Hva Skjer’a ?

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
BioBull
BGBIO 26.10.2020 kl 09:14 1780334

225000 aksjer omsatt før 09:10 på stigende priser på en «negativ børsdag»....
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Redigert 15.09.2021 kl 17:36 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
22.03.2021 kl 21:43 7372

Om dette skyldtes feil teknikk, så vil jeg tro at du hadde fått clusters med tilfeller. Altså at en sykepleier, eller noen få sykepleiere produserte flere lignende hendelser på grunn av at de brukte feil metode.
Vi ser ikke noe av det så langt.
BioBull
23.03.2021 kl 08:17 6839

Verden trenger Bemcentinib for å redusere COVID-19 symptomer og behov for sykehus og respirator pasienter.

Status pr i dag :
Under 1,3 % av verdens befolkning er vaksinert
https://www.vg.no/spesial/corona/vaksinering/verden/
Under 5 % er full vaksinert i Norge iflg VG
https://www.vg.no/spesial/corona/vaksinering/norge/


Hvis alle som får Covid-19 blir behandlet med Bemcentinib, vil man oppnå folke immunitet - bedre og minst like effektivt som vaksiner som faktisk dreper enkelte mennesker.

Vi må derfor øke presset for å få Bemcentinib haste - godkjent i 🇳🇴Norge og verden 🌍🌏🌎
Redigert 23.03.2021 kl 08:22 Du må logge inn for å svare
klaesp
23.03.2021 kl 08:32 6778

Biobull, først må selskapet dokumentere at Bemcentintinib gir effekt mot Covid 19 i en studie."" Denne prosessen må gå i tur og orden"""
BioBull
23.03.2021 kl 09:59 6606

“In the near future” er gått ut på dato.

Ledelsen kan ikke motta opsjoner og feite lønninger når de «OVER -rapporterer og UNDER-leverer».

Selv om det er en møysommelig prosess tror jeg mange aksjonærer begynner å synes at ledelsen i selskapet må sette inn turboen snart.

At EMA ikke har fått noen henvendelse fra BerGenBio vitner om slurv. Her er svarer jeg fikk på spørsmål om BerGenBio har forsøkt å få Bemcentinib haste godkjent i EMA

From: AskEMA.noreply@ema.europa.eu
March 12th 2021.10:55:04 CET :

“Thank you for contacting the European Medicines Agency (EMA) and sharing this information with us.

We have not received any data on the use of bemcentinib in patients with COVID-19 and have not been contacted by the company developing the medicine.

Since the declaration of the pandemic, EMA has put in place a plan for managing emerging health threats and, as part of this plan, encouraged developers of potential vaccines or treatments for COVID-19 to get in touch through a dedicated mailbox to discuss their strategy for evidence-generation. Through these early interactions EMA provides preliminary informal feedback on development plans and identifies products that are mature enough to benefit from free-of-charge rapid scientific advice.

Interactions are documented here:

[https://www.ema.europa.eu/en/human-regulatory/overview/public-health-threats/coronavirus-disease-covid-19/treatments-vaccines/treatments-covid-19/covid-19-treatments-research-development#covid-19-treatments-that-have-received-ema-advice-section]

Developers such has the one you mention below have to approach EMA so that we can help.

I hope this information is somewhat useful. We would be grateful if you could take part in a short survey on our service, which you can access through the following link:

[https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/AskEMA]

Best regards,

Morgane De Verdiere

Medical and Health Information

European Medicines Agency

Domenico Scarlattilaan 6, 1083 HS Amsterdam, The Netherlands
Send us a question. Go to www.ema.europa.eu/contactTelephone: +31 (0)88 781 6000



Det samme gjelder forhold til WHO / Solidarity iflg svar på min epost i september 2020.

(Jeg tviler IKKE på at det er mye uformell kontakt mellom BerGenBio og WHO...)

Redigert 23.03.2021 kl 10:02 Du må logge inn for å svare
peaf
23.03.2021 kl 10:20 6505

Tror ikke det føreligger resultater som EMA kan behandle. Først må studierne godkjennes i respektive land der de blitt utført innen de kan sende data til EMA og FDA.
Accord studien må godkjennes i England først innen den går til EMA da de ikke lengre tilhør EU. Men det bruker gå fort om resultaten er gjenomgått og godkjent av andre lands helsemyndigheter..
BioBull
23.03.2021 kl 10:39 6453

Da får vi håpe det er mer uformell kontakt enn formell kontakt mellom BerGenBio hos

Statens Legemiddelverk https://legemiddelverket.no/om-oss

og

EMA https://www.ema.europa.eu/en
Redigert 23.03.2021 kl 10:39 Du må logge inn for å svare
Talent
23.03.2021 kl 10:53 6463

Trur du burde selge noen aksjer snart, hvis du ikke er fornøyd. Du virker nesten litt desperat, dem må få tid til å gå igjennom alle dataene. Det er nok ganske mye som skal analyseres.
BioBull
23.03.2021 kl 11:29 6438

Jeg kjøper fortsatt aksjer i BGBIO og er ikke nervøs. Er nå mer enn noen gang overbevist om at Bemcentinib p.t. er den absolutt beste løsningen på kreft og COVID-19.

