kl 22:14 936

Ser aldri på noen av disse programmene, den såkalte humoren er som TS sier bare fordekt marxisme og dertil PK.

Disse syngeprogrammene er så deprimerende at jeg nesten begynner å forstå de som begår selvmord.


Nei det var bedre før.
Biggy
21.09.2018 kl 22:19 929

Nrk skal bestå,men hva om de som ser på Nrk selv betaler for det?
Uverdig å tvinge alle som velger å eie tv for å se på andre stasjoner
til å bli kunder hos Nrk!
Betal-tv for Nrk samt statlig tilskudd for den offisielle rollen Nrk har ved kriser.
polemiker
21.09.2018 kl 23:09 912

Tror ikke det er så ille Soten, men tror du har rett. Tiden er ikke helt inne ennå, men den nærmer seg! Folk under 30 bryr seg ikke så mye om NRK.

For å ta meg selv, så var jeg svært fornøyd med NRK for en 3-4 år siden, men nå klarer jeg meg godt uten. Poliikken er blitt gjennomsyret i hele organisasjonen. Om jeg kan bli spart for 3000 per år, ville det vært en bonus. Kunne sågar hatt betalt noen hundrelapper for å se de få programmene jeg kunne ha interesse av.
Pedal
21.09.2018 kl 23:15 908

Betal-tv ville være rettferdig,og Nrk Sports-pakke ville heg betalt for.
Sporten har de ennå ikke greid å ødelegge med venstrevri og PK-svada.
polemiker
21.09.2018 kl 23:35 899

Enig Pedal, der er de gode! Tidligere hadde de noen programmer med granskende journalistikk, men det er det blitt slutt på. Nå sitter 95% av "journalistene" å ser på PK media i de ulike land og bruker google translate.

Liten historie fra virkeligheten sånn på fredagskvelden. Har en god kamerat som også er mer enn middels interessert i politikk. Han har i 25 år alltid hevdet at han er en sosialdemokrat og stemmer på AP. Etter å ha hørt på hans argumenter og utsagn de siste 5 årene har jeg begynt å kalle ham for kommunist. Han har inntil nylig blånektet for det, men her om dagen kom han ut av skapet og faktisk innrømmet at han var kommunist :-)

Vi er fortsatt gode kompiser, men noen dype politiske diskusjoner blir det lite av. Han får leve i sin livsløgn.
atnorhe
22.09.2018 kl 10:01 868

Ja, alt var mye bedre før, og under krigen var det visst helt fantastisk:)
Slettet bruker
22.09.2018 kl 11:44 857

Tok en titt på Senkveld med Olafsen og Blipp i går. Det blir første og eneste gang. Studioet var fylt med unger på bleiestadiet og i sofaen satt det selvsagt en homse som skrek og hoiet som om han satt på en dildo. Fytte faen!
Slettet bruker
22.09.2018 kl 13:41 840

Lenge siden jeg har sett på denne "gullrekka"
Bare møl,det er så himmelropende hjernedødt,at jeg ikke fatter at noen gidder å kaste vekk tid ved å se på det.
Men èn ting skal nrk,ha kred for;bildekvaliteten på sendingene sine,der går de tv2 en høy gang,for der er kvaliteten så elendig at det faktisk er til å hånflire av!