Gratulerer all recere!!! vi har vunnet valget!!
Ikke noen tvil om hvilken vei rec skal nå, dette var et godt valg for rec.
Herfra går det bare en vei for grønne aksjer.
Herfra går det bare en vei for grønne aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 09:13
Du må logge inn for å svare
Jeg ser på det som utelukkende positivt at Biden har vunnet valget. Nå vil det bli et større satsning på fornybart energi for å skape arbeidsplasser i USA og for overgangen fra fossilt til fornybart. Det kan være litt uro de neste dagene i og med at Trump ikke gir seg, men jeg tviler på at det har vært valgfusk og at høyesterett vil avvise saken.
Spennende å være REC aksjonær i disse tider. Kanskje verden for åpnet øynene sine for REC sitt potensial snart nå som omstendighetene har blitt enda bedre.
Spennende å være REC aksjonær i disse tider. Kanskje verden for åpnet øynene sine for REC sitt potensial snart nå som omstendighetene har blitt enda bedre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16
Stiller meg bak TS. Gratulerer til recerne og alle som sitter i grønne aksjer. Liten tvil om at det nå er lurest og sitte i grønne aksjer fremover.
Randers
08.11.2020 kl 14:03
3842
Og så er det et spørsmål om hvem som kontrollerer Senatet i neste presidentperiode.
Akkurat nå er det 48-48, og ikke avgjort ennå: https://www.politico.com/2020-election/results/senate/
Akkurat nå er det 48-48, og ikke avgjort ennå: https://www.politico.com/2020-election/results/senate/
Marketwatch
08.11.2020 kl 14:13
3787
Og jorda er fortsatt flat?
Skalleknarp
08.11.2020 kl 14:42
3673
Vil det bli en vandring fra olje til grønt nå for å posisjonere seg så tidlig som mulig på ESG aksjer? I tilfelle vil vel økt kjøpepress tilsi at kursene stiger.
Tror nok helt klart det ja, men ting tar tid:)) vi har vel allerede sett at det har begynt siste tiden.
Grønne bølgen vil sakte, men sikkert tre i kraft. Jeg forventer ikke en totalforandring innen de neste 4 årene, men at grunnmuren for fremtiden vil bli etablert.
Dette passer perfekt med tidslinjen som REC investor. Kan ærlig se for meg en 10-50x innen de neste 10 årene, gitt at ting går riktig. Enkel tre til fire dobling innen 2021.
Sol og batteri er fremtiden. Er mer skeptisk til karbonlagring og selskaper som NEL, men tror alle grønne selskaper sin fremtid er veldig god.
Enda en god grunn til å være long i REC :) Fremtiden er lys - og de som klarer å vedde riktig allerede nå på at sol og batteri er fremtiden vil bli rikelig belønnet.
Føles nesten som om når vi oppdaget olje på nytt, bare uten alle bivirkningene det har på planeten.
Dette passer perfekt med tidslinjen som REC investor. Kan ærlig se for meg en 10-50x innen de neste 10 årene, gitt at ting går riktig. Enkel tre til fire dobling innen 2021.
Sol og batteri er fremtiden. Er mer skeptisk til karbonlagring og selskaper som NEL, men tror alle grønne selskaper sin fremtid er veldig god.
Enda en god grunn til å være long i REC :) Fremtiden er lys - og de som klarer å vedde riktig allerede nå på at sol og batteri er fremtiden vil bli rikelig belønnet.
Føles nesten som om når vi oppdaget olje på nytt, bare uten alle bivirkningene det har på planeten.
Anbefaler deg de nå kommende ukene/månedene og hamstre inn valiums kapsler på avslag. Hvis ikke råder jeg deg og melde deg hos nærmeste psykolog
strider1
08.11.2020 kl 18:10
3064
Det nytter ikke å diskutere med ham Troy. Bare blokker. Ikke gi ham oppmerksomhet.
100% enig, håper flertallet kan gjøre dette.
Vedkommende er ikke god.
Takk
Vedkommende er ikke god.
Takk
Massepsykose på REC tråden, lol. Narrative var at hvis Trump vant skulle REC få monopol i USA, dere kunne ikke tape
Dette har skapt flere problemer en det har løst.
Hvorfor ikke la observatører overse valget? Det er opplagt, man har noe å skjule.
Snakk om å skyte seg selv i foten, rec kommer til å få svi.
Dette har skapt flere problemer en det har løst.
Hvorfor ikke la observatører overse valget? Det er opplagt, man har noe å skjule.
Snakk om å skyte seg selv i foten, rec kommer til å få svi.
tommy1e
08.11.2020 kl 18:48
2925
Blokkert 🤓
tommy1e skrev Blokkert 🤓
Haha sånne tilbakestående nick begynner det å bli mange av på lista mi . Takk til hengar for denne knappen. Tips til alle sorter
Ut idiot nick med blokkering så får de trolle for seg selv: ))
Ut idiot nick med blokkering så får de trolle for seg selv: ))
Sa trollet
Biden sitat
"I SAID, IF YOU DONT FIND MORE VOTES, WERE NOT GONNA WIN THIS ELECTION, SON OF A BITCH, WE FOUND MORE VOTES."
Biden sitat
"I SAID, IF YOU DONT FIND MORE VOTES, WERE NOT GONNA WIN THIS ELECTION, SON OF A BITCH, WE FOUND MORE VOTES."
ooohhh
Jeg er i pluss, og mer skal det bli. Dette er ikke over
Rec har i tillegg nå fått betydelig politisk risiko
Trump hjalp faktisk REC i handelskrigen med Kina, tabbe av han
Jeg er i pluss, og mer skal det bli. Dette er ikke over
Rec har i tillegg nå fått betydelig politisk risiko
Trump hjalp faktisk REC i handelskrigen med Kina, tabbe av han
anatic
08.11.2020 kl 20:03
2583
Hørte på aksjepodkasten at det ikke nødvendigvis var positivt at Biden vant mtp REC da Donald Trump er ansvarlig for trading-tariffene.
Hvis Biden reverserer det, så vil det ikke være lønnsomt å produsere solcellepanel utenfor Kina, og denne nye fabrikken til REC vil ikke lenger være lønnsom.
Tanker om dette?
Hvis Biden reverserer det, så vil det ikke være lønnsomt å produsere solcellepanel utenfor Kina, og denne nye fabrikken til REC vil ikke lenger være lønnsom.
Tanker om dette?
de skjønner ikke det her, de er på helt feil side av det og skjønner det ikke selv
ooopps 10 000 døde stemte i Wayne county alene
https://twitter.com/fleccas/status/1325152590452109313
ooopps 10 000 døde stemte i Wayne county alene
https://twitter.com/fleccas/status/1325152590452109313
På nrk Dagsrevyen i dag, mente Biden vil forvare USA produkter og ev ta Kina enda hardere angående menneskerettigheter. Det blir antagelig ikke fjernet noe toll barrierer men det blir nye for å skape arbeidsplasser i USA. Solceller er noe jeg tror Biden vil gi støtte til. Alt grønt som er bærekraftig. Nel sjefen er optimistisk også.
Så Biden skal gjøre samme som Trump? Som han ble skjelt ut for? lol dere er mer patetisk enn jeg trodde. Dette blir ruglete, og Biden skal være hard mot Kina? Dere er i drømmeland
novalusus
08.11.2020 kl 20:25
2465
Dette hørte jeg og. Og Har vel i Helgen lest mye rundt om i caset. Han sa et OBS at han hadde hørt/lest i en Rec tråd et sted. Det er jo Ingen tvil at USA trenger solpaneler og Kina besitter 90% av dette. Så de har et problem ingen tvil.Men om at de skal dempe denne konflikten noe så må jo også Kina importere silisium også. Så det vil gå begge veier slik jeg ser det Kortsiktigt. Både demokrater og republikanere vil hjelpe å få sin egen industri på beina.Både tilskudd og subsidier kan være aktuelt her ? Tror ikke han har satt seg så veldig godt inn i caset annet at han har lest på en eller annen tråd. Og Rec er mer en solpaneler. Både batterier og butte.
Les denne linken om hva Biden administrasjonen planlegger
Jeg tror at Fabrikken kan åpnes tidligere en antatt pga av Handelsavtale Fase 1.
https://joebiden.com/clean-energy/
Les denne linken om hva Biden administrasjonen planlegger
Jeg tror at Fabrikken kan åpnes tidligere en antatt pga av Handelsavtale Fase 1.
https://joebiden.com/clean-energy/
abc1
08.11.2020 kl 20:26
2460
"Hørte på aksjepodkasten at det ikke nødvendigvis var positivt at Biden vant mtp REC da Donald Trump er ansvarlig for trading-tariffene.
Hvis Biden reverserer det, så vil det ikke være lønnsomt å produsere solcellepanel utenfor Kina, og denne nye fabrikken til REC vil ikke lenger være lønnsom."
Hvor hørte du dette ?
Hvis Biden reverserer det, så vil det ikke være lønnsomt å produsere solcellepanel utenfor Kina, og denne nye fabrikken til REC vil ikke lenger være lønnsom."
Hvor hørte du dette ?
'Handelsavtale 1 er ute av vinduet, det var Trump sin baby
Det nåværende politiske miljøet - venstre, høyre og sentrum - vil kreve at Biden er tøff mot Kina
Trump svarte med å si at han har vært tøff mot Kina og viste til at han økte tollsatsen på kinesiske varer. Biden er definitivt ikke i "lommen på Kina"
Trump svarte med å si at han har vært tøff mot Kina og viste til at han økte tollsatsen på kinesiske varer. Biden er definitivt ikke i "lommen på Kina"
novalusus
08.11.2020 kl 20:42
2368
Nei det er USA sin handelsavtale. Som Biden skal videre forhandle om, du kan lese hva Biden/ Harris administrasjonen har som planer for å komme gang i med sin egen supply chain. Det er en veldig stor og omfattende plan. Noe som jeg ser på som veldig Bull er at å få i gang Rec sin fabrikk i Moss lake med tanke på rebulikanerene. Er at det ikke vil bli « waste of Money»
Føler at jeg mister hjerneceller ved å lese dine kommentarer. Det er helt greit at du argumenterer i mot REC, men kom da med saklige argumenter og ikke propaganda/illuminati tullet ditt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:25
Presist. Dette kommer godt med i begge vel analyserte utfall
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Til opplysning så er ikke Bidens noe bedre....men forskjellen er at propaganda media velger la være skrive om det
Bla bla bla, mer av det samma fra dere. Det er ikke USA sin handelsavtale, den eksisterer ikke uten Trump, det hjelper ikke at dere sier at de har omfattende planer osv. og en plattform. Det er bare prat/valgflesk og Trump kommer ikke til å gi seg og det vil gi turbulens og USIKKERHET.
Det dere gjør er å plukke det beste fra Biden og Trump sine vinklinger (cherry picking), for å få REC opp, det er ikke sånn realiteten er og dere vil merke det
Jeg driver med propaganda? lol. Se dere i speilet folkens. Sjekk media, kun propaganda (the fix is in)
Hvis dere tror at venstresiden vil godta en moderat Biden tar dere feil.
Bare fortsett med mobbingen deres, dere er stakkarslige
Bare bra hvis dine hjernevaska hjerneceller dør
Det dere gjør er å plukke det beste fra Biden og Trump sine vinklinger (cherry picking), for å få REC opp, det er ikke sånn realiteten er og dere vil merke det
Jeg driver med propaganda? lol. Se dere i speilet folkens. Sjekk media, kun propaganda (the fix is in)
Hvis dere tror at venstresiden vil godta en moderat Biden tar dere feil.
Bare fortsett med mobbingen deres, dere er stakkarslige
Bare bra hvis dine hjernevaska hjerneceller dør
anatic
08.11.2020 kl 21:23
2967
De snakker så vidt om det på «aksjesladder». Det er podcasten til xtrainvestor, med Svend Egil robotdødaren osv
Fysj, det er ikke lov å prate om det, hold linjen
Skulle ikke Biden vinne med 10 - 20 % ifølge media, kutt ut! Dere skjønner hva som har skjedd
Alle her oppe på kalde apeberget heiet på clinton 2016 og det var ingen tvil da heller. Mini enklaven apeberget (4/5 millioner mennesker)oppe i kalde nord og heiagjengen der.
Kanskje vi nå kan få noe igjen som nordmenn av alle milliardene vi dyttet inn i clinton foundation, Hillary som utenriksminister, støtter
Skulle ikke Biden vinne med 10 - 20 % ifølge media, kutt ut! Dere skjønner hva som har skjedd
Alle her oppe på kalde apeberget heiet på clinton 2016 og det var ingen tvil da heller. Mini enklaven apeberget (4/5 millioner mennesker)oppe i kalde nord og heiagjengen der.
Kanskje vi nå kan få noe igjen som nordmenn av alle milliardene vi dyttet inn i clinton foundation, Hillary som utenriksminister, støtter
Det som er morsomt med deg, er at du til stadighet gjennomskuer deg selv. Du sitter i en særdeles uheldig situasjon som short ved 14kr. Og sitte short i disse perioder vi går igjennom på det makroøkonomiske er dette uheldig for shorterene. Antar du har vært short lenge da REC sto i 14kr og gjorde et ok bet (den gangen) men med is i magen sitter du enda samtidig at du ikke ønsker og innse realiteter og hva som nå skjer i REC.. Du sitter iskaldt og ønsker ikke og ta den reduserte gevinsten og håper på en ny nedgang (som aldri kommer til og realisere seg). Synes synd på deg men du skal ha det at du holder på ditt, det unner jeg deg. Men snart er den knøttlille gevinsten din fadet bort. Håper du tar gevinst og endrer synspunkt, du virker trangsynt og ensidig. Nå er det vår tur for oss som har vært long i en lang periode. Ønsker deg uansett lykke til hva du enn gjør.. Tror ikke den "passive" inntekten din vil profitere seg før du kommer til og endre mening.
