Blokker brukere som bare sender svada

Fakevenues
25.09.2018 kl 14:06 1678

Admin har lagt til en knapp på høyresiden i alle innlegg der en kan blokkere brukeren.
Om denne blir brukt til å blokkere brukere som enten hausser eller baisser ekstremt, uten å komme med noen foklaring på sitt syn, vil HO bli et mye bedre sted.

Etter hvert vil ingen respondere den dagen disse har et fornuftig spørsmål, eller innlegg.........Tenk på det
Slettet bruker
25.09.2018 kl 14:30 1616

Hektar, godt å høre at du finner undertegnede og axa modent ?
Slettet bruker
25.09.2018 kl 14:22 1635

Det du driver med er å angripe alle som er kritiske til ditt kjære Element. Det er ikke produktivt for noen, og du forsøker å stenge ned motparten sånn at nye og uinformerte ikke får et balansert syn på aksjen men kun luftige drømmer. Forferdelig måte å oppføre seg på.


Ellers synes jeg funksjonen er flott, man slipper unna verstingene og trenger ikke ta hensyn til useriøse. Brukes bare i DNO og Funcom for meg foreløpig da de fleste aksjene jeg er interessert i har er en mer moden interessegruppe.
Slettet bruker
25.09.2018 kl 14:17 1651

det er jo ikke bra å blokkere brukere bare fordi de ikke har samme syn på en aksje som en selv...syns det begynner å bli noe hårsårt fra enkelte.

og ja, jeg er grunnen til denne tråden.
Redigert 25.09.2018 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
Fakevenues
25.09.2018 kl 14:15 1656

DU slipper bare å lese hva den aktuelle personen skriver, uansett hvor han eller hun måtte skrive noe.
PSI- Investor
25.09.2018 kl 14:13 1668

Betyr slik blokkering at man selv ikke får opp innlegg fra denne brukeren?
Eller at vedkommende rett og slett blir utestengt også for andre lesere?
Jeg håper det ikke er det siste som er tilfellet. For da kan alle de som ønsker å manipulere andre få holde på uten at de med motargumenter slipper til. Og det kan umulig være så bra.