Hva Skjer’a ?
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
225000 aksjer omsatt før 09:10 på stigende priser på en «negativ børsdag»....
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Redigert 15.09.2021 kl 17:36
Du må logge inn for å svare
HP17
17.04.2021 kl 13:33
7341
I BGBIO gjelder det å holde focuss.
Her kan en ikke vingle mellom tro og fortvilelse fra time til time alt etter egne posisjoner og disponeringer
Her kan en ikke vingle mellom tro og fortvilelse fra time til time alt etter egne posisjoner og disponeringer
focuss
17.04.2021 kl 13:16
7381
Du får prøve å lese en gang til.
klaesp
Når skal det bli slutt på at folk på denne tråden uttaler seg om ting de ikke har greie på. Jeg har ikke solgt alt, men har solgt litt som en del av min risikostyring
klaesp
Når skal det bli slutt på at folk på denne tråden uttaler seg om ting de ikke har greie på. Jeg har ikke solgt alt, men har solgt litt som en del av min risikostyring
Talent
17.04.2021 kl 13:11
7341
Når skal du slutte å uttale deg om ting du ikke har greie på da? Du har solgt igjen å da snur du om med en gang. Trur du at du kan styre kursen via dette forumet her?
Jensemand
17.04.2021 kl 12:27
7389
Det er garanteret sådan at resultaterne fra Indien og Syd Afrika er klare
ACCORD resultaterne venter Godfrey på for at publisere det hele samlet.
Og med den interesse ACCORD har vist inntil videre, så fortsetter de nok at smøle i det. - og Godfrey la seg åpenbart trekke rundt i manegen af ACCORD
ACCORD resultaterne venter Godfrey på for at publisere det hele samlet.
Og med den interesse ACCORD har vist inntil videre, så fortsetter de nok at smøle i det. - og Godfrey la seg åpenbart trekke rundt i manegen af ACCORD
focuss
17.04.2021 kl 12:22
7381
Byzantin
I dette tilfellet er resultatene av verdi enten de er negative eller positive og slik jeg forstår skal de børsmeldes umiddelbart. Når det gjelder situasjonen i BGBIO så handler folk med bind for øynene. I Verdipapirloven så brukte de begrepet umiddelbart, i MAR sier de as soon as possible, men jeg har bare lest ett sammendrag. MAR ble tatt i bruk allerede i 2016 i en del EU land. Norge har nettopp tiltrådt.
I dette tilfellet er resultatene av verdi enten de er negative eller positive og slik jeg forstår skal de børsmeldes umiddelbart. Når det gjelder situasjonen i BGBIO så handler folk med bind for øynene. I Verdipapirloven så brukte de begrepet umiddelbart, i MAR sier de as soon as possible, men jeg har bare lest ett sammendrag. MAR ble tatt i bruk allerede i 2016 i en del EU land. Norge har nettopp tiltrådt.
Byzantin
17.04.2021 kl 12:11
7383
Focuss skrev : "Det er slik at resultatene fra Covid skal børsmeldes så snart de blir tilgjengelig dersom de er av verdi"
"Dersom de er av verdi" - går det an å se for seg at de skulle kunne være uten verdi, i positiv eller negativ forstand?
"Dersom de er av verdi" - går det an å se for seg at de skulle kunne være uten verdi, i positiv eller negativ forstand?
Redigert 17.04.2021 kl 12:20
focuss
17.04.2021 kl 11:52
7397
Nå er det slik at verdipapirloven ( Relevante deler erstattet med MAR) sier at informasjon som har betydning for verdi av selskapet skal børsmeldes så snart slik informasjon er tilgjengelig for selskapet. Dette for at det ikke skal oppstå ulik vesentlig informasjon i markedet.
Det er slik at resultatene fra Covid skal børsmeldes så snart de blir tilgjengelig dersom de er av verdi. Om de er i forhandlinger med andre selskap så gir loven unntak for umiddelbar informasjon om slike forhandlinger..
