Archer - Klondyke i Argentina - NOK 50 MRD skal pøses inn fra nå

Dette er den kjente ketchupflaska.
Alt vil komme på en gang når YPF nå pøser inn penger i Vaca Muerta, da vil alle de andre oljeselskapene som er til stede også gjøre det samme. Hvis ikke går toget fra dem, så her blir det klondyke for boring av olje og gass, i motsetning til Nord-Amerika som ligger helt nede fortelling.

Her vil verdiene sprute fra allerede i dag. Sjekk denne linken, og sett på norsk/engelsk teksting.

https://www.youtube.com/watch?v=Sm5mM_XV0p8&feature=emb_title

Som dere ser er dette riggen til Archer, og dette er ikke noe gjørme høl med møkkete arbeidere hvor tenna er kasta inn i munnen på dem.

Dette er superbull!
Redigert i dag kl 14:53 Du må logge inn for å svare
Jono
13.11.2020 kl 23:50 905

håper og tror at du ikke tipper på fotball, like mye som du mener noe om aksjer!
selv har jeg sagt opp alle mine kanaler -- som sender sport, bortsett fra NRK! :-)
Jono
15.11.2020 kl 03:51 713

God natt, og har vært på besøk, nettopp kommet hjem, men pleier bare å ta med meg gode tanker når jeg legger meg, at jeg nå kanskje for første gang i mitt liv, vurdere å ta opp lån, med pant i andre aksjer.
Ja, jeg kunne solgt noen av mine NEL aksjer eller Kitron med flere andre vinnere, men har så stor tro på Archer -- at meg ikke ser bort fra at jeg kommer til å kjøpe noen flere aksjer i neste uke!
Selv er like forundret og frustrert som mange andre på dette forumet, eller denne "tråden" om du vil ... :)