Hvorfor satser Vow på akkurat Indonesia.

bålfreak
VOW 16.10.2020 kl 19:58 9897

Hvor mye vet den enkelte forumdeltaker om dette landet...........
Svært lite antakelig......
......og hvorfor blir dette en vanvittig bra satsing for Vow......
Kursen burde gått til 40 igjen på dette samarbeidet med Tinfos......
......og hvorfor burde det være slik.....

Jeg skal først begynne med at Indonesia er det fjerde største land i Verden målt i folketall med sine nærmere 300 millioner innbyggere. Altså mer en dobbelt så mange innbyggere som f.eks Japan.

Indonesia har pr idag ingen form for returbehandling av søppel og plast. Landet er i tillegg et av verdens største forbrukere av plastemballasje. Nesten absolutt alt av matvarer pakkes i såkalte porsjonspakker av plast og du kan kjøpe disse pakkene i svært mange størrelser . De selges over en lav sko og de fattige som det er svært mange av kjøper små pakker. Dette fører til et enormt Berg av plast.

All plast dyttes rett ut i de Indonesiske elvene og direkte i havet og fører til en enorm forurensning. Indonesia forsøker å ta tak i problematikken , men innsatsen med bl.a bruk av frivillige og hæren er bare en dråpe i havet.

Vows innovative løsninger og små pyrolysekraftverk som forbrenner og omdanner plast til energi vil redde dette flotte landet. Her kan Vow selge tusenvis av slike kraftverk. Sammen med Tinfos vil de gi Indonesia verdifull energi som landet skriker etter og har et enormt behov for.

Det vil helt sikkert bli gitt såkalte grønne lån og gunstige lån for å få finansiert denne satsingen. Verdenssamfunnet vil støtte opp om dette og det vil ikke mangle penger. Her har virkelig Norge en mulighet til å bruke bistandsmidler på noe som vil gi både Indonesia og resten av verden gode odds i kampen mot plastforurensningen.

Jeg gjentar derfor at Vow nå burde gå,til kr 40 på denne avtalen.













Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
oivindl
18.10.2020 kl 14:02 3516

"Klippet denne setningen fra et tidligere innlegg av HAMMER som jeg antar at han har hentet fra Vows egne uttalelser."

I så fall burde Hammers ha oppgitt kilde. Det gjør han så godt som aldri. Inntill dokumentasjon foreligger, bør dette anses som Hammers personlige oppfatning.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Hammers
18.10.2020 kl 15:16 3428

Lite relevante spørsmål.
Ved salg av systemene har man i utgangspunktet en god fortjenestemargin. Senere kommer vedlikeholdinntekter av dem.
Hvem skal eie og drifte anleggene på cruiseskip? Selvsagt kjøperne av dem.

Slik blir det også i Indonesia, selv om jeg selvsagt ikke kjenner alle små detaljer rundt dette.
Her er det flere aktører som har vist stor interesse for teknologien.
Ref mitt tidligere utsagn; VOW har nok fått tilbakemelding om at de er ønsket I landet. Slik ER DET!

Et strålende tiltak for FRAMTIDEN - og Børs går ut på nettopp å tenke framover i tid!
Her snakker vi "Butikk" - med STOR B!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
focuss
18.10.2020 kl 21:29 3126

Hammers
Jeg spør ikke etter detaljer, men etter helt basic spørsmål om forretnings modell.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2020 kl 16:07 2859

Morsomt at du gjør stadig flere av dine tråder om til "lukket avdeling" gjorde det virkelig så vondt når din tidligere omtalte KNALLHARDE STØTTE brast,og noen kommenterte dette ?

https://www.tradingview.com/x/AjHGHxRr/
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
lynx
19.10.2020 kl 16:34 2774

Jeg har ikke helt skjønt hvordan gassen omdannes til elektrisitet, noen som vet?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
19.10.2020 kl 16:36 2762

Legger merke til at det er en konstant hakking på/av enkeltpersoner her inne, noe som desverre ødelegger forumet! Så karer! Litt mindre såpeopera og litt mere relevant fagstoff...please!!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2020 kl 16:39 2745

Gjennom ett strømaggregat som kan gå på gass. Easy, peacy.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
lynx
19.10.2020 kl 17:39 2605

Takker. Fantaserte om noe litt mer avansert, men det er jo naturlig når hver enhet kommer i små lokale containere.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
19.10.2020 kl 21:29 2407

Hvem bestemmer retningen videre nå!???Først stiger VOW over 100 % ila 14 dager, for så å falle tilbake 34% fra toppen....Stiger så 13% før helgen før igjen å falle tilbake over 11% fra dagens høyeste notering...Hva f...er alt dette for noe!??? Er det manipulasjon(selvfølgelig!), piss redde aksjonærer, uvitenhet, frykt, børs, null substans, mangel på tillit eller rett og slett alt dette i en salig røre!
Så hvor går vi fra nå...!? Skal vi ned til 20 kr igjen og hvem er det som får det til å skje? Hvem er idiotene som bestandig selger på bunn!? Det er dette jeg sliter med! Hva f..n har oljelagertall, jobbless claims, Trump og ditten og datten med norske markeder å gjøre...fra dag til dag!? Alt er jo rævva ene dagen og euforisk neste og visa versa! Børs er jo en arena helt ulikt alt jeg har opplevd tidligere i livet! Her er det vekselvis grådighet og frykt blandt en global samling av pyser!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
bare meg
19.10.2020 kl 21:55 2335

Selvfølgelig er det manipulering . Det er nesten ingen som selger på bunn i denne situasjon normalt . Det er bare å sitte rolig om den detter ned til 20 så skal den opp til 60 i løpet av 6 måneder .
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2020 kl 21:59 2314

Tja,noen mener at det er Hammers som bestemmer retningen, kommer vel med noen nye streker, han KAN jo treffe denne gangen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
19.10.2020 kl 22:05 2275

Blir sikkert bra dette! Ned 10,26% på Tradegate, så tyske investorer er virkelig i ferd med å ta " hot stock" vow til sitt hjerte...!?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Hammers
19.10.2020 kl 22:28 2206

Enig i det du sier.
Det eneste SIKRE er at VOW kommer til å hove inn mange ordre i Indonesia.
Man satser selvsagt der problemene på kloden er STØRST, og der myndighetene har tilsidesatt midler for å bekjempe problemene.
Det har også en rekke organisasjoner - i EU og Norge (f.eks Norad).
Norge har avsatt 1,6 mrd til ulike tiltak og EU ca 165 mrd. Det gjelder bare å posisjonere seg.

Tinfos er døråpneren.
De har erfarne folk i området og de kjenner de kontaktene som betyr noe - og VOW har løsningen for lokalsamfunnene.
Fjerner plasten og skaper lønnsomme verdier.

VOW ville garantert ikke ha satset her hvis man ikke hadde noe konkret i bakhånd.
Deres mobile anlegg står klare for utrulling når kontraktene først begynner å tikke inn!
Det VIL de garantert gjøre!

Hilsen Hammers.......som minner om at VOW's policy går ut på å engasjere seg i markeder der seriekontakter kommer.
Garantert i et land som oversvømmes av dritt - men der elektrisitet er en mangelvare!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2020 kl 22:31 2187

Merkelig selskap som ikke har oppdatert sin finansielle kalender så langt ut i tredje kvartal. Slikt sliter på seriøsiteten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
unikum
19.10.2020 kl 22:32 2185

He he velkommen til himmelriket og helvete.. De marked kreftene er ikke lett å forstå seg på til tider. Veldig enig den møkka ifra usa er jeg også dritlei. Opp i usa ned i norge. Ned i usa , enda mer ned i norge. Beste medisin er tålmodighet. Ett av de beste frustrasjon innlegg jeg har lest på lenge om det var noen trøst...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2020 kl 22:40 2142

Ok, men er det ikke TA du er ekspert på ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
royroy
20.10.2020 kl 07:01 1933

😂 at du gidder å bruke tid.... nerd!
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Record
20.10.2020 kl 08:08 1830

Pump & dump også der , med håp om at noen skal dumpe på lave nivåer , kjent for alle som handler aksjer , ikke bare på OB.
Å si at VoW satser mere på det ene markedet eller det andre er vel litt på kanten da VoW utvikler teknologi og sammenstiller forskjellige typer maskineri som oppfyller deres spesifikasjoner .
De leverer uprøvede instalasjoner til alle kunder som ser potensialet i disse , denne gang vil en potensielt større kunde installere akkurat denne type i Indonesia , da de med sin erfaring på andre områder ser at behovet er stort , kanskje for også optimalisere deres vannkraft produksjon . De erfarer vel plastforsøpplingen på "kroppen" da disse må fjernes før vannet ledes inn i turbinene , problemavfall som kan omdannes til energi som de er kjent med ?
Uansett marked vil behovene komme etterhvert som teknologi blir tilgjengelig .
VoW utvikler forskjellige installasjoner med deres teknologiske spesifikasjoner , så produseres disse av prekvalifiserte fabrikker ,VoW markedsfører å selger ,ingår drift å vedlikeholdsavtaler ,også disse med å benytte eksterne firma.VoW har vel ikke den store risiko og økonomiske exponering i forbindelse med produksjons å dertil fasiliteter. etterhvert som markedsaktører i alle ledd ser potensialet for denne form for å redusere problemavfall til noe positivt kommer nok kundene .
PGA VoWs forretningsmodell trenger de ikke den store kapitalen til produksjon,lagerhold osv,de er også i en unik posisjon til å endre enhetene i forbindelse med utvikling av teknologien med lave kostnader . Konkurrentene har vel kostnadene og risiko ved alle ledd ,trenger vel dertil høyere kapitalisering ?
VoW benytter småskala enheter ut fra sin erfaring, bla med cruiseindustrien. hadde de satset på store enheter ville det måtte disse bli stasjonære, problemavfallet måtte komme til disse , med små enheter trenger det ikke høye investeringskostnader , mobiliteten gjør det enkelt å flytte etter behovene å krever liten eller ingen infrastruktur for drift av disse .
La nå bare børskurs være akkurat det , verdien på også den kommer etterhvert som ekspansjonen av installasjoner kommer til brukerne.
Jeg er særdeles glad at de allerede er i stand til å tilby også landmarkedet sin utmerkede teknologiske løsninger. Pr i dag er det mye humbug som børsnoteres ,kun for at noen skal tjene masse på akkurat noteringen, mange av disse faller nok fra rimelig raskt. Om VoW kommer ut i markedet med bare deler av sine løsninger vil dagens verdi være latterlig om kun kort tid :--)
Lykke til , både dere med å uten VoW aksjer .
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Framtia
20.10.2020 kl 08:42 1709

Det kunne høres ut som jeg sto til knes i urealiserte tap, men er godt i pluss på mine kjøp i VOW. Jeg tenker et sceneskifte i USA vil booste grønne investeringer og muligens løfte VOW ut av en noe ufortjent motbakke(bare kursmessig!) Jeg aner konturene av Tinfors samarbeidet! Dette må da bli gigantisk, ikke sant!? Bare tenk på hvor stort dette 'ene markedet er...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
bare meg
20.10.2020 kl 09:01 1661

Ja dette kommer til å bli gigantisk . Det er bare å sitte stille i lang tid det vil aksjonæren ikke angre på, men det er jo alltid noen som tror dem skal gjøre raske penger. Dette er et firma som stadig er under utvikling og det tar tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Record
20.10.2020 kl 09:36 1572

Saga Tankers byttet til grønt navn å dobblet verdien over natten (Hvordan virker egentlig markedskreftene ), tror ikke VoW trenger å bytte navn ,men en nyhet av riktige slaget vil gjøre nytten .
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
bare meg
20.10.2020 kl 09:55 1533

Tror Badin må komme med noen nyheter snart
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare