25/9-18 Hva vil dagen bringe?

Nikko
NEL 25.09.2018 kl 09:15 14652

Lav omsetning fra morran, men vil det ta seg opp?
Blir vi liggende å vake mellom 3,40 og 3,60?
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.09.2018 kl 18:09 3132

En annen ting - vi får håpe på bred nedgang på OSE i morgen, da er vi sikker på at NEL vil stige...:) NEL steg i dag på rød børs, mens utviklingen har vært negativ for NEL den siste tiden med bred oppgang på OSE.

Lykke til!
Foss
26.09.2018 kl 18:14 3118

Mine fem cent når det kommer til TA:

NEL har motstand ved ca 3.65, men har hatt veldig god støtte med WMA 30 og 50 som presser bunnene nærmere motstanden. Jeg tror at ila denne uken eller neste vil NEL utfordre motstanden med WMA i ryggen og da gjenstår det å se om disse klarer å presse den igjennom. Jeg mener da at hvis den lykkes vil dette da utløse et godt kjøpssignal, mens ved brudd ned fra disse støttene kan bety et tilbakefall mot 3.40 eller i verste fall tilbake til 3.17.

Jeg er uansett long i selskapet og har god tro på suksess fremover, lykke til :)
Redigert 26.09.2018 kl 18:15 Du må logge inn for å svare
kelle
26.09.2018 kl 18:23 3096

Løkke sa: Nå deltar vi i offentlige og private anbud.
Kunne vært kjekt å vite når fristene for eventuelle anbud som NEL deltar i, utløper. Men at det skjer ting i løpet av høsten er det ikke tvil om.
Sitter rolig og venter på oppgangen.
Slettet bruker
26.09.2018 kl 19:54 2944

Ser ut som Nikola må forberede et nytt design søksmål :D https://newatlas.com/ford-f-vision-concept/56519/
optimist68
26.09.2018 kl 20:15 2899

Syns faktisk Nikola sitt design ser mye bedre ut. Ford tar det vel langt. Det viser iallefall at Nikola har noe veldig spennende på gang med hydrogen sammen med Nel -:)
Slettet bruker
26.09.2018 kl 20:16 2892

Jag läste här på forum idag att kursen gick upp och upp. Då blir man glad efter alla problem som varit med teknologien. Men så kommer jag hem och slår på text-tv, och det visar sig att kursen bara gått upp 0,57 %. Som mest verkar den varit upp ca 2 %, men att detta ska utlösa jubel bland menigheten förvånar mig.

Problemet med kursen verkar vara att den är konstgjort hög, den kan därför inte stiga mer. Den hausas upp varje dag, kosta vad det kosta vill, hårt arbete på alla kanter, men mer än 0,57 procent borde man klara av. Kursen är alltså skadad.

Detta leder oss till att kursen måste ner.

Sen är det nu bara 3 månader kvar till Julafton, som i år infaller den 28 December. Då ska F9 sälja ut sina aktier.

F9 Investments has entered into a new lock-up with the Managers for the 23,829,723 shares with a lock-up which originally expired on 30 June 2018. This was a pre-requisite for the board of directors in order to release the lock-up for the shares that were sold in the Transaction. These shares are now under a 6 month lock-up period that ends on 28 December 2018.

Hur ska detta gå? Och vad har ledelsen för ansvar? Det är ju ändå de som styr och ställer och som har kokat ihop den här soppan med osäljbara produkter som därför måste dumpas ut i marknaden till underpriser bara för att få in pengar så att testningen av den heliga gralen Roto-L ska få fortsätta.

Sen måste vi aktieägare se oss i spegeln och ta vårt ansvar vi också. Låt oss tona ner den huvudlösa haussningen lite, och istället göra ett gediget arbete för företagets bästa. Om vi alla går upp lite tidigare om morgonen, läser det senaste från bloomberg news, jämför detta med kvartalsrapporterna från NEL. Då lär vi oss mer om företaget, mer om marknaden, och vi kan då tillsammans ställa de krav som företaget skulle må bra av. Haussning är naturligt, men det får heller inte gå över styr.
Nikko
26.09.2018 kl 21:33 2724

InvestorXYZ
Her framsetter du igjen ikke-dokumenterte påstander om "efter alla problem som varit med teknologien" med direkte henvisning til Nel.
Jeg har rapportert deg for det.