Det kan komme bud på Nordic Nanovector etter ASH 2018

Slettet bruker
NANO 24.09.2018 kl 15:00 3419


Så lenge det presenteres gode, konsistente data fra det fullstendige datasettet Lymrit 37-01 på ASH-konferansen 2018, da kan man ikke utelukke at et BP allerede nå kommer med et bud på hele selskapet.
Det er ikke slik at BP venter til godkjenning foreligger lenger.

Jeg tror markedet, og analytikerne kan bli tatt på sengen når det gjelder Nordic Nanovector.

You just wait and see....







Redigert 20.01.2021 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
24.09.2018 kl 15:02 3409

Slett ikke umulig, men jeg tipper det ikke kommer bud før CMA
Slettet bruker
24.09.2018 kl 15:23 3345


Det kan hende du har rett Scoop, men jeg sitter med en følelse av at noe stort er på gang allerede ganske snart. Det er store krefter i sving for å holde kursen nede, og de store sitter stille, eller øker på disse nivåene.
Hvem er State street, som øker på hver uke tro?
Snart får vi svarene vi venter på, når selskapet slipper tallene.

Ser for meg overskriftene::

"Nordic Nanovector - en strålende norsk børsrakett er på vei ut av landet"
Denne uken ble det kjent at det tyske storkonsernet Bayer AG er positivt innstilt til å kjøpe Nordic Nanovector.

Ikke selg aksjene deres billige nå, rett før vi skal få betalt for tålmodigheten!!
Lotepus
24.09.2018 kl 19:14 3121

Ser nok 30 - 40 tallet igjen om de ikke legger frem gode data på ASH . Fremdeles stor risiko i denne aksjen
Kongen
24.09.2018 kl 19:33 3079

Lotepus: hadde det ikke vært risiko jadde det vel ikke vært penger og tjene heller? Hadde det ikke vært risiko så hadde du vel heller satt pengene dine i banken?
Liker du ikke risiko så liker du ikke børs. Da blr du spare i fond eller noe. Kanskje for høy risiko for deg det også?
Panis
24.09.2018 kl 19:35 3070

Lotepus,
Det kan jo hende de har bra data å legge frem. Så hvorfor er du ikke mer positiv, for du er vel fremdeles aksjonær?
Scoopfinder
24.09.2018 kl 19:56 3012

Var det ikke du som tippet den skulle i 15 Lotepus ?
Hva gjorde at du doblet kursmålet ?
Topofthehill
24.09.2018 kl 20:07 2971

Tror heller en partneravtale kan komme etter ASH. En avtale som gir NANO handlerommet de trenger for å starte Humalutin også - BP vil selvfølgelig bruke eventuelle gode data fra ASH til en helhetsvurdering av verdien av å få fortgang i Humalutin-studiet. Samtidig vet BP at mulighetene ved Archer-1 er enorme, hvor RIT er produktet det kombineres med. Da har du et produkt som er godkjent i hele NHL, sammen med et produkt som er nær CMA i 3. linje og viser gode in vitro resultater til 2. linje.
Topofthehill
24.09.2018 kl 20:11 2950

ikke bare gode in vitro resultater - viser resultater med 100% overlevelse.
Makraka
24.09.2018 kl 20:15 2937

Jeg tror man med rimelig stor grad av sikkerhet kan fastslå er at hvis det skjer noe, det være seg byks opp (eller ned) i kursen, oppkjøp, samarbeidsavtale eller annet så kommer det til å skje når man minst venter det.

Tålmodigheten kommer til å betale seg, tror jeg ihvertfall.
Picosalax
24.09.2018 kl 20:15 2934

Denne aksjen er utbombet/teppebombet. Jeg er fundamentalt uenig med deg Lotepus i at det er stor risiko i denne aksjen selv om Jimmi er i overkant optimistisk
Scoopfinder
24.09.2018 kl 21:02 2821

Jeg tror Topofthehill kan være inne på noe.
En partneravtale etter ASH som gjør at de kan speede opp Archer og Humalutin kunne vært smart
Slettet bruker
25.09.2018 kl 09:22 2519


Picosalax:
Det er mulig jeg er litt i overkant optimist, men du skal ikke se bort ifra at mye av det jeg tror vil skje, faktisk skjer.
I første omgang skal vi se om vi ser en dobling de neste ukene før ASH, så allerede i etterkant av ASH kan vi se overskrifter om at BP snuser på selskapet. Dette forutsetter selvfølgelig gode kliniske data, det tror jeg kommer..
Nordic Nanovector kommer nok ikke til å bli solgt billig, det første budet kommer til å bli avvist av styret.

Det er på tide å ta plass før det begynner å dra seg til mot ASH nå. Jeg er selvfølgelig fullastet og sitter bare og venter på avgang:)

Ha en fin dag folkens
Forum forum
25.09.2018 kl 10:09 2409

Jimmi...

ikke at det har noen betydning så tror jeg oppturen først starter ved fremleggelse av abstraktet, og at det derav fortsatt er 4 uker med kjøp av aksjer til veldig fordelaktig pris. Dersom abstraktet gir positive signaler vil det skyte fart mot ASH og videre etter presentasjonen. Ut i fra ASH kan man gjøre seg noen antakelser om selskapet har tilstrekkelig data for å søke videre.

Stillestanden i kurs fordrer dog at man ikke får FPT for Archer innen abtraktet publiseres.

Spennende tider!
Scoopfinder
25.09.2018 kl 10:34 2335

Vil abstraktet inneholde endelige resultater fra Lymrit eller blir det først offentliggjort på ASH ?
Slettet bruker
25.09.2018 kl 10:50 2292

Vi må heller ikke glemme at Nordic Nanovector har flere baller i luften. Det er lenge siden de gikk inn i samarbeid med LegoChem i Sør Korea, og Heidelberg Pharma i Tyskland. Det kan komme noe spennende her snart.

Kan Nordic Nanovector også entre markedet for leukemi? Jeg tviler ikke..Blir dynamitt om det skulle skje..


Potensialet er vi vel alle enige om hvis dette blir suksess.

“In October, 2016, Nordic Nanovector entered into two development agreements for antibody conjugates. One of the agreements is with the South Korean company LegoChem Biosciences covering development of antibody drug conjugates targeting different forms of leukaemia. The antibody drug conjugate will have CD37 as the antibody target and the goal is to attach a cell-killing medicinal product that will destroy the cancer cell itself. Nordic Nanovector has also entered into an agreement with the German company Heidelberg Pharma about the development of antibody conjugates targeting leukaemia diseases. Specific details of these agreements have not been revealed. The market for leukaemia niche diseases is estimated to grow to over USD 5 billion annually in 2024”
bateman
25.09.2018 kl 11:36 2201

Jimmi, de samarbeidende der kan du bare glemme. Er så langt inn i fremtiden at Nano enten er konkurs eller kjøpt opp før de når kliniske studier.