Hva Skjer’a ?
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
225000 aksjer omsatt før 09:10 på stigende priser på en «negativ børsdag»....
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Redigert 15.09.2021 kl 17:36
Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
12.04.2021 kl 01:00
7511
Takk for alle hyggelige kommentarer!
Selv om jeg ikke synes noe om at selskapet bruker hjemmesiden til å melde kurssensitiv informasjon... som i tillegg må tolkes, så har jeg forståelse for at årsaken kan være at hele selskapet står på hodet i en situasjon som krever deres fulle oppmerksomhet over mange dager. De er et lite selskap som har gapt over veldig mye.
Jeg liker best at alle aksjonærene blir behandlet likt.
Men jeg har overhodet ingen grunn til å mistro ledelsen eller styret. Ledelsen og styret virker dønn gjennom solide og hederlige.
Grunnen til at jeg har blokkert focuss var at jeg til slutt ble lei av kommentarene der han hevdet at Godfrey var uredelig, selv om han overhodet ikke har noen bevis for den påstanden. Focuss har blant annet hevdet at Godfrey har gått tilbake på dette med 80% sannsynlighet. Det er bare tull og noe focuss har diktet opp / endret på for at det skal passe hans narrativ. Godrey ble spurt i Q&A seksjonen i en presentasjon om han hadde sagt dette med 80% sannsynlighet for suksess til den engelske avisen. Oppfølgingsspørsmålet var hva Godfrey bygget akkurat disse 80 prosentene på. Godfrey presiserte da at journalisten hadde presset han til å angi en prosent, og at han da hadde svart 80%, selv om han ikke hadde noe konkret han bygget det på. For oss som hørte denne presentasjonen, så forstod vi Godfrey slik at dette måtte ses på som hans subjektive vurdering av sannsynlighet for suksess med bemcentinb mot covid. I dag vil nok mange mene at den prosenten var en for lav prosent. Focuss derimot har raljert opp og ned i mente på disse trådene i noen måneder om hvilken løgner Godfrey er, og at Godfrey gikk tilbake på dette med 80%. Det er bare tøv, vissvass og forkvaklede sinnsforvirrede påstander fra focuss. Jeg satt selv og hørte hva Godfrey sa. Det vet jeg at det var flere som gjorde. Derfor leser jeg ikke focuss sine innlegg, og aner derfor ikke hva han skriver, bortsett fra hva jeg ser noen av dere svarer han.
Han får bare mene hva han vil. For meg er han helt irrelevant.
Men dette med hvordan selskapet kommuniserer med aksjonærer og markedet forøvrig bør de ikke ta for lett på. Jeg forstår at ting er litt ekstraordinært nå, men i et selskap som BerGenBio ... så sitter vi jo lastet her fordi vi forventer noe ekstraordinært. Da må de kunne håndtere kommunikasjonen greit når det ekstraordinære oppstår. Det er ugreit å gi informasjon til noen, og ikke til andre. Det er ugreit å gi informasjon som må tolkes, slik at noen forstår hva som meldes, mens andre undertolker og noen overtolker signalene selskapet sender. For noen kan dette ende med store tap. For andre kan de gå glipp av store gevinster.
Selskapet skal ikke tråkke mye feil der før investorene skyr dem som pesten. De bør sørge for profesjonell hjelp til dette fremover.
Men igjen... jeg har ikke inntrykk av at selskapet vanligvis tar lett på slike ting. De har tidligere svart raskt om noe var upresist, og har korrigert eller presisert.
At de ikke gjør det nå, tyder bare på at det som skjer nå er veldig ekstraordinært, som medfører at de ellers gode svarene bare må vente så lenge. Andre ting er viktigere.
Så da får vi bare vente og se hva de kommer med...
Selv om jeg ikke synes noe om at selskapet bruker hjemmesiden til å melde kurssensitiv informasjon... som i tillegg må tolkes, så har jeg forståelse for at årsaken kan være at hele selskapet står på hodet i en situasjon som krever deres fulle oppmerksomhet over mange dager. De er et lite selskap som har gapt over veldig mye.
