Softox har trolig løsningen på behandlingen.
«Under et intervju med CNNs Jake Tapper sa stabssjef i Det hvite hus Mark Meadows at de nå vil fokusere på behandling i stedet.
– Vi kommer ikke til å få kontroll over pandemien, vi skal kontrollere at vi får vaksiner og behandlinger, sier Meadows.
Tapper spør Meadows hvorfor de ikke vil få kontroll over pandemien. Til det svarer Meadows at det er fordi det er smittsomt virus.
– Akkurat som influensa. Vi jobber med å begrense det. Det vi må gjøre er å sørge for at vi har de verktøyene vi trenger for å sørge for at folk ikke dør, sier stabssjefen.»
Softox sin inhalator bør virkelig være interessang for amerikanske myndigheter og var vel lovet 2 mill $ derifra alt.
Selskapet vil snart prises langt høyere en dagens pris skal dere se.
– Vi kommer ikke til å få kontroll over pandemien, vi skal kontrollere at vi får vaksiner og behandlinger, sier Meadows.
Tapper spør Meadows hvorfor de ikke vil få kontroll over pandemien. Til det svarer Meadows at det er fordi det er smittsomt virus.
– Akkurat som influensa. Vi jobber med å begrense det. Det vi må gjøre er å sørge for at vi har de verktøyene vi trenger for å sørge for at folk ikke dør, sier stabssjefen.»
Softox sin inhalator bør virkelig være interessang for amerikanske myndigheter og var vel lovet 2 mill $ derifra alt.
Selskapet vil snart prises langt høyere en dagens pris skal dere se.
Redigert 21.01.2021 kl 09:36
Du må logge inn for å svare
Grylls
06.11.2020 kl 14:01
3545
Gikk jo noen relativt store poster tidligere i dag, blant annet denne:
06.11.20 09:19:53 80,50 79 500 AT
Det er trangt å komme inn om man vil akkumulere litt antall, og så trader småtraderne aksjen ned etterpå. Volumvektet snittpris (VWAP) 75,44.
06.11.20 09:19:53 80,50 79 500 AT
Det er trangt å komme inn om man vil akkumulere litt antall, og så trader småtraderne aksjen ned etterpå. Volumvektet snittpris (VWAP) 75,44.
Redigert 21.01.2021 kl 08:28
Total kollaps, hverken mer eller mindre. Prøv å finne unnskyldninger, det er med respekt å melde patetisk. Bedre å kalle en spade en spade.
Molbre
06.11.2020 kl 16:08
3310
:-), Tenk alle tenkte at yes der gikk aksjen ned 15% for da kan vi gjøre oss klar for en ny oppgang, funker ikke sånn :-)! Hvis noen er klar for at aksjen skal synke så gi en lyd så kan jeg selge til dere på topp og kjøpe aksjene deres når de har gått ned 10-99%, funker jo ikke sånn :-O! Spar meg for dumme kommentarer, jeg vet at aksjer går opp og ned men av en og annen grunn liker jeg best når den stiger :-) Jeg har ikke solgt noe i dag til info og har troen men jeg trenger ikke bli fortalt at det er bra at aksjen går ned, det er aldri bra!
bj111
06.11.2020 kl 16:16
3279
Det er så typisk HO at det er bra at en aksje faller etter oppgang. Mange ser helst at en aksje ikke stiger med mer enn maks 5% for det er usunn oppgang, de burde vel heller kjøpe DNB. Mye underlige teorier som florerer og det er fint å lese noen som sier det som det er. Det er ikke bra at en aksje faller så sant man ikke sitter short.
Kruttgubben
06.11.2020 kl 16:41
3218
Gikk ned med tilsvarende beløp den gikk opp med i går. Så vi er satt tilbake til torsdag kl 16:25. Stor omsetning i dag og bare noen få vil klare å få tilbake aksjene de solgte uten å betale en høyere pris.
Men noen liker å snitte seg opp og fair nok det;-)
Men noen liker å snitte seg opp og fair nok det;-)
selalem
06.11.2020 kl 17:15
3131
Softox opp 23 % på en uke. Å kritisere de som ser sunnhetstegn i én rød dag er like dumt som å se dommedag etter én rød dag. Ta helg nå, så kan vi kjøre opptelling når HINAS, EU og siste fase SWIS er ferdig :-)
Normalone
06.11.2020 kl 17:42
3065
Kall det hva dere vil - dumme kommentarer/underlige teorier - men det å hevde at det ikke er sunt med korreksjoner underveis, i et lengre perspektiv, er for meg helt uforståelig. Det er nettopp denne berg og dalbanen som flere har kritisert Softox for - og det kan tyde på at vi endelig nå ser en endring i interessen og handelsmønsteret, hvor dagens korreksjon helt klart er sunt dersom en klarer å se mer enn 30 cm foran nesetippen. Det som derimot er bra er at vi kan ha ulike synspunkter om ting - men det som i alle fall er typisk HO er skribenter som er nødt til å komme med nedsettende beskrivelser.
Høres ut som en øretrillers tale, har ikke du nok å styre med i LIFE, eller kanskje du har rømt, ser ikke helt bra ut der.
Gullhaugen
06.11.2020 kl 22:25
2789
Denne henter seg nok for inn igjen til over 80.
Jeg er litt bekymret over pengebruken første halvår. Noen som vet om de har hatt noen kostbare investeringer siste tiden ?
bj111
06.11.2020 kl 23:22
2665
Beklager, var ikke til hensikt å være nedsettende.
bj111
06.11.2020 kl 23:39
2630
Forumstøy med vill fantasi er det som skjer i Life så jeg har ikke rømt men det var nære på at jeg gjorde noe dumt tidligere i dag. For min del er det enten fint eller uten betydning om det siste viser seg å bli en sell on news i løpet av uken som kommer. Jeg var ikke med opp og er heller ikke med ned. Skulle helst sett en avklaring rundt finansiering av innhalatoren før jeg tar et lodd så en emisjon melding hadde passet meg perfekt nå for kan jeg ta ned det flagget. Fin kurs å komme med en slik melding på nå. Da slipper de rep emi og det hele er raskt over. For deg er det best om det ikke kommer og at de generere inntekter tilstrekkelig til å finansiere seg selv. Men det får vi først vite ved Q4 presentasjonen og det er lenge til.
Jeg har fortsatt tenkt å bli her litt mer enn timer og dager, så det går nok uansett bra for meg. Hvordan er historikken når det gjelder emisjoner, har det vært mange rep.emi osv ?
Grylls
07.11.2020 kl 00:30
2553
Jeg tror kontantflyten avhenger av HINAS-anbudet, og at salget av desinfeksjon kommer igang. Hvis ikke kommer det en emisjon her før eller siden, de har jo nevnt at de muligens vil hente inn en samarbeidspartner tidligere.
Sitter selv godt lastet med aksjer, men ville aldri falle meg inn å snakke bort virkeligheten. Gårsdagen var en kollaps og intet annet. Skylde på alt mulig når tallenes tale er klar, det hører hjemme i en barnehage.
Aaleby
07.11.2020 kl 16:03
2160
Kollaps ville vært om den ikke fant ny støtte over 70. Oppgangen var i stor grad drevet frem av robothandel og trading på skyhøyt nivå. Da blir resultatet deretter når de samme kyniske aktørene har gjort sitt og shorter aksjen istedet. Zoomer man litt ut så har oppgangen likevel vært betraktelig på en melding som vanligvis ville ført til sell on news i denne aksjen.
Ellers blir det åpenbart spennende neste uke om det blir konsolidering på dette nivået eller om den trekkes opp/ned. Ikke at det har svært mye å si gitt triggerene som ligger i front.
Ellers blir det åpenbart spennende neste uke om det blir konsolidering på dette nivået eller om den trekkes opp/ned. Ikke at det har svært mye å si gitt triggerene som ligger i front.
He1234
07.11.2020 kl 16:54
2079
Jeg ser annerledes på det. En nedgang uten noen fundamentale endringer er ingen kollaps. Selskapet var det samme på torsdag som på fredag. Alt for mange tradere og spekulanter på dette forum. Gikk selv inn i Softox i mars og har vært med på alle oppturene og nedturene. Er godt i pluss i motsetning til mange andre som hopper fra det ene til det andre.
"kollapsen" kom vel i ditt hode etter at du dumpa, ellers er det stadig nye nick her, ja slikt hører hjemme i en barnehage.
Normalone
07.11.2020 kl 17:10
2043
GaryHines - jeg er nok helt uenig med deg ift hva som er virkeligheten, "tallenes tale" og definisjonen av kollaps. De faktiske forholdene er at Softox steg med tilnærmet 40 % på veldig kort tid - og ved å se på de tekniske signalene var det mye som tilsa at det ville komme en korreksjon, hvilket det gjorde, og støtten holdt. Totalt i løpet av en uke har Softox steget med over 25 %. Jeg står fortsatt ved mitt syn om at den siste trenden/handelsmønsteret i Softox er positivt - også utviklingen i går, med en korreksjon ned mot støtten som virker å holde med god margin (er ikke noen kollaps), som kan tyde på at vi vil se en videre oppgang. Jeg skylder ikke på noen. Om du mener dette er barnehagenivå får stå for din regning - jeg skjønner derimot ikke hva du ønsker å oppnå med disse nedsettende beskrivelsene (som etter mitt syn er en klassisk hersketeknikk). Jeg kunne sagt at ditt innlegg hører hjemme på spedbarnnivå - men jeg ser ingen grunn til å gjøre det...😀 Kan du ikke heller argumentere saklig og konstruktivt for ditt syn - da er jeg sikker på at flere også vil høre på deg.
Normalone
07.11.2020 kl 18:12
1964
Bj111 - 😀 Du skal vite jeg pleier å sette stor pris på dine innlegg, du er saklig og klarer å se ting fra flere sider. Håper å se mer til deg på Softox trådene!