KURSMÅL 10kr innen utgangen av desember, 120 % stigning.
Jacob Ingebritsen sier du må ha både mentaliteten og cocky faktoren for å lykkes i idretten. Slik er det i aksjemarkedet også. Første søndagen i november kommer selveste Mentira orakelet med tidenes kursmål. Jeg går ut knall høyt, fallhøyden er stor og jeg kommer til å motta mange negative tilbake meldinger. Men jeg er ikke redd for høyder. Her kommer punktvis på punktvis argumentasjon på hvorfor kursmålet skal innfris.
Hvilken analytiker klarer å spå et kursmål på 70% opp innen 6 uker? Ytterst få. Orakelet Mentira fra Delphi slår til og kommer med følgende argumentasjon. Argumentasjonen er satt opp i tilfeldig rekkefølge, akkurat slik som i programmet skal vi danse.
1)Spit Air AS, et norsk flyselskap kommer inn på aksjonærlista. Flyselskap liker å fly høyt, flyselskap liker ikke å ha sine fly parkert. flyselskap sier at vi skal gi kundene billige flybilletter, typisk NAS, men aksjonærene vil ha avkastning på sin investering. Hvilket flyselskap gjorde det ekstremt bra i 2019? Spit Air. Et overskudd uten sidestykke, de fløy høyt, og himmelferden vil fortsette, Følg med på dette selskapet sitt akkumulering av aksjer. Oversikten er 3 dager forsinket. Bambuss, ta ansvar og publiser hver dag.
2)Et selskap som kalles sølvmynten, er kommet inn som aksjonær. Når du som sjef oppretter et selskap og kaller det sølvmynten, er du da på jakt etter sølv mynter eller gull mynter. Tror svaret sier seg selv.
3)Overgangen fra Merkur Markets til en plattform som tiltrekker seg flere internasjonale investorer. Denne endringen gjør at en større/bedre investor gruppe raskere og enklere kan kjøpe Life aksjer.
4)Ingen åpenbare store aksjonærer skal ut. Mange små aksjonærer kommer til å selge når de kommer i grønt, men disse blir spist opp av en større gruppe nye aksjonærer som har et helt annet syn og tidshorisont enn dagens aksjonærer.
5)Tidligere i sommer sa jeg at jeg ikke liker Per, Pål og Espen askeladd aksjonærer. Nick Bambuss har på en annen tråd sagt at nummer 8 på lista er en stor trader, helt tilfeldigvis har han samme navn som en av mine figurer i eventyret. Men ikke la oss glemme denne personen som KUN ET EKSEMPEL. Han har siste uken redusert beholdningen med over 800000 aksjer . Han har solgt aksjer med en kurs på 0,50-0,70 øre høyere enn fredagens kurs. Hva skjer tror dere når kursen passerer 6,6 pluss, vil salget hans fortsette av hans resterende beholdning, eller vil etterpåklokskapen slå inn slik at han kjøper tilbake sine tidligere aksjer på en høyere kurs. MIN PÅSTAND ER AT HAN KOMMER LØPEMDE ETTER. Dette kan verifiseres i løpet av november måned. jeg gjentar mine rim, THE TREND IS YOUR FRIEND and your brain is your pain.
6)Life aksjen er på et høyt nivå tiltross for børsurolighetene.
7)Tyskerne hamstrer aksjer i stort antall stille og rolig hver dag.
8)Nyheter fra selskapet Life vedr utviklingen i Sencell.
9)Godkjenning publisering av covid testen eneten i Europa eller USA.
10)Nyheter fra Digid om planen vedrørende aksjekjøpet av Bionovate
11)Antall privat aksjonærer på topp 50 lista vil hver mandag fremover gå nedover, vaskeprosessen er i gang med en vaskemaskin med mange omderegninger.
12)Oktober festivalen er over i Tyskland, aldri i historien har det vært så mye ketchup til overs etter en fest. Denne ketchupen vil gjenspeile ketchup effekten som vil finne sted i Life aksjen.
13)Hvem er selgere av Life aksjer nå?, mange små aksjonærer. tenk på spillet Donkey Kong. pip pip pip de spiser og de spiser og de spiser. Norsk mat blir spist av utenlandske kunder. I matematikken bruker vi dette symbolet >
14)irritasjon fra forumdeltakere på analysen til Mentira, vi skal gjøre alt vi kan for at analysen ender i fiasko. MEN JEG SKRIVER DETTE MED STORE BOKSTAVER, DET GJELDER IKKE Å HA RETT ELLER GALT PÅ FINANSAVISEN FORUM, DET GJELDER PÅ OSLO BØRS.