Jeg liker best at alle aksjonærene blir behandlet likt.
Men jeg har overhodet ingen grunn til å mistro ledelsen eller styret. Ledelsen og styret virker dønn gjennom solide og hederlige.
Grunnen til at jeg har blokkert focuss var at jeg til slutt ble lei av kommentarene der han hevdet at Godfrey var uredelig, selv om han overhodet ikke har noen bevis for den påstanden. Focuss har blant annet hevdet at Godfrey har gått tilbake på dette med 80% sannsynlighet. Det er bare tull og noe focuss har diktet opp / endret på for at det skal passe hans narrativ. Godrey ble spurt i Q&A seksjonen i en presentasjon om han hadde sagt dette med 80% sannsynlighet for suksess til den engelske avisen. Oppfølgingsspørsmålet var hva Godfrey bygget akkurat disse 80 prosentene på. Godfrey presiserte da at journalisten hadde presset han til å angi en prosent, og at han da hadde svart 80%, selv om han ikke hadde noe konkret han bygget det på. For oss som hørte denne presentasjonen, så forstod vi Godfrey slik at dette måtte ses på som hans subjektive vurdering av sannsynlighet for suksess med bemcentinb mot covid. I dag vil nok mange mene at den prosenten var en for lav prosent. Focuss derimot har raljert opp og ned i mente på disse trådene i noen måneder om hvilken løgner Godfrey er, og at Godfrey gikk tilbake på dette med 80%. Det er bare tøv, vissvass og forkvaklede sinnsforvirrede påstander fra focuss. Jeg satt selv og hørte hva Godfrey sa. Det vet jeg at det var flere som gjorde. Derfor leser jeg ikke focuss sine innlegg, og aner derfor ikke hva han skriver, bortsett fra hva jeg ser noen av dere svarer han.
Han får bare mene hva han vil. For meg er han helt irrelevant.
Men dette med hvordan selskapet kommuniserer med aksjonærer og markedet forøvrig bør de ikke ta for lett på. Jeg forstår at ting er litt ekstraordinært nå, men i et selskap som BerGenBio ... så sitter vi jo lastet her fordi vi forventer noe ekstraordinært. Da må de kunne håndtere kommunikasjonen greit når det ekstraordinære oppstår. Det er ugreit å gi informasjon til noen, og ikke til andre. Det er ugreit å gi informasjon som må tolkes, slik at noen forstår hva som meldes, mens andre undertolker og noen overtolker signalene selskapet sender. For noen kan dette ende med store tap. For andre kan de gå glipp av store gevinster.
Selskapet skal ikke tråkke mye feil der før investorene skyr dem som pesten. De bør sørge for profesjonell hjelp til dette fremover.
Men igjen... jeg har ikke inntrykk av at selskapet vanligvis tar lett på slike ting. De har tidligere svart raskt om noe var upresist, og har korrigert eller presisert.
At de ikke gjør det nå, tyder bare på at det som skjer nå er veldig ekstraordinært, som medfører at de ellers gode svarene bare må vente så lenge. Andre ting er viktigere.
Så da får vi bare vente og se hva de kommer med...
Redigert 12.04.2021 kl 01:33
Rule
12.04.2021 kl 03:12
7377
Må også stemme i. super opsummering. og mange positive indikationer. svært at bevare benene på jorden ifht. at bemcentinib kommer til at blive en antiviral medicin og måske en der kan afhjælpe imod nogle af senfølgerne. hvor godt og hvor bredt i virkefeltet osv. komme stadig til at udestå til top linie data frigives.
Nu kan vi forhåbentlig komme hen imod en pris der er mye tættere på diverse kursmål i 50-60 NOK klassen (som inkluderer bare lav chance for covid succes) inden det herefter forhåbentlig tager helt af ved frigivelse af data. Ja-ba-da-ba-da-ba-doooo ! ! !
