KURSMÅL 10kr innen utgangen av desember, 120 % stigning.

Slettet bruker
LIFE 01.11.2020 kl 22:00 118799

Jacob Ingebritsen sier du må ha både mentaliteten og cocky faktoren for å lykkes i idretten. Slik er det i aksjemarkedet også. Første søndagen i november kommer selveste Mentira orakelet med tidenes kursmål. Jeg går ut knall høyt, fallhøyden er stor og jeg kommer til å motta mange negative tilbake meldinger. Men jeg er ikke redd for høyder. Her kommer punktvis på punktvis argumentasjon på hvorfor kursmålet skal innfris.

Hvilken analytiker klarer å spå et kursmål på 70% opp innen 6 uker? Ytterst få. Orakelet Mentira fra Delphi slår til og kommer med følgende argumentasjon. Argumentasjonen er satt opp i tilfeldig rekkefølge, akkurat slik som i programmet skal vi danse.

1)Spit Air AS, et norsk flyselskap kommer inn på aksjonærlista. Flyselskap liker å fly høyt, flyselskap liker ikke å ha sine fly parkert. flyselskap sier at vi skal gi kundene billige flybilletter, typisk NAS, men aksjonærene vil ha avkastning på sin investering. Hvilket flyselskap gjorde det ekstremt bra i 2019? Spit Air. Et overskudd uten sidestykke, de fløy høyt, og himmelferden vil fortsette, Følg med på dette selskapet sitt akkumulering av aksjer. Oversikten er 3 dager forsinket. Bambuss, ta ansvar og publiser hver dag.

2)Et selskap som kalles sølvmynten, er kommet inn som aksjonær. Når du som sjef oppretter et selskap og kaller det sølvmynten, er du da på jakt etter sølv mynter eller gull mynter. Tror svaret sier seg selv.

3)Overgangen fra Merkur Markets til en plattform som tiltrekker seg flere internasjonale investorer. Denne endringen gjør at en større/bedre investor gruppe raskere og enklere kan kjøpe Life aksjer.

4)Ingen åpenbare store aksjonærer skal ut. Mange små aksjonærer kommer til å selge når de kommer i grønt, men disse blir spist opp av en større gruppe nye aksjonærer som har et helt annet syn og tidshorisont enn dagens aksjonærer.

5)Tidligere i sommer sa jeg at jeg ikke liker Per, Pål og Espen askeladd aksjonærer. Nick Bambuss har på en annen tråd sagt at nummer 8 på lista er en stor trader, helt tilfeldigvis har han samme navn som en av mine figurer i eventyret. Men ikke la oss glemme denne personen som KUN ET EKSEMPEL. Han har siste uken redusert beholdningen med over 800000 aksjer . Han har solgt aksjer med en kurs på 0,50-0,70 øre høyere enn fredagens kurs. Hva skjer tror dere når kursen passerer 6,6 pluss, vil salget hans fortsette av hans resterende beholdning, eller vil etterpåklokskapen slå inn slik at han kjøper tilbake sine tidligere aksjer på en høyere kurs. MIN PÅSTAND ER AT HAN KOMMER LØPEMDE ETTER. Dette kan verifiseres i løpet av november måned. jeg gjentar mine rim, THE TREND IS YOUR FRIEND and your brain is your pain.

6)Life aksjen er på et høyt nivå tiltross for børsurolighetene.

7)Tyskerne hamstrer aksjer i stort antall stille og rolig hver dag.

8)Nyheter fra selskapet Life vedr utviklingen i Sencell.

9)Godkjenning publisering av covid testen eneten i Europa eller USA.

10)Nyheter fra Digid om planen vedrørende aksjekjøpet av Bionovate

11)Antall privat aksjonærer på topp 50 lista vil hver mandag fremover gå nedover, vaskeprosessen er i gang med en vaskemaskin med mange omderegninger.

12)Oktober festivalen er over i Tyskland, aldri i historien har det vært så mye ketchup til overs etter en fest. Denne ketchupen vil gjenspeile ketchup effekten som vil finne sted i Life aksjen.

13)Hvem er selgere av Life aksjer nå?, mange små aksjonærer. tenk på spillet Donkey Kong. pip pip pip de spiser og de spiser og de spiser. Norsk mat blir spist av utenlandske kunder. I matematikken bruker vi dette symbolet >

14)irritasjon fra forumdeltakere på analysen til Mentira, vi skal gjøre alt vi kan for at analysen ender i fiasko. MEN JEG SKRIVER DETTE MED STORE BOKSTAVER, DET GJELDER IKKE Å HA RETT ELLER GALT PÅ FINANSAVISEN FORUM, DET GJELDER PÅ OSLO BØRS.