15)Antall innlegg på diverse forum har gått drastisk ned etter kursnedgang på 30%. De utålmodige taper alltid. Nå er tiden det vil snu.
Avslutningsvis vil jeg som alle andre analytikere fortelle at jeg er aksjonær i selskapet, og at hver investor tar sine egne beslutninger basert på egne vurderinger.
Til slutt vil jeg nevne
Jeg har jobbet som lærer i 15 år.
Jeg var godt likt av de flinke elevene, jeg var dårlig likt av de dårlige elevene. Synes dette utsagnet passer utmerket i aksjemarkedet.
LYKKE TIL FOLKENS
Ses på børsdagen i 2021. Mentira kommer på talerstolen.
mvh
Cocky Mentira
Hvilken analytiker klarer å spå et kursmål på 70% opp innen 6 uker? Ytterst få. Orakelet Mentira fra Delphi slår til og kommer med følgende argumentasjon. Argumentasjonen er satt opp i tilfeldig rekkefølge, akkurat slik som i programmet skal vi danse.
1)Spit Air AS, et norsk flyselskap kommer inn på aksjonærlista. Flyselskap liker å fly høyt, flyselskap liker ikke å ha sine fly parkert. flyselskap sier at vi skal gi kundene billige flybilletter, typisk NAS, men aksjonærene vil ha avkastning på sin investering. Hvilket flyselskap gjorde det ekstremt bra i 2019? Spit Air. Et overskudd uten sidestykke, de fløy høyt, og himmelferden vil fortsette, Følg med på dette selskapet sitt akkumulering av aksjer. Oversikten er 3 dager forsinket. Bambuss, ta ansvar og publiser hver dag.
2)Et selskap som kalles sølvmynten, er kommet inn som aksjonær. Når du som sjef oppretter et selskap og kaller det sølvmynten, er du da på jakt etter sølv mynter eller gull mynter. Tror svaret sier seg selv.
3)Overgangen fra Merkur Markets til en plattform som tiltrekker seg flere internasjonale investorer. Denne endringen gjør at en større/bedre investor gruppe raskere og enklere kan kjøpe Life aksjer.
4)Ingen åpenbare store aksjonærer skal ut. Mange små aksjonærer kommer til å selge når de kommer i grønt, men disse blir spist opp av en større gruppe nye aksjonærer som har et helt annet syn og tidshorisont enn dagens aksjonærer.
5)Tidligere i sommer sa jeg at jeg ikke liker Per, Pål og Espen askeladd aksjonærer. Nick Bambuss har på en annen tråd sagt at nummer 8 på lista er en stor trader, helt tilfeldigvis har han samme navn som en av mine figurer i eventyret. Men ikke la oss glemme denne personen som KUN ET EKSEMPEL. Han har siste uken redusert beholdningen med over 800000 aksjer . Han har solgt aksjer med en kurs på 0,50-0,70 øre høyere enn fredagens kurs. Hva skjer tror dere når kursen passerer 6,6 pluss, vil salget hans fortsette av hans resterende beholdning, eller vil etterpåklokskapen slå inn slik at han kjøper tilbake sine tidligere aksjer på en høyere kurs. MIN PÅSTAND ER AT HAN KOMMER LØPEMDE ETTER. Dette kan verifiseres i løpet av november måned. jeg gjentar mine rim, THE TREND IS YOUR FRIEND and your brain is your pain.
6)Life aksjen er på et høyt nivå tiltross for børsurolighetene.
7)Tyskerne hamstrer aksjer i stort antall stille og rolig hver dag.
8)Nyheter fra selskapet Life vedr utviklingen i Sencell.
9)Godkjenning publisering av covid testen eneten i Europa eller USA.
10)Nyheter fra Digid om planen vedrørende aksjekjøpet av Bionovate
11)Antall privat aksjonærer på topp 50 lista vil hver mandag fremover gå nedover, vaskeprosessen er i gang med en vaskemaskin med mange omderegninger.
12)Oktober festivalen er over i Tyskland, aldri i historien har det vært så mye ketchup til overs etter en fest. Denne ketchupen vil gjenspeile ketchup effekten som vil finne sted i Life aksjen.
13)Hvem er selgere av Life aksjer nå?, mange små aksjonærer. tenk på spillet Donkey Kong. pip pip pip de spiser og de spiser og de spiser. Norsk mat blir spist av utenlandske kunder. I matematikken bruker vi dette symbolet >
14)irritasjon fra forumdeltakere på analysen til Mentira, vi skal gjøre alt vi kan for at analysen ender i fiasko. MEN JEG SKRIVER DETTE MED STORE BOKSTAVER, DET GJELDER IKKE Å HA RETT ELLER GALT PÅ FINANSAVISEN FORUM, DET GJELDER PÅ OSLO BØRS.
15)Antall innlegg på diverse forum har gått drastisk ned etter kursnedgang på 30%. De utålmodige taper alltid. Nå er tiden det vil snu.
Avslutningsvis vil jeg som alle andre analytikere fortelle at jeg er aksjonær i selskapet, og at hver investor tar sine egne beslutninger basert på egne vurderinger.
Til slutt vil jeg nevne
Jeg har jobbet som lærer i 15 år.
Jeg var godt likt av de flinke elevene, jeg var dårlig likt av de dårlige elevene. Synes dette utsagnet passer utmerket i aksjemarkedet.
LYKKE TIL FOLKENS
Ses på børsdagen i 2021. Mentira kommer på talerstolen.
mvh
Cocky Mentira
Redigert 21.01.2021 kl 09:34
Du må logge inn for å svare
Gullit
20.11.2020 kl 12:06
3979
Mariobros skrev noen som har link til EGF?
Fikk du link?
Redigert 21.01.2021 kl 03:26
Mariobros
20.11.2020 kl 12:11
4091
Nei. Ringte likegodt inn til CEO og fikk en prat med han. EGF blir ikke overført digitalt, men etter å ha spurt litt generelt om tiltstandene, og spesielt om DD og hurtigtest endte jeg meg å kjøpe flere aksjer så fort jeg hadde lagt på :)
Ahmed1
20.11.2020 kl 12:13
4161
Kan du utdype?:) vurderer å kjøpe litt til jeg også, så hadde vært kjekt å vite hva han sa.
Gullit
20.11.2020 kl 12:17
4183
Hmmm han kan vel ikke gi for mye info pr telefon vell..
Ser ut som Galten snapper aksjer rett fremfor kjeften på gjedda.Skal vi opp nå?
Mariobros
20.11.2020 kl 12:23
4178
gikk mest i at spekulasjoner og baissing på forum kan man se helt bort fra (er jo blandt annet flere som påstår å være ekspert på tysk rettspraksis).
det han spesifikt kunne si, og som han visstnok har sagt til flere som har ringt, er at når det gjelder hurtigtesten så jobber i overkant av 15 personer + diverse innleide med den. arbeidet er altså ikke stoppet eller roet ned på noen måte. DD er med andre ord ikke nevneverdig påvirket annet enn på ryktebørsen :)
det han spesifikt kunne si, og som han visstnok har sagt til flere som har ringt, er at når det gjelder hurtigtesten så jobber i overkant av 15 personer + diverse innleide med den. arbeidet er altså ikke stoppet eller roet ned på noen måte. DD er med andre ord ikke nevneverdig påvirket annet enn på ryktebørsen :)
Gullit
20.11.2020 kl 12:29
4164
Dette blir rally om de lykkes....
Gullhaugen
20.11.2020 kl 13:15
3989
Jeg var på EGF. Det ble valgt inn enda en Diabetes ekspert https://www.linkedin.com/in/bo-petersson-679b30/ så nå toppes laget. Ellers så holdt de kortene meget tett vedrørende Diabetes konferansen og DD. Det ble fortalt at det kommer info i neste uke. .....hmmmmm
AksjeKong1
20.11.2020 kl 13:28
4122
Kommer som en kule snart 🥇😊
🚅🚅Tenker denne reisen vil gå med høyhastighets tog.
Mariobros
20.11.2020 kl 13:59
4025
ingen formening eller små tegn som kunne tyde på om det var positive eller negative nyheter som kommer neste uke?
AT Galten er ute av bingen,må vi se på som posetivt.Gjedda kan bli agresiv.
Betonghue
20.11.2020 kl 14:27
4031
Hvorfor hmmmmm....haugen? Ba du om en liten orientering vedr. DD? Konferansen i SF ble gjennomført i regi av det ypperste innen diabetesforskning, håper på at noe mer "tungvektig" enn DD kan fatte interesse ? Ble cantisense nevnt overhode?
Takk for ditt engasjement !
Takk for ditt engasjement !
Gullhaugen
20.11.2020 kl 14:50
3954
de holdt kortene tett som bare det , men det kan sies at stemingen var god. Vi får se hva som kommer men det ligger vel i kortene at DD snart er i boks, desember om en uke. Samt at de har fremskritt med Sencell , noe som ble nevnt litt om. NEI de holder kortene tett nå. Jeg spurte også om det ble emi da de ønsket fullmakt men de informerte om at Life ikke trengte penger enda men at de ville være klare om det dukket opp noen strategiske muligheter / kjøp . Igjen holdt de kortene tett.
Dette hørtes da posetivt ut.Kansje man skulle fylle på med litt mere før Galten og Gjedda går berserk ;-)
Gullhaugen
20.11.2020 kl 15:10
3895
Ja nå er det pluttselig tomt for aksjer. Tenk om DD får luftfarten på beina igjen etter jul :)
Gullit
20.11.2020 kl 15:12
3907
Det blir for gøy!!!
Struts
20.11.2020 kl 15:51
6173
Første setning; "and vote on motion from the board to issue a board authorization for capital increase." Betyr det emisjon? Av ren nysgjerrighet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:41
Mariobros
20.11.2020 kl 15:53
6175
Det er allerede svart på i denne tråden
Struts
20.11.2020 kl 16:12
6119
Aha, takk for oppklaring!
bj111
20.11.2020 kl 16:15
6115
Det ligger an til en ekstrem stigning i denne aksjen når det kommer info fra Tyskland og selvsagt når Sencell kommer på markedet. Er få andre om noen som kan smelle så kraftig opp før nyttår som denne.
Føre var
20.11.2020 kl 16:17
6287
Uansett, litt for nærme jul til å selge vel:)
Life viddy
20.11.2020 kl 16:18
6311
ser ut som den går litt nå strax :)
Lite salgsvilje vertfall.
Lite salgsvilje vertfall.
Punkt 4 gir deg svaret.
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=518639&attachmentId=208313&obsvc.item=1
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=518639&attachmentId=208313&obsvc.item=1
Gullit
20.11.2020 kl 17:30
6130
Nå har de mulighet til å hente kapital, det er gyldig i 2 år. Men må ikke og kan maks hente 10% , som egentlig er veldig lite penger. så ingen krise om det skjer...
Gullhaugen
20.11.2020 kl 18:44
5959
Diabetes biten er så gigantisk at det er ikke klokt. De har garantert et gjennombrudd snart. Det et ikke uten grunn at de nå laster opp styret med denne kompetansen samt en super advokat. DD kommer også garantert med et gjennombrudd på corona testen. Denne defekter ikke bare corona men alle fremtidige virus. Når de har satt opp sin infrastruktur innen luftfart m.m. så blir det en pengemaskin. Partner avtaler er jo på plass. . Konseptet er unikt , noe ingen andre tester har.Jeg skal laste opp mer i neste uke da vi ikke vet hvor lenge vi er på 4 tallet.
Tror 4 tallet forsvinner fort nå.Gjorde meg forsåvidt ferdig med lasting idag.Har litt krutt igjen for mottak. 😊Dette ser da lovende ut.
Ha en strålende helg! Hilsen Masalek og vår alles kjære Mr. "V":-).
Mariobros
20.11.2020 kl 22:32
5724
Hmmm... Nytt nick, og kun baisseposter på Lifetråder... Litt gjennomskuelig eller??
God helg, finn en annen aksje å drite deg ut i
God helg, finn en annen aksje å drite deg ut i
Gullit
20.11.2020 kl 22:43
5718
Kjenner flere som fatter interesse for denne no. Begynner å nærme seg det helt store .....
hmnei2
20.11.2020 kl 22:50
5704
Lifecare... det nærmer seg desember, så spådommen om 10 kr innen desember stemmer nok ikke. Men nå er aksjen fornuftig priset. Veldig lite nedside, men risikoen er høy...
Vi får håpe den bygger seg rolig og fint oppover, eller stiger på godt nytt. Haussing og urealistiske oppganger hjelper oss ikke...
Vi får håpe den bygger seg rolig og fint oppover, eller stiger på godt nytt. Haussing og urealistiske oppganger hjelper oss ikke...
Albatross
20.11.2020 kl 23:20
5688
Liten nedside, men risiko høy? :)
Jeg er enig i det første. All støyen fikk folk til å se bort i fra hurtigtesten. Så kursen i dag er mest på diabetes-delen, der de fleste nok ikke forstår hvilket potensiale denne har.
Skulle det komme hurtigtest, så har de fleste tenkt Corona og veid dette opp mot andre hurtigtester og vaksiner. «Vi er uansett for sen». Her er det som blir vanvittig fremover:
- vaksiner har omtrent 0 betydning, da de blir gjeldende først om 9-12 mnd OG hurtigtester og vaksiner lever fabelaktig i samarbeid.
- andre hurtigtester har så og si null innvirkning av 2 grunner: 1. det er et marked stort nok for alle. Bare i sport testes samme person mange ganger ukentlig. Ingen kan produsere nok tester. 2. hurtigtesten til DD/Life er veldig ulik andre tester/hurtigtester og kan potensielt være evigvarende for alle typer virus.
Jeg tør ikke engang tippe hva utslaget blir dersom begge deler (diabetes/hurtigtest) lykkes. Håper bare jeg har ro i sjela til å bli sittende 1-2 år...
Jeg er enig i det første. All støyen fikk folk til å se bort i fra hurtigtesten. Så kursen i dag er mest på diabetes-delen, der de fleste nok ikke forstår hvilket potensiale denne har.
Skulle det komme hurtigtest, så har de fleste tenkt Corona og veid dette opp mot andre hurtigtester og vaksiner. «Vi er uansett for sen». Her er det som blir vanvittig fremover:
- vaksiner har omtrent 0 betydning, da de blir gjeldende først om 9-12 mnd OG hurtigtester og vaksiner lever fabelaktig i samarbeid.
- andre hurtigtester har så og si null innvirkning av 2 grunner: 1. det er et marked stort nok for alle. Bare i sport testes samme person mange ganger ukentlig. Ingen kan produsere nok tester. 2. hurtigtesten til DD/Life er veldig ulik andre tester/hurtigtester og kan potensielt være evigvarende for alle typer virus.
Jeg tør ikke engang tippe hva utslaget blir dersom begge deler (diabetes/hurtigtest) lykkes. Håper bare jeg har ro i sjela til å bli sittende 1-2 år...
hmnei2
20.11.2020 kl 23:37
5644
Hehe er du uenig i statementen liten nedside, men høy risiko? En vekstaksje, vil alltid være høyrisiko kortsiktig vel å merke... jeg tror denne ville være svært utsatt ved en kraftig markedskorreksjon, og da vil desverre mange brenne seg, og baisse aksjen for det det er verdt.
Så høy risiko for feilprising da.
Så høy risiko for feilprising da.
Albatross
21.11.2020 kl 00:00
5801
Liten nedside og høy risiko er vel per definisjon ikke mulig?
Jeg har blitt veldig klar over diabetes/sencell delen i Life. De har fått ufortjent mye tyn, ting som for meg virker helt ute av deres kontroll og som er blåst opp på et nivå som jeg og vel flere andre tenker sitt om. Tråd som ble slettet og negger som forsvant. Masse aksjer ble tilgjengelig for en latterlig lav pris og noen kjøpte og tjente på usikkerheten som ble skapt. Det skrives at 'forum påvirker ikke kurs', er det noen som tror det er tilfelle i så volatile selskap når det nærmest skapes panikk? Selvsagt blir kurs påvirket når mange nok er villig til å selge i panikkmodus.
Vel, jeg kjøpte for covid testen, men er blitt bergtatt av sencell delen. Mitt fokus ligger der nå så får testen bli en stor bonus. Jeg tror begge deler er svært realistisk og se hvordan styret ser ut nå, ser dette ut som et selskap på defansiven? Solgte ingenting under panikkmodus som ble skapt, bevist tror jeg. Erfaring tilskriver jeg det, hadde jeg vært nybegynner hadde jeg trolig solgt. Dette kan virkelig begynne nå, meldingen som ble sendt ut og bekreftelsen av det nye styret. Jeg liker det.
Vel, jeg kjøpte for covid testen, men er blitt bergtatt av sencell delen. Mitt fokus ligger der nå så får testen bli en stor bonus. Jeg tror begge deler er svært realistisk og se hvordan styret ser ut nå, ser dette ut som et selskap på defansiven? Solgte ingenting under panikkmodus som ble skapt, bevist tror jeg. Erfaring tilskriver jeg det, hadde jeg vært nybegynner hadde jeg trolig solgt. Dette kan virkelig begynne nå, meldingen som ble sendt ut og bekreftelsen av det nye styret. Jeg liker det.
Gullhaugen
21.11.2020 kl 00:42
5732
De som tror at DD har avsluttet prosessen med Covid testen tror nok feil. De jobber nok på høygir.Om litt over en uke er vi i desember.
Life viddy
21.11.2020 kl 01:00
5728
Ble det ikke fortalt att det kommer mer informasjon neste uke?
Att Life oppgraderer styret så drastisk ser jeg på et tegn på att alt er på stell og att dem forbereder det som kommer.
Det kommer overraskelser snart tenker jeg og hatten på enkelte her inne kommer til og blåse av :)
Att Life oppgraderer styret så drastisk ser jeg på et tegn på att alt er på stell og att dem forbereder det som kommer.
Det kommer overraskelser snart tenker jeg og hatten på enkelte her inne kommer til og blåse av :)
Mariobros
21.11.2020 kl 01:08
5719
Minner om at Lifecare guidet hurtigtest på nyåret, DD meldte desember. Bedre å ta DD's melding med en klype salt og heller bli positivt overrasket hvis det kommer tidligere enn Lifecare meldte.
Hvis alle begynner å skrive at det kommer i desember så går aksjekursen ned igjen hvis hurtigtest ikke er på plass til jul og det er vel ingen tjent med, med mindre man skal handle mer... 😉
Og som sagt tidligere, det er 15stk + innleide som jobber med hurtigtesten iflg CEO i dag så den kommer nok til slutt, og kan brukes til mye mer enn bare Covid 😊
Hvis alle begynner å skrive at det kommer i desember så går aksjekursen ned igjen hvis hurtigtest ikke er på plass til jul og det er vel ingen tjent med, med mindre man skal handle mer... 😉
Og som sagt tidligere, det er 15stk + innleide som jobber med hurtigtesten iflg CEO i dag så den kommer nok til slutt, og kan brukes til mye mer enn bare Covid 😊
hmnei2
21.11.2020 kl 09:08
5632
Albatross skrev Liten nedside og høy risiko er vel per definisjon ikke mulig?
Det er ingen 100% klar definisjon på risiko. Men risiko trenger ikke kun å være relatert til nedside.
Jeg mener prisen i dag kan forsvares, og jeg forventer outperform fra lifecare neste 6 mnd (noe jeg gar forventet siden mai), men det er fortsatt høy risiko for at det ikke skjer, og da sitter du kanskje i ett papir som går below average .
Jeg mener prisen i dag kan forsvares, og jeg forventer outperform fra lifecare neste 6 mnd (noe jeg gar forventet siden mai), men det er fortsatt høy risiko for at det ikke skjer, og da sitter du kanskje i ett papir som går below average .
Gullhaugen
21.11.2020 kl 11:32
5500
Life blir nok årets nyttårsrakett.🚀 Nå er den på Black Week salg. Etter 30 november starter ferden når Tyskere og andre utlendinger får kloa i denne. Så vi har en uke⏳ på oss til å laste mer på lavt 4 tall.📈
Betonghue
21.11.2020 kl 13:24
5351
"Laste" ? Begynner å lure . Etter vanvittig haussing selger STORE innsidere som Friele og litt mindre (Saure) med begge hender og gliser sikkert hele veien til banken. Hvorfor det, mon tro ...haugen ? Kompetente innsidere som Rune Frisvold squeezes ut. Hvorfor ? For å gi plass til andre innsidere til en omgang no. 2 , slik at de som VET noe kan komme seg ut med livet i behold?
hmnei2
21.11.2020 kl 13:27
5347
Var nå frisvold så veldig kompetent til denne rollen? Ja han har erfaring som CEO og styremedlem i diverse resturanter samt vært daglig leder for en hotellutbygging, men han har NULL peiling på Diabetes ihvertfall.
https://no.linkedin.com/in/rune-frisvold-991b611
https://no.linkedin.com/in/rune-frisvold-991b611
Gullhaugen
21.11.2020 kl 14:00
5300
Satser på et påfyll rundt 4.48-4.50 før det smeller.🚀🚀
Gullit
21.11.2020 kl 14:02
5295
Ja her skal det lanseres med ett brak!! Gleder oss
Betonghue
21.11.2020 kl 14:07
5314
Vær ytterst forsiktig med å undervurdere andre mennesker.
Betonghue
21.11.2020 kl 14:24
5255
Gullhaugen skrev Satser på et påfyll rundt 4.48-4.50 før det smeller.🚀🚀
- og hva er det som "smeller" da ....haugen ? Husker du Einar Tambarskjelve; "Hva brast så høyt" ?