Covid resultater er meldepliktige, forhandlinger med tredjepart er ikke meldepliktig.
Det er slik at resultatene fra Covid skal børsmeldes så snart de blir tilgjengelig dersom de er av verdi. Om de er i forhandlinger med andre selskap så gir loven unntak for umiddelbar informasjon om slike forhandlinger..
Covid resultater er meldepliktige, forhandlinger med tredjepart er ikke meldepliktig.
Redigert 17.04.2021 kl 11:56
risksøker
17.04.2021 kl 11:04
7449
Har i dag gått gjennom presentasjonen som ble lagt ut nå i april igjen og en ting er sikkert at de vier stor plass til behandling av covid-19. De har 88 pasienter som er behandlet med Bemcentinib* og SOC og 87 pasienter som er behandlet med SOC. Vis vi ser på Primary endpoint;
Primary endpoint
Time to sustained clinical improvement of at least 2 points (from
randomisation) on a 9-point category ordinal scale, live discharge from the
hospital, or considered fit for discharge (a score of 0, 1, or 2 on the ordinal
scale), whichever comes first, by Day 29 (this will also define the “responder”
for the response rate analyses).
Jeg forstår det slik at i en skala fra 0 til 9 skal behandlingen med Bemcentinib* og SOC gi minst 2 points bedre utfall enn SOC alene med hensyn til dager til utskriving fra sykehuset. Det må da være veldig enkelt å se på disse 88 pasientene å se om det har vært noe forbedring i behandlingen. En ting er sikkert at ledelsen og forsknings teamet vet utfallet men vil ikke si noe om det nå. I stedet for dataene har de gitt oss en veldig optimistisk presentasjon som indikerer at dette går veien. Etter min mening er det nå helt utenkelig at de kan presentere data som viser det motsatte siden de vet og har allerede analysert dataene. Jeg sitter på mine aksjer og vil se Godfrey sine kort.
Primary endpoint
Time to sustained clinical improvement of at least 2 points (from
randomisation) on a 9-point category ordinal scale, live discharge from the
hospital, or considered fit for discharge (a score of 0, 1, or 2 on the ordinal
scale), whichever comes first, by Day 29 (this will also define the “responder”
for the response rate analyses).
Jeg forstår det slik at i en skala fra 0 til 9 skal behandlingen med Bemcentinib* og SOC gi minst 2 points bedre utfall enn SOC alene med hensyn til dager til utskriving fra sykehuset. Det må da være veldig enkelt å se på disse 88 pasientene å se om det har vært noe forbedring i behandlingen. En ting er sikkert at ledelsen og forsknings teamet vet utfallet men vil ikke si noe om det nå. I stedet for dataene har de gitt oss en veldig optimistisk presentasjon som indikerer at dette går veien. Etter min mening er det nå helt utenkelig at de kan presentere data som viser det motsatte siden de vet og har allerede analysert dataene. Jeg sitter på mine aksjer og vil se Godfrey sine kort.
Carrera
17.04.2021 kl 10:52
7474
focuss
Bra du er her da,for du har jo greie på det aller aller meste?
Bra du er her da,for du har jo greie på det aller aller meste?
focuss
17.04.2021 kl 10:10
7576
klaesp
Når skal det bli slutt på at folk på denne tråden uttaler seg om ting de ikke har greie på. Jeg har ikke solgt alt, men har solgt litt som en del av min risikostyring.
Når skal det bli slutt på at folk på denne tråden uttaler seg om ting de ikke har greie på. Jeg har ikke solgt alt, men har solgt litt som en del av min risikostyring.
