DD og IMS Capital - oppdatert

Mister83
LIFE 05.11.2020 kl 15:04 56702

Hentet fra et annet forum.

Viser seg at styreleder i DD og IMS Capital ble arrestert i forbindelse med Wirecard-skandalen. Det er også tatt arrest i hans private goder. Det fremkommer at politiet har hatt rassia, tatt beslag og ryddet villaen hvor både IMS Capital og DD har kontorer. Det er mye som tyder på at IMS Capital har vært et verktøy for å hvitvaske penger. Blant annet kommer det frem at IMS Capital har lovet finansiering til en rekke start ups hvorav noen har gått konkurs grunnet at IMS ikke har betalt.

Dette er samme person som står bak begge selskapene i transaksjonen som priset DD til mange milliarder. Transaksjonen ble gjort rett før konkurs.

Dette begynner å bli veldig mistenkelig og det virker som at Lifecare og DD har blitt lurt trill rundt. Spørsmålet er om IMS Capital har skutt inn 7,5 mill. EURO som avtalt i DD. Dersom pengene stammer fra hvitvasking, hva skjer da?

https://twitter.com/LCueilleur/status/1323644455438721030

https://translate.google.no/translate?hl=no&sl=de&u=https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/wirecard-skandal-polizei-raeumt-villa-von-jan-marsalek-17029430.html&prev=search&pto=aue

Edit: Artikkel fra E24, https://e24.no/boers-og-finans/i/0KKAk6/drama-i-merkur-selskap-lifecare-partner-kobles-til-gigantskandale

Edit 2: https://e24.no/boers-og-finans/i/vAAJBw/lifecare-sjefen-visste-ingenting-om-skandalepartner

Edit 3: Rune Frisvold has resigned as Lifecare COO and is no longer affiliated with the company.

Edit 4: https://e24.no/boers-og-finans/i/OQQ58k/lifecare-aksjonaer-langer-ut-mot-styret?fbclid=IwAR3d9BgZvblN1EGQfBLdX14gTMHqSFJ-fj2pXq-QenG-D6H_m8Vx1jS_pR8


Redigert 21.01.2021 kl 09:36 Du må logge inn for å svare
Life viddy
07.11.2020 kl 20:24 4738

Bra du deler mye fornuftig på Qec trådene da ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2020 kl 20:31 4712

Nei, kun mobbing av pick up.
Men skal handle på mandag.....hehe
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
07.11.2020 kl 21:11 4630

Det jeg mener er at dere bagatelliserer potensielt ødeleggende faktorer for selskapet. Men det ER faktisk velment at jeg skriver dette- hadde jeg dog hoppet inn på 3,50,- ? Ja- det hadde jeg
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Mister83
07.11.2020 kl 21:34 4606

Hva er det jeg ikke kan vite? At styreleder i IMS er nær forretningsforbindelse av en ettersøkt i Wirecard. Jo, det vet jeg. Et raskt søk på Google så finner du både artikler og selskapsinformasjon.

At DD vil få problemer med finansiering? Nei, men ingen er så naive og tror at dette ikke vil ha betydning.

At ingen vil samarbeide med life? Det har jeg aldri sagt, kun at dette selvfølgelig skader tilliten i markedet.

Jeg solgte på onsdag og har ikke tenkt å vurdere ny inngang før dette er fullstendig avklart. Klart dette har innvirkning på kursen, se torsdag og fredag.

Nå er det allment kjent og det er klart at flere vil kaste kortene og syntes dette ubehagelig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Jaws
07.11.2020 kl 22:02 4533

Noe jeg tror alle eiere bør tenke godt gjennom fra dagens artikkel E24🧐

Var aktiv i forhandlingene
- Lifecare-sjef Joacim Holter satt tidligere i selskapets styre. Sammen med daværende styreleder Christian Saure og styremedlem Christian Hysing-Dahl deltok han dermed aktivt i forhandlingene med Vucak om Digid-avtalen.
- Hysing-Dahl er for øvrig tidligere styreleder i Stiftelsen Betanien i Bergen, der en prest og tidligere leder i februar 2015 ble dømt til fengsel i tre år for underslag av over 15 millioner kroner, bedrageri og sexkjøp i utlandet.
- Hysing-Dahl og det øvrige styret valgte å trekke seg etter kraftig press fra ansatte, som blant annet kritiserte styret for manglende kontroll og oppfølging av faresignaler underveis.»
http://min.e24.no/drama-i-merkur-selskap-lifecare-partner-kobles-til-gigantskandale/a/2ddzba
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
bj111
07.11.2020 kl 22:18 4538

Konsekvensene kan du ikke vite. Mulig jeg leser dine innlegg feil men for meg så fremstår du som en selvoppnevnt guru som sitter med fasiten. Om man tror at DD ikke får problemer med finansieringen er man i følge deg naiv. Om DD ikke har finansiering og ingen vil stille så er det de eksisterende aksjonærene som stiller med pengene. De har ikke noe å tape på det, sikkert naivt og så naive er det ingen som er. Om man hører på det Life har sagt om saken er man vel og naiv. IMS er ute av DD men det skal vi ikke lytte til iallefall ikke uten å få passet påskrevet. Det er en form som gjør at der ikke er noe særlig å diskutere med deg og jeg kjenner at jeg selv blir ufin, nå jobbe hardt for å begrense det.

Allmen kjent har dette vært noen dager. Det nye er meldingen til Life i går. Artikkelen fra E24 tilførte ikke noe så sant man ikke har sovet helt de siste dagene. Antar jo at større investorer i Life og i DD har fått med seg saken og hadde det vært en komplett krise så hadde de trekt seg ut. Det er selvsagt at endel vil selge på mandag og at endel vil kjøpe. De siste er vel de naive da. De mest naive må jo ha vært de som kjøpte på fredag for da hadde saken vært kjent i to dager.

Er vel i grunn ganske nyttesløst å si noe for om man gir deg rett i noe hvilket du jo har i det som er faktabasert, så er du ikke åpen for at du faktisk ikke nødvendigvis får rett i det som tilhører dine meninger. Hadde ikke den artikkelen kommet så hadde kursen med stor sannsynlighet gått opp på mandag. Derfor mener jeg det er et betimelig spørsmål om dette er nytt for de som har litt mer enn noen få tusen i Life. Skjønner vel ikke at det skal være nytt for noen investorer i Life for dette dukket vel opp på Onsdag kveld om jeg ikke husker feil.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Mister83
07.11.2020 kl 22:36 4484

Jeg tror du tolker mine innlegg som en aksjonær og er rimelig sikker på at du hadde sett på de annerledes om du var utenfor aksjen.

Jeg er overhode ikke noen guru men sier mine meninger og kommer med fakta som enkelt finnes på nett.

Se feks Human Data og Bionovate, sistnevnte vet vi er Vucak som ble arrestert og som vi vet er en forbindelse til Wirecard personen som er etterlyst. Begge selskapene har samme forretningsadresse. Det nye styremedlemmet Vogel er en bekjent av Vucak.

Det jeg med sikkerhet kan si er at her kommer det mer. Både i media og ellers.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
jess23
07.11.2020 kl 23:08 4445

Har fulgt med Life med jevne mellomrom siden i vår og var inne i aksjen for en tid tilbake. Er dog ute forlengst og skal ikke inn igjen. Når det er sagt håper jeg de lykkes fordi det er vi som befolkning tjent med. I denne diskusjonen med Mister83 synes jeg ikke han prøver å fremstå som en guru, heller motsatt. Mister83 tar jo bare frem helt naturlige momenter rundt denne saken. Og fra mitt ståsted må man være svært naiv når man tror at det bare er noen småinvestorer som vil ut nå. Sier ikke at de aller største kaster korta. Men det trengs heller ikke for at kursen skal gå nedover. Jeg tror denne saken kan bli ennå mere ubehagelig enn sånn du oppfatter den. Jeg tviler sterkt på at den kan ses på i bakspeilet allerede og at alle har kjent til den i flere dager. Håper jo for dere som har aksjer at kursen ikke faller pga dette, men personlig tror jeg dessverre den gjør det. Og det som er ennå verre er at saken kan henge med videre fremover, i en eller flere former.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Life viddy
07.11.2020 kl 23:14 4433