Nu kan vi forhåbentlig komme hen imod en pris der er mye tættere på diverse kursmål i 50-60 NOK klassen (som inkluderer bare lav chance for covid succes) inden det herefter forhåbentlig tager helt af ved frigivelse af data. Ja-ba-da-ba-da-ba-doooo ! ! !
peaf
12.04.2021 kl 07:00
7144
Ja det er helt klart noen som mener att de vet bedre hvordan man innformerer og skriver presentasjoner en selskapet. Att man beskriver hvordan medisinen skall virke i en behandling, er det kurssensitiv informasjon. Så er det en feil alle farmaselskap gjør når de beskriver sin medisin i utvikklingsstadiet. Men noen vet bedre. Og naturligtvis vet Y.H og Wendy Maury bedre hvordan man lager en studie før att påvise effekt, en forskare i Accord og BGBIO gjør. Det seier seg selv, eller kansje det er noen som seier det selv.
Og påstå att noe er veldig ekstraordinært, som medfører at de ellers gode svarene bare må vente så lenge. Andre ting er viktigere. Blir merkeligt vad vet de om det.
Og att de ikke kan melde resultaten fra studien før de er godkjende borde man ikke behøve forklare for noen. De har ikke gitt meldepliktig informasjon til noen. det er ikke Y.H som avgjør eller vet bedre en selskapet vad som er meldepliktigt. Att noen kommer med en masse påstand om saker og ting basert på sin egen oppfattning som ikke stemmer skall ikke stå obesvart.
Og att noen klarer tolke informasjon som står i presentasjonen på en annen måte en det som står der, så er det før han vill det. Og sen er det vel opp til var og en om en vil tro på det. Men som regel når man sitter igjen med fasit er det de selskapet kommuniserer som er mest korrekt. Jeg har ikke følgt selskapet så lenge, men er det noen som har vist seg ha mer rett i sak som kan bevises en selskapet. Og da mener eg ikke okontrollerbare påstand..
Er Y.H den guru som vet mer en selskapet hvor man lager studier og melder dem, eller hvordan informasjon skall skje ut til markedet. Han bidrar med mye fakta det skall han ha, men han kommer med mange selvkomponerte konklusjoner som ikke stemmer og.
Og påstå att noe er veldig ekstraordinært, som medfører at de ellers gode svarene bare må vente så lenge. Andre ting er viktigere. Blir merkeligt vad vet de om det.
Og att de ikke kan melde resultaten fra studien før de er godkjende borde man ikke behøve forklare for noen. De har ikke gitt meldepliktig informasjon til noen. det er ikke Y.H som avgjør eller vet bedre en selskapet vad som er meldepliktigt. Att noen kommer med en masse påstand om saker og ting basert på sin egen oppfattning som ikke stemmer skall ikke stå obesvart.
Og att noen klarer tolke informasjon som står i presentasjonen på en annen måte en det som står der, så er det før han vill det. Og sen er det vel opp til var og en om en vil tro på det. Men som regel når man sitter igjen med fasit er det de selskapet kommuniserer som er mest korrekt. Jeg har ikke følgt selskapet så lenge, men er det noen som har vist seg ha mer rett i sak som kan bevises en selskapet. Og da mener eg ikke okontrollerbare påstand..
Er Y.H den guru som vet mer en selskapet hvor man lager studier og melder dem, eller hvordan informasjon skall skje ut til markedet. Han bidrar med mye fakta det skall han ha, men han kommer med mange selvkomponerte konklusjoner som ikke stemmer og.
sry
12.04.2021 kl 07:12
7059
TM har kjøpt ytterligere 55.000 aksjer i følge en melding om Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs. Kan ikke se at det er meldt i melding fra BGBIO
KeesB
12.04.2021 kl 07:24
6973
Kanskje tilbake levering av short. No.3 også opp 90k
1 METEVA AS
23,31m
26,54%
799,09m
55 792
0,24%
2 INVESTINOR DIREKTE AS
7 271k
8,28%
249,24m
0
0,00%
33
3 FJARDE AP-FONDEN
2 947k
3,36%
101,02m
90 092
3,15%
Da har short 800k aksjer igjen...
