QFUEL - "På med HJELMEN, karer"......BASF melker dere!

Hammers
HAMMER 15.10.2020 kl 17:01 31743

Etter Bøhn's famøse presentasjon på Investordagene har kursen falt som et søkke.
Da han med sine "hvis" og "om" indirekte ga utrykk for at man FORTSATT hadde en lang vei å gå før man kunne snakke om en vellykket drift.

Kursen reagerte lynraskt på dette.
I går ned mot støtten ved 57, og i dag tidlig viste det seg raskt at presset ble for stort!

Hva heter det i ordtaket; Alle gode ting er TRE, men med det FJERDE skal det skje!
Det var i hvert fall dette som inntraff i QFUEL - når man ser de 3 første angrepene mot teknisk støtte - før dagens endelige gjennombudd.
https://www.tradingview.com/x/PJAOfnBI/

Hilsen Hammers.........som legger til; Evt "breaking news" kan som vanlig forrokke utviklingen.
Redigert 21.01.2021 kl 09:16 Du må logge inn for å svare
olje
15.10.2020 kl 17:10 14421

Hvilke nivå anser du som støtte nedover her da?
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Wian
15.10.2020 kl 17:37 14337

Kan du forklare din besettelse av Qfuel Hammers? Ett selskap du åpenbart ikke har trua på, men som du jevnlig leser deg opp på og analyserer med svært subjektive briller og kraftig minus styrke.. Noe skurrer her. Jeg har nok med å følge med selskap der jeg er investor og andre selskaper jeg vurderer å gå inn i. Så din interesse for Qfuel virker merkelig i forhold til all dritten du greier å lure av deg på forumet (Som du forøvrig er i ferd med å ødelegge seriøsiteten på)

Hvis du tror at å ødelegge alle Qfuel tråder eller til og med opprette nye tråder som her, hjelper Vow som virker å være din religion, så tar du feil.

Gi deg, for din egen skyld! Alle forstår din agenda og det er ikke å være en barmhjertig samaritan.

Ps: Jeg er inne i begge nevnte selskaper og konstaterer at Vow også falt som ett søkke etter deres presentasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
HP17
15.10.2020 kl 17:53 14263

Dette var en bekymringsfull teknisk analyse fra Hammers. Får Hammers rett er nedsiden stor fremover. QFUEL gikk raskt opp fra kr 24-25 til over kr 70, kan det motsatte skje fremover?

En ting er sikkert, teknisk analyse det kan Hammers til fingerspissen om en liker det eller ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 18:00 14174

Handler aldri etter hva noen skriver her inne og har masse Vow og Qfuel pluss rec aksjer. Hadde aldri tjent penger om jeg skulle handlet etter kun Ta . Men bruker dette av og tilsom hjelpemiddel . Men ikke i disse aksjene:)))
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 18:02 14146

Skal du aldri tjene penger Hp du er innom stort sett hver eneste tråd på forumet og baisser med meningsløs pjatt :))
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 20:49 13911

HP17 må jo være en ansatt skribent på dette forumet, kan ikke fatte noe annet. Kommer bare med surr i alle tråder han deltar i. Hvis forums deltagelsen ikke er en heltidsjobb for han så syntes jeg synd på han..
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
15.10.2020 kl 20:53 13908

Noen svar;
- Olje; Det er ingen støtte i chartet før den stiplete linja.
- Wian; Du prater bare TULL. Jeg har ingen besettelse for noe som helst. Jeg forteller saklig hva dine medaksjonærer foretar seg!
- HP; Takk for det. Jeg har skrevet om TA i VOW - og nå i QFUEL. I begge selskapene er det nå et salgspress (salgssignal gitt).
- Falco; Vi har ulik taktikk. JEG er ikke typen som med åpne øyne blir med på en nedtur - for deretter å håpe på å få pengene tilbake.

Saken er at investorene i QFUEL nå begynner å bli usikre. Ut fra hva Bøhn fortalte er det lite som tyder på at man snarlig er i gang.
Faktisk det samme som jeg på sett og vis har snakket om i lang tid på forumet.

Hvorfor i alle dager skal man prise et selskapet til 8 MRD når det hverken har drift eller noe annet enn "spenstige skrik" fra analytikere???
Analytiker som først kjøper til seg selv før det offentlige skriket kommer?

På meg virker det som om at det er FLERE som har stilt seg selv spørsmålet om prissettingen etter Investordagene.
Chartet indikerer at de nå tar fortjeneste/kutter tap.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 22:51 13669

Hammers, kan du ikke komme med en opdatering på kursen i Vow 🤔🤣 næste stop er kurs 25-26 👍
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 23:15 13564

Her får nok Hammers rett
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Muggost
15.10.2020 kl 23:27 13501

🤣🤣🤣
Jeesez... ro deg ned nå Wian. At noen klarer å levere noe så tørt som teknisk analyse MED humor, er et aldri så lite mirakel. Jeg synes Hammers bør bli kanonisert til helgen for dette faktisk.

Også var det det med å ødelegge tråder da... skal man investere i noe som helst må man tåle at andre er uenige. Et brukerforum blir ikke «ødelagt» av en teknisk analyse. Det er i stedet et hjelpemiddel du bør sette deg inn i og forstå. Det kan hjelpe med å identifisere gevinst-kandidater og det kan hjelpe deg å unngå store tap. Ingen liker å bli bagholders. Bedre å selge med tap enn å tape hele investeringen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.10.2020 kl 00:02 13399

VOW har jeg allerede kommentert på ticker VOW.

Ellers veldig enig med "Muggost"!
Ikke i at jeg skal bli kanonisert 🤭, men i at man må kunne komme med egne synspunkter på et forum som dette.

TA er et grafisk bilde av summen av ALL handel i selskapet - over tid. Et bilde av hva traderne SELV foretar seg med egne midler.
Det ble i dag gitt et kraftig salgssignal - for første gang i QFUEL's historie.

Om dette har noen betydning får den enkelte aksjonær selv ta stilling til, men ut fra TA bør man etter MITT SYN nå vise STOR forsiktighet!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 10:25 12971

"Ikke i at jeg skal bli kanonisert 🤭, men i at man må kunne komme med egne synspunkter på et forum som dette."

Da bør du også være tolerant for de som er uenige med deg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 10:27 12957

" Et brukerforum blir ikke «ødelagt» av en teknisk analyse. Det er i stedet et hjelpemiddel du bør sette deg inn i og forstå."

TA er som alternativ medisin, tilhengerne er frelst, motstanderne er negative, men ingen dokumentasjon på effekten.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 10:31 12929

"Jeg synes Hammers bør bli kanonisert til helgen for dette faktisk."

For sin humor, gjerne. Hammers er definitivt skrivefør.
Litt mer skeptisk når det gjelder TA.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Hoasis
16.10.2020 kl 10:32 12902

Det var mange i ledelsen som solgte mange aksjer på 70 kr, strategisjefen sjøl solgte rubbel og bit. Det tror jeg er den beste indikasjonen på hvor kursen skal fremover
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Muggost
16.10.2020 kl 11:05 12822

"TA er som alternativ medisin, tilhengerne er frelst, motstanderne er negative, men ingen dokumentasjon på effekten."

Eh ja... Prøv å sette inn et annet ord i den setningen. For eksempel: "Skiftenøkler er som alternativ medisin, tilhengerne er frelst, motstanderne er negative, men ingen dokumentasjon på effekten." Teknisk Analyse er et VERKTØY. Det gir like mye mening i å være uenig i det som å være uenig i at skiftenøkler er verktøy. Noen ganger trenger mang fastnøkkel eller skrutrekker og da bruker man IKKE skiftenøkler. Samme med teknisk analyse. Noen ganger har de grunnleggende forhold endret seg (for eksempel at det kommer en ny kontrakt), og da vil det måtte utarbeides ny TA, basert på ny informasjon. Dette er kjent materie folkens og som Hammers SELV gjentar til det kjedsommelige: TA sier ingen ting om hva bedriften foretar seg. TA sier noen om hva aksjonærene HAR FORETATT seg. Og derfor kan TA brukes som et verktøy for å si noe om hva aksjonærene KOMMER TIL å foreta seg, gitt at andre forhold ikke forandrer seg.

Så i stedet for å gå bananas hver gang noen drar frem "tekniske salgssignaler" så kan man jo for eksempel komme opp med noen argumenter for hvorfor det "tekniske salgssignalet" IKKE er riktig i akkurat dette tilfellet? Da får vi en litt mer fruktbar diskusjon som folk faktisk kan lære noe av, i stedet for flåsete kommentarer som at "person xyz ødelegger brukerforumet."

Som kroneksempel kan jeg jo nevne Frodon som i realiteten ble mobbet ut av forumet i fjor da han hevdet at kursen til NAS skulle ned mot 50 øre... Akkurat nå ser det vel ut som at han ikke tok hardt nok i...
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 12:19 12758

"Og derfor kan TA brukes som et verktøy for å si noe om hva aksjonærene KOMMER TIL å foreta seg,"

Det er vel nettopp det som er det springende punkt, og som ingen kan dokumentere.
At en skiftenøkkel virker når du bruker den, er derimot svært enkelt å vise.

" så kan man jo for eksempel komme opp med noen argumenter for hvorfor det "tekniske salgssignalet" IKKE er riktig i akkurat dette tilfellet?"

Nå er det vel de som kommer med en påstand som må dokumentere om den holder vann, og ikke de som er uenige.
Problemet er at de som bruker TA, bare kaller det falskt signal om de bommer.
Det kan godt hende TA viser et eller annet signal, problemet er å vise at det faktisk har noen som helst med den kommende utvikling i aksjen å gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.10.2020 kl 13:44 12637

Muggost.
Du kommer med en fin beskrivelse av mitt forhold til TA.
Nei, TA er ingen fasit, men et verktøy som ved riktig bruk gir LANGT HØYERE treffprosent enn 50.
Som du sier; Dette hvis ikke FORUTSETNINGENE endres på veien (ref børsmeldinger, tilsv).

Ellers kjenner jeg selv godt til den mobbingen du skiver om vedr Frodon.
Der gjerne den samme aktøren via ulike brukernavn driver på slik som dagens "oivindl" - en som plutselig har blitt mer pågående.
Han som tidligere alltid var Reserven's noe annonyme, men trofaste støttespiller her inne.

Nå kan det virke som om Reserven "sitter i karantene" - for det har vært merkelig stille fra den kanten.
Før den tid var forresten navnet "Skipssjefen"! Du skjønner; "Reserven" var reservenicket til "Skipssjefen".

Jeg har allerede et par hete kandidatnavn jeg forventer skal overta når også "oivindl" blir utestengt fra forumet.
Ikke for det han skriver i dag, men når han begynner å servere rene usannheter her inne.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2020 kl 14:46 12541

Ja de som lever i forhistorien, kan risikere å få skiftenøkkelen i hodet, kanskje noen sliter med ettervirkninger av dette..
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 18:45 12388

"man må kunne komme med egne synspunkter på et forum som dette."

Dette skriver Hammers så kjekt, spørsmålet er om det gjelder andre enn ham selv.
Meg ønsker han utestengt, ikke for det jeg har skrevet, men basert på løgner jeg angivelig skal skrive i fremtiden.
" Ikke for det han skriver i dag, men når han begynner å servere rene usannheter her inne."

Mulig Hammers bruker TA for å forutsi dette, tøvete er det uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Petersen2
16.10.2020 kl 19:00 12357

Hvis du har noe ledig tid Hammers og har lyst til å hjelpe meg så ville jeg satt veldig pris på det, kunne du tatt en kjapp TA av Hyard?
Redigert 21.01.2021 kl 05:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.10.2020 kl 19:41 12360

P2
Jeg kjenner ikke noe til bakgrunnen for den siste tids stigning, men det gjør sikker du.
Jeg har tatt fram et lengre chart. Kursen møter nå motstand fra tidligere toppnivåer.
Samtidig er RSI STERKT OVERKJØPT.
Personlig ville jeg ha valgt å sikre litt gevinst på disse nivåene, men som sagt; jeg kjenner ikke til bakgrunnen.

Chartet; https://www.tradingview.com/x/go6t8oxY/

Hilsen.......Den nå "kanoniserte" Hammers.....🤭🤭🤭!
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Muggost
16.10.2020 kl 20:26 12266

« Nå er det vel de som kommer med en påstand som må dokumentere om den holder vann, og ikke de som er uenige.»

Er det ikke nettop det TA er da: Dokumentasjon av påstand? Hammers mener feks at det kan være lurt å sikre gevinst i HYARD pga to forhold: RSI indikerer overkjørt, og motstand fra tidligere nivåer er nådd. I hans setning ligger det én påstand og to dokumentasjoner. Men kanskje er de grunnleggende forhold endret siden kursen har gått så mye opp sånn plutselig. Om dette vet ikke jeg heller så mye.

Men jeg vet følgende: TA sier noe om summen av hva alle investorer foretar seg. Det er med andre ord ikke tilfeldig at kursen stoppet opp ved «tidligere motstand.» Det er nemlig flere enn Hammers og jeg som driver med TA.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2020 kl 20:47 12211

Hammers har et mål, få Quantafuel aksjonærer til å selge seg ut og heller gå inn i VOW, det har vi vel alle skjønt.

Kjøp heller begge sier jeg :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
canarias
16.10.2020 kl 21:19 12145

Lenge siden vi gjennomskuet Hammers agenda.
Taxisjåføren Hammers
som sier han driter i det fundamentale og kun hans mening skal være rådende ellers jamrer han seg og gjemmer seg på lukkede forum.som den feigingen han er.
Vi hadde håpet han fikk langturer med taxien,en sin , helst en langtur til Bloksberg hvor han kanskje kunnet treffe likesinnede.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2020 kl 21:25 12104

Det har pågått mye over kanten og stygt spill for å få blåst opp bobla som nå er i ferd med å sprekke, løken sitter igjen i klisteret.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.10.2020 kl 21:57 12023

JA, tenke seg til en "seriøs" analytiker som først kjøper egne aksjer for deretter å skrike sitt budskap til en frelst menighet.
Kursen spratt opp - ledelsen solgte - kursen falt - og skrikhalsen ble fanget av lovens lange arm!

At ikke folk skjønner at det ikke er hold i slike selskaper kan ikke JEG skjønne!
Det er dette jeg har prøvd å formidle i lang tid, men SELVSAGT uten nytte når folk ser at kursen bare stiger!

QFUEL har fortsatt ingen drift, men har en HIMMELHØY pris i forhold til alt underliggende.
Ikke et selskap for meg!

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
canarias
16.10.2020 kl 22:41 11942

Taxisjåføren Hammers har advart mot Quantafuel siden kursen var på 20 tallet, nå er kursen mer enn doblet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.10.2020 kl 23:06 11892

Usaklig vås gidder jeg ikke å kommentere.
Kommer heller med litt FAKTA i form av chartet; https://www.tradingview.com/x/0CzPevVG/

Vi ser en sterk motstandslinje i overkant av dagens kurs.
Mange som har begynt å få kalde føtter nå når kjøligere vær har satt inn?

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2020 kl 23:13 11850

Tillater meg å dele denne fra Nanoq på en annen tråd, vi sees på 60 tallet til uka :-) (intervju m Bøhn på HO i kveld, Finansavisen i morgen).
......
En god og interessant historisk reise omkring Bøhn og hans Quantafuel-prosjekt (for abonnenter)

Åpenhjertig Kjetil Bøhn om alt fra personlig gjeld til forfall og ydmykelse

https://finansavisen.no/lordag/profil/2020/10/16/7576865/quantafuel-sjef-kjetil-bohn-er-apen-om-konkurser-og-personlig-gjeld


..."Jeg gikk befalsskolen i marinen og endte på ubåt som navigasjonsoffiser."
..."Å være entreprenør er selvpining, men motivasjonen har hele tiden vært å bygge opp et internasjonalt selskap."
..."Når noe går galt i Norge er du en ubrukelig idiot. Når noe går bra, er du et geni. Men ingen av delene er sant. Jeg mener også at det er en styrke å ha vært gjennom vinterkrigen før."
..."Vi skal drive en stor, landbasert prosessindustri som skal omsette for 700 millioner kroner i året og sitte igjen med halvparten bare fra en stor fabrikk. Vitol har sagt at de vil ha 5-6 slike fabrikker og Basf skal sikkert ha enda flere. Det virker sikkert sprøtt for folk, men hvis vi lykkes er ikke dette en boble. Vi tror vi greier det og vi jobber knallhardt for å få det til".
Redigert i dag kl 21:46
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 23:54 11777

"Hammers mener feks at det kan være lurt å sikre gevinst i HYARD pga to forhold: RSI indikerer overkjørt, og motstand fra tidligere nivåer er nådd. I hans setning ligger det én påstand og to"

Vi er nok litt uenige om hva som skal dokumenteres.
Dokumentasjon på at kursen faktisk utvikler seg slik TA viser, er det interessante i første omgang. Slik dokumentasjon finner du lite av.