Der fikk jeg bekreftelse på att hvis mange her får en inngang på som du si 3,5 så kommer flokken inn igjen :)
Derfor er det jo selvsagt klart att mange vil kun fokusere på mer negativitet enn det som kommer frem og spekulerer i inndragelser, anmeldelser, linker til den og den og ikke måte på svartmaling.
Godt mulig att kursen blir presset ned og dere kommer tilbake som superpositiv igjen.
Jeg velger å ikke spekulere videre på annet enn att i følge børsmld så virker alt på stell og att DD jobber på spreng for å få testen godkjent.
Må også si att en av dem få som ikke svartmaler alt selv om han ikke har aksjer nå er vår kjære Bambuss som fortsatt har troen og jeg håper han får en fin inngang igjen :) Respekt for en sånn personlighet som er såpass ærlig.Jeg skjønner deg veldig godt Ærligtalt for du har hele tiden vært skeptisk til bøtteballetten i DD :)

God helg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2020 kl 23:36 4371

5 Minute Covid19 test succeeded
Dette kommer nyhet om denne uken kanskje imorgen tidlig , da kan dere som har solgt seg ut og tenker på billig inngang ta dere tur til Oslo Sentralstasjon . Da kan dere følge med på flytoget som har hastighet på 210km flyr uten stans. Dere kan forresten gå.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Grylls
07.11.2020 kl 23:47 4348

Du har helt rett i at det ikke er en kjøpsanbefaling. Det lukter korreksjon her, for øyeblikket høy risiko og usikkerhet i dette selskapet dessverre. 4 blank mandag?

Synes synd på de som kjøpte denne på vei opp og har blitt misledet som følge av mangelfull informasjon. Får håpe dette gir dere avkastning på sikt, for de av dere som sitter gjennom dette.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2020 kl 23:56 4332

Jeg er superposetiv til hva Lifecare holder på med. Ingen tvil i at dem er langt fremme når det gjelder Diabetes. Dessverre er det for mange som har mistet tilliten til DD.
Så da vil nok investorer prøve og se hva sencell alene burde være verdt. Uansett tror Life vil bli lukrativ på lang sikt. Hadde.
Vil tro styret i DD og Life jobber på høygir i helgen .Kanskje kommer dem med mer positiv info før børsåpning på Mand.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Jaws
08.11.2020 kl 00:10 4293

Sorry, men her bør ledelsen og styre gå for å redde selskapet. Siste lille posten jeg har igjen blir dumpet på mandag.. om så til 40 øre stk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
bj111
08.11.2020 kl 00:18 4285

De burde jobbe hele helgen men det tviler jeg sterkt på at de gjør. Jeg ser ikke helt hva de skal kunne komme med før mandag i forhold til dette. Life og DD har ryddet etter IMS så godt de kan etter det jeg forstår ut fra børsmeldingen og artikkelen i E24. Det er ikke mye å gjøre med at de har hatt folk med svin på skogen i styret og at Life ble lurt ved stiftelsen av DD. Ble de ikke lurt så kan man vel legge hele Life dødt for da ryker Joachim Holte og i kasjotten. I dette ligger det og at ryker DD så ryker trolig Life for rettssystemet feller ikke DD om de øvrige ikke burde ha vist.
I så fall kan man fort tenke at Bech Invest er ille ute for de har solgt og solgt så koblingen blir fort til at de og viste om dette. Det gjelder forøvrig flere større eiere i Life og det ligger i så tilfelle an til et ras av straffesaker i Bergen hvor flere av de større eierne har adresse.
Jeg tror ikke DD ryker og følgelig at Life består. Det er individer som faller her og det er nok det de fleste tror.
Når det gis uttrykk for at man skal inn igjen om kursen blir lav nok så er i grunn det en tilstrekkelig erkjennelse av at man ikke tror dette sender Joakim Holte og Life i kasjotten for hvem kjøper et selskap om så til 1 øre aksjen om de tror det går mot konkurs? Ingen. Så sortere litt tror jeg er lurt.

Saken er kjedelig den så får man se om hurtigtesten gjør noe med kursen når den kommer eller om aksjen slik det spås her inne av mange skal bli liggende død uten omsetning. Det er jo eneste logiske konsekvens av mye av det som skrives her.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
08.11.2020 kl 00:19 4299

Jeg står med gapet åpent på mandag å ventet på billige aksjer om det kommer noen.......?? Natta.
Denne forteller det meste...lenge siden 5.mars ;
Lifecare vil i tillegg informere om at IMS Capital GmbH, som var en av stifterne av Digital Diagnostics, avhendet sine aksjer i 5. mars 2020. Alle forpliktelser som lå til IMS Capitals opprinnelige andel, har blitt gjort opp ovenfor Digital Diagnostics av IMS Capital og senere eiere.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
08.11.2020 kl 00:36 4283

Ja kan kjøpe alt av deg, men du har vel bare 20 aksjer 🤣
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Ahmed1
08.11.2020 kl 00:43 4271

Under forsidebildet til Miki (på FB), så har noen spurt når produktet blir lansert. Svaret til Miki er at de jobber 24/7. Så bør jobbe hele helgen også. Spar meg for «sosiale medier», «red bull» osv nå. Vet at det har vært litt surr med DD og sosiale medier tidligere...
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Speciedaler
08.11.2020 kl 08:53 3954

Innside innformasjon altså. Da vet vi det og.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Bullogull
08.11.2020 kl 09:30 3872

Spørsmålet er om BfArm vil gi godkjenning til et selskap (DD) som er involvert i IMS og deres tilknytninger til Wirecard...
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
hmnei2
08.11.2020 kl 09:39 3855

Bfarm har jo ikke noe med det. Og om produktet er godkjent, så kan noen større plukke det opp om dd går konk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
hmnei2
08.11.2020 kl 09:39 3872

Bfarm har jo ikke noe med det. Og om produktet er godkjent, så kan noen større plukke det opp om dd går konk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
hmnei2
08.11.2020 kl 09:40 3876

De ble avhendet til human ag. Nok ett vukic selskap...
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
08.11.2020 kl 09:41 3995

Litt?

DD guider via Facebook mellom RedBull- påfyll og det som verre er... NULL TILLIT til de gutta der
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Mister83
08.11.2020 kl 09:47 4011

Dette blir spekulasjoner men det er klart at dersom det viser seg at DD er finansiert med midler som stammer fra kriminelle handlinger så kan det få betydning for godkjenning.

For å sette det på spissen, tror du de hadde godkjent en test finansiert med narkopenger fra mafia?

Jeg tror tyske myndigheter vil avvente til etterforskningen er ferdig før endelig godkjenning.

Det samme gjelder samarbeidspartnere som fotballklubber, cruise selskaper og andre store selskaper. De vil gjerne mene omdømme risikoen er for høy.

Frem til det er avklart hva som skjer med aksjene i DD tror jeg de vil få problemer med finansiering. Tar boet eller politiet beslag i aksjene eller blir midler fryst frem til etterforskningen er ferdig?

Kanskje en emisjon i Lifecare ikke er så dumt, gitt at de bruker midler til å videreutvikle sencell. Potensialet til sencell er enormt men de må bygge opp tilliten igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Viken79
08.11.2020 kl 10:41 3881

Hvem av dere kommer til å kjøpe imorgen hvis den dupper ned mot 4? Sist den var der var første uka i september. For min del har det irritert meg i ettertid at jeg ikke fylte på mer i den perioden. Jeg står ihvertfall klar til å ta imot rimelige aksjer imorgen. :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
hmnei2
08.11.2020 kl 10:43 3887

Den er jo på 4 nå...
Redigert 21.01.2021 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
aksjebull
08.11.2020 kl 10:50 3950

Åpenbart storm i vannglass her. Er det bare shortere som diskuterer? Gleder meg til evt. rimelige aksjer i Life, fyller på mer
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Jaws
08.11.2020 kl 11:18 3948

Foreslår at innledning og innholdet på denne tråden oppdateres Mister83. Viktig at potensielle nye aksjonærer får med seg E24 artikkelen av en uavhengig journalist som har snakket med alle parter involvert.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Mister83
08.11.2020 kl 11:34 3890

Det blir vel litt dumt å sammenligne kurs på 4 i september med evt kurs 4 i morgen.

Mye som har endret seg:
- Evt godkjenning og salg forsinket til januar/februar.
- Usikkerhet rundt finansiering i DD
- Ny fullmakt om emisjon i life.
- Tidligere styreleder i DD er arrestert.
- koblinger mot Wirecard

etc etc.

Jeg er ellers enig at 4 var billig i september, men jeg er langt fra sikker på at det er billig i dag. Vi får se hvor mye mer grums som kommer til overflaten de neste dagene
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Gullit
08.11.2020 kl 11:55 3869

Fikk denne melding i dag.. så ro ned rykteflommen no..

Jeg regner med at du er kjent med artikkelen i E24 fra i går, hvor jeg blant annet uttalte at «Ryker er per definisjon en usikker informasjonskilde». Det mener jeg er treffende også etter at den artikkelen kom på trykk.

Lifecare kommuniserer de hendelser og endringer som vi vurderer er egnet til å påvirke aksjekursen merkbart til markedet i form av børsmeldinger. Vårt fokus er å utvikle våre teknologier til viktige produkter innen diabetesbehandling. I tillegg har vi eierskap i Digital Diagnostics hvor vår teknologi er kjernen i utvikling av hurtigtest for Covid-19 og andre virus.

Lifecare har intet grunnlag for å korrigere den informasjon vi tidligere har gitt til markedet om utviklingen av disse produktene – eller samarbeidet med Digital Diagnotsics AG for den saks skyld.

Jeg er kjent med at diskusjonen i sosiale medier til tider er heftig – jeg vil driste meg til å si at den også kan gå over styr.
Vi kan som selskap ikke forholde oss til alle disse ryktene – og vi kan ikke la rykter påvirke hvordan vi styrer selskapet. Vi fokuserer heller på å utvikle vår teknologi til produkter og informere slik vi er forpliktet når det inntreffer viktige hendelser som er egnet til å påvirke kursen merkbart – enten opp eller ned.

Best regards

Joacim Holter
Chief Executive Officer
Lifecare AS
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Karsten07
08.11.2020 kl 12:08 3851

Jeg må si at jeg har landet på den konklusjon at jeg ikke kommer til å delta i slike håpløse diskusjoner som dette, hvor agendaen til de som holder på er så åpenbar. Det er er lett å merke forskjell på de som stiller gode kritiske spørsmål men allikevel bærer en viss form for ydmykhet og de som bare vil lage kaos. Jeg tror det beste er å ikke respondere, at vi ikke må ta ansvar for andre aksjonærer. Om noen sprer rykter og andre tror på det å selger, ja så er ikke denne aksjen ment for dem.

Jeg tror det beste er å søke indre ro og støtte seg til sine egne overbevisninger eller så blir vi litt som polaritetene vi ser i USA. Mor Theresa ble en gang spurt om hun ville delta i en opptog mot krig, hvor hun responderte, nei, men et opptog for fred vil jeg delta i. Selvfølgelig skal vi ha ytringsfrihet, men vi må lære oss å skille hvem som vil ha konflikt og presse prisen ned ved usikkerhet, og hvem som spør for å lære. Jeg mener vi her inne nå lett kan lese mellom linjene hvem som er aksjeterrorister, og mener det smarteste vi kan gjøre er å ikke mate det trollet de bærer.. Det å hoppe av denne karusellen er helt nødvendig om man ønsker at dette skal opphøre. Vi skaper det vi egentlig ikke ønsker ved å delta i slike diskusjoner og opprettholder den ved at vi responderer ved å gå i forsvar for firmaet eller aksjonærer.