Lim Gordon
17.04.2021 kl 10:02
7567
Situasjonen kaller på oppmerksomhet fra alle aksjonærer, også fra oss som ikke har rede på medisin, annet enn som brukere. Personlig tenker jeg, som de fleste, at noe skjer når frister og løfter oversittes i en sak som dette. Og det bør ikke, nødvendigvis, være knyttet til Covid-19, men til selskapets hovedaktivitet, til kreftmedisinen. Det kan også være knyttet til begge deler. Og det bør ikke, nødvendigvis, være knyttet til suksess, men til fiasko. Det som er merkelig, er at børsen forholder seg normalt, den er jo ellers svært sensitiv for det ene eller det andre. For når forventningene er store, spres aksjene langt inn blant familie og venner, og rykter likeså. Basert på dette, skulle ting tyde på at intet annet skjer, enn det de har sagt, de trenger tid til å evaluere resultater. Men det har de jo hatt lenge, kontinuerlig siden forsøkene startet har vel resultater funnet sin vei til et sted for analyse. Men, på en lørdags morgen, kan det jo være artig å trekke tankene litt videre. Presentasjonene som ligger ute, viser jo klart en grad av suksess. Men hvor stor den er, kan ikke jeg bedømme. Imidlertid, hvis det er suksess med Bemsentinib mot Covid 19, vil jeg trekke den konklusjonen at det også betyr suksess mot kreftbekjempelse, idet jeg forstår at det delvis er samme mekanisme som virker. Og det har Bgbio ingen mulighet til å håndtere alene, Bp må trå til. Og det er det jo mange som håper på - - . Nei, å trekke konklusjon fra utsiden i dette bildet, er svært vanskelig. Så da får vi bare henge i luften så lenge, og bare håpe at det ikke resulterer i fall.
klaesp
17.04.2021 kl 09:51
7614
Re
Noe konkret, en partner som skal være med på ett lengre fase 3 Covid studie er neppe nok.
Nå må du se hva du skriver. Selv om du har solgt, finnes det en grense for alt.. logg ut av forumet og kos deg i sola. Lykke til..
Noe konkret, en partner som skal være med på ett lengre fase 3 Covid studie er neppe nok.
Nå må du se hva du skriver. Selv om du har solgt, finnes det en grense for alt.. logg ut av forumet og kos deg i sola. Lykke til..
focuss
17.04.2021 kl 09:38
7647
Det har jo nå gått bra lenge siden mitt første negative innlegg om BGBIO. Negative, ikke om Bemcentinib, men om CEO. Siden det første innlegget har BGBIO vært en elendig investering og toneangivende skribenter på forumet blokkerer mine innlegg. Synes det er mye bedre at de blokkerer enn at de driver med dritt kasting. BGBIO er nå ved ett vannskille. Enten så kommer det nå nyheter som trumpher det negative, eller så er jeg redd at tilliten til selskapet svekkes ytterligere. Hvordan må nyhetene være for at markedets syn på aksjen skal snu til å bli positiv? Noe konkret, en partner som skal være med på ett lengre fase 3 Covid studie er neppe nok. Vi er derfor i en veldig viktig periode som vil bety mye for investorers verdiutvikling i tiden foran oss.
Redigert 17.04.2021 kl 09:45
eiken
17.04.2021 kl 03:31
8004
Det er ganske godt dokumentert at AXL er en god markør på
Betennelse. Dette holdes vanligvis nede av forskjellige signalstoffer .I kreft og enkelte infeksjoner går dette
Bananas og AXL stiger. For kreft betyr det massiv spredning og tumorvekst. For covid betyr det fibrose.
Betennelse. Dette holdes vanligvis nede av forskjellige signalstoffer .I kreft og enkelte infeksjoner går dette
Bananas og AXL stiger. For kreft betyr det massiv spredning og tumorvekst. For covid betyr det fibrose.
Takk for det. Håper den bringer med seg noe godt. På tide vi investorer får høre noe.
Yngling ØH skrev Det kan være du er inne på noe i starten på resonnementet ditt
Enig med dere. Men hvor fører det hen..her må troen være bedre enn forstanden. Vi har ikke en eneste indikasjon på at medikamentet virker. Har forsket i så mange år. Kom med noe konkrete tilfeller som kan motbevise det.
HP17
16.04.2021 kl 23:03
5927
Da er dette i tilfelle klassisk langsjakk. Er godt parti lynsjakk er det helt klart ikke. En får håpe det ikke er BGBIO som blir satt sjakk matt men heller shorterne som ser kongen er matt i 3 trekk.
Redigert 16.04.2021 kl 23:04
BioBull
16.04.2021 kl 22:58
5966
Styreformann Sveinung Hole har sagt det tidligere ... «dette er et et sjakk spill med mange trekk før man vinner»...
Husk : «smart money never sleeps”...
Husk : «smart money never sleeps”...
Redigert 16.04.2021 kl 23:17
Nanoq
16.04.2021 kl 22:17
6171
Min erfaring er at TA er OK å bruke som supplerende info omkring en aksjes kommende utvikling. Men enig: Først og fremst handler det om fundamentale nyheter og info, og det er også hvor mitt eget fokus ligger her.
Men ofte vil TA i forkant vise veien her - i hvert fall på den korte banen, og derfor har jeg også alltid litt fokus på TA når jeg investerer.
Men ofte vil TA i forkant vise veien her - i hvert fall på den korte banen, og derfor har jeg også alltid litt fokus på TA når jeg investerer.
Redigert 16.04.2021 kl 22:19
Sammen er vi krutt. Det sa vi også for ett år siden,hva skjer jo kursen er den samme om ikke litt ned. Hausing over et år? No etter vert må det komme noen svar hvordan vi ligger ann med hensyn til videre satsing i dette selskapet bergenbio. Tålmodighet er snart slutt. Har de noe å komme med.???
Hayen
16.04.2021 kl 22:00
6326
Jeg er på et mye grunnere nivå enn deg hva gjelder å lese & forstå studier /publikasjoner /artikler.
Men jeg liker å angripe momenter analytisk og forsøke på logiske forklaringer.
Og nå tenker jeg høyt....
Hva om mye av kreften som er "Axl positiv", har lurt seg unna behandling hele veien pga Axl?
Som i at hvis de var Axl negative, så ville mange blitt knekt på et mye tidligere stadie?
Så når bemcentinib tar bort forsvaret( "kler av kreft svulsten") , så blir det en relativt sett enkel jobb for medikamentet å komme til?
Og at de gjenstridige tilfellene som blir igjen, på mange måter er identisk med hva Axl negative er i gjeldende studier til bb.
Ikke verdens beste forklaring, men mulig det var forståelig
Men jeg liker å angripe momenter analytisk og forsøke på logiske forklaringer.
Og nå tenker jeg høyt....
Hva om mye av kreften som er "Axl positiv", har lurt seg unna behandling hele veien pga Axl?
Som i at hvis de var Axl negative, så ville mange blitt knekt på et mye tidligere stadie?
Så når bemcentinib tar bort forsvaret( "kler av kreft svulsten") , så blir det en relativt sett enkel jobb for medikamentet å komme til?
Og at de gjenstridige tilfellene som blir igjen, på mange måter er identisk med hva Axl negative er i gjeldende studier til bb.
Ikke verdens beste forklaring, men mulig det var forståelig
Redigert 16.04.2021 kl 22:10
Hayen
16.04.2021 kl 21:58
6348
Helt ærlig så har jeg ingen forståelse for hvorfor det er fokus på ta når det er fundamentale nyheter som vil bære dette caset.
Yngling ØH
16.04.2021 kl 21:56
6362
Jeg vet at du leser en del studier Hayen. Gi en lyd om du finner studier som kanskje kan forklare- eller gir et hint om hvorfor Axl positive som får bemcentinib lever lengre enn Axl negative.
Hayen
16.04.2021 kl 21:53
5759
BioBull skrev Ubetinget Ja !
Her er vi helt på linje Bio
HP17,
Jeg vil snu det hele på hodet:
Hvorfor vil ikke Bergenbio oppnå stor suksess med Bemcentinib?
HP17,
Jeg vil snu det hele på hodet:
Hvorfor vil ikke Bergenbio oppnå stor suksess med Bemcentinib?
Redigert 16.04.2021 kl 21:56
Nanoq
16.04.2021 kl 21:48
5770
Episk? Kanskje...
teknisk er det bl.a. signaler som sier kjøp, med RSI-14 på 48, og ikke minst: en volumbalanse som ser meget positiv ut.
https://finance.yahoo.com/quote/BGBIO.OL/chart
teknisk er det bl.a. signaler som sier kjøp, med RSI-14 på 48, og ikke minst: en volumbalanse som ser meget positiv ut.
https://finance.yahoo.com/quote/BGBIO.OL/chart
Carrera
16.04.2021 kl 21:46
5777
HP17
Kan du begrunne hvorfor " Biotec som trekker og trekker ut ofte ender med skuffelse" ?
Kan du begrunne hvorfor " Biotec som trekker og trekker ut ofte ender med skuffelse" ?
HP17
16.04.2021 kl 21:36
5788
Blir neste uke episk?
Ikke så mange signaler som indikerer det. Det trekker og trekker ut og i biotek så ender det ofte med skuffelse når ting trekker ut. Kan virkelig BGBIO lykkes?
Ikke så mange signaler som indikerer det. Det trekker og trekker ut og i biotek så ender det ofte med skuffelse når ting trekker ut. Kan virkelig BGBIO lykkes?
BioBull
16.04.2021 kl 21:33
5793
Vi som elsker filmatiseringen av Jungelboken av Rudyard Kipling på norsk og som er født på 50 tallet, har opplevd krakk og boligboble på 80 og 90 tallet + IT og finans krisen på 2000 tallet,- og vet hva som kan skjer’a...
BerGenBio fremstår for meg som den største solskinns-historien «ever»... neste uke blir episk ,- tror jeg...
😎...
Sammen er vi krutt !
BerGenBio fremstår for meg som den største solskinns-historien «ever»... neste uke blir episk ,- tror jeg...
😎...
Sammen er vi krutt !
Redigert 16.04.2021 kl 21:36
Kursiv
16.04.2021 kl 21:25
5801
Kanskje verdt å ta en ekstra titt hva som faktisk presenteres på side 39:
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/03/BerGenBio_Carnegie-12.03.21.pdf
God helg, and take care :)
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/03/BerGenBio_Carnegie-12.03.21.pdf
God helg, and take care :)
Redigert 16.04.2021 kl 21:30
Hayen
16.04.2021 kl 21:14
5826
"Dersom det å være Axl positiv var en forverring av sykdom i forhold til å være Axl negativ, så var det kanskje logisk at behandling med bemcentinib for Axl positive økte livslengden til det samme som for Axl negative. "
Særdeles godt poeng
Særdeles godt poeng
focuss
16.04.2021 kl 19:43
6129
Tittelen på denne tråden har vel blitt mer relevant enn hva TS kunne ane når tråden ble startet.
Yngling ØH
16.04.2021 kl 18:47
6148
Jeg har stilt det spørsmålet til selskapet flere ganger. De har ikke forklart hvorfor de har gjort som de har gjort nå, men at de samtidig mener at de data de har nå ikke er nok til å hevde 8-10 fold improvement for Axl positive, siden de ikke har en kontrollgruppe som var Axl positive som ikke fikk bemcentinib.
Sagt på en annen måte: - Selskapet har de pengene de behøver for å bli ferdig med fase 3. De visste allerede tidlig at de ville komme til fase 3, og har derfor ikke hatt behov for å vise fullt ut hvor effektiv bemcentinib er. Men det skal de jo gjøre i fase 3. BigPharma klarer jo å regne ut dette selv, uten at det står i en investorpresentasjon.
Motiv? ... tipper de ønsker å fortsatt være No1 på dette området, og ønsker ikke at andre selskap skal kaste seg over Axl hemming, før de selv er nærme kommersialisering.
Sagt på en annen måte: - Selskapet har de pengene de behøver for å bli ferdig med fase 3. De visste allerede tidlig at de ville komme til fase 3, og har derfor ikke hatt behov for å vise fullt ut hvor effektiv bemcentinib er. Men det skal de jo gjøre i fase 3. BigPharma klarer jo å regne ut dette selv, uten at det står i en investorpresentasjon.
Motiv? ... tipper de ønsker å fortsatt være No1 på dette området, og ønsker ikke at andre selskap skal kaste seg over Axl hemming, før de selv er nærme kommersialisering.
Lordstock
16.04.2021 kl 18:12
6268
Historisk kender vi jo godt virkningen af Keytruda uden BEM men ikke opdelt på cAXL -/+ .
Patienter på BEM+Keytruda lever 70% længere end dem som bare får Keytruda.
Og med dem på BEM+Keytruda er der 88% flere patienter som lever i 12 måneder.
Se side 38 i April præsentation. Det er dog svært at sammenligne 2 forskellige forsøg.
Patienter på BEM+Keytruda lever 70% længere end dem som bare får Keytruda.
Og med dem på BEM+Keytruda er der 88% flere patienter som lever i 12 måneder.
Se side 38 i April præsentation. Det er dog svært at sammenligne 2 forskellige forsøg.
Lordstock
16.04.2021 kl 18:05
6293
Super godt spørgsmål, syntes du skal sende det til IR sammen med spg om hvorfor de ikke måler cAXL +ve med BEM mod cAXL+ve uden BEM.
Yngling ØH
16.04.2021 kl 17:36
6426
Jeg tenkte ikke på sammenligningen per se, men det faktum at Axl positive som behandles med bemcentinib lever lengre enn de som er Axl negative, selv om Axl negative lever dobbelt så lenge som Axl positive som ikke behandles med bemcentinib.
Dersom det å være Axl positiv var en forverring av sykdom i forhold til å være Axl negativ, så var det kanskje logisk at behandling med bemcentinib for Axl positive økte livslengden til det samme som for Axl negative. Men det er jo ikke det som skjer. Det som skjer er at Axl positive lever helt opp mot 4 ganger så lenge som Axl negative som også fikk bemcentinib, og antagelig 8-10 ganger så lenge som Axl positive som ikke får bemcentinib.
Da betyr det at bemcentinib trigger en behandlingseffekt hos disse Axl positive pasientene, som de Axl negative pasientene ikke får... men som ikke kan forklares alene med redusert Axl. Axl negative vil jo også ha lav Axl når de får bemcentinib.
Dersom det å være Axl positiv var en forverring av sykdom i forhold til å være Axl negativ, så var det kanskje logisk at behandling med bemcentinib for Axl positive økte livslengden til det samme som for Axl negative. Men det er jo ikke det som skjer. Det som skjer er at Axl positive lever helt opp mot 4 ganger så lenge som Axl negative som også fikk bemcentinib, og antagelig 8-10 ganger så lenge som Axl positive som ikke får bemcentinib.
Da betyr det at bemcentinib trigger en behandlingseffekt hos disse Axl positive pasientene, som de Axl negative pasientene ikke får... men som ikke kan forklares alene med redusert Axl. Axl negative vil jo også ha lav Axl når de får bemcentinib.
Yngling ØH
16.04.2021 kl 16:26
6661
Det er et spørsmål jeg har grublet litt på etter at det gikk opp for meg at selskapet sammenlignet overlevelse for Axl positive med Axl negative på bemcentinib, i stedet for å sammenligne Axl positive på bemcentinib med Axl positive uten bemcentinib.
Bemcentinib studiene viser jo at Axl positive, som normalt (uten bemcentinib) bare lever halvparten så lenge som Axl negative, faktisk lever vesentlig lengre enn Axl negative når de får bemcentinib.
Hvordan kan det ha seg? Det å være Axl positiv er vel en konsekvens av at Gas6 øker? ... som er et tegn på aggressiv sykdom.
Kunne man fremprovosert Gas6 økning, og dermed Axl økning, og deretter behandlet personen med bemcentinib?
Eller er det noe bemcentinib bommer litt på, som også ville hjulpet Axl negative om de klarte å justere medikamentet litt?
Når jeg vrir og vender på dette, ut fra mine begrensede kunnskaper, så virker bemcentinib på meg som en "near miss" i forhold til et potensielt "bulls eye".
Noen her med tanker om det?
Bemcentinib studiene viser jo at Axl positive, som normalt (uten bemcentinib) bare lever halvparten så lenge som Axl negative, faktisk lever vesentlig lengre enn Axl negative når de får bemcentinib.
Hvordan kan det ha seg? Det å være Axl positiv er vel en konsekvens av at Gas6 øker? ... som er et tegn på aggressiv sykdom.
Kunne man fremprovosert Gas6 økning, og dermed Axl økning, og deretter behandlet personen med bemcentinib?
Eller er det noe bemcentinib bommer litt på, som også ville hjulpet Axl negative om de klarte å justere medikamentet litt?
Når jeg vrir og vender på dette, ut fra mine begrensede kunnskaper, så virker bemcentinib på meg som en "near miss" i forhold til et potensielt "bulls eye".
Noen her med tanker om det?
Lim Gordon
16.04.2021 kl 15:26
6891
Det var et innslag om kreftforskning, fra Haukeland sykehus, på Dagsrevyen igår. En gruppe forskere ga uttrykk for at mange sider av kreftproblemet nå var i ferd med å finne sin løsning. Det er vel i dette miljøet Bergenbio arbeider, og det virker ganske betryggende.
mimer
16.04.2021 kl 15:13
6935
"Hata slumpen" som den kjente svenske kriminologen Leif GW Persson har som en av sine 3 grunnteser for etterforskning...
https://www.youtube.com/watch?v=gqtIcw4WrTA
https://www.youtube.com/watch?v=gqtIcw4WrTA
BioBull
16.04.2021 kl 15:08
6956
Jeg har satset alle mine kort på BerGenBio.
«Enten Så Går Det Bra - Ellers Så Går Det Over»
Med god støtte og info fra Yngling ØH har er jeg temmelig skråsikker på at dette blir en suksess på linje med Hafslund Nycomed - bare 1000 ganger større!
Happy Week-End alle BioBullere der uten - sammen er vi krutt !
«Enten Så Går Det Bra - Ellers Så Går Det Over»
Med god støtte og info fra Yngling ØH har er jeg temmelig skråsikker på at dette blir en suksess på linje med Hafslund Nycomed - bare 1000 ganger større!
Happy Week-End alle BioBullere der uten - sammen er vi krutt !
Yngling ØH
16.04.2021 kl 14:56
7015
Den kan komme når som helst. Sent eller tidlig. Neste uke, eller uken deretter. Det vi er sikker på er at melding kommer.
Byzantin
16.04.2021 kl 14:51
7043
Hei, bare et spørsmål på generell basis: kan børsmeldinger komme når som helst, eller kun i løpet ukedagene og innenfor visse klokkeslett?
Lakshmi
16.04.2021 kl 14:45
7067
Yngling, støtter deg 100%, har stor tro på at dette kan bli super bra!!!
Så får vi komme med en liten advarsel til de uerfarene investorene, ikke ligg alt i en aksje.
Tvi tvi til alle oss som har vektet oss opp. Er fredag, så kan skje mye før børsen åpner på mandag igjen. God helg!!
Så får vi komme med en liten advarsel til de uerfarene investorene, ikke ligg alt i en aksje.
Tvi tvi til alle oss som har vektet oss opp. Er fredag, så kan skje mye før børsen åpner på mandag igjen. God helg!!
Redigert 16.04.2021 kl 14:48