AXA - blir spennende frem mot nyttår (og etter).

Slettet bruker
AXA 20.12.2017 kl 18:00 4649

Så at SS hadde solgt seg ut, jeg skal spise sokkene mine hvis det viser seg å være et lurt trekk. Som nevnt i en annen tråd, AXA går etter alle solemerker mot sirka 3,10 til nyttår, og 2018 blir et knallår. Økonomien er på plass, shorterne er snart i panikk, stadige oppkjøp og et velfungerende Innkrevings system i en sterk voksende bransje.

Et spørsmål på slutten: Hva har SS i mot kvinner, han kaller alle for jenter med en negativ hentydning? Mistenker det er noe rart med den mannen.
Redigert 20.01.2021 kl 04:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:40 3770

Innlegget er slettet
Kjøp i går, billig, selger nå på 67. Penger det Long. Sjekk salg på 67 blank du. Pengene bare yngler i min VPS.
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:20 3791

Er det idag det store løftet kommer !
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:19 3820

Hanibal;

Driter i ditt første kjøo, du har selv sagt at du har snitt 2,90 og det er det vi snakker om. Du skrev nettopp at du kjøpte dyrt og det er vi alle enig om.
Du har vert med ned på 1,98 og 2,54 - flere ganger. Jeg ønsker ingen vondt, og det vet du. Men jeg liker ikke småjentene som slenger med leppa dag etter dag. SS har gang på gang bedt om ro, men jentene ønsker ikke det. De som gir meg fred og ro, får og det samme i retur. Andre har jeg null sympati for. Ingen kan nekte for at det var jævlig smart å selge på 2,87 og kjøpe igjen på 2,85 eller snart 2,84 og lavere.
Hanibal, redd dette er for avansert for deg, men det har jeg skjønt lenge.

SS
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:14 3810

slutt og skriv om meg din tulling, du er et fjols et troll som ønsker å skape en vond diskusjon du gledes over at andre gjør feil men du lykkes hele tiden , gud bevare med alle dine suksess trades, vennligs ikke svar meg
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:11 3813

Du er ikke riktig bevart det er ingen som har overbevist at axa er en bra investering på sikt, jeg kjøpte mine førse axa på 1.23 , så klapp i igjen måsegg
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:07 3827

Vi driter vel i jentene som sitter på forre benk i axa menigheten. Kunne ikke brydd meg mindre om disse småtøsene som Surfemusene, Laksen, NK2015, MikkelVps, og alle de andre sjitungene som sitter her og jamrer dag ut og dag inn. Gidder ikke nevne Hanibal av åpenbare grunner, han er jo inne på at han angrer på at han lot seg sjarmere av fæle Laksen sine våte drømmer om 5-7 kr innen jule 2017.

Nei her må man være sin egen lykkes smed, og jeg konstaterer at min VPS har fått rimeligere aksjer enn jeg solgte i går.
SS vinner alltid, ALLTID!

SS
Slettet bruker
21.12.2017 kl 10:04 3818

skulle ikke du forsvinne tullingen, nei du klarer ikke være borte ?
JonneHex
21.12.2017 kl 10:03 3831

Gjort 2ok trader med amatørspenn, som funket takk til deg SS, foreløpig ingen andre.. axa in the long run er jo alle enig om. Men virker som noen nekter innse at den lekes med uah fundamentet og frem i tid.
Sånn med Nel og. Disipplene tror den skal til 4 nå,, Hex skal kjøpe den til mot 3 og helst under først.. d klinger dårlig i kirka men.
Slettet bruker
21.12.2017 kl 09:14 3876

Stakkars småjentene, dere er så ufattelig bittre og grinete - hva er det som plager dere?
Misunnelse er stygge greier. Registrerer at jeg kjøper billigere axa aksjer i dag enn jeg solgte for i går. Sitter allerede med litt jeg.

Dere er og blir amatører. Longsitbulk har jeg fulgt med siste par ukene, nøye, og det er en sjetunge som snur kappen etter vinden. Han kan være bullish og bearish i GOGL 2-3 ganger samme dag. Snur Gogl opp så er han plutselig inne, er det rødt, så er han short. Fy faen for en klovn.
Med slike summer SS trader med, så nytter det ikke å snu seg rundt og selge 20-40k aksjer i gogl. Men studentposten til Longs kan man det, men trolig er det bare svada!

SS
Slettet bruker
21.12.2017 kl 08:06 3963

Dette blir stort, uten tvil.. dobling før påske
JonneHex
21.12.2017 kl 00:58 4066

Hoi. Trenger vi forsøple med angrep? Ss har da ikke gjort noen vondt. Jeg lytter til flere av dere her inne, ikke bare axa, ikke enig alltid, men er d ikke det diskusjon er til for? Love and peace folks. Vi alle vil prøve tjene litt bøcks. ?
Slettet bruker
20.12.2017 kl 23:09 4172

SS - Vi ønsker deg alle en Riktig God Bedring..
Tror du virkelig selv på alt våset ditt ?
Hvis du gjør det, ring raskt dette nummer og be om HURTIG hjelp: 113
NK2015
20.12.2017 kl 23:05 4183

Igjen viser du at du ikke klarer å huske fakta, som jeg har meddelt deg gang på gang (mine innganger). Dement kaller vi slike som deg. Sandviken sykehus ber deg returnere, skiftet ditt på hotell admiral er ferdig nå.
Slettet bruker
20.12.2017 kl 22:10 4285

Hehe, der var sjefssutrussen NK2015.
Er du nevøen til LAXEN ?

Jeg har gjort det bedre enn mange av dere andre småtøser i axa, og jeg har andre innbringende planer, så slapp av. SS kommer til å tjene rikelig, og jeg er ikke fremmed for å hoppe på men en rask axa trade allerede i morgen jeg.

NK2015 - håper for din del at din studentpost i AXA kjøpt på 3,12 snart er i pluss. Husk å ta gevinst denne gangen.......!

SS

PS: Du selv ble med i dypet fra 3,12 til 2,54 - og kritiserer andre. SS kjøpte på dypet, og tok feita gevinst i dag.
Gevinst er gevinst.

Redigert 20.12.2017 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
NK2015
20.12.2017 kl 19:46 4447

Igjen klarer Backtrackertaperen å lire av seg de mest eventyrlige fortellingene. Nå har han liksom solgt på topp, selv om han solgte alle 17 aksjene sine langt ned på 2,7-tallet. Snakk om kremidiot. Han presterer også, og opprette en tråd der folk ikke kan skrive, kun fordi han vet at reaksjonene på tøyset sitt vil komme.

Er det artig å stå på perrongen når toget nå har gått taperen? Kom deg tilbake til oppvasken du.
Slettet bruker
20.12.2017 kl 19:33 4477

2018 er nok et år hvor de som har baller til å sitte blir riklig belønnet, har innsett var dumt av meg å kjøpe mye 1 år tilbake vært det smarteste satt stopp los på litt over 3 kr og kjøpt rimligere lengre ned, jeg eier ikke missunderlse på andre men er det en ting jeg har vært irritert over 1 år er hvordan Mohn bevist har tradet og låt ut masse millioner aksjer til matematiske fonds, det har vært lett for han og tjene penger tviler han klarer samme bravør om aksjene sine blir lievert til bake og forsetter med å daytrade i axa. skal vi tippe så er det nok mange tolmodige aksjonærer som er meget glad for at de har vært tolmodig børsåret 2018 blir helt fantastisk god jul
Slettet bruker
20.12.2017 kl 19:26 4488

Nå skal jeg svare seriøst, og det blir mitt siste svar ang mitt salg.

Jeg er 100% sikker på at axa går oppover litt til. Men jeg hadde bestemt meg for å ta exit før jul, og jeg har begrunnet det før.
Man kan snu på det, og si at det var dumt å stikke nå, men det er vurdert opp og ned samt i mente. Valget er tatt for lenge siden, og i dag kom rekylen jeg ventet på, og momentum. Skal man ut med 1,7 mill aksjer så må man vente på rett timing.

Jeg har en plan, og den innebærer mindre aksje i noen uker, mer i noe annet. Dessuten skal ingen finne SS i aksjonærregisteret, men det er bare sekundært altså!
2017 har vert helt fantastisk, og axa har jeg tjent mest på. Det er ingen plikt å sitte i axa over jul. Kjenner meg sikker på at denne Mohn får aksjen ned igjen til ny rett inngang, og alt under 6-7 kr i inngang er likevel gevinst for meg ettersom jeg har tradet denne vel og lenge, noe dere til syvende og sist vet meget godt. Ønsker dere alle oppriktig en god opptur, men som alltid, husk å ta gevinst. Ikke sitt på toget ned igjen, det er bare dumt. RSI over 70-75 er det rett å ta gevinst. Har alltid vert rett hittil, og blir det nok videre også.

SS
Slettet bruker
20.12.2017 kl 19:18 4529

Gevinst er gevinst. Man har ikke tapt noe om aksjen går mer etter man har solgt. Det viktigste i aksjemarkedet er å sikre gevinst. Se pengene vokse, forså å reinvestere dem eller bruke dem på noe gøy. De som er flinkest på børsen gir faen i selskapet, de bryr seg kun på pengene de kan tjene på dem.
Noen ganger må man ta tap, sånn er det. Store fisker spiser små. Sveaas gikk på en smell mot Røkke.
Det viktigste er hva du starter og avslutter året med. Har du tjent eller tapt? Jeg har hatt et godt år, men gikk inn i Veidekke for tidlig. De selges før utbytte.

Følger man med på karusellen så er man med på opp- og nedturer. Jeg er det i Axa. Pengene jeg har plassert der skal være der i noen år. Det som er så forbanna er at kursen kan variere med hele 20-30% fra topp til bunn kun på noen mnd. Ikke rart Mohn liker å trade denne opp/ned slik han vil. Mannen påvirker kursen med hensikt, han skummer fløten slik tradere liker å gjøre.

Å sitte å vente på nyheter er dumt, folk er gjerne naiv på børsen. De glemmer at dem som sitter på andre siden av bordet alltid vil ta penger fra deg. Mohn er en av dem. SS en annen.
De kan tjene mye på kort eller lang sikt, det er avhengig av hvordan aksjen beveger seg.
De har et mål når de kjøper aksjen, det kan være lurt.

Faktum er at SS har tjent mer enn meg på Axa i år. Jeg er ikke irritert, jeg synes det er OK.
Man skal ikke hate folk fordi de tjener penger, det kalles misunnelse. Svake folk er misunnelig.
Er man forbanna fordi man selv ikke tjener penger kan man plassere pengene i fond eller la dem stå i et case man har langsiktig tro på.

Jeg har det på Axa. Da kan jeg ikke være forbanna over "tapt" fortjeneste fordi jeg ikke kjøpte og solgte på ulike tidspunkt. Går man rundt med nerver og er bitter er ikke børsen riktig plass.
Slettet bruker
20.12.2017 kl 18:56 4528

Ellers er det nok en god ide å trade "sikre" aksjer - hvor man kan tillate seg å ta (jule)fri fra markedet ( men ikke uten AXA/B2H)
Slettet bruker
20.12.2017 kl 18:53 4522

Det var litt tidlig å ta gevinst
Slettet bruker
20.12.2017 kl 18:32 4566

SS solgte på 3,04 i høst, etter utallige trader. Ss kjøpte igjen på fallet ned mot 2,54. Solgt igjen.
Tror vi skal høyere opp på kort sikt, men lenge til februar, jenter.

«Jenter» er det vi kaller slike som laksen og flere andre her. De har en væremåte som minner mye om slik småjentene holdt på i ungdomsskolen og vgs.

Vi litt mer mandige og barske liker ikke slike «jentefakter» !

Nå skal SS regne på gevinsten, den er ikke liten ?
Slettet bruker
20.12.2017 kl 18:05 4606

Glem dette vesenet SS....
Bare en liten guttunge som sitter i den mørke kjelleren til mor og venter på utbetalingen fra NAV.