15)Antall innlegg på diverse forum har gått drastisk ned etter kursnedgang på 30%. De utålmodige taper alltid. Nå er tiden det vil snu.

Avslutningsvis vil jeg som alle andre analytikere fortelle at jeg er aksjonær i selskapet, og at hver investor tar sine egne beslutninger basert på egne vurderinger.

Til slutt vil jeg nevne
Jeg har jobbet som lærer i 15 år.
Jeg var godt likt av de flinke elevene, jeg var dårlig likt av de dårlige elevene. Synes dette utsagnet passer utmerket i aksjemarkedet.

LYKKE TIL FOLKENS

Ses på børsdagen i 2021. Mentira kommer på talerstolen.

mvh
Cocky Mentira

Redigert 21.01.2021 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
bj111
18.12.2020 kl 20:01 5529

Å gå all in i en farma mygg er galskap enten det heter Life eller Softox. Å gå all in med en fordeling mellom de to er og galskap da begge er vinn eller forsvinn selskap. Softox er kanskje mikroskopisk tryggere enn Life i forhold til ekstrem scenarioer men begge kan lett falle 50+%. Begge kan og gå 1000% og det er hva man jakter på men kun med en liten del av en portefølje. All in i noen få farmamygger viser at man ikke har noe forhold til risiko. Jeg snakker da om all in med de sparepengene man har og ikke at man har 100k på bankkonto og 10k i Softox eller Life. Da er man ikke all in.

Pr i dag har jeg ikke Softox i porteføljen men Life med fler. Jeg håper at samtlige innen farma lykkes for jo fler som lykkes desto bedre for bransjen i Norge. Jeg har og tro på begge på sikt men tenker Life kan gjøre russiske prosenter før Softox om ting går som vi håper i begge selskaper.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52 Du må logge inn for å svare
rosgun
18.12.2020 kl 19:17 5601

ja, har vært inne i Softox og er ikke uenig med deg i det:). Måtte bare ta et valg, synes Life er mer spennende og synes det er mange tullinger som hausser mye der..... Sikkert ikke et dårlig alternativ det altså.... Tenker at life vil eksplodere voldsomt og ikke har noen problemer med finansieringen. Softox har potensielle konkurrenter, det kan jeg ikke se Life har da dette er en distruptiv teknologi og mange store vil inngå samarbeid, f.eks Apple og alle andre mobilaktører. Polight er vel den som jeg ville gått for nå istedet for Life, men som sagt her smeller det vannvittig snart og da snakker vi om å gå fra en mcap på 500 mill til 2-10 mrd på svært kort tid. for kursen vil det bety fra 4-5 kr til 40-150 kr . Hvem vil gå glipp av den spenningen og moroa? Ikke jeg iallefall... Dette blir fyrverkeri samtidig som koronaen flyter i bølge 2... En viss fare for mutering og en bølge 3 er jo dessverre også sant. Det vil nok være testing i hele 2021 og 2022 også.... I tilegg vil man bruke DD teknologi på andre sykdommer også- som ikke insulin måling skulle være mer enn nok for å løfte kursen mot flere tusen kroner.....
Aaleby
18.12.2020 kl 19:09 5589

Fullstendig gale-Mathias å være all in når man har null kontroll på nedsiden. Du må gjerne skryte om den skulle gå til himmels, men det vil ikke gjøre gamblingen et fnugg bedre.

Gikk selv på en smell i oktober hvor halve beholdningen var låst fast i PCIB. Som halverete seg på en skrekkelig dårlig melding. Visste om muligheten, men fokuset lå på oppsiden. Har mer eller mindre tatt igjen det tapte og lærte en lekse verdt mer enn den halve årslønnen som forsvant.

Se heller mot Softox, som per i dag har så godt som null nedside samtidig som best case vil bety russiske prosenter innen noen år.
rosgun
18.12.2020 kl 18:58 5528

Tror dessverre ikke du finner noe bedre nå.... i 1-3 års perspektiv. Er nå all in, ofret sagapure, seadrill, havyard denne uken nå for å bytte til Life og vente på denne eksplosjonen her.........Time has come.....Mandag tror jeg det vil løfte seg skikkelig. Sverige er nå nedstengt fra 24.12.til 24.01.2021.....hmmmm . På høy tid....

Koronaen blir i hele 2021 og ut i 2022, muteringer og flere krisepakker venter..... Testing må til for å få igang turistnæring og flytrafikk, grenseoverganger osv. Et system med idbrikker og apper på tlf som fungerer som "pass" for å komme inn i fly og land. Her er DD forberedt en hel infrastruktur og er for lengst ferdig med sin planlagte utrulling for verdensmarkedet. Da blir det en lik standard test med 99% treffsikkerhet- så bra som det- ingen over og ingen ved siden av:)

Sprer forøvrig porteføljen på Greenstat som har vært min grønne aksje siste 4 år(børsnoteres ila 2021- gått fra 1,20 til kr 4)), Life er helseaksjen min....
Disse blir hos meg i 10 år:). Runder da 60 og vil anta at disse to aksjene er nok for å flerdoble seg mange ganger ila 10 år. Husker Tomra og N semic. når de lå på hhv 7-10 kr..... I dag..... 200-300 kr.....- man lærer seg å ikke selge eller å høre på andre enn magefølelsen. Endelig har jeg lært. Egentlig bare å pakke aksjene i kofferten og åpne om 10 år

Jajja... Lykke til alle sammen.
Aaleby
18.12.2020 kl 18:47 5544

Hvordan forklarer du egentlig at man kan gå på en SMELL av å stå utenfor en aksje? De smarte unngår å involvere seg i selskaper hvis ledelse mangler troverdighet. Skulle Life mot formodning lykkes vil man ikke ha tapt et rødt øre. Kluet i aksjemarkedet er å unngå å redusere sin egen beholdning. Muligheter til å tjene penger er det nok av.
rosgun
18.12.2020 kl 18:41 5565

Ikke så mange som har en chip som injiseres under huden og som ikke frastøtes av kroppen. Akkurat det er de alene om i verden og løsning er patentert. Man vil da ha en konstant overvåkning på klokken man har på armen..... fremtiden dette her. Tenk på google,apple og andre med smartklokker og helseapper...Tror dere at de vil være interessert i Life sin teknologi ?

https://dinside.dagbladet.no/mobil/na-kan-man-ta-ekg-maling-med-apple-watch-i-norge/70910421

MAO

Ser etter atrieflimmer
En EKG, eller elektrokardiogram, er en undersøkelse som måler den elektriske aktiviteten i hjertet.

EKG-funksjonen i Apple Watch brukes spesifikt for å sjekke om en person har tegn på såkalt «atrial fibrillation», altså atrieflimmer/hjerteflimmer, som øker risikoen for hjerteinfarkt.

En smal sak å finne insulinnivået med Life sin teknologi altså.... tror mange store sikler etter deres teknologi...

Bare et tidsspørsmål før det kommer flere tilbud til Lifecare.

DD er bare en liten , bitte liten forsmak...

Blir vanvittig god reklame for Life uansett....... et utstillingsvindu for verdens bailere

AksjeKong1
18.12.2020 kl 18:39 5565

Du og de andre baiserne kommer til å gå på en KJEMPESMELL etterhvert ved å stå utenfor når denne rykker til nordover, sann mine ord 🥇😊 har tatt lang tid ja, men jeg tror dette er noe dem har brukt lang tid på pga at sluttproduktet blir et sensasjonelt gjennombrudd, som alle vil ha en del av. Husk at dette er noe som kan brukes på alle slags typer virus og ikke bare opp mot korona👌😊
Sitter som sagt stille og trygt i vogna, kursen går litt opp og ned, men når den rykker til så er jeg med. Riktig god helg til alle Lifer’e og baisere 😊
Slettet bruker
18.12.2020 kl 18:37 5570

https://www.merkur.de/welt/corona-coronavirus-neu-aktuell-mutation-forschung-england-impfung-impfstoff-covid-19-protein-kassel-hna-zr-9014
Får håpe det ikke muterer til noe verre. Det har vert mange tusen muteringer, men denne mutasjonen som blir omtalt her liker ikke fagfolka innen labb og forskning.
Slettet bruker
18.12.2020 kl 18:33 5560

Uansett, det ser ut som Skuta la seg opp mot vinden IDAG. Vi er nok i en Stigende trend frem mot Nyttår. Vi har 7 børsdager igjen av 2020. Gleder meg til og være aksjoner i Life inn i Januar mnd. Salget som skjedde forrige uke sier at alt er i skjønneste orden.
bj111
18.12.2020 kl 18:21 5588

Nordmenn tror at Norge produserer mye olje og at OSE er stort. Begge er ca 2% av verdensmarkedet. Stort for et lite land men ingen dominerende oljeprodusent eller stor børs.
bj111
18.12.2020 kl 18:18 5538

Er vel ingen eller jo kanskje noen som tror DD er de eneste med digital testing. Hadde de vært de eneste så hadde jeg nok vært ute av aksjen men det faktum at flere andre selskaper har noe lignende gjør meg langt tryggere på at DD har en test som virker. Så kan man argumentere for at de sakker akterut osv men da har man ikke skjønt hvor stort dette markedet kan bli i årene som kommer og man har heller ikke sett på MCAP og hva som skal til for å forsvare den. Det er ikke store inntektene som skal til for å forsvare den. Life aksjen er fortrinnsvis priset på diabetes forskningen slik jeg ser det. Den er heller ikke så unik som mange ser ut til å tro. Får de på plass automatisk glucose regulering så er det unikt men måling er det mange som jobber med. Men før folket får panikk og kapper hodet av meg så må man igjen se på Mcap. Det er ikke mye som skal til av inntekter for å løfte selskapet mye. Snakket nok ikke om prosenter men at noen promille av total markedet er nok. Alt for vanlig i farma at man snakker om totalmarkedet og tror det lille ubetydelige norske selskapet skal kapre markedet med Manga prosent. Det har meg bekjent ikke skjedd en eneste gang. Algeta var snakk om en microskopisk del av markedet men det var mer enn nok til at Bayer kjøpte de.

Får folk plantet beina på bakken så ser de fleste at det er gode penger her dersom de lykkes med å få ferdig produktene sine.
rosgun
18.12.2020 kl 18:18 5542

Tror du undervurderer tyskernes industrielle styrke og effektivitet.....Alt av avtaler er nok i rute......testen er snart klar og tror de får avtaler med flyplasser og turistnæringer i hele verden.... Rulles ut i stor stil dette her. Vent og se.
Bullogull
18.12.2020 kl 17:52 5427

Argumenterer bare for at hjemmdiagnostikk markedet blir ikke DD sitt alene. Først må DD levere en covid test, så kan man regne på hvem som kaprer deler av markedet først. Husk at den dagen Cantisense er ferdig utviklet må den produseres i ganske store kvantum før man ser noe på bunnlinjen i Lifecare. Produksjon og kostnader til dette var en utfordring ifølge CEO i DD. Noen her som tror at kliniske tester er ferdige? At bfarm holder på å se på søknaden? At de har inngått avtaler om produksjon? At insidere kjøper aksjer? At ansatte kjøper aksjer? At ordre er mottatt? Det eneste vi vet er at LC forventer godkjenning tidlig 2021. Så skal den få CE merking. Så kansklje noen sier seg villige til å produsere den?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Bullogull
18.12.2020 kl 17:44 5444

$10 million in revenue for WISeKey in calendar year 2021 - er vel et røft estimat?
rosgun
18.12.2020 kl 17:33 5470

MERK:

$10 million in revenue for WISeKey in calendar year 2021

DETTE MÅ BETY AT TESTEN GODKJENNES I ÅR....Hvordan kan de anslå omsetning for hele 2021 ellers????

Regner med at 100 millioner i omsetning for de som kun fikser datasikkerheten sier noe om DD`s omsetningsmål for 2021.
Har WISeKey 1 kr pr test ? 10 øre? La oss si 1 kr, dvs 100 mill tester bare i 2021, 50 øre=1 000 mill tester ,
Hvis hver test selges for kr 300 kr blir det 300 000 mill kr i omsetning på DD. Bunnlinje er muligens 50%, noe som tilsvarer et netto overskudd på 1 5000 mill kr, 15 mrd. For Life betyr det 3250 millioner eller 3,25 milliarder i ren fortjeneste ila 2021 på DD testen....... Mulig kursen i DD går opp flere ganger dette........så hvis noen synes børsverdi til Life er lav så er en mcap på 2 mrd egentlig ingenting...... I dag under 500 mill. Bare på dette fakta opplegget er det en kjapp3 dobling, dvs kurs 5x2=10. 10x2=20 20x2=40
Tips på kurs FØR 2021 er derfor minimum kr 40 og ikke 10 som TS har skrevet !
rosgun
18.12.2020 kl 17:18 5494

The new rapid test detects antigens of SARS CoV-2 directly. Compared to previously known rapid tests, it reacts much better and leads to a clear electronic “YES” or “NO” statement regarding the presence of the virus in the test liquid. The results are available within five minutes; the time-consuming transport of the samples to the laboratory is no longer necessary.

The new digital diagnostic platform enables the rapid testing of millions of people and thus enables real-time monitoring of the spread of the disease within the population. By connecting the digital sensor to a secure database, new regional hotspots of the virus spread can be recognized in real time and immediately contained.

“This new win reinforces the overarching objective for WISekey is to establish a foothold into the Artificial Intelligence of Things (“AIoT”) market for health sector. This new segment, projected to bring over

$10 million in revenue for WISeKey in calendar year 2021

, compensates the loss of IoT revenue and maximizes near-term revenue, while at the same time creates significant market opportunities in the healthcare sector. AI plays a growing role in IoT applications and deployments. Both investments and acquisitions in startups that merge AI and IoT have climbed over the past two years. The value of adding AI to the WISeKey platform is its ability to quickly gather insights from data. Machine learning, an AI technology, brings the ability to automatically identify patterns and detect anomalies in the data that smart sensors and devices gather such as temperature, pressure, humidity, air quality, vibration, and sound (and the above digid test..)” said Carlos Moreira, CEO and Founder of WISeKey.
Slettet bruker
18.12.2020 kl 16:57 5476

Lifecare AS (LIFE-ME) - Exercise of options by primary insider - 06.08.2020
Lifecare’s Chief Scientific Officer, Prof. Dr. Dr. med Andreas Pfützner, hold share option rights both personally and through his company Islay Ventures GmbH. The share option agreement with Islay Ventures GmbH includes 521.321
Om han ikke hadde troa hvorfor solgte han ikke aksjene for 8,5 rett før seminaret? Jeg vet hvorfor.Han hadde ikke lov,da han viste at det var yterligere utsettelser.
Innsideinfo kalles det..Han hadde nesten fått 2 mill istedenfor 1 mill for aksjene sine.
Bergen, December 16th, 2020
Bergen, December 16th, 2020

To cover payment requirements for taxes and loan repayments due by end of year, Islay Venture GmbH - a company controlled by the Lifecare AS CSO Prof. Dr. Dr. med Andreas Pfützner - has sold 205.826 shares at an average price of NOK 4,94. After the sale Islay Venture GmbH hold a total of 648.125 shares in Lifecare AS
Han har lov og selge nå,om han ikke sitter på negativ innsideinfo.
Eg tolker det dit hen at mld kan komme når som helst.

Slettet bruker
18.12.2020 kl 10:26 5676

Den kommer nå 😉Er nok siste krampetrekningene vi ser.
Spydspiss
18.12.2020 kl 10:22 5685

Det er nok det, de håpet deres baissing skulle få den ned til 4 for og få til inngangen, men nå har de litt panikk og lurer på hva de skal gjøre. Jeg kan ikke forstå at folk vil sitte utenfor denne aksjen i disse uker og dager. EU godkjenning er nært forestående og hvis en ikke kan vente noen uker eller dager på det da er en typen som alltid vil tape. Det er nesten ikke aksjer til salgs, hva skjer om meldingen kommer? Vel den spiser opp de småpostene på et nanosekund og vi har beveget oss flere kroner opp på no time
Slettet bruker
18.12.2020 kl 10:06 5691

Det er for seint allerede. Dem som har aksjer nå, sitter på dem. Skal du ha 100k aksjer må du opp i 4,8 til 5,00 😉 Når man ser at det er helt utørket,blir aksjen knallet oppiover og da går det fort.
Spydspiss
18.12.2020 kl 09:59 5584

Det begynner og haste om de skal ha inngang litt under det dem solgte for, stressende greier det der. Sitter og niglor og lurer på kjøpe/selge og baisser mye ved siden av.
Slettet bruker
18.12.2020 kl 09:58 5577

Kan også minne deg på : 7 børsdager igjen så er vi inne i 2021 😉
Slettet bruker
18.12.2020 kl 09:44 5448

https://www.wisekey.com/press/wisekey-selected-by-the-german-health-tech-company-digital-diagnostics-ag-to-secure-its-digid-cantisense-sars-cov-2-test/
Testen er en ting.Men og få loggført testen i databaser i samme minutt som testen blir gjenomført krever mye forarbeid. Det er fremtidens diagnostikk.
https://www.wisekey.com/press/wisekey-selected-by-the-german-health-tech-company-digital-diagnostics-ag-to-secure-its-digid-cantisense-sars-cov-2-test/
Som du sikkert ser så ble nokk bunnen tatt igår.Nå sitter alle og glor inn i skjermen og følger med .
Når aksjen går oppover så kjøper dem sånn ca 20 til 50 øre over det dem solgte for, Makan til foretningsteft .Så antar baiss inga di avtar når du har kjøpt deg inn igjen. Alle ja alle vet at man baiser bare en aksje om man ønsker billigere inngang.
Spydspiss
18.12.2020 kl 09:43 3850

Du får satse på de siden du tror sånn på de. Baiss baiss zzzzzzzzzzzzz
Bullogull
18.12.2020 kl 09:38 3853

DIGITAL CONNECTIVITY & REAL-TIME REPORTING
Our self-test uses a Bluetooth® connected analyzer with the user’s smartphone to analyze a self-collected nasal sample.

Through a secure cloud connection, Ellume’s tests can provide real time reporting of test results to all State Departments, the CDC, employers, educators and healthcare professionals, for efficient disease mapping.

Så når covid19 er over skal de bare legge ned produksjonen? Neppe, de ser nok mulighetene i markedet de også. DD har ikke noe unikt lengre. Tvert imot, de sakker akterut,
Slettet bruker
18.12.2020 kl 09:25 3815

Morro og se på kjøp og salg i denne aksjen. Selv kjøpte eg mye på 380 til 4,20Derfor vet man med sikkerhet at nesten alle som har solgt siste 4 dager selger med tap. Pussige greier. Vil tro at mesteparten skal inn igjen på høyere nivåer..Jaja man får jo igjen på skatten da.
Slettet bruker
18.12.2020 kl 08:59 3862

Du vet, alle som har lest om DD vet at dette ikke bare er en test. Her skal mye stemme. Testen blir lagt rett inn i database på testtidspunktet .Man får en sann tid om hvem, hvor smitten er.Det er bare DD som er komt så langt. Du vet også hvem DD har inngått samarbeid med. Dette er og blir banebrytende når det lanseres. Det blir mest sannsynlig malen for fremtidens testing.
Tror du virkelig Pfützner risikerer en anmeldelse for og selge aksjer på innside informasjon.han kan ikke selge om det er store fremdriftsproblemer.DD har informert markedet at godkjenning er nært forestående.
Spydspiss
18.12.2020 kl 08:54 3349

Baiss baiss zzzzzzzzzzzzzzzz
Bullogull
18.12.2020 kl 08:50 3317

https://www.ellumehealth.com/technology/

Les litt om teknologien deres. Kan også brukes til å detektere hvilket som helst virus med små justeringer. Fordelen er jo at deres tech virker og er fda godkjent. De samarbeider også med bosch om produksjon. DD har ikke fått produktet sitt godkjent enda. Og hvem vil samarbeide med et selskap som er indirekte knyttet med wirecard skandalen? Kommer masse aktører på banen hva angår rapid diagnostic.
Slettet bruker
18.12.2020 kl 07:36 3431

Ska vi si sånn ca 25,- 😏
Dubois
18.12.2020 kl 01:15 3587

Det er ihvertfall ikke nødvendig om man ikke har tenkt å melde nyheter, om nyhetene er positive er en annen sak:)
bj111
18.12.2020 kl 00:59 3572

De har satt opp den tjenesten for de har nyheter om ikke lenge og da blir det nok mange nyheter i en føljetong. Så enkel er nok forklaringen.

Blir spennende å se hva en må gi for en aksje si 1 februar.
Dubois
18.12.2020 kl 00:45 3585

Det er nytt, men vet ikke hvor mye man skal legge i det.
Ahmed1
18.12.2020 kl 00:30 3616

Gå inn på digid.com, bytt til engelsk språk og scroll dere nedover. Da dukker det opp et pop up vindu for å «subscribe» på news og newsletters. Denne dukket opp nå, har ikke fått opp det alternativet tidligere. Er en konspirasjon, men dette betyr kanskje at noe er nærstående? Eller så er det bare jeg som ikke har fått opp dette alternativet tidligere, og da kan dere se bort fra dette innlegget mitt. Noen flere som kan si noe om dette?
Ahmed1
18.12.2020 kl 00:26 3600

Godt oppsummert. DD lager ikke bare en enkel hurtigtest. Det de utvikler, er et system både for å bekjempe covid, og ikke minst fremtidige pandemier som vi vet kommer.
Slettet bruker
17.12.2020 kl 23:57 3599

Du vet, alle som har lest om DD vet at dette ikke bare er en test. Her skal mye stemme. Testen blir lagt rett inn i database på testtidspunktet .Man får en sann tid om hvem, hvor smitten er.Det er bare DD som er komt så langt. Du vet også hvem DD har inngått samarbeid med. Dette er og blir banebrytende når det lanseres. Det blir mest sannsynlig malen for fremtidens testing.
Tror du virkelig Pfützner risikerer en anmeldelse for og selge aksjer på innside informasjon.han kan ikke selge om det er store fremdriftsproblemer.DD har informert markedet at godkjenning er nært forestående.

Bergen, 16 desember 2020 For å dekke betalingskrav for skatter og nedbetaling av lån innen utgangen av året, har Islay Venture GmbH - et selskap kontrollert av Lifecare AS CSO Prof. Dr. Dr. med Andreas Pfützner - solgt 205.826 aksjer til en gjennomsnittspris på NOK 4.94. Etter salget har Islay Venture GmbH totalt 648.125 aksjer i Lifecare AS For mer informasjon, vennligst kontakt: Joacim Holter CEO, Lifecare joacim.holter@lifecare.no +47 40 05 90 40
Bullogull
17.12.2020 kl 23:26 3643

Og de som kommer på banen nå har jo like god (hvis ikke bedre tech) enn DD. Som enda ikke har fullført kliniskntesting med det smitte trykket som er nå. En hver positiv nyhet nå tror jeg lc hadde vært rimelig kjappe med å melde. Det skylder de aksjonærene. Pfützner som er med å utvikle sencell og Cantisense hsr nok ingen kortsiktig tro, da ville han tviholdt på aksjene sine. En liten justering av chip.. Når fant de ut dette? Må jo vært i august/september. Frem til den tid var det normal saksgang av den første Cantisense. Andre aktører gjør sine kliniske tester, melder resultatene, søker og får godkjenning rimelig kjapt. Hva DD styrer med er det ingen som vet. Utenom at insidere og andre nære kontakter selger. Det er jo et godt tegn. Det smeller opp en dag i life men vi vet nok mer på denne tiden til neste år. Ingen vitenskaplige bevis på at Cantisense virker, bare uttalelser fra folk som kun har tatt feil sålangt. I mai var også Cantisense like god som pcr. Eller?? De var jo bare noen uker fra godkjenning den gang. Underholdende aksje, det skal sies., men du verden for et talentløs styre og ledelse. Godt de har fått byttet ut litt da. Få det litt på avstand. Men ryddejobben er langt fra utført. Nå nærmer de seg flere ims avklaringer i tyskland, lurer på når det er DD sin tur. Tviler på de ikke velger å følge den pengestrømmen. Og ikke minst eierandelene i DD som er spredd rundt. Vasku
bj111
17.12.2020 kl 22:49 3711

De som er bekymret for at markedet for digital diagnose ikke er der bør lese litt rundt på nett. Det er vanvittige anslag av dette markedet i årene som kommer. Handler ikke kun om corona dette selv om det er en viktig del at det ettersom covid-19 har resultert i et sterkt fokus på rask og effektiv diagnose. For nå ganske mange år siden dukket det opp noe som het I-phone1, den gang med null fremtid. Så feil tok mange. De siste årene har vi sett mer og mer av helsedata trykkes inn i smart telefonene og nå står sykdom for tur. Det vil overraske meg om det ikke er normalt innen 2025 å ha et system for å teste for virus via smarttelefonen. Like vanlig som Google maps. Det vil komme mange løsninger på dette markedet i årene som kommer og vi vet at Cantisense skal være enkel å gjøre om til å kunne teste for mange forskjellige virus. Dette er i sin spede begynnelse og hvor det ender er ikke godt å si men markedet er der og det er gigantisk takket være pandemien i 2020/2021. Blir det enkelt å teste seg for influensa så vil det bli normalt og antallet med influensa vil gå ned for de som er smittet kan holde seg hjemme i steden for å smitte mange kollegaer som igjen blir hjemme og sykefraværet kan reduseres. Kanskje er det ikke så dumt at det tar litt tid før Cantisense godkjenning kommer for det viktigste i denne fremtiden er at man har produkter av høy kvalitet.

Dette er sikkert langt over hodet og tankegangen til mange her men det er noen som ser disse mulighetene som ligger der for Cantisense. Jeg har kjøpt aksjen for resultatene ikke for micro svingninger som vi ser nå for tiden grunnet paniske tradere. Det vil komme nyheter om Cantisense og så får vi se hva de blir.
Slettet bruker
17.12.2020 kl 22:14 3759

Det at vi fikk et lite innsidesalg skal barbere vekk 60 mill av et selskap er meg en gåte. Selv tar eg dette innsidesalget som forsikring på at alt står bra til med DD.HAN KUNNE IKKE SOLGT OM HAN VISTE AT VI FÅR FORSINKELSER MED MERE. Han kan derimot selge om alt går på skinner. Han ble tildelt aksjer disse blir hardt beskattet i Tyskland. Hvem har 1 mill på lager til og handtere skatter og lån.
At det kommer kraftig rekyl er jeg ikke i tvil om. Det er 8 børsdager igjen til 2021. Legger ut 50 lista så ser dere selv salget fra tyske DB. Legg også merke til at Topp 50 øker, dem tar imot det som småaksjonærene selger. Vil tro man må opp mot 170k for og få vere på lista innen kort tid.

rsikt for LIFE (Lifecare). Oppdatert 17. des 2020
Rank Investor Andel Verdi 17.12.2020 +/-
01 TEIGLAND EIENDOM AS 18.22% 70 789 300 14 809 477
02 LACAL AS 13.11% 50 946 679 10 658 301
03 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 8.76% 34 046 506 7 122 700
04 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 4.21% 16 372 690 3 425 249 -15 678
05 DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT 2.23% 8 663 750 1 812 500
06 Privat investor 2.03% 7 872 660 1 647 000
07 CIMTER AS 1.64% 6 363 877 1 331 355
08 SPIT AIR AS 0.93% 3 613 680 756 000
09 PROBE AS 0.87% 3 393 857 710 012
10 Privat investor 0.86% 3 346 000 700 000
11 NEXUS MARKETING 0.85% 3 295 232 689 379
12 Privat investor 0.79% 3 059 200 640 000 +88 736
13 CLEARSTREAM BANKING S.A. 0.76% 2 933 524 613 708 -4 000
14 Privat investor 0.74% 2 856 614 597 618
15 NORDNET BANK AB 0.72% 2 801 348 586 056+ 5 185
16 Privat investor 0.72% 2 799 483 585 666
17 Privat investor 0.62% 2 390 000 500 000 80 000
18 Privat investor 0.62% 2 390 000 500 000
19 STERNA HOLDING AS 0.62% 2 390 000 500 000
20 HODDEVIK EIGEDOM AS 0.61% 2 369 886 495 792
21 HANTRI AS 0.59% 2 275 572 476 061
22 DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT 0.52% 2 019 550 422 500 -155 826 Det er dette salget som utløste fallet vi har hatt siste uka.
23 NORDA ASA 0.51% 1 984 427 415 152
24 Privat investor 0.43% 1 663 440 348 000
25 SILVERCOIN INDUSTRIES AS 0.41% 1 598 532 334 421
26 UBS SWITZERLAND AG 0.36% 1 404 340 293 795
27 Privat investor 0.34% 1 304 926 272 997
28 Privat investor 0.33% 1 290 600 270 000
29 Privat investor 0.32% 1 258 737 263 334
30 Privat investor 0.32% 1 240 434 259 505 -15 000
31 ENODDEN AS 0.31% 1 195 000 250 000
32 MOUN10 AS 0.28% 1 101 675 230 476 -87 204
33 TECHMA MANAGEMENT AS 0.28% 1 099 400 230 000
34 LONGSTREET SECURITIES AS 0.28% 1 080 280 226 000
35 Privat investor 0.26% 1 015 750 212 500
36 Privat investor 0.25% 984 680 206 000
37 Privat investor 0.25% 956 000 200 000
38 DNB NOR BANK ASA EGENHANDELSKONTO 0.25% 955 976 199 995 +10 475
39 Privat investor 0.25% 953 495 199 476
40 Privat investor 0.24% 927 320 194 000
41 IFG HOLDING AS 0.22% 865 218 181 008
42 Privat investor 0.22% 860 400 180 000
43 Privat investor 0.22% 836 500 175 000
44 Privat investor 0.21% 806 960 168 820 +3 000
45 Privat investor 0.21% 800 650 167 500
46 Privat investor 0.20% 795 153 166 350
47 SOLVIK HOLDING AS 0.20% 774 360 162 000
48 Privat investor 0.19% 736 708 154 123 INN
49 Privat investor 0.19% 719 151 150 450 -50
50 Privat investor 0.18% 717 014 150 003
51 Øvrige investorer 31.30% 121 593 119 25 437 891 -213 761
Slettet bruker
17.12.2020 kl 21:59 3803

God Jul og lykke til videre:-)

https://www.youtube.com/watch?v=rQSmfR1_SVE
Gullhaugen
17.12.2020 kl 21:34 3821

Sitt rolig å bli rikelig belønnet. Slik er det Altid i aksjemarkedet.
ktk52
17.12.2020 kl 21:23 3859

Det er samme gjengen som baisser aksjen hver gang. At de ikke snart blir stoppet? Det er jo bare tull de har å komme med, og de fleste burde gjennomskue hva som foregår for lenge siden, men det ser ut som om panikken sprer seg blant småaksjonærer med en gang, og aksjen går ned med rakettfart. Ifølge Lifecare´s guiding, må vi nå befinne oss på oppløpssiden for gode nyheter, og jeg kan ikke forstå hvorfor noen kan finne på å selge aksjen på disse nivåene. Ikke rart mange taper penger på børsen!!
Allrounder
15.12.2020 kl 17:17 4215

Jeg leser så mye rart her. Det meste er ofte det motsatte av det folk skriver her. Men jeg sitter nå stille og håper denne eksploderer snart 😃
Slettet bruker
15.12.2020 kl 16:02 4325

Vil tro det blir en grusom oppgang i nermeste fremtid.
Slettet bruker
15.12.2020 kl 15:54 4349

Utrolig spennende dager nå. Tror selv på guidingen fra DD gitt på webinaret i oktober med hurtigtesten klar innen jul. Her kan det skje mye innen juleklokkene kimer. Skal en inn i Life en gang er timingen nå optimal og det enda til en kurs under kr 5. Jeg tror Life vil gi aksjonærene tidenes julegave, snart får vi svaret
Slettet bruker
15.12.2020 kl 15:20 4402

Nå er spenningen til og ta og føle på. Kommer det noe denne uken ?😉
Bull dog
14.12.2020 kl 11:26 4796

Store ordre ligger inne nå. Hold pusten!!