Håper bare at aksjekursen i forhold til forventnings verdier utarbeidet av analytikere i samråd tall og informasjon fra ledelsen i BerGenBio snart gir resultater på kursutviklingen.

Ingenting kan glede meg mer midt oppe i denne pandemien.
Redigert 23.03.2021 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Matadoren
23.03.2021 kl 11:30 6455

Sikkert mange som er utålmodige her, er resultatene gode nok blir det helt sikkert medisin og godkjenning både hos EMA og FDA. De har jo tidligere uttalt at for Covid vil de gjerne rulle ut Bemcentinib med en partner. Og her håper jeg at de har vært litt fremoverlent og allerede har en MoU med en BP aktør.
Slettet bruker
23.03.2021 kl 12:01 6358

Tydelig veldig mye usikkerhet rundt BGBIO for tiden. Det er jo heller ingen som klarer å angi et tidsestimat for når de første resultatetene fra Covid studien er klar. Hvis denne usikkerheten får bre seg så kan det bære ned på 20 tallet igjen?
Selskapet bør snart lever noe mer håndfast.
Hildebart
23.03.2021 kl 12:18 6275

Tidsestimatet har man da fått.
Slettet bruker
23.03.2021 kl 12:21 6263

Du får sette Jack på saken. Han ordner jo det meste. :-)

Seriøst. Det er jo ingen som vet helt nøyaktig når resultatene fra Covid foreligger. Det har blitt sagt slutten av Q1, så får vi se. Det kommer når det kommer. Jeg tror i alle fall at det er vel verdt å vente.
BioBull
23.03.2021 kl 12:22 6234

Det eneste som er sikkert er at det er en viss usikkerhet 🧐 før Påske...🐣 alt etter Påske er bænkers...👍😎
ctrlaltdel
23.03.2021 kl 12:34 6189

Vel, vel. Det blir i alle fall spennende om vi kommer til å få vite er at bemcentinib virker så bra at de vil gå videre med nye testinger, over i fase III. Aksjekursen, tja..den viser ek\gentlig at det vi får vite ikke er kursdrivende. Men hvem i huleste vet.
Yngling ØH
23.03.2021 kl 13:04 6079

Jeg grubler på hva strafferunden innebærer. Ny studie der de må måle andre parameter? Ny studie der pasientene må doseres tidligere?
Det blir interessant å se hvordan de planlegger for å lykkes med å rekruttere over 1000 pasienter til en fase 3 studie. Selv om selskapet skulle lykkes med å få en midlertidig godkjenning etter fase 2, så må likevel fase 3 gjennomføres.
Når Godfrey uttaler at han ser for seg strafferunde, så tar han jo ikke det ut av luften. Da må de ha fått tilbakemeldinger eller data som indikerer at de må gå en strafferunde før de kan få godkjenning. De har kanskje fått en forhåndsuttalelse fra en myndighet eller eksperter som sier at dataene fra pågående studier antagelig ikke vil kunne kvalifisere til godkjenning før tilleggsdata foreligger?

Men selv om selskapet må gå en strafferunde, så vil det være en stor nyhet om det lykkes å bevise at bemcentinib er effektiv mot covid. Det er ikke mange medikamenter som har lykkes med det, der det foreligger så omfattende og kvalitetsmessig gode studier som for bemcentinib

Hayen
23.03.2021 kl 13:12 6100

"Det blir interessant å se hvordan de planlegger for å lykkes med å rekruttere over 1000 pasienter til en fase 3 studie."

Tror antallet blir langt lavere.

I Accord er fase 3 126/126.
For Photocure/Cevira er fase 3 384 pasienter.
Osv.
klaesp
23.03.2021 kl 13:18 6117

Han prøver å formidle med en underliggende tone om at de håper på hastegodkjennele av Bemcentintinib med at de kanskje må kjøre en fase3 omgang ,men de må vente med å konkludere til de får alle data..

Som jeg antyder i innlegget mitt, og som Ceo kommuniserer på en underliggende måte..


Bergenbio antar at selskapet vil trenge litt mer data etter fase 2 for å kunne få en hastebruksautorisasjon for bemcentinib som behandling mot covid-19.

Det sier konsernsjef Richard Godfrey i Bergenbio under spørsmålssesjonen på selskapets kvartalspresentasjon onsdag.

- Men alt avhenger av dataen vi får fra fase 2, presiserer konsernsjefen.





Det forteller i hverfall meg enormt mye

Spørsmålet blir på hvilket grunnlag kan han uttrykke seg på den måten...

Jeg har mine tanker angående dette :)
Redigert 23.03.2021 kl 15:24 Du må logge inn for å svare
peaf
23.03.2021 kl 13:31 6064

Det er litt merkelig att forventninger og omsettning ikke er høyere. Da alle omtaler og artikkler senere tid er med kjende resultater før selskapet. De kan jo ikke gå ut og seie att de er gode, det må skje med en børsmelding da det er konkret informasjon. Men seier de lovande og håper starte fase 3 studie på vårkanten. Så er det vel så nære en bekreftelse det går att komme. Men når resultaten er gjenomgodt og godkjent, så er det rene dokumenterte fakta de melder. Og det er jo så det skall fungere,
og ikke gi ut informasjon innen den er bekreftet. Den kommer vilken dag som helst nu, og er den god nok så blir det nok komunisert
klaesp
23.03.2021 kl 13:49 5980

Jepp, det som også er av interesse etter min mening er Accord studie hvor resultater foreligger snart og hvor de har lik protokoll som studien i INDIA/Afrika.. Hvis resultater blir gode kan kanskje disse studiene komplimeres i en søknad om hastegodkjennele av Bemcentintinib.
Redigert 23.03.2021 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
23.03.2021 kl 15:01 5823

Jeg tror investorer har kalkulert at sannsynligheten for at BerGenBio vil lykkes med en covid medisin statistisk sett er svært liten - basert på at nær sagt ingen andre har lykkes.
Jeg tror også at forventningen er at dette kommer til å ta lang tid, da det også er varslet om behov for "strafferunde". Investorer velger da å fokusere et annet sted så lenge.
Så gjenstår det å se om selskapet overrasker på oppsiden eller på nedsiden av det sentimentet...
Talent
23.03.2021 kl 15:06 5837

Det er mange aksjer som gir bedre avkastning enn Bgbio. Detter er en aksje for dem som skal sitte lenge ingen andre.
ctrlaltdel
23.03.2021 kl 15:06 5881

De styrer kursen presis dit de vil at den skal være. Helt utrolig at dette er lovlig.
Talent
23.03.2021 kl 15:12 5900

Hadde det vært mange som ville kjøpe så hadde kursen gått opp. Men sånn er det når nesten ingen vil kjøpe.
focuss
23.03.2021 kl 15:12 5908

Det betyr jo rett og slett at markedet bryr seg null og niks om Godfreys utsagn før emisjonen. Et marked som ikke bryr seg om hva CEO sier er ikke et godt sted å være for en aksje.
Kajtek
23.03.2021 kl 15:31 5820

Av og til føler jeg at man snakker her i koder. Hva betyr MoU ? :)
Talent
23.03.2021 kl 15:37 5690

Voleon øker shorten til 0,60%
Matadoren
23.03.2021 kl 15:54 5875

Memorandum of understanding, eller intensjonsavtale (loI) på norsk
Matadoren
23.03.2021 kl 15:54 5891

Memorandum of understanding, eller intensjonsavtale (loI) på norsk
peaf
23.03.2021 kl 16:10 5845

Strafferunden er vel basert på hastegodkjenning, det er ett lite vel tynnt grunnlag med 56 pasienter som blitt behandlet med BEM. Og da må de gå på Fase 3 studien før mere fakta, og det var vel det de sa og. Men Accord kan vare Jokern da England er veldigt flexible med haste godkjennelse når det gjeller covid. Og der er det ingen økonomiske interessen som ligger bak, og det er deres egne forskere. Og det er vel ingen som vet vad de konkludere med, ikke ens BGBIO. Og det blir betydligt enklare att rekrutere pasienter til fase 3 om du har positive resultater att vise til, bland leger og når de ser att de ka gjøre en positiv forskjell før pasienterne.
Og når någet er lovende med kjente resultater, så er det nok bare oppside som gjeller.
ctrlaltdel
23.03.2021 kl 16:46 5745

Solgte alle mine BGBIO_lodd i dag mens de fremdeles ga pluss i kassa. Så blir det i hvertfall ikke tap.
Slettet bruker
23.03.2021 kl 16:59 5745

Behov for "strafferunder" er aldri bra. Snart får en svaret om BGBIO må ut i en eller flere strafferunder eller om skuddet sitter midt i blinken.
Bearwizard
23.03.2021 kl 17:23 5629

Skjønner ikke at du tør det nå like før påskelammet (shorterne) skal slaktes😉
Talent
23.03.2021 kl 17:27 5685

Det er vel ikke garantert at denne skal opp den første tiden vel
Yngling ØH
23.03.2021 kl 18:50 5521

Godfrey sa vel at de så for seg strafferunde. Når han sier det i forkant av de nyhetene vi venter på, så er det jo for å gi beskjed i forkant at selskapet allerede sitter på info om at de må gå en strafferunde, selv om de ikke har alle svarene fra pågående studier.
Jeg tror vi heller må se hva denne strafferunden innebærer. Blir det 6-9 måneder med fase 3 studier, eller 3-4 måneders studie?
Forum forum
23.03.2021 kl 19:11 5551

Det ble vel sagt for at utvalget i fase 2 var for bredt, og at de måtte spisse det mer. Det spennende er om de treffer godt mot en undergruppe, og at denne er stor nok til å være kommersiell attraktiv som trigger fase 3 studie. Gjør den det er det bare å vente på BP partner i løpet av H1.
King
23.03.2021 kl 19:11 5551

Har du solgt alt? Shorten dekket seg inn litt da kanskje og forsynte seg av aksjene dine.