1 METEVA AS
23,31m
26,54%
799,09m
55 792
0,24%
2 INVESTINOR DIREKTE AS
7 271k
8,28%
249,24m
0
0,00%
33
3 FJARDE AP-FONDEN
2 947k
3,36%
101,02m
90 092
3,15%
Da har short 800k aksjer igjen...
Redigert 12.04.2021 kl 07:26
ctrlaltdel
12.04.2021 kl 07:28
6794
Legg merke til fargekodingen på "bemcentinib-streken" Den fargekodingen (lys i begynnelsen så mørkere for å bli lys mot slutten) kan indikere at det er ca uke 2 effekten er størst. Er selvfølgelig veldig usikkert det hele iom at vi ikke vet, men spekulerer ut fra flere indikasjoner som peker i samme retning.
focuss
12.04.2021 kl 08:21
6407
YLH
Jeg ser du fortsetter å kalle meg løgner fordi du mener at det ikke er riktig at Godfrey gikk bort fra dette med 80% på første møte etter presentasjonen. Du får nesten bevise at jeg lyver da. Det jeg kan garantere er at jeg ikke lyver.
Det du skriver her er jo bare tull:
"På s.18 I apriloppdateringen skriver selskapet som et underpunkt: "Survival benefit, early hospital discharge & antiviral effect". Side 18 i pdf’en er organisert slik at det er 4 hovedpunkter som skisserer problemet. 3 av disse hovedpunktene har underpunkter. Underpunktene skisserer hva bemcentinib gjør."
Det som gjøres her er bare å liste opp hva som er "End Points forstudiet" Mulig du ikke vet hva det betyr.
YLH
Generelt må jeg si at det du serverer er den mest grisete og spekulative haussing jeg noen gang har sett.
Jeg ser du fortsetter å kalle meg løgner fordi du mener at det ikke er riktig at Godfrey gikk bort fra dette med 80% på første møte etter presentasjonen. Du får nesten bevise at jeg lyver da. Det jeg kan garantere er at jeg ikke lyver.
Det du skriver her er jo bare tull:
"På s.18 I apriloppdateringen skriver selskapet som et underpunkt: "Survival benefit, early hospital discharge & antiviral effect". Side 18 i pdf’en er organisert slik at det er 4 hovedpunkter som skisserer problemet. 3 av disse hovedpunktene har underpunkter. Underpunktene skisserer hva bemcentinib gjør."
Det som gjøres her er bare å liste opp hva som er "End Points forstudiet" Mulig du ikke vet hva det betyr.
YLH
Generelt må jeg si at det du serverer er den mest grisete og spekulative haussing jeg noen gang har sett.
Redigert 12.04.2021 kl 08:32
Siden melding uteble tror jeg nok vi ikke kan forvente så mye i dag, Forventning om positiv ligger der så tipper rundt aksjen omsettes rundt 35
klaesp
12.04.2021 kl 08:32
6252
Med den bulle april oppdatering som har kommet vil større aktører ta tak i aksjen og amatørene på diverse forum vil bli røket ut en etter en...🎯
BioBull
12.04.2021 kl 08:38
6183
«Innlegget er skjult»
Gjesp - whatever - at du gidder - bruk heller din egen mini tråd, - som primært er dine egne innlegg.
Gjesp - whatever - at du gidder - bruk heller din egen mini tråd, - som primært er dine egne innlegg.
Supert å lese dine betraktninger Yngling :)
Supert å lese dine betraktninger Yngling :)
Rule
12.04.2021 kl 09:01
5937
Ja glem ham. Der er jo ikke tvivl om at det Yngling fremstiller er spekulativt på baggrund af hvad vi kender til selskabet. Men det er begrundet spekulation. Selskabet har selv har meldt ud at de påtænker at finde en partner til Covid delen. Lykke til. Vi må bare nyde det.
aksjebull
12.04.2021 kl 09:06
5874
Jeg skjønner ikke at du kommenterer her! Dine innlegg har svært liten verdi. Og du har bevist at din innsikt i BerGenBio er minimal
Vent nå med å konkludere til klokka 16.25. Sannsynligvis tar den seg inn igjen utover dagen. :-)
heilo888
12.04.2021 kl 09:22
5757
Med mye usikker info. virker BgBio nå mest på en "løs kanon på dekk"!
Men tenker at uten noen videre presisering av nyheter synker kursen ned for å lukke det store tekniske gapet til kr. 30.68 i løpet av kort tid.
Men tenker at uten noen videre presisering av nyheter synker kursen ned for å lukke det store tekniske gapet til kr. 30.68 i løpet av kort tid.
Redigert 12.04.2021 kl 09:23
Molbre
12.04.2021 kl 09:24
5759
Det samme skjer hver gang i denne aksjen får en liten boost en dag for så å korrigere kraftig tilbake dagen etter, jeg skjønner ikke at jeg ikke lærer dette, men bare meg selv å takke! De siste gangene har det ikke vært noen nyheter fra selskapet som har gjort at den stiger(ja vet om nye infoen som kom på torsdag på hjemmemsiden), men er allikevel ikke en børsmelding, blir mye synsing og forhåpninger fra våres side å finne ting som vi ikke visste om før.
BioBull
12.04.2021 kl 09:30
6569
«Buy on dips - sell on rallies»
Today is a dip day ...
<32,50 = “barne-skirenn»...
Today is a dip day ...
<32,50 = “barne-skirenn»...
Redigert 12.04.2021 kl 09:33
Stranger
12.04.2021 kl 09:35
6498
Med alt det hype den har fået i weekend, er det skuffende at den falder tilbage. Mange havde troede at den brager igennem modstand på kr.37.
Solgte meg ut så raskt det lot seg gjøre uten melding idag heller.
Hadde bare 25k aksjer så å tapet ble minimalt.
Hadde bare 25k aksjer så å tapet ble minimalt.
boupa
12.04.2021 kl 09:41
6469
Må innrømme jeg er drittlei av kjøre heis i Bgbio. Å sitte long her har så lang vært en elendig strategi. Det er vel 3. eller 4 gangen bare etter jul at den går 10-15% for så å synke ned på samme nivå igjen. Gått glipp av myye penger. Tankegangen blir fort slik at "hvis jeg selger på denne spiken, så går jeg glipp av den videre oppgangen". Godt hjulpet av haussingen på diverse forum. Men som sagt over her, kan bare skylde på seg selv for at man aldri lærer.
aksjebull
12.04.2021 kl 09:42
6486
Finner det underlig at en børsmelding fra selskapet skal drøye i det lengste (slutt mars/begynnelsen april ble lovet). BGB har brukt enormt med tid på det meste. Likevel, det grunnleggende fungerer. Børsmeldingen må være positiv, når den omsider kommer
Stokk Dum
12.04.2021 kl 09:51
6382
Ser det er enkelte som er overrasket over dagens fall.
Blir Dere like overrasket dersom det viser seg at short-andelen er økt når den blir annonsert 15:30?
mvh
Blir Dere like overrasket dersom det viser seg at short-andelen er økt når den blir annonsert 15:30?
mvh
MiniMe
12.04.2021 kl 09:51
6401
Det er ganske åpenbart at det er småfisken som selger og shorten benytter anledning til å presse kursen ytterligere ved å kjøpe og selge aksjene mellom seg.
Det er ikke alle som kommer til å oppleve oppturen i Bgbio. Det er bare sånn.
Det er ikke alle som kommer til å oppleve oppturen i Bgbio. Det er bare sånn.
peaf
12.04.2021 kl 09:52
6427
Ja det er vel bare att konstatere att haussingen er i stort sett verdiløs og ikke basert på kunnskaper, men fortsett gjerne takke sjefshausserne. Men som regel er det bare resultater som betyr noe.
Byzantin
12.04.2021 kl 09:52
6478
Den kollektive euforien som gjerne oppstår på diskusjonsfora kan være ganske usunn. Det gjelder forresten de fleste trådene. De som skirver innlegg sitter som regel selv i akjsen, og det man selv har investert i må rettferdiggjøres og skrytes opp i skyene. Dette er ikke til å unngå, det er slik vi er skrudd sammen.
Da er det godt at det finnes folk som Focuss, som kan virke som en motvekt til alt dette. Det viser seg at mannen har en del kunnskap, og at han ofte har rett. Likevel skal han stenges ute!?
Når det gjelder denne gjentatte terpingen på det som skjedde rundt emisjonen, så er det forståelig at mange har blitt lei. Vi har hørt dette mange nok ganger.
Ellers har jeg av og til hatt nytte av å gi Focuss et øre.. Hans nøkternhet kan f.eks ha bidratt når jeg valgte å selge meg litt ut på i overkant av 34 på fredag. Men i all hovedsak har jeg tro på prosjektet og blir sittende long i BgBio. Blir interessant å se hva som skjer framover nå
Da er det godt at det finnes folk som Focuss, som kan virke som en motvekt til alt dette. Det viser seg at mannen har en del kunnskap, og at han ofte har rett. Likevel skal han stenges ute!?
Når det gjelder denne gjentatte terpingen på det som skjedde rundt emisjonen, så er det forståelig at mange har blitt lei. Vi har hørt dette mange nok ganger.
Ellers har jeg av og til hatt nytte av å gi Focuss et øre.. Hans nøkternhet kan f.eks ha bidratt når jeg valgte å selge meg litt ut på i overkant av 34 på fredag. Men i all hovedsak har jeg tro på prosjektet og blir sittende long i BgBio. Blir interessant å se hva som skjer framover nå
Redigert 12.04.2021 kl 09:56
Allroad18
12.04.2021 kl 09:53
6468
Strategien som funker best er å kjøpe og la den ligge i skuffen til den råtner. Før eller siden MÅ strategien om å sitte i ro fungere! Det gjelder stort sett alle aksjene mine, men det ser ut til at man skal selge fort som f....på stigende kurser, for så å kjøpe seg inn igjen neste dag til lavere kurs, men hvor leeeeenge vil dette fortsette? Vi kommer aldri av flekken når "alle" skal gevinstsikre og/eller shorte..
Molbre
12.04.2021 kl 09:56
6449
Jeg er ikke overrasket over dagens fall, jeg irriterer meg over meg selv at jeg ikke klarer å selge ut når jeg vet at den faller hver gang etter en stigning som på fredag :-)
focuss
12.04.2021 kl 10:04
6412
I alle børsnoterte selskap så er det avgjørende viktig at markedet har tillitt til selskapets styre og ledelse. I binære biotech selskap er det viktigere enn i noen annen bransje. Godfreys siste stunt bidrar ikke til å bedre dette for BergenBio. Her har markedet, som dere er en del av, forsøkt å forstå hva Godfrey egentlig vil med sin kommunikasjon. Det skal ikke være slik.
Redigert 12.04.2021 kl 10:10
Jeg har fulgt denne tråden fra sidelinjen en stund etter at jeg kjøpte en liten post i BGBIO. Ref. artikkelen i DN der de opplyser om at han er i innsideposisjon: "Til DNs henvendelse svarer Mohn at han ikke kan kommentere på utviklingen i selskapet fordi han er i innsideposisjon."¨ Har noen gjort seg noe tanker rundt børsmeldingen i dag der METEVA AS har økt sin posisjon? Dersom TM kjøper aksjer betyr vel det at han ikke sitter på informajson som er kurssensitiv? Eller?
Artikkel:
- https://www.dn.no/bors/trond-mohn/bergenbio/oslo-bors/bergenbios-koronaoppdatering-ga-trond-mohn-94-mill-i-fredagsgevinst/2-1-993669
Artikkel:
- https://www.dn.no/bors/trond-mohn/bergenbio/oslo-bors/bergenbios-koronaoppdatering-ga-trond-mohn-94-mill-i-fredagsgevinst/2-1-993669
Yngling ØH
12.04.2021 kl 10:11
6381
Mest sannsynlig bare en rettelse/korrigering. Ser ikke bort fra at det kan ha skjedd ifbm due dilligence
heilo888
12.04.2021 kl 10:13
6356
Enig med de som skriver at nå står Godfreys renomme skikkelig i spill!
Kommer det ikke en mer oppklarende melding kan han raskt få sparken!
Kommer det ikke en mer oppklarende melding kan han raskt få sparken!
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Takk for svar! Det er vel feil å skrive børsmelding - jeg bruker Nordnet og der kommer det nyhetsmeldinger sammen med børsmeldinger. I linje 3 oversikten nedenfor står Meteva AS, men det høres logisk ut at dette kun er tilbakelevering av utlånte aksjer.
--------------
Oslo (TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.
Endringene i aksjonærlistene med data hentet fra Infront og Euronext VPS vises i hovedsak to dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.
Listen viser investorer som er blant de 50 største aksjonærene i selskapene.
Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent
AUSS OM HOLDING AS 5.000 2.177.279 1,1
B2H STENSHAGEN INVEST AS 451.056 23.098.918 5,6
BGBIO METEVA AS 55.792 23.310.750 26,5
CARA TIGERSTADEN AS -22.946 1.299.807 2,4
GSF OM HOLDING AS 5.000 4.328.656 3,8
KID AAT INVEST AS -100.000 200.000 0,5
KIT AAT INVEST AS -200.000 5.600.000 3,1
KOMP HAUSTA INVESTOR AS Ut av listen
OTS SELACO AS -39.477 88.418 0,3
PEN MIDELFART CAPITAL AS 235.000 735.000 0,7
PEN TIGERSTADEN AS -171.365 628.635 0,6
SATS CANICA AS -34.492 16.691.114 9,7
STB OM HOLDING AS 10.000 3.530.387 0,8
TECO CANICA AS -24.897 1.975.103 1,6
TEKNA TIGERSTADEN AS -80.000 148.317 0,1
XPLRA TYCOON INDUSTRIER AS -300.000 1.848.736 5,1
TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
--------------
Oslo (TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.
Endringene i aksjonærlistene med data hentet fra Infront og Euronext VPS vises i hovedsak to dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.
Listen viser investorer som er blant de 50 største aksjonærene i selskapene.
Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent
AUSS OM HOLDING AS 5.000 2.177.279 1,1
B2H STENSHAGEN INVEST AS 451.056 23.098.918 5,6
BGBIO METEVA AS 55.792 23.310.750 26,5
CARA TIGERSTADEN AS -22.946 1.299.807 2,4
GSF OM HOLDING AS 5.000 4.328.656 3,8
KID AAT INVEST AS -100.000 200.000 0,5
KIT AAT INVEST AS -200.000 5.600.000 3,1
KOMP HAUSTA INVESTOR AS Ut av listen
OTS SELACO AS -39.477 88.418 0,3
PEN MIDELFART CAPITAL AS 235.000 735.000 0,7
PEN TIGERSTADEN AS -171.365 628.635 0,6
SATS CANICA AS -34.492 16.691.114 9,7
STB OM HOLDING AS 10.000 3.530.387 0,8
TECO CANICA AS -24.897 1.975.103 1,6
TEKNA TIGERSTADEN AS -80.000 148.317 0,1
XPLRA TYCOON INDUSTRIER AS -300.000 1.848.736 5,1
TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Ferskinvestor
12.04.2021 kl 10:34
6144
Enig Byzantin. Tenker at det må modereres litt begge veier (hausing,baising) da det nok er mange som dessverre baserer investeringen sin på det som blir skrevet på diverse forum, og ikke setter seg inn i hva de investerer i. Mye flinke folk som har kunnskap om både selskap og deres produkter som skriver både på BGBIO trådene og andre selskaper, og det tenker jeg forplikter i forhold til å skrive informativt uten verken å snakke ned eller opp for egen vinning.
peaf
12.04.2021 kl 10:37
6191
Jeg har aldri sett att det blir registrert noenstans hvem som låner ut aksjer, eller når de blir levert tilbake. Men det er muligt det blir registrert noen stans som Nordnet har tilgang til Men i så fall borde det vart presisert..
Stemmer det som står på Nordnet er nok risken stor før att det kommer en børsmelding, de er flinke på att fange opp det som skjer.
Stemmer det som står på Nordnet er nok risken stor før att det kommer en børsmelding, de er flinke på att fange opp det som skjer.
Redigert 12.04.2021 kl 10:55
Jeg vil med dette unnskylde meg overfor focuss med mine ufine innlegg på Bergen Bio trådene igår.
Desverre ble jeg dratt med av Euforien som rådet, og uttalte meg om ting jeg har svært liten kunnskap om.
Desverre ble jeg dratt med av Euforien som rådet, og uttalte meg om ting jeg har svært liten kunnskap om.
Hayen
12.04.2021 kl 11:00
5990
Usikker på om det er sarkasme eller seriøst ment.
Uansett - det er mange stressede sjeler her.
Meldingen kommer når den kommer, og jeg er helt trygg på at det blir hyggelig når så skjer.
I og med at vi fikk presentasjonen med div krydder, så tror jeg det kan ta litt tid før vi får melding med topp linje resultater.
Hvis meldingen var ekstremt nært forestående, antar jeg de ville ventet med å lage ferdig en presentasjon, og at den tydelig ville bygget på data fra BGBC020 (og evt Accord).
Uansett - det er mange stressede sjeler her.
Meldingen kommer når den kommer, og jeg er helt trygg på at det blir hyggelig når så skjer.
I og med at vi fikk presentasjonen med div krydder, så tror jeg det kan ta litt tid før vi får melding med topp linje resultater.
Hvis meldingen var ekstremt nært forestående, antar jeg de ville ventet med å lage ferdig en presentasjon, og at den tydelig ville bygget på data fra BGBC020 (og evt Accord).
Lordstock
12.04.2021 kl 11:02
5984
Enig - det er pump
Redigert 12.04.2021 kl 11:04
focuss
12.04.2021 kl 11:03
6013
OK
Selv den beste kan feile, men bare den beste kan be om unnskyldning. Du er tilgitt.
Selv den beste kan feile, men bare den beste kan be om unnskyldning. Du er tilgitt.
mimer
12.04.2021 kl 11:12
5929
Men er TM egentlig i innsideposisjon p.t.?
Står ikke på listen på DN Investor:
https://investor.dn.no/#!/Aksje/S256/BGBIO/BerGenBio
Står ikke på listen på DN Investor:
https://investor.dn.no/#!/Aksje/S256/BGBIO/BerGenBio
aksjebull
12.04.2021 kl 11:13
5933
Helt, enig Hayen. Det er utrolig mange stressede sjeler her. De fleste burde vite at BGB har en veldig god teknologi. Den som er long vil få glimrende uttellinguttelling. Det jeg er mest opptatt av er at de oppfører seg som om de har all verdens av tid. Ting tar virkelig laaang tid. Selskapet melder ut at fase 2 data kommer snart medio mars. Så haster det plutselig ikke så veldig. Men de burde da melde mer!
For de som er ivrige etter å snakke ned aksjen - vi skjønner dere vil ha lavest mulig inngang. Men er det virkelig nødvendig å gå shorternes ærend?
For de som er ivrige etter å snakke ned aksjen - vi skjønner dere vil ha lavest mulig inngang. Men er det virkelig nødvendig å gå shorternes ærend?
heilo888
12.04.2021 kl 11:17
5930
Hayen;
Strengt tatt trenger vel ikke Godfrey komme med noe mer oppklarende Covid-data før 30. juni, eller hvordan tolker du det?!
Strengt tatt trenger vel ikke Godfrey komme med noe mer oppklarende Covid-data før 30. juni, eller hvordan tolker du det?!