REC - Bladet Kapital roper Kjøp!

Gull i pungen
REC 22.10.2020 kl 12:32 40854

Bladet Kapital tror det er mer å hente i REC. Se link

https://kapital.no/investor/investeringsanbefalinger/2020/10/22/7577369/mer-a-hente-i-rec

Redigert 21.01.2021 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2020 kl 15:52 7980

Hærligt Simen, fortsett med dine innlegg, jeg leser alle innleggene dine med et stort smil. Det kan se ut som om du har litt kunnskaper, men du er for ensporet, og nekter å ta innover deg den siste tids nyheter. Her er det snakk om potensiell stor fortjeneste i fremtiden, og da er fortiden uinteressant , jeg vil heller legge inn 500k i rec, enn i lotto, og grunnen til at kursen begynte stigningen i begynnelsen av oktober, er jo forventningen om at rec kan begynne å tjene penger, NEL er jo også en slik aksje. Det er ingen som handler REC på bakgrunn av foregående kvartal, eller produksjon, alt handler jo om hva fremtiden kan bringe, det er jo derfor vi tar oss et lodd og to i denne. For min egendel vil jeg heller risikere å miste mine 500k, enn å risikere å miste en mulig fortjeneste.

Setter stor pris på dine innlegg her på forumet, det gjør forumlesing litt morsommere
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2020 kl 23:35 7497

Jeg har ikke sagt at selskapet skal gå konk, bare at alt for mye fantastiske ting er priset inn nå. Og at Røkke har hauset den på en forutsigbar måte og med smålige innsidekjøp. Ikke alle som trenger å rope halleluja her eller? Jeg er godt kjent med REC og all dritten som har vært, men det er ikke sånn at alt er rosenrødt nå.

Jeg kan tenke meg det koster mye av den milliarden i honorarer til husa, oppstart av en cold stocket avansert fabrikk, kommer til å koste.
Det er her pengene skal brukes nå. Selv om REC har vært nede i søla, så er det ingen mellomting her nå. Den er plutselig i skyene, jeg kjøper det rett og slett ikke og fordi Røkke plutselig er i bilde? Tull og tøys
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2020 kl 23:38 7500

Dere kan ikke tape her hører jeg. Trump proteksjonist (REC vinner), Biden skal investere 100 trillioner (REC vinner)

Skattekravet var beregnet til USD 26 million, så de 2,5 milliardene har det aldri vært snakk om, men nå skjønner jeg hvorfor dere tror dere har skutt gullfuglen


Hvis Biden vinner går olja i taket og det blir ingen proteksjonisme med Kina Joe
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 01:51 7297

stikkord: karbonavtrykk

Blir fokus på grønn energi. Kina fyrer med kull. Ferdig snakka.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 08:26 7187

Artikkelen du linker til, kalle, er ferdig debattert. Du kan ikke linke til flere dager gamle artikler å forsøke og få til debatt. Du må følge med. Uansett, konklusjonen var at dette ikke kan erstatte silisium. Ingen fare for Rec .
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 09:13 7018

ere av batteribransjen investerer $ 18 millioner i oppstart i Seattle: Group14-teknologier for å skalere Li-ion-anodemateriale som lover 30% forbedring av energi og kostnader
Nye midler vil bli brukt til å øke produksjonen av neste generasjons anodemateriale og gå videre til kommersiell produksjon; Amperex Technologies Limited (ATL), BASF Venture Capital, Showa Denko og Cabot Corporation deltar alle.

21. november 2019 17:06 Østlig standardtid
SEATTLE - ( BUSINESS WIRE ) - Group14 Technologies ( https://www.group14technologies.com ) kunngjorde i dag $ 18 millioner i ny finansiering fra Amperex Technologies Limited (ATL), Showa Denko (SDK), Cabot Corporation, BASF Venture Capital, og OVP Venture Partners. De nye midlene vil bli brukt til å øke produksjonen av neste generasjons anodemateriale og komme videre til kommersiell produksjon.

“Muligheten til å aggressivt fremme elektrifiseringen av transportsystemet er akkurat nå. Det er innovative materialer som vil gi størst innvirkning. Group14 Technologies vil være et av selskapene som bidrar til å gjøre elektriske kjøretøyer utbredt og allestedsnærværende. ”

"Deltakelsen fra disse bransjelederne sammen er sterk validering av produktets ytelse, skalerbarhet og sterke posisjon for immateriell eiendom, for ikke å nevne den enorme markedsmuligheten," sa Rick Luebbe, medstifter og administrerende direktør, Group14 Technologies. “Når bilindustrien er fullstendig elektrifisert, vil det være en nesten billion dollar batteriindustri, 25 ganger større enn i dag. Når vi samarbeider med de mest innflytelsesrike aktørene i rommet, spiller vi en viktig rolle i å få en fullelektrifisert bilrealitet til å skje raskere. ”

Bilikon, visjonær og styremedlem i Group14, Bob Lutz, legger til: “Muligheten til å aggressivt fremme elektrifiseringen av transportsystemet er akkurat nå. Det er innovative materialer som vil gi størst innvirkning. Group14 Technologies vil være et av selskapene som bidrar til å gjøre elektriske kjøretøyer utbredt og allestedsnærværende. ”

En innovativ prosess - Inkorporering av silisium i et porøst karbonrammeverk

Group14 Technologies produserer nye litiumionbatterimaterialer som øker batteriets ytelse. I motsetning til konkurrerende teknologier er Group14s materialer designet for lav pris og "drop in" -kompatibilitet med eksisterende litiumionbatteriproduksjon. Group14s materialer forbedrer kostnadene for Li-ion-batterier dramatisk og vil hjelpe elektriske kjøretøyer til å oppnå kostnadsparitet med forbrenningsmotordrevne biler.

Dekket av omfattende sammensetning av materiale og prosesspatenter, er gjennombrudd av Group14 Technologies en ny, kostnadseffektiv prosess som gjør det mulig for selskapet å kombinere nanostrukturert porøst karbon med silisium for å danne en svamplignende kompositt. Denne strukturen gir høy kapasitet og strukturell integritet gjennom utvidet batterisykling.

"Litiumionbatteriindustrien søker aggressivt anodematerialer med høyere ytelse for å forbedre batteriets ytelse, og Group14s silisium-karbonkompositt er unikt posisjonert for å fylle det behovet," sa Henry "Rick" Costantino, Ph.D., medstifter og CTO, Group14 Technologies.

Tilføyer Luebbe: ”Elektrifiseringen av transportsystemet er et globalt infrastrukturproblem og en mulighet. ATL, SDK, Cabot, BASF og OVP gir enestående opplevelse som vil utvide vårt materialavtrykk og vår innvirkning på bransjen. ”

“Vi har en sterk interesse for Group14 Technologies’ silisium-karbon-kompositt som et høytytende anodemateriale for neste generasjons litiumionbatterier. Dette produkts høye effektivitetssyklus, eksepsjonelle syklusliv og kompatibilitet med eksisterende grafittanodeprosesser og -utstyr gjør det mulig å bruke det raskt. ” sa Joe Kit Chu Lam, konserndirektør i ATL.

Group14 Investor Oversikt:

ATL (Amperex Technologies Limited), basert i Hong Kong med produksjonsvirksomhet i Kina, er en av verdens ledende produsenter og innovatører av litiumionbatterier. ATL er kjent over hele verden for høyteknologisk, høyt volum dyktighet i å utvikle, produsere og pakke høykvalitets oppladbare litiumionbatterieceller og -pakker. ATL leverer primært batterier til mobiltelefoner, datamaskiner og annen forbrukerelektronikk.

BASF Venture Capital (BVC) ble grunnlagt i 2001 og har kontorer i Europa, USA, Kina, India, Brasil og Israel. Målet med BVC er å generere nytt vekstpotensial for BASF ved å investere i nye selskaper og fond. Fokuset på investeringen er på kjemiske produkter og nye materialer, programvare og tjenester, samt innovative og digitale forretningsmodeller innen det bredere kjemiske feltet.

Cabot Corporation (NYSE: CBT) er et ledende globalt selskap for spesialkjemikalier og ytelsesmaterialer med hovedkontor i Boston, Massachusetts, USA. Cabot Corporation har levert innovative ytelsesløsninger til kunder i over 135 år og er en ledende leverandør av gummi og spesialkarboner, røkt metalloksider, masterbatcher og ledende forbindelser, aktivt karbon, fargestoffer og blekk for blekkskriver og airgel.

OVP Venture Partners er et Pacific Northwests originale risikokapitalfirmaer. OVPs investeringspartner og styremedlem i Group14 er Gerry Langeler.

Showa Denko (SDK), a leading Japanese materials company headquartered in Tokyo, produces graphite anode material, vapor grown carbon fiber, aluminum-laminate packaging material, anode binder, and other specialty materials for Li-ion batteries.

About Group14 Technologies

Group14 integrates the world's leading synthetic carbon technology with novel approaches to silicon structure and manufacturing to address the challenges of energy density and cycle life in Li-ion batteries. The engineered carbons at the heart of Group14's technology already outperform all other carbons available in Li-ion batteries. Group14's expertise in nanomaterials and manufacturing has enabled the development of novel approaches to producing and incorporating silicon into carbon to produce a new class of silicon-carbon composites for battery applications. The objective at Group14 is to develop products that replace graphite in all batteries reflecting not just high performance, but also value derived from novel manufacturing approaches.

For more information about Group14: www.group14technologies.com
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Karybdis
25.10.2020 kl 09:16 7031

Interessant; hvordan vil det gå?
Handler jo mye om tro eller tiltro. Vil REC klare seg? de fleste tror det her; er REC overpriset? noen tror det andre tror ikke det; jeg tror REC fortsatt er konkurspriset, men tar gjerne en ny nedtur; trenger man en eller flere produsenter av polysil/silan utenfor kinesisk beskyttet produksjon; jeg tror det; er et grønt skifte på gang i USA? jeg tror det; vil USA bli gode på det? jeg tror det. Kan REC være et mulig greit sted å være? Jeg tror det. Men merk, tro er ikke facts, men trolig er det rimelig troverdig å ta noe bets her. Så får vi se om noen år.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 09:17 7039

Vi gjør alle våre valg, og det er helt greit at noen er skeptiske og velger bort Rec. Det handler om hva en tror på basert på det en vet i øyeblikket, vurdering av risiko og vilje til å ta risiko. Nå vet vi mer enn da kursen var 2-3 kr, men da er det også dyrere å kjøpe aksjen. Den dagen, hvis den kommer, at Rec rapporterer pluss 100MUSD er risikoen borte, men da er det også for sent å få billige aksjer. Jeg valgte høy risiko og kjøpte jevnt og trutt fra ML stengte ned og knapt noen trodde på selskapet. Det var mitt valg. God søndag og godt valg 😎
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 09:51 6897

Risken noen ser er; hvor lang tid og hvordan oppstart forløpet utarter seg.

Nå er det Røkke som styret skuta, en rutinert og proff spiller.
Noe han for all del kjemper for er å ikke tape penger. Han kjemper for og vinne, med seiere kommer rikdommen. Det har han alt bevist. Avtalen til totalt $ 250 m er ikke noe som de ble tilbudt men kom med nytt lederskap.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 11:24 6574

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Du mener REC ikke burde sagt noen ting om avtaler med solpanel- og batteriprodusenter som ligger vegg-vegg? ML er stengt, og at de trengte cash for å starte opp igjen er noe man har visst siden de stengte i fjor sommer. Finner ditt utsagn nokså merkelig, mulig jeg misforstod.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 11:44 6487

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Det har blitt hentet inn penger gjennom en emisjon. Det burde holde for oppstart! Så vil omsetning holde driften i gang.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
nemi's
25.10.2020 kl 14:09 6173

Her ser dere listen med 20 produsenter som kan designe Si-anoder. Nylig publisert av American Chemical Society - ACS Publications.
Group14 er ikke nevnt i en bisetning, en gang. For de finnes kun i eventyrene.

Om ikke annet, kan dere jo lese dere opp på avsnittet om "It’s the anode’s turn now".

"We picked 20 promising companies chasing the electric-vehicle and grid-storage batteries of the future:"
https://www.acs.org/content/dam/acsorg/membership/acs/benefits/extra-insights/bbatteries.pdf

Denne koster egentlig $40. Men jeg deler den med dere, av min godhet. Slik jeg pleier.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 15:29 5979

Takk, Simen intresant artikkel, både Basf, og Amperex er nevnt, arbeider de på egenhånd, eller er de i samarbeid med G14?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
nemi's
25.10.2020 kl 16:15 5820

Du bruker et annet navn til meg enn det ungene mine bruker til mora si, og faren sin.

Det er forskjell på å produsere kobolt-katoder, og Si-anoder. Produsenten du nevner produserer katoder, som det fremgår av artikkelen. Det er derfor Group14 sier de ikke vil kunne klare å produsere Si-anoder til EV-industrien før i 2025.

Forresten, du virker smartere enn resten av muppet-gjengen her inne.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 16:16 5820

😂
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 16:24 5762

Basf, og Amperex er jo to av selskapene bak G14, stemmer ikke det?, får de til SI anoder er det forsent å kjøpe REC aksjer i 2025!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
novalusus
25.10.2020 kl 16:44 5702

Det er jo ikke mye fantastiske ting som er priset inn. De har en Fabrikk som er verdt rundt 4-5 X Mcap i dag. Og selv om de kanskje ikke starter opp med full produksjon med første vil de antageligvis begynne å tjene cash fra 2021.Da burde markedet prise seg sakte inn opp mot de verdiene Rec besitter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 18:24 5449

Slettet innlegget da noe ble helt feil. Beklager.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 18:42 5401

Vel, det har jo vært produksjon uten at prisen er der den er i dag, og det har vært like før handelsavtale ble signert med Kina, før covid-19.
Hvor det eksplisitt ble forhandlet at Kina skulle kjøpe så og så mye silisium. Jeg skjønner ikke prisingen her, markedet er Røkkeblind.

Nå er Kina avtalen lengre bort i horisonten enn noen sinne, etter at de brukte CRISPR for å lage et virus til å sende en pest på verden..
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 19:00 5307

https://www.eqmagpro.com/tag/group14-technologies/

1 år siden fikk de $18 m siden avtalen med Rec er avtalt er også batteri løsningen ferdig. Produksjon neste!
https://www.greencarcongress.com/2019/11/20191125-group14.html


Patents Assigned to Group 14 Technologies, Inc.
Materials with extremely durable intercalation of lithium and manufacturing methods thereof
Patent number: 10784512
Abstract: Composites of silicon and various porous scaffold materials, such as carbon material comprising micro-, meso- and/or macropores, and methods for manufacturing the same are provided. The compositions find utility in various applications, including electrical energy storage electrodes and devices comprising the same.
Type: Grant
Filed: January 17, 2020
Date of Patent: September 22, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Avery J. Sakshaug, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins, Katharine Geramita, Benjamin E. Kron, Sarah Fredrick, Farshid Afkhami, Adam Strong
Nano-featured porous silicon materials
Patent number: 10763501
Abstract: Porous silicon and methods for preparation and use of the same are disclosed. The porous silicon materials have utility either alone or in combination with other materials, for example, combined with carbon particles for energy storage applications.
Type: Grant
Filed: August 12, 2016
Date of Patent: September 1, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins, Katharine Geramita, Benjamin E. Kron, Avery J. Sakshaug, Sarah Fredrick, Henry R. Costantino, Chad Goodwin, Christopher Timmons, Farshid Afkhami, Adam Strong
Materials with extremely durable intercalation of lithium and manufacturing methods thereof
Patent number: 10756347
Abstract: Composites of silicon and various porous scaffold materials, such as carbon material comprising micro-, meso- and/or macropores, and methods for manufacturing the same are provided. The compositions find utility in various applications, including electrical energy storage electrodes and devices comprising the same.
Type: Grant
Filed: October 8, 2018
Date of Patent: August 25, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Avery J. Sakshaug, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins, Katharine Geramita, Benjamin E. Kron, Sarah Fredrick, Farshid Afkhami, Adam Strong
Composite carbon materials comprising lithium alloying electrochemical modifiers
Patent number: 10714744
Abstract: The present application is generally directed to composites comprising a hard carbon material and an electrochemical modifier. The composite materials find utility in any number of electrical devices, for example, in lithium ion batteries. Methods for making the disclosed composite materials are also disclosed.
Type: Grant
Filed: May 8, 2019
Date of Patent: July 14, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Avery J. Sakshaug, Leah A. Thompkins, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver
Methods for sol-gel polymerization in absence of solvent and creation of tunable carbon structure from same
Patent number: 10711140
Abstract: The present application is directed to methods for solvent-free preparation of polymers and their subsequent processing into activated carbon materials. These methods unexpectedly demonstrate ability to tune pore structure in the polymer gel and carbon produced there from, while also providing distinct advantages over the current art.
Type: Grant
Filed: January 16, 2020
Date of Patent: July 14, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Henry R. Costantino, Alan Tzu-Yang Chang, Benjamin E. Kron, Avery J. Sakshaug, Leah A. Thompkins, Aaron M. Feaver
Materials with extremely durable intercalation of lithium and manufacturing methods thereof
Patent number: 10608254
Abstract: Composites of silicon and various porous scaffold materials, such as carbon material comprising micro-, meso- and/or macropores, and methods for manufacturing the same are provided. The compositions find utility in various applications, including electrical energy storage electrodes and devices comprising the same.
Type: Grant
Filed: October 21, 2019
Date of Patent: March 31, 2020
Assignee: GROUP14 TECHNOLOGIES, INC.
Inventors: Avery J. Sakshaug, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins, Katharine Geramita, Benjamin E. Kron, Sarah Fredrick, Farshid Afkhami, Adam Strong
Methods for sol-gel polymerization in absence of solvent and creation of tunable carbon structure from same
Patent number: 10590277
Abstract: The present application is directed to methods for solvent-free preparation of polymers and their subsequent processing into activated carbon materials. These methods unexpectedly demonstrate ability to tune pore structure in the polymer gel and carbon produced there from, while also providing distinct advantages over the current art.
Type: Grant
Filed: March 14, 2014
Date of Patent: March 17, 2020
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Henry R. Costantino, Alan Tzu-Yang Chang, Benjamin E. Kron, Avery J. Sakshaug, Leah A. Thompkins, Aaron M. Feaver
Composite carbon materials comprising lithium alloying electrochemical modifiers
Patent number: 10454103
Abstract: The present application is generally directed to composites comprising a hard carbon material and an electrochemical modifier. The composite materials find utility in any number of electrical devices, for example, in lithium ion batteries. Methods for making the disclosed composite materials are also disclosed.
Type: Grant
Filed: August 11, 2017
Date of Patent: October 22, 2019
Assignee: Group14 Technologies, Inc.
Inventors: Avery J. Sakshaug, Leah A. Thompkins, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver
Carbon-based compositions with highly efficient volumetric gas sorption
Patent number: 10195583
Abstract: The present application is generally directed to gas storage materials such as activated carbon comprising enhanced gas adsorption properties. The gas storage materials find utility in any number of gas storage applications. Methods for making the gas storage materials are also disclosed.
Type: Grant
Filed: November 5, 2014
Date of Patent: February 5, 2019
Assignee: Group 14 Technologies, Inc.
Inventors: Henry R. Costantino, Alan Tzu-Yang Chang, Chad Goodwin, Cory Mekelburg, Liam Cover, Benjamin E. Kron, Katharine Geramita, Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins
Materials with extremely durable intercalation of lithium and manufacturing methods thereof
Patent number: 10147950
Abstract: Composites of silicon and various porous scaffold materials, such as carbon material comprising micro-, meso- and/or macropores, and methods for manufacturing the same are provided. The compositions find utility in various applications, including electrical energy storage electrodes and devices comprising the same.
Type: Grant
Filed: August 26, 2016
Date of Patent: December 4, 2018
Assignee: Group 14 Technologies, Inc.
Inventors: Avery Sakshaug, Henry R. Costantino, Aaron M. Feaver, Leah A. Thompkins, Katharine Geramita, Benjamin E. Kron, Sarah Fredrick, Farshid Afkhami, Adam Strong
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 19:05 5279

23. sep. 2016 ble det annonsert at ML reduserte til 50% pga overproduksjon i markedet. Aksjen var omtrent på dagens nivå, men tok faktisk en tur opp til ca 12,50 i oktober og 14 kr i januar 2017 (justert for spleis) . Derfra ble det en humpete tur nedover. Nå har vi endelig passert bunnen, og det kommer til å måtte gjenspeiles i aksjekursen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 19:06 5304

Group14 Investor Overview:
ATL (Amperex Technologies Limited), based in Hong Kong with manufacturing operations in China, is a world’s leading producer and innovator of lithium-ion batteries. ATL is known worldwide for high-tech, high-volume prowess in developing, producing and packaging high quality rechargeable lithium-ion battery cells and packs. ATL primarily supplies batteries to cell phones, computers, and other consumer electronics.
BASF Venture Capital (BVC) was founded in 2001 and has offices in Europe, the U.S., China, India, Brazil and Israel. The aim of BVC is to generate new growth potential for BASF by investing in new companies and funds. The focus of investment is on chemical products and new materials, software and services as well as innovative and digital business models in the broader field of chemistry.
Cabot Corporation (NYSE: CBT) is a leading global specialty chemicals and performance materials company headquartered in Boston, Massachusetts, USA. Cabot Corporation has delivered innovative performance solutions to customers for over 135 years and is a leading provider of rubber and specialty carbons, fumed metal oxides, masterbatches and conductive compounds, activated carbon, inkjet colorants and inks, and aerogel.
OVP Venture Partners is one the Pacific Northwest’s original venture capital firms. OVP’s investing partner and board member in Group14 is Gerry Langeler.
Showa Denko (SDK), a leading Japanese materials company headquartered in Tokyo, produces graphite anode material, vapor grown carbon fiber, aluminum-laminate packaging material, anode binder, and other specialty materials for Li-ion batteries.
About Group14 Technologies
Group14 integrates the world’s leading synthetic carbon technology with novel approaches to silicon structure and manufacturing to address the challenges of energy density and cycle life in Li-ion batteries. The engineered carbons at the heart of Group14’s technology already outperform all other carbons available in Li-ion batteries. Group14’s expertise in nanomaterials and manufacturing has enabled the development of novel approaches to producing and incorporating silicon into carbon to produce a new class of silicon-carbon composites for battery applications. The objective at Group14 is to develop products that replace graphite in all batteries reflecting not just high performance, but also value derived from novel manufacturing approaches.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 20:03 5121

Ja, vi får se, men jeg kjøper ikke på denne siden av 10 tallet nå. Det har blitt flere aksjer og ML er cold stocket
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
25.10.2020 kl 20:24 5003

Blir spennende nå ja- selv tror jeg tror den kan sprette forbi 15,- på kommende oppdatering til markedet- det er vel såvidt Butte er priset inn...
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Ta invest
25.10.2020 kl 20:25 4995

Hvorfor vil du kjøpe like under 10kr da ? Tror du den skal stige ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 21:52 4664

Uansett om kursen er over eller under 10, kjøper du mandag og selger onsdag ettermiddag gjør du høyst sannsynlig penger på det. Skal du være long, skjønner jeg heller ikke helt hvorfor det er viktig å få den under 10 først, da den etter mitt skjønn skal såpass langt opp etterhvert at om den er 10, 11 eller 12 nå så vil du fortsatt gjøre penger. Men, klart, tåler du ikke en humpete tur oppover, så får du ha lykke til med å time bunnen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Ekornesen
25.10.2020 kl 22:05 4601

Mitt tips er at kursen beveger seg opp mot 15 mot stenging onsdag. Veien videre avgjøres av guidingen torsdag morgen, men jeg er ikke overrasket om at informasjonen om Group 14 gjør at det tar et byks og snuser på 20.

Hva konferansen ut på dagen byr på vet jeg ikke, men jeg tipper de forutser at informasjonen de kommer med vil vekke stort interesse - og behov for å besvare spørsmål.

Drar Røkke NASDAQ-kortet kan vi le hele veien til banken😉
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2020 kl 22:31 4471

Jeg sa ikke at jeg skulle kjøpe den rett under. Jeg skal ikke kjøpe den på denne siden av 10 tallet nå. Nei, jeg tror den skal falle
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Ekornesen
25.10.2020 kl 22:40 4405

🤓Jaja
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2020 kl 06:51 3906

Googlet litt; According to research and consulting firm Frost and Sullivan, between 2012 and 2016 the lithium-ion battery industry doubled in growth, reaching $22.5 billion. And with lithium-ion batteries now powering smartphones, laptops, smart watches, drones, robots, automobiles and energy grids, among others, projections show that in the next few years, it will surpass $70 billion.
In the face of fast-growing demand, China has become a global leader in the lithium-ion battery market. At the center of this growth is Hong Kong-based Amperex Technology Ltd. (ATL). In 1999, ATL’s founders foresaw the demand for mobile electronic-communications accessories, including lightweight, reliable, rechargeable batteries. They resolved to enter the lithium-ion business – a decision that proved prescient. Today, ATL has emerged as a pioneer in both design innovation and product quality.

https://www.jmp.com/en_us/customer-stories/amperex-technology-ltd.html

Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2020 kl 07:21 3762

Du har har nok kanskje tabbet deg ut litt når du la ut publikasjonen til ACS, dette var vel enda et forsøk på baising, neste gang du gjør det må du sjekke at det ikke er bull informasjon i det du legger ut. Du har ikke svart på spørsmålet om Basf, og Amperex, (som var nevnt i publikasjonen) står bak G14!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2020 kl 07:36 3697

Uten og si sikkert så tror jeg ATL blir deleiere i patent. Det kan også være ATL sikrer seg med å sette produksjonen i USA, da for salget betyr det lite hvem som styrer landet. Sikrer seg USA markedet. Hele USA skal over på batterier! Landstrøm, vindmøller, solceller o.l
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
nemi's
26.10.2020 kl 08:44 3284

Amperex er et kinesisk selskap. De produserer kobolt-katoder, ikke Si-anoder, som det også står i publikasjonen. Kineserne "står ikke bak" bygging i ML. Det skal amerikanerne finansiere selv. Det høres som at du tror at hele US jubler fordi kineserne endelig kommer.

Derfor er heller ikke spaden i jorda ennå. Og det er derfor Group14 sier de ikke vil være i stand til å produsere Si-anoder til EV-industrien før i 2025.

DET er grunnen til at ACS ikke nevner Group14 blant de 20 produsentene. Se blant de 20 logoene - ser du Group14, eller noen du liker?

NEI, DET GJØR DU IKKE!

Da har du fått svar på spørsmålet. 2025 er tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Ekornesen
26.10.2020 kl 08:47 3288

🤓
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare