Lønner det seg å være i markedet ?

Slettet bruker
USA 01.11.2020 kl 11:05 1254

En positiv artikkel her viser at det er ingen grunn til å selge seg ut før valget !

https://finansavisen.no/nyheter/markedskommentarer/2020/11/01/7583188/danske-bank-vi-forventer-kortvarig-aksjetrobbel

Tanker ?

Bybonden ( Er inne 100 % og giret opp, og koser seg )

Ps : I tilegg til min portis på Nordnet tør jeg nå å inrømme at jeg har

en mer hemmelig konto på DNB der jeg har gamlet litt på KOA og FIVEPG !!
Redigert 20.01.2021 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2020 kl 11:08 1241

Sitter også inne. North og Avance er mine kandidater. Mye oppside og nesten null nedside. MYE skal gå til helvete for at man ikke skal kunne tjene gode penger her!
Slettet bruker
01.11.2020 kl 11:15 1213

Helt utrolig hva denne Christian Lie får lire av seg på Hegnar , søndag etter søndag med meningsløs synsing.
Børsene faller ikke pga USA valg, men ny covid runder og nye nedstengelser, da blir det helt høl i hue å tro på høyere aksje kurser.

Ubrukelige analytikere
Redigert 01.11.2020 kl 11:18 Du må logge inn for å svare
hill
01.11.2020 kl 22:54 956


Mener Christian Lie, Danske Bank, skriver noen av de beste og mest troverdige artiklene en kan lese i Finansavisen,
sammen med artiklene til Henrik Sommerfelt, som også er verd å ta med seg.

Håpe også at Christian Lie får rett, når han idag skriver:
" Verdensøkonomien vil heller ikke rammes på samme måte av smittevekst som i vår, ettersom Kina og store deler av Asia fortsatt har god kontroll på viruset. Kinesisk økonomi fyrer nå av på de fleste sylindre, med høy aktivitet i industrien, servicesektoren og eksportnæringene. Dette drar ikke bare nærliggende økonomier som Japan, Sør-Korea og Taiwan nytte av via egen eksport til Kina, men også europeiske og amerikanske eksportører av eksempelvis kjemikalier, industriroboter eller komponenter til kinesisk bilindustri."
hill
01.11.2020 kl 23:05 913


Christian Lie:

"Sterk tendens i selskapsinntjeningen har kommet litt i skyggen av alle risikofaktorene,
men etter at rundt halvparten av selskapene i S&P 500 har lagt frem tall for tredje kvartal,
ligger det an til en historisk rekord."

Skal en da være ute av aksjemarkedet?

Stokk Dum
01.11.2020 kl 23:43 783

Vanskelig å si, men det som er helt sikkert er at de som har interesse av å spre usikkerhet har gode dager.

mvh