Archer kan mangedobles!!
Vedlegget er fra januar men enda mer aktuell i dag. Archer er nå litt som den gang jeg var i gogl på 25-30. Mange var negativ, gogl ville bli tom for penger/gå konkurs...jeg satt, kjøpte mer og ble med opp til 75 i 2017. Archer er min nye gogl, mange som sier selg...helt ufornuftig når olja ligger rundt 80. Det skal bores og vedlikeholdes brønner i høyt tempo fremover.
Snart oppdager blårussen Archer og vipps er vi mellom 15-20kr.
http://aksjeanalyser.blogg.no/1516305261_fredriksenaksje_kan_mangedobles.html
Snart oppdager blårussen Archer og vipps er vi mellom 15-20kr.
http://aksjeanalyser.blogg.no/1516305261_fredriksenaksje_kan_mangedobles.html
Redigert 21.01.2021 kl 09:05
Du må logge inn for å svare
10PS
15.10.2018 kl 11:23
5192
Bør jo være bra for ihverfall alle oljeaksjer....? med oljepris på for eksempel 200$.
ken-guru
15.10.2018 kl 11:26
5189
Ikke så sikker på det. Blir fort opp som en Bjørn og ned som en skinnfell for oljeprisen. Det beste er stabile priser rundt dagens nivå.
EEUU is not that stupid to take that aventure ! They need the Saudi oil, they will arrange each other as always....
Problem here is that Archer do not inform anything ! What are the board doing with the money ?, what are they working with ? What are they doing in Argentina with that millionar contract with Panan Energy, what do they do in Bolivia, how is going the Rigs they put open running this years, QES ? No news ! No one give their face ! Only we know this come ret down day to day .....
Redigert 15.10.2018 kl 11:42
News from the board, today we drink some milk.
ignatas
15.10.2018 kl 13:58
5009
archer increased amount of stocks 2 times during emission, and market value of the company increased a lot more then 2 times. it was obvious it was overprised. i sold at 12 and at 11 and i never believed in dragons and fairytales about stock price of 20 and 40. but i did buy at 7.5, technically it looks terrible, but if there is no reason for it to drop further then i dont bother selling either. when archer was at all time low oil was at 30usd, everyone pumped and dumped oil, noone believed in entire oil industry etc. but this time its going towards all time low again, but the market is completely different, archer has new rigs to maintain, is not driving at 40m usd minus every quarter, but stabilised at 0, has debt but lower and its possible to pay it., and looking rather good going forward. so no point in selling :)
Nå er jeg litt spent.
Hvor mange er det som følger tråden som har gitt opp og solgt, kjøpt mer, eller står klar til å kjøpe?
Klarte ikke holde meg borte og kjøpte litt til i dag:)
Regner da ikke med Max:)
Hvor mange er det som følger tråden som har gitt opp og solgt, kjøpt mer, eller står klar til å kjøpe?
Klarte ikke holde meg borte og kjøpte litt til i dag:)
Regner da ikke med Max:)
Vikusen
15.10.2018 kl 20:34
4750
Kjøpte mer dagen etter korreksjonen, dessverre på 6,80. Sku hatt litt meir is i magen! Nærme seg 2019 og ingen forlengelse fra Repsol? 7 rigger. Kommer det på Q3 kanskje...
Redigert 15.10.2018 kl 20:36
Aktuelt innlegg her overfor TS er å endre headingen en smule fra nå:
ARCHER KAN HALVERES.
Teknisk sett er aksjen over lengre tid en ren flopp.
Ingen oppbyggende nyheter. Og ingen bedring i sikte etter FN Klimapanels dom for 4 dager siden.
Det er lurendreiere her som påstår at QES er redningen, men som i beste fall inndekker bare opptil 8 % av Archers gigagjeld på godt over 6 milliarder.
Er jeg den eneste som åpner for å se Archer på 3-tallet.....?
Enkelte her er blitt spottet da de for kort tid siden så Archer på 7-tallet. Nå skriver vi 6. Inntil videre.....
ARCHER KAN HALVERES.
Teknisk sett er aksjen over lengre tid en ren flopp.
Ingen oppbyggende nyheter. Og ingen bedring i sikte etter FN Klimapanels dom for 4 dager siden.
Det er lurendreiere her som påstår at QES er redningen, men som i beste fall inndekker bare opptil 8 % av Archers gigagjeld på godt over 6 milliarder.
Er jeg den eneste som åpner for å se Archer på 3-tallet.....?
Enkelte her er blitt spottet da de for kort tid siden så Archer på 7-tallet. Nå skriver vi 6. Inntil videre.....
Ja, sant:) vi ser snart archer på 40 øre pga en klima rapport.:)
Hva tror du skjer om vi får normale volumer på 3-4 mill aksjer? Stuper den 6 ganger raskere da?
Du får vente og fylle på på 3 da:)
Vet du hvor mye archer har i driftsresultat?
Hva tror du skjer om vi får normale volumer på 3-4 mill aksjer? Stuper den 6 ganger raskere da?
Du får vente og fylle på på 3 da:)
Vet du hvor mye archer har i driftsresultat?
Redigert 15.10.2018 kl 22:10
ignatas
15.10.2018 kl 22:10
4635
selvfølgelig det er mulig at den dropper til 3, og til 1 og til 0.. men for meg det er spørsmål hva er oppside og hva er nedside, og oppside er mye større enn nedside.. at archer går opp 2 ganger i verdi er større sjanse enn at denne skal slå seg konkurs. og det er også mulig med 3 dobling på kort sikt. men 4 og 5 dobling det tviler jeg på, kanskje langsiktig..
Ignatas.
Vi er nok begge skjønt enige om at det er større sjanse for at kursen i Archer fordobles, enn at Archer går konkurs.
Men vi er til gjenGJELD uenige om kursen skal fordobles eller halveres.
Kanskje er vi begge fremtidige aksjonærer i Archer, fra høsten 2020.
Ønsker deg uansett lykke til.
Vi er nok begge skjønt enige om at det er større sjanse for at kursen i Archer fordobles, enn at Archer går konkurs.
Men vi er til gjenGJELD uenige om kursen skal fordobles eller halveres.
Kanskje er vi begge fremtidige aksjonærer i Archer, fra høsten 2020.
Ønsker deg uansett lykke til.
Litt tolmodighet her vil lønne seg..... :)
mtu
15.10.2018 kl 23:05
4520
Noen presser prisen ned og kjøper billig. Når du sender kjøp ordre på market pris som kan ta prisen opp et par eller flere øre, den siste delen alltid presset ned. Det skjedde til meg flere ganger, og så samme ting mange ganger i handelslogg.
Det er ingen tvil om at det kursen presses ned nei og volumet er marginalt, det samme skjer i QES, så kan man bare spekulere i hvorfor.
Har sett dette tidligere i andre aksjer og er derfor på ingen måte bekymret. Den vil gå raskt når den først går.
Dette tullet med konkurs osv er bare vas. PGS er i en mye verre situasjon enn archer når det gjelder det meste men er verdsatt til 12 mrd.
Å ikke ta lodd i archer nå er som å tro man vinner i Lotto uten å kjøpe bong.
Archer kan gå til 6 og til 9 i morgen. Men venter man på 6-5-4-3 tallet er det for sent.
Jeg gjør opp status i mai 2020 og ikke i morgen kl 1109
Har sett dette tidligere i andre aksjer og er derfor på ingen måte bekymret. Den vil gå raskt når den først går.
Dette tullet med konkurs osv er bare vas. PGS er i en mye verre situasjon enn archer når det gjelder det meste men er verdsatt til 12 mrd.
Å ikke ta lodd i archer nå er som å tro man vinner i Lotto uten å kjøpe bong.
Archer kan gå til 6 og til 9 i morgen. Men venter man på 6-5-4-3 tallet er det for sent.
Jeg gjør opp status i mai 2020 og ikke i morgen kl 1109
ignatas
16.10.2018 kl 09:15
4320
for 1 eller 2 år siden jeg solgte meg ut av songa offshore på 20 tallet med liten gevinst.. våknet opp neste dag med kurs 60+.. :) om archer halveres det er 3 kroner, om denne dobles det er 6 kroner :) og jeg tror denne mer enn dobles, det eneste er hvor lenge vi må vente..
Rett før avgang nå.....interessant å følge med på ordrebilde/handlene.....
Tror du snakker for døve ører som venter på 5 tallet:)
Ser slik ut :)...og da kan det fort gå opp mot 8-9 igjen....
Slutter garantert over 7....jammen på tide!
klassisk
16.10.2018 kl 15:06
4029
Spiller ingen rolle om den havner på 6,5 eller 7,5.
To uker igjen til Q3. Leverer de endelig som lovet pluss på bunnlinjen og i tillegg guider bra for Q4 skyter denne rett opp mot 18 kr.
Blir Q3 er skuffelse er det bare å smøre seg med mer tålmodighet :) og vente på Q4.
Mange har ventet i mange år nå på at Archer skal levere på bunnlinja...mange har mistet troen og er usikre og det gjør at de negative og kyniske kan jobbe kursen ned uten å bruke penger...
Når sjokket over inntjening kommer og selskapet er "gratis" vil mange ha en bit av oppturen.
Ledelsen er stille som en østers og eneste info er at de får tildelt aksjer for sitt gode arbeid. La oss håpe de fortjener de aksjene de skal motta ;)
To uker igjen til Q3. Leverer de endelig som lovet pluss på bunnlinjen og i tillegg guider bra for Q4 skyter denne rett opp mot 18 kr.
Blir Q3 er skuffelse er det bare å smøre seg med mer tålmodighet :) og vente på Q4.
Mange har ventet i mange år nå på at Archer skal levere på bunnlinja...mange har mistet troen og er usikre og det gjør at de negative og kyniske kan jobbe kursen ned uten å bruke penger...
Når sjokket over inntjening kommer og selskapet er "gratis" vil mange ha en bit av oppturen.
Ledelsen er stille som en østers og eneste info er at de får tildelt aksjer for sitt gode arbeid. La oss håpe de fortjener de aksjene de skal motta ;)
6,95 på etterhandel. Fin Archer dag. Det var siste dag på 6 tallet.
ULKEN
16.10.2018 kl 17:08
3907
Tja, kan vi tro på det. Legger kjøperne seg i melkemodus i morgen igjen dytter morgan roboten den fort ned. Det har gjentatt seg så mange ganger til det kjedelige at her tar jjeg ingen ting for gitt. Men vi får se, har ingen ting i mot litt kursoppgang og det mener jeg også bør komme ut fra guiding og forventninger til Q3 hvis ikke de er forsvunnet i kortidshukommelsen til kjøperne.
10PS
16.10.2018 kl 18:44
3818
Åpner opp i morgen og Q3 tallene ruller inn.
Oljeaksjer bør ha gjort det godt i dette kvartalet.
Oljeaksjer bør ha gjort det godt i dette kvartalet.
hofa
17.10.2018 kl 09:55
3506
Ledelsen fastholdt guidingen for 2018/19 efter resultatet for 2. kvt., som viste et underskud på NKR 0,16. Da der ikke er sket en negativ resultat varning for 3. kvt. er jeg overbevist om at deres turnaround er afsluttet og fremtiden ser lys ud, dog så jeg gerne opdatering på nye kontrakter, men det kommer sikkert og ingen tvivl om at vi står overfor en kraftig reprising
ULKEN
17.10.2018 kl 10:12
3480
Archer Limited: Archer Limited: Archer announces multi-year contract extension with major client in the UK
10:04
Hamilton, Bermuda (17 October, 2018)
Archer Limited (Archer or the Company) announces that it has
secured a contract extension with a major operator for two more
years. The contract extension is scheduled to commence 1st November
2018 and ensures continuity of platform drilling operations and
maintenance management services on seven platforms located in the UK
sector of the North Sea.
This award represents the sixteenth contract extension and competitive
re-tender award to Archer in the last four years for platform
drilling operations and maintenance services in the UK, Norway,
Greece and Brazil.
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to
section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
-----------------------------------------------------------
http://news.cision.com/archer-limited/r/archer-limited--archer-announces-multi-year-contract-extension-with-major-client-in-the-uk,c2646451
10:04
Hamilton, Bermuda (17 October, 2018)
Archer Limited (Archer or the Company) announces that it has
secured a contract extension with a major operator for two more
years. The contract extension is scheduled to commence 1st November
2018 and ensures continuity of platform drilling operations and
maintenance management services on seven platforms located in the UK
sector of the North Sea.
This award represents the sixteenth contract extension and competitive
re-tender award to Archer in the last four years for platform
drilling operations and maintenance services in the UK, Norway,
Greece and Brazil.
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to
section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
-----------------------------------------------------------
http://news.cision.com/archer-limited/r/archer-limited--archer-announces-multi-year-contract-extension-with-major-client-in-the-uk,c2646451
YES!!!! Dette er breaking news!! Spretter vel over 8-9 kr i dag!
danm
17.10.2018 kl 10:22
3453
2019 bliver et kanon år alle i olieservice. Købspresset må snart tage til.
Vikusen
17.10.2018 kl 10:30
3425
Hærlig. Den var viktig!!! 2019 så dobler vi.
Redigert 17.10.2018 kl 10:31
hofa
17.10.2018 kl 11:12
3341
Det havde jeg ikke set komme 17 min før. Men så fat det dog, Archer havde et underskud i 2. Kvt. På NKr 0,16, men er nede kr 5,00
Blir å ta hardt i. Om man tar bort valuta veksling mot nok og nedskrivninger som er tekniske ting hadde Archer ett overskudd i 1 kvt på nesten 1 nok.
Redigert 20.01.2021 kl 19:03
Solux
17.10.2018 kl 11:25
3504
Jeg kjøpte mer nå! :) Ser lyst ut H2 og hvertfall nå med nye bore kontrakter! :D
Redigert 20.01.2021 kl 19:03