TA sier forøvrig kun noe om hva investorene har foretatt seg, altså fortid. Noe annet er ikke dokumentert.
Men om mange nok er enige, kan det jo ha en selvoppfyllende profeti. Men selv det er det åpenbart vanskelig å påvise.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.10.2020 kl 23:58 11782

*JA, tenke seg til en "seriøs" analytiker som først kjøper egne aksjer for deretter å skrike sitt budskap til en frelst menighet.*

Minner litt om da Hammers skrøt ac kvartalstall, samtidig som han solgte seg ut i det stille. Når han var ferdig solgt kom de negative synspunktene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.10.2020 kl 00:03 11786

Vel, da kan man uansett skjønne at han ønsket å selge en del aksjer og å komme seg ovenpå igjen. Fullt forståelig.
Da har han uansett sikret seg videre! På ubåt har han neppe deltatt på noen vinterkrig, men greit nok - det!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.10.2020 kl 00:08 11760

Hvorfor fortsetter du ikke å skrive som Reserven - når det er samme skapning som uttaler seg?

Det er en viss forskjell på hva en "høyt aktet" analytiker utbasunerer i forhold til det "tullet" en "skarve Taxisjåfør" (ref canarias) lirer av seg. Selvsagt handler jeg først - for deretter å skrive i etterkant. Noe annet ville vært det rene vanvidd.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
17.10.2020 kl 08:22 11551

"Selvsagt handler jeg først - for deretter å skrive i etterkant. Noe annet ville vært det rene vanvidd."

Eller redelig, som noen ville kalt det.
Spesielt når det foregår over fem dager.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Rule
18.10.2020 kl 03:44 11276

En gang til - investorerne har set potentialet i Qfuel og trader på fremtidig gevinst. Hammers vil gerne ind til lavere pris. Jeg vil gerne ha flere aktier til lavere pris. Markedet har bestemt sin risk/reward på Qfuel. Jeg har genset interview og synes ikke der er meget hvis og såfremt. Det er meget konkret tale på hvad Qfuel sikter på, hvordan logistikken skal håndteres og hvordan man designer fabrik i moduler, så man kan skalere til behovet lokalt. Global plan - lokal tilpasning. Det er super godt. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Strategi
18.10.2020 kl 08:40 11116

Sitat fra Bøhns siste intervju.
Ref,;
Men hvis vi lykkes er ikke dette en boble. Vi tror vi greier det og vi jobber knallhardt for å få det til.

Min kritiske holdning til Bøhn er rettet mot hans uttalelser i media.
Dette er utalelser som skaper usikkerhet fra en investors synspunkt , denne typen utalelser vil naturlig skape en»vente og se» holdning.

Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
18.10.2020 kl 08:47 11102

Lord...

Han leverer en banebrytende teknologi og mener det er gjennomførbart i stor skala

Mange vil han skal si han vet- men han sier han tror...og understreker samtidig at de har med store samarbeidspartnere og jobber knallhardt med prosjektet

Ganske utrolig at dette skal holdes mot ham...
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
18.10.2020 kl 09:18 11026

"Min kritiske holdning til Bøhn er rettet mot hans uttalelser i media.
Dette er utalelser som skaper usikkerhet fra en investors synspunkt..."

Jeg synes det er mer troverdig at han er realistisk, men optimistisk. I en relativt ny bransje som dette, er det ingen som kan gi noen garanti eller løfter for fremtidig utvikling. Det ville i mine øyne svekket troverdigheten.

Du finner skribenter her inne med mangelfull kunnskap, som bruker begreper som bevist eller garanti om ulike aksjer. Det gir ingen troverdighet i mine øyne, selv om noen ser ut til å trenge slike "garantier".
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Strategi
18.10.2020 kl 10:05 10919

oyvindl

Fornuftig det du skriver.
Når man har kommet et stykke på vei, begynner "faktabasert informasjon " å bety noe.
De fleste som har vært med i grunderfasen har enten solgt alt eller meget store nedsalg i aksjen.

Ref; Veens selskap sitter igjen med 4,2 millioner aksjer etter salget av 1 million aksjer, mens toppsjefen Bøhn nå eier nær 3,7 millioner aksjer etter salget av 900.000 aksjer. Styrelederen reduserte med 300.000 aksjer og sitter igjen med 1,6 millioner aksjer, mens strategidirektør Tharaldsen altså solgte alle sine 300.000 aksjer.

Ref: Bare siden starten av august er kursen opp fra rundt 22 kroner .

Ref; The stock is overall assessed as technically negative for the short term.
Recommendation one to six weeks: Negative (Score: -71)
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100940&product=5

For min del, og jeg poengterer at det er for mitt syn.
Har tatt feil før, så mener jeg at aksjen burde ned på lavere del av 40 tallet dersom det ikke kommer banebrytende nyheter som er fakta basert.
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare