VOW ,VoW

Record
VOW 30.10.2020 kl 08:03 6884

Vow ASA : Vow ASA enters into strategic partnership with Repsol on industry decarbonization

Vow ASA has, through its subsidiary ETIA, entered into a strategic partnership agreement with Repsol to explore multiple applications and solutions to produce clean and renewable energy for CO2 emission reduction.

“We are very excited to enter into this agreement, and we are committed to provide technology to support Repsol on their ambitious roadmap towards zero emissions”; says Vow ASA CEO Henrik Badin in a statement.

Repsol, headquartered in Spain, is a global multienergy provider. It is one of the first energy companies to make a net zero emissions commitment by 2050 aligned with the climate objectives set out by the Paris Agreement and the UN Sustainable Goals. This commitment also includes intermediate goals for 2025, 2030, and 2040.

“We knew that our acquisition of ETIA last year gave Vow ASA unique technology and access to more markets. That the technology has become a key solution in a decarbonization strategy for one of the larger oil- and gas companies in Europe, demonstrates our relevance deep into new industry verticals in green transition”; says Vow ASA CEO Henrik Badin in a follow up statement.



For further inquiries:

Henrik Badin, CEO
Vow ASA
Tel: +47 90 78 98 25
Email: henrik.badin@vowasa.com
Redigert 21.01.2021 kl 09:23 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.10.2020 kl 16:58 1023

Ja, jeg har plukket i det stille den siste perioden og ble derfor overrasket over at responsen ble så liten med tanke på det nylige meldte partnerskapet med Repsol, men slik kan markedet ofte være at det kommer diltende etter for det er virkelig stort at en gigant som Repsol ender opp med å velge VOW som partner - det sier ikke bare litt om teknologien VOW besitter så det blir spennende tider fremover. Jeg benyttet også anledningen tl å plukke ytterligere på fredagen mens kursen fortsatt er under 30 for til uken er den nok ikke det ... ;)
Redigert 31.10.2020 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
Framtia
31.10.2020 kl 19:46 884

Jeg tror kursen bikker 60 før sommeren! Solgte meg ut av alt i mai, da jeg regnet med at covid kom til å slå ut samfunnet i en ny bølge, men skal si det varte en stund for det "ble"/blir en realitet...Kjøpte meg opp i VOW og Hex i begynnelsen av august og anser inngangen da som en gavepakke. Nå har jeg kjøpt tungt en uke og er 80% inn...Bommet litt på Pexip inngangen etter første fallet ned på høy 70...Dette er bare midlertidig støy, men er tyngst inne i VOW og Hex...og 3000 aksjer i Grieg...Jeg tror på en grei WW børsoppgang etter valget, på tross av Covid...Uansett er vi forbi det meste av støy innen sommeren😉...Lykke til de neste dagene og hold kontanter klar i tilfelle videre børsfall...