Trond handler

verdensmester
BGBIO 28.10.2020 kl 18:34 3479

Spiller ingen rolle om noen fond selger litt, vi har Trond og han kjøper og viser sin tro på Bgbio
Redigert 19.01.2021 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
bj111
28.10.2020 kl 19:01 3387

Selv om jeg ikke har spesielt stor tro på Bergenbio så er det Trond gjør her noe mange burde tenke over. Han handler når det raser og det er akkurat det man skal gjøre om man hadde tro på selskapet for si 1 uke siden eller i går. Mistet man troen for noen dager siden så har man vel solgt og ingen kjøper det de ikke tror på. Men med dagens fall i markedet som kan være begynnelsen på noe bør man sitte klar og kjøpe det man tenkte på å kjøpe for noen dager siden men ikke gjorde. Nå kan man gjøre gode kjøp og det gjelder og i Bergenbio for de som har tro på selskapet. Det dummeste man gjør er å vente på en bekreftelse på at en nedtur er over og har snudd. Den bekreftelsen er sjelden god nok før man passerer det nivået man solgte på.
Sickip
28.10.2020 kl 19:18 3272

Her skal det lastes opp i morgen. En positiv nyhet på Covid forskningen til Bgbio så går den bananas.
Slettet bruker
28.10.2020 kl 19:31 3192

Tror du har helt rett her, skremmende utvikling en leser om i avisene nå 🙀
Guuz
28.10.2020 kl 20:24 2992

laster mer i morgen selv
Allroad18
28.10.2020 kl 20:28 2962

Ikke for å virke sær, men trenger vi enda en Bgbio tråd på forumet. Nå kom det en igår om at et fond hadde solgt seg ut, og nå denne. Det er ikke nødvendig?
bj111
28.10.2020 kl 22:01 2712

Egentlig kunne dette heller vært en tråd for alle nervøse sjeler som selger sine aksjer når det faller. Trond kjøper og det er faktisk første gang jeg ser på det som en god ting. Han viser nå hva man skal gjøre når det faller. Motsatt av de skremte. Om den stiger mye i morgen og hvis børsen faller som i USA i kveld ville jeg ventet til fredag eller mot slutten av dagen for det er ikke noe som tilsier stigning fordi han kjøper. Det er bare hva man skal gjøre når det blir billig. Det er poenget.

Er som når Spetalen kommer i avisen og har kjøpt. Da skal man ikke kjøpe men selge i de aller fleste tilfeller. Unntaket er de som er særdeles gode på trading men det er de få.
Slettet bruker
29.10.2020 kl 07:57 2478

TM gjør vel at jeg har blitt med på laget her. Jeg vet alt for lite om BGBIO til å være med egentlig.

På grunn av jobben har jeg følgt med på TM nå mer enn 10 år. Hva mannen har fått i sitt liv er helt utrolig! Han bryr seg om alle rundt seg. Han kan være knall hard når det trengs og være den snille å beste onkel når han vet du trenger det. Økonomisk, sosialt and samfunnmessig er det bare få som matcher han.

Så har vi BGBIO. Trond er ikke snill dum. Han bare bruker sine penger på hva han mener er en god sak og stoler på. Han er ikke den som liker å ta sjanser med odds 1 mot 35, eller sort og rød som ved roulette. Han satser bare når han vet at det skal bli bra og han tar gjerne andre med på reisen, og viser ansvar når det gjelder. Mange business som han har snud opp og ned for å komme seirende ut.

Med Covid satsing kjøper han ikke for å holde kursen oppe for seg selv, men han tar være og si ifra, folkens stå på jeg er der.
Slettet bruker
11.02.2021 kl 21:02 1370

BerGenBio ASA: Primary Insider notification
Bergen, Norway, 11 February 2021. Primary Insider Meteva AS has today purchased
100,000 shares in BerGenBio ASA at an average price of NOK 32.3645.

Following this transaction, Meteva AS holds 23,154,958 shares in BerGenBio ASA,

corresponding to 26.54% of the shares in the company.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section

5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

https://newsweb.oslobors.no/message/524584