Blokkerte brukere pga ekstrem/farlig baissing av NANO

Fornybarkrakk
NANO 25.09.2018 kl 22:27 8364

I dag, etter enda ett av de kraftigere, mer idiotiske baisseangrepene så jeg meg nødt til å blokkere flere brukere for å ikke det hele tatt kunne lese forumet i fred uten å bli forbanna på all den groteske vridningen av fakta de utsetter øynene mine for.

At noen kan ha lagt et selskap så for hat at de spyr ut eder og galle til ALLE DØGNETS TIDER er for meg helt sinnsykt, og jeg har nå valgt å fjerne de siden de faktisk bare angriper oftere om de blir motbevist. Det er nesten som om de koordineres fra en plass..

Hvis flere av dere gjør det samme så tror jeg faktisk det kan gjøre godt for forumet etter hvert. Det er faktisk ingen verdi å spore i skriveriene, selv om de har hatt rett i én ting, kursen har gått nedover.

Brukerne det gjelder for min del er:

bateman
focuss
Korsar
Kappa3278

Tråden er åpen og jeg forventer å se masse "bruker blokkert" under her :)

Mitt håp er at flere gjør som meg, og jeg skal selvfølgelig holde listen oppdatert..
Redigert 20.01.2021 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
27.09.2018 kl 21:56 4097

Scoop, jeg er religiøs og bruker ofte "tror" i mine setninger. Beklager det.

Men ja, jeg tror vi skal ned å teste støttenivå 48.
tixis
27.09.2018 kl 23:33 4032

Er bare så luta lei Korsar og hans hær som forsøpler forumet. Måtte bare spamme BGBIO tråden med masse kopier. Ikke noe annet enn en protest . Merkelig nå som jeg har blokkert ut en del nolduser hvordan de ukritisk hiver seg på når Korsfareren rabler ned noen idiot kommentarer. Man ser d så lett nå som de er røde.

Vel vel, jeg blir nok hevet ut nå når admin våkner i morra, men hvem bryr seg? Er jo bare ljuge og fanteri her inne allikevel.
Da sikter jeg til Nano trådene.
Ville aldri falt meg inn i min villeste fantasi og holde på slik enkelte gjør her.
Som DW sa: hausse BGBIO opp i skyene og prater bare dritt om Nano. Skulle jeg holdt på slik andre veien? Ikke i mine tanker en gang, men noen lar de jo bare holde på så....

Takk for meg. Hyggelig med de man har hatt gode meningsutvekslinger med. Håper dere lykkes enten dere er i Nano eller hvor som helst ellers.
Min tid her på forumet er nok over ganske kjapt i morgen tidlig tenker jeg.

Tixis
Redigert 27.09.2018 kl 23:34 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
28.09.2018 kl 15:34 3863

Til Jimmi:

"trump_vinner
31.08.2018 kl 09:20
2628
Jimmi skrev Mye god lesing på denne tråden. Takk til gode, kunnskapsrike skribenter. Jeg venter på en lukrativ ..
En positiv melding kan snu bildet for Nano men jeg er redd for at vi må vente og smøre oss med enda mer tålmodighet Jimmi.
Om situasjonen blir sånn som nå i noen uker til så tenker jeg at vi vil i slutten av sept kjenne nye bunnnoteringer i Nano, mens den i slutten av oktober vil evt. prise inn overraskelser ved ash posteren og da vil komme tilbake mot 68-70 rangen.

Klart at en partneravtale eller en positiv oppdatering til markedet kan snu det nitriste bildet vi ser nå.

All eyes on PHO"
Predator
28.09.2018 kl 23:43 3729

Første gang jeg er inne på NANO-tråden, mange interessante uttalelser her.
Lukter jeg blod?
Men, en uttalelse om at «DNB er kjeltringer» kan jeg støtte; hva som er lov i dag har jeg ikke satt meg inn ,
men den gang for «lenge siden» var shortsalg av aksjer man ikke hadde ulovlig,
DNB m.fl drev shortsalg i stor skala og slapp unna med det fordi de var DNB og ikke mannen i gata.
Redigert 28.09.2018 kl 23:46 Du må logge inn for å svare
Panis
29.09.2018 kl 00:17 3705

Takk til deg også Tixis for gode bidrag i årene som har gått. Får håpe du ikke blir utestengt, og Korsar får holde på videre med det han holder på med.

Hilsen Panis
Uredd no1
29.09.2018 kl 05:11 3634

Tixis:
Du blir nok ikke utestengt. Til tross for at du har gjort det du kan for å utestenge meg til tider, så er du jo en fargeklatt. Jeg skal stå på for din tilstedeværelse her helt til du gjør i benklærne. Vi skal tross alt drikke den Bayeren sammen. :)
tixis
29.09.2018 kl 11:02 3505

God lørdag morgen :-)

Ble ikke utestengt som dere skjønner men fikk advarsel som jeg selvsagt skal rette meg etter.
Er bare så lei Korsar som dag ut og dag inn skal tillegge folk tap i Nano de ikke har hatt. En del hadde nok måttet svelge et tap hadde de solgt nå men som kjent har har man ikke noe tap før man har realisert. Noe d virket som Kosekar forstår.
Jeg har 340% UREALISERT avkastning på min Nano investering nå.
U1 jeg har aldri hatt som intensjon å få deg utestengt fra forumet. Jeg har dog rapportert noen av dine innlegg som har vært langt over kanten og hakk i plata innlegg.
Ja en bayer skal det nok bli etter hvert U1.
Hvordan gikk d forresten med party du skulle arrangere i sommer?
Jeg har hele tiden sagt at Nano blir solgt sent 2019 eller tidlig 2020 for +/÷ kr. 850,-. Det står jeg last og brast ved.
Nå kommer sikkert hausse kommentarene men d driter jeg i. Kall d hva dere vil men for meg er d ikke noe hausse kommentar. Jeg har faktisk tro på det og U1 du ligger ikke så langt unna du heller med dine etter hvert kr. 620,-. Om det var dollar kroner eller Euro :-).

Det som er helt sikkert, d er at ASH presentasjonen av Lymrit vil være helt avgjørende for Nano's fremtid. Der må de levere varene og slik jeg tolket Lisa og gjengen på Q2 så fremstod de som meget selvsikre.
Hadde vedkommende som innløste opsjonen nå nylig gjort d hvis han/hun hadde trodd dette kom til å bli dårlig? Neppe!
Hadde Black Rock helsefond via StateStreet kjøpt seg heftig opp og inn på topp 20 lista om de hadde dårlig tro? Neppe!
Hadde topp 20 i majoritet kjøpt seg opp det siste året av samme grunn? Neppe!

Ha tålmodighet nå. Vi går inn i de 2-3 siste årene av utvikling som normalt tar 12-15 år. Det nærmer seg altså og jeg har ståltro på en "happy ending" her.

God helg!
Slettet bruker
29.09.2018 kl 13:03 3438

tixis,
du anklager andre for baissing, og så er du så faglig svak selv at du ikke skjønner at du baisser NANO ned i støvlene når du skriver:

"Det som er helt sikkert, d er at ASH presentasjonen av Lymrit vil være helt avgjørende for Nano's fremtid. Der må de levere varene og slik jeg tolket Lisa og gjengen på Q2 så fremstod de som meget selvsikre."

Du påstår altså at ASH 2018 er "helt avgjørende for Nano's fremtid"?!

Du forstår åpenbart ikke prosessen i det hele tatt: ASH er noe dere her på HO har hypet opp, vi kan som kan litt om det fundamentale her vet derimot at ASH 2018 er bare en mellomstasjon og slett ikke noe kritisk tidspunkt. Det er over 1 år til NANO skal vise de første data som vil indikere vinn eller forsvinn.

At du bare våsprater uten faglig innsikt framgår av dette selvmotsigende utsagnet du drar etterpå:
"Ha tålmodighet nå. Vi går inn i de 2-3 siste årene av utvikling som normalt tar 12-15 år"

Hvor er det livsviktige ved ASH 2018 her?! Du store.
Redigert 29.09.2018 kl 13:03 Du må logge inn for å svare
hkirk
29.09.2018 kl 15:08 3376

Ikke gi deg tixis ;)
Forøvrig begynner denne tråden å ligne på en tyttebærtue. Alle blokkerte brukere i samme tråd. Herlig....
tixis
29.09.2018 kl 16:44 3309

Korsar,

Ta på deg huassefrakken din og kom deg over til BGBIO trådene! Nei da fortsett for all del å lese om du vil.

Merkelig hvordan folk kan være så entydig negativ i et selskap og absolutt ikke se noen skyer i andre.
Når attpåtil man kan kalle de som er positive til et selskap for hausseløker og idioter og samtidig være i samme kategori på andre tråder så mister jeg fullstendig respekt.
Splittet personlighet må man ha for å holde på slik. Det ville aldri falt meg inn å bombardere BGBIO trådene med negative utsagn. Hvorfor det? Jo fordi jeg faktisk er et helt normalt menneske.

Så til det du mener jeg skriver som er så hinsides.

La det være helt klart, jeg er IKKE faglig sterk på biotek området og har aldri påberopt meg den tittelen heller, selv om det ser ut som om du mener jeg har gjort det.
I motsetning til deg Korsar som aldri kan innrømme noe som helst feil, selv om du blir tatt med buksa ikke bare på knærne men langt nede på anklene i perioder, så har jeg faktisk den evnen du ikke besitter og det er jeg faktisk stolt av.
Personlig liker jeg mest folk som har den evnen enn de som vrir og vrenger og lager en masse unnskyldninger selv om hele pølsebua står åpen.

Så du mener altså at Nano kan levere dårlige tall på Lymrit studien og allikevel ha en fremtid?
Tja jeg er kanskje ikke helt uenig i det men det vil i alle fall sette selskapet laaaangt tilbake både kursmessig og på andre måter.
Vi som har vært med noen år har jo Lugano godt printet i hjernebarken, men du var nok ikke med da.

Jeg mener nå at Lymrit tallene bør være av en slik karakter at de indikerer hvilke vei dette vil gå, men du mener kanskje ikke det og det får være din mening. Ikke at jeg noen gang har vært i tvil om det. Det er bare å lese alle mine innlegg helt tilbake fra 2015.

Ja jeg er villig til å innrømme at det til tider kan være våsprat også, men er det veldig viktig for deg at det ikke er det?
I så fall så bør du lese igjennom dine egne innlegg en del ganger før du trykker på send knappen.
Egensensur heter det Korsar.
Hadde du gjort det så hadde vi kanskje sluppet sett 90% av dine innlegg, men den evnen besitter du heller ikke dessverre.

Som sagt så er jeg ikke faglig sterk på biotek, men jeg ønsker å dele noe av mine tanker med dere som er her på forumet.
Om noen da, som deg i dette tilfelle, velger å bli superoppgitt over dette så får du bare overse det da og gå videre i livet ditt.
Heller ikke dette er du i stand til Korsar. Du hiver deg over de som er som meg og prøver latterliggjøre og fordumme de så godt du kan, som det perfekte investoren du er.

Fjott!!!

Du som alltid sier og gjør alt det riktige. Du som alltid flykter fra sannheten om deg selv. Du som alltid er god til å fortelle en historie når fasiten foreligger.
For meg er du bare et null og kun et voldsomt irritasjonsmoment i en ellers trivelig hverdag.

Jo det er flere som deg her på forumet, men det er stort sett karakterer som bare slenger ut av seg ting i 2-3 setninger og som tydelig er uten noe form for bakgrunn.
Forskjellen på deg og de er at de viser at de ikke skjønner noe, mens du febrilsk skriver for å overbevise noen om din kunnskap.
Uten hell i mitt hode i alle fall, men sikkert hos dine likesinnede.

Jeg er herved ferdig med deg og gidder ikke lese noe mer av dine innlegg. De gir meg absolutt ingen ting.
Og nei, dette er ikke skrevet fordi du kritiserte meg i ditt forrige innlegg, men det sådde nok en spire etter å skrive noe ordentlig for en gang skyld. Så får folk mene det de vil, om de er enig med mine karakteristikker av deg eller velger å mene jeg er en dust.
Jeg er i alle fall ferdig med deg her og nå og håper du i årene som kommer treffer like bra på dine "backtradinger".

Du må åpenbart ha tapt mye penger i Nano når du kjøpe på rundt 100 lappen og trodde alt skulle til himmels ila kort tid, når du etter en tid ble tvangssolgt på 80 tallet. Å ja dette er noe jeg tror, men ikke vet. Uansett så tror jeg ikke jeg er så langt unna sannheten.

Ha en fin lørdagskveld Korsar for det finnes kanskje et liv for deg også utenom all dritten du serverer her.

Redigert 29.09.2018 kl 16:45 Du må logge inn for å svare
1mattis1
29.09.2018 kl 17:10 2337

...så langt er fustrasjonen kommet. Good luck uansett.
Her er det folk som sliter. Skyr nano pr i dag, men ha gjerne troen.
bateman
29.09.2018 kl 17:25 2316

Flott at Uredd er tilbake, en av får som virkelig har truffet med sine Nano spådommer. Kanskje den eneste man virkelig skal lytte til når det kommer til Nano, inkludert forumforum.
dr. Stockman
29.09.2018 kl 18:36 2277

"Som man roper i skogen får man svar". Det er vel et ordtak som er ganske dekkende for en tilnærming til aksjeselskaper som går ut på å la kursutviklingen definere hvordan det står til med selskapet. Det er ihvertfall ikke en særlig farbar strategi hvis man skal lykkes i å plukke opp undervurderte selskaper eller unngå de som er overvurderte. Selv lar jeg meg ikke påvirke verken av tungsinn eller eufori rundt en aksje, og i den grad jeg ubevisst lar meg påvirke så er det nok heller at det kan bygge seg opp en skepsis hvis alt for mange er positive. Som regel er prisen på en aksje allerede høy hvis markedet elsker aksjen.
dr. Stockman
29.09.2018 kl 18:39 2275

bateman
"Flott at Uredd er tilbake, en av får som virkelig har truffet med sine Nano spådommer. Kanskje den eneste man virkelig skal lytte til når det kommer til Nano, inkludert forumforum."

Ser ingen grunn til at uredd1 skulle tukle med nicket sitt, så jeg har liten tro på at han er tilbake. Selv om formuleringene kan synes å være i samme gate så klinger det ikke likt i mine ører.