Sjakktrekk

I dag måtte jeg bare kjøpe meg en liten sjakkbrikke her. Jeg liker både spillet og Magnus, og ser på denne som en annerledes aksjeinvestering. Vi blir jo rådet til å ikke legge alle egg i samme kurv og denne aksjen vil jeg bruke som en diversifisering av min portefølje. Jeg tenker at det her kan komme store annonse/reklame-inntekter etterhvert og også andre inntekter som ikke er så opp i dagen nå. Sjakkspillere er jo noe for seg selv, og kanskje er vi mange som etterhvert ønsker en liten bit av dette selskapet. Plutselig så dukker det opp en oligark som ønsker seg noen millioner aksjer her, som et statussymbol...:). Lykke til!
Veim
12.10.2020 kl 21:54 626

Hehe reklame i en app? Som en betaler for, tvilsomt den blir kjøpt. Reklame i app er vel dødsynd nummer 1 om en skal ha en stabil app. Reklame er noe drit, få vil ha det. Men appen er god den, bruker selv treningsappen, men betaler ikke enda. Kan gjøre det, men noe stiv pris. Tror heller ikke så mange unge betaler 69kr per måned for denne appen. Men kan ta feil. Uansett, kjekt med litt blest rundt sjakk😊

Si ikke det, streaming av sjakkturneringer feks=reklameinntekter. Anyway im in, så får vi se med tiden hvordan denne går, lykke til!
Veim
12.10.2020 kl 23:10 517

Joda, men de fleste turneringer går også andre steder, ikke bare på sidene til Magnus. Da må de eventuelt kjøpe disse opp, det kan jo skje. Sjakk er ikke som fotball, en kan vel også se mange turneringer live på den enkelte turnerings hjemmeside. Jeg vet ikke, det kan gå bra, ser bare ikke helt hvor de skal ta kundene. Bør kanskje halvere pris. Også mange andre sjakkapper der ute med langt flere nedlastinger enn Magnus chess. Blir spennende å følge med på.

Merkelig stille rundt dagens avtale med NRK og TV2... Men jeg er styrket i troen på at denne vil bli en suksess.

Ja dette er selvfølgelig positivt, folk her må bare være tålmodige, og til de som har like god tro som meg på selskapet er det jo bare og kjøpe til disse prisene. Det kommer flere avtaler og ikke minst skal de også ut i det asiatiske markedet, jeg har klokketro på sikt.

Hyggelig å være i pluss igjen, kunne jo timet kjøpet litt bedre men det har ikke vært noen stor bekymring. Har stor tro på at dette er en flott investering og at fremtiden her blir meget hyggelig. God helg til alle sjakkinteresserte!