Kan vi ikke gjøre som Lifecare, vi slutter å forholde oss til det og støtter oss på de som har gode intensjoner for Lifecare og aksjonærene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Gullit
08.11.2020 kl 12:14 3841

Ja hadde landet på det jeg også, synes bare de aksjonærene som er veldig usikker no fortjente en uttalelse fra Lifecare.. prisen på DD er uansett skrapt vekk for lenge siden, no er det bare en kjempe bonus om de lykkes med hurtigtesten.
Det var det siste ord fra meg på denne tråden..
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Karsten07
08.11.2020 kl 12:28 3806

Denne ble lagt ut på FB gruppa:

Kjære Lifecare venner,
Omfanget av ville spekulasjoner i diverse sosiale medier nå er omfattende. Jeg har ikke til hensikt å diskutere eller motbevise noen spekulasjoner. Rykter er per definisjon en usikker informasjonskilde, og i Lifecare kan ikke bruke tid på å kommentere eller avklare de ville ryktene som florerer. Vi har svart på spørsmål fra journalister og vi synes at vår side av saken har kommet greit frem. Vi har vurdert saken slike at det ikke er behov for ytterligere kommentarer eller klargjøringer.
Som forklart til media så har forholdene som omtales ikke noen direkte påvirkning til virksomheten i Lifecare og vi fokuserer på å levere i forhold til vår plan.
Vår plan er å utvikle teknologien til produkter som verden trenger, både innen dibetesbehandling, virusdeteksjon og annet. Denne planen tenker vi å følge opp basert på fakta – det være seg vitenskapelige fakta og forretningsmessige fakta.
Når det inntreffer viktige hendelser som er egnet til å påvirke kursen merkbart – enten opp eller ned – så vil vi informere om dette. Vi har per nå ikke noe grunnlag for å korrigere den informasjonen vi tidligere har gitt til markedet om vår produktutvikling eller vårt samarbeid rundt Digital Diagnostics AG for den saks skyld.
Joacim Holter
CEO Lifecare
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Mister83
08.11.2020 kl 12:29 3804

Nå er det sjeldent «rykter» dukker opp uten noen form for virkelighet eller substans, Ingen røyk uten ild.

Som jeg har understrekt gjentatte ganger så har jeg tro på sencell men dersom det viser seg å stemme det som har stått omtalt i tyske og norske media så tror jeg det vil være uheldig for DD og arbeidet der.

Bemerker meg at han skriver journalister så da kan vi vel forvente flere artikler.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Jaws
08.11.2020 kl 12:41 3782

Å poste dette kun på FB Gruppen og ikke alle aksjonærene på NewsWeb???
Gleder oss til ny dekning fra flere journalister.

PS: Pleier vanligvis å glede meg til dekning av en aksje fra de store meglerhusene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Life viddy
08.11.2020 kl 12:56 3735

Han trenger ikke å spre det videre for det gjør menigheten :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Grylls
08.11.2020 kl 13:05 3712

Rimelig selvmotsigende å kommentere når de "...i Lifecare kan ikke bruke tid på å kommentere eller avklare de ville ryktene som florerer".

Her er det vel bare å avskrive DD og hurtigtest for Covid-19 når man priser selskapet, og heller vurdere hvorvidt ledelsen har integriteten i behold, og hva de kan levere om de står på egne bein.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Mister83
08.11.2020 kl 13:10 3690

Fallhøyden er betydelig større ved pressemelding eller børsmelding....
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
hvaskjera
08.11.2020 kl 14:54 3472

COO i selskapet er den som har skapt hva det er! Styret med Joachim Holther, Hyssing Dahl har stort sett brukt tiden sin på helt andre ting - berike seg, dvs berike Christian Saure og Bech Invest AS. Det er nok slik at man bør gjøre en 180graders piruett i selskapet, ser utfor at de starter med styret, for å få fokus på Glucose sensor ikke ikke bli et rykte selskap. En annen sak er jo at kommer de med en hurtigtest nå så skal den produseres, mens resten av verden fokuserer på en vaksine! De tester man har idag er godt organisert og innfase en ny vil ta minst 6 mnd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare