Blir nok full ordrebok på Reach etter dette!

MH77
REACH 12.10.2020 kl 17:53 1798

This is the world’s first combined MC3D node and Ultra High Density (UHD) streamer survey acquired simultaneously.
The nodes have been deployed for FWI and detailed imaging in a very cost effective way.

We could not have realized such a technically and operationally advanced project during these challenging times without our project partners.

Our continued gratitude and appreciation is therefore given to BGP, MagSeis Fairfield, Reach Subsea and DUG

We eagerly await to see the superb results of this world first LumiSeis TM MC3D dataset.

Fast Track data will be available in January 2021.

Redigert 20.01.2021 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
cracker jack
12.10.2020 kl 18:00 1783

Havbunnsseismikk/noder er visstnok bedre stilt enn streamer slik markedet er nå, men spennende å se om en kombinasjon av teknologiene blir state og the art for presise funn. Er bruk av ROV for utlegging av noder på det eksperimentelle stadiet, eller er det den foretrukne teknologien? Før var det mye kabelslynger med noder som ble rullet på havbunnen.

Ser lovende ut for flere oppdrag ja: « This accurate ROV-based node handling also makes the LumiSeisTM seismic ideal as a baseline for future 4D surveys across producing fields, says the Seismic Partner CEO Kristen Berli.»

Fikk ellers mer påfyll på 1,6.
Redigert 12.10.2020 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
12.10.2020 kl 19:02 1715

Jeg er ikke noen ekspert, men noen hovedpoeng har jeg snappet opp.
Foruten noden i seg selv så er det i obn viktig å finne den mest effektive måten å håndtere nodene på. Spesielt på dypt vann har rov tradisjonelt vært inne i bildet sammen med noder, mens det på grunt vann har vært forskjellige "tauesystemer".
Jeg hadde et par års tid et øye til Ags. Mest pga Jogeir Romerstrand som har vært helt sentral i utviklingen av nodehåndteringen, samtidig som han er styremedlem i North og Havila.
Noder+North+havila subsea/harmony+Reach så for meg ut som et godt regnestykke. Gjerne med såpass mange synergier at et nytt selskap kunne vokse opp?

At Reach blir foretrukket på nybrottsarbeid og nyvinninger sier egentlig det meste om hvilke kompetanse som er på plass.
Odi.1
12.10.2020 kl 19:13 1701

Skal bli spennende å se om dette har fungert optimalt , svaret får vi i Januar.
cracker jack
12.10.2020 kl 19:17 1688

Mange takk for at du tar deg tid til å svare. Jeg sitter også med det inntrykket av reach, at de er pålitelige og leverer ypperste kvalitet på sine operasjoner, og blir av den grunn foretrukket som partner i slike prosjekter. Videre er jeg veldig imponert av den driftsmessige delen. De har en organisasjon som er i stand til å levere fantastiske resultater.
Jæims Bånn
12.10.2020 kl 19:34 1657

Det som pirrer meg mest med aktivitetstallene er de høye tallene på utleie av personell. Vi har sett de siste par årene at Reach har gjort rov-arbeid ombord på andre subsea-aktørers skute. F.eks normand vision på dette vannrense-greiene. (Husker ikke navnet😉)
I mitt optimisthode så betyr det at Reach spiser andeler, leder an i utviklingen og tjener penger i et marked der de andre prater mer med banken enn kunder.
Det strategiske valget med å leie skip har vært vellykket.
Valget med å satse på utviklingen av Surveyor er vellykket.
De tjener penger.
Kursen er 1 kr under det den var forrige Paretomesse.
Slettet bruker
13.10.2020 kl 00:32 1544

Meget spennende lesning og viser at selskapet har flere ben å stå på. Gleder meg til Operational Figures torsdag!! Ikke så rart det har bullet seg...... Bull.
keane
14.10.2020 kl 13:49 1326

Fisker litt mer....op.-tall i morgen:-)
Slettet bruker
14.10.2020 kl 14:06 1301

Er flere som tenker dette;)