Du kan ettergå mine kommentarer for når jeg satt shorten, nice try Troooy
Intravenøsiu
08.11.2020 kl 21:44
2802
Det var både positivt og negative løse utsagn, nevnte noe om at Violet Power skulle lage dyre paneler ettersom de går for 50 års garanti,
holdbarhet trenger ikke å henge sammen med pris.
Pris har vært hovedfokus for CEO i Violet Poer Charlie Gay, i Podcasten så kommer tydelig frem at han via sin erfaring med test i feltet over mange tiår vet om hvilket polymer materiale man skal bruke for å få holdbarhet.
Det materialet som tradisjonelt har blitt degradert tidligst er også et av de rimeligste materialene i sluttproduktet.
I podcasten så ble Butte og Silisium for Batteri Anode nevnt i positiv sammenheng, og at fornybart ville få et løft med Biden.
holdbarhet trenger ikke å henge sammen med pris.
Pris har vært hovedfokus for CEO i Violet Poer Charlie Gay, i Podcasten så kommer tydelig frem at han via sin erfaring med test i feltet over mange tiår vet om hvilket polymer materiale man skal bruke for å få holdbarhet.
Det materialet som tradisjonelt har blitt degradert tidligst er også et av de rimeligste materialene i sluttproduktet.
I podcasten så ble Butte og Silisium for Batteri Anode nevnt i positiv sammenheng, og at fornybart ville få et løft med Biden.
Fint forsøk på deg også, men vi er i andre tidsepoker nå. Det som nå kommer, vil angivelig gjøre deg klokere. Men forstår jeg deg rett er du alt for trangsynt til og skjønne noe som helst.
Se deg i speilet mr, Blir bare sillysium i ML når Kina tar over markedet
La hans "gevinst" bli mindre og forhåpentligvis tapet større. Noen ganger trenger slike mennesker en hard lekse.
For en måned tilbake skrev han at det er garantert at Biden kommer til å tape valget - og at vi som er REC aksjonærer vil miste new green deal, ergo REC skal ned.
Nå viser det seg at han tok fullstendig feil - og istedenfor å ta til seg at ny informasjon har kommet som gjør at han bør revurdere hans posisjon bare kommer han med argumenter fra løse luften om hvordan det er negativt at Biden vant, og at det hadde vært bedre for selskapet om Trump hadde vunnet.
Hykleri bare. Baising på sitt høyeste. Han prøver å påvirke mennesker på forum for at aksjeprisen skal gå ned. Prøver å skape frykt og panikk. Dette er jo egentlig ulovlig. Sånne som han fortjener å miste pengene sine sånn at de lærer, men skal jeg være ærlig, så tviler jeg på at han lærer basert på kommentarene hans.
For en måned tilbake skrev han at det er garantert at Biden kommer til å tape valget - og at vi som er REC aksjonærer vil miste new green deal, ergo REC skal ned.
Nå viser det seg at han tok fullstendig feil - og istedenfor å ta til seg at ny informasjon har kommet som gjør at han bør revurdere hans posisjon bare kommer han med argumenter fra løse luften om hvordan det er negativt at Biden vant, og at det hadde vært bedre for selskapet om Trump hadde vunnet.
Hykleri bare. Baising på sitt høyeste. Han prøver å påvirke mennesker på forum for at aksjeprisen skal gå ned. Prøver å skape frykt og panikk. Dette er jo egentlig ulovlig. Sånne som han fortjener å miste pengene sine sånn at de lærer, men skal jeg være ærlig, så tviler jeg på at han lærer basert på kommentarene hans.
orhaugen
08.11.2020 kl 21:53
2711
Se deg i speilet og du blir skremt, mr. Kina har marked, men mister det.
hehe, Biden vant ikke og det blir uansett ikke noe new green deal hvertfall. Defund police tapte representanter i huset
Intravenøsiu
08.11.2020 kl 21:54
2714
Silisium er alfa omega i samfunnet 2020
Både for energiforsyning, kommunikasjon, automatisering.
Det er kritisk infrastruktur.
Kina har laget en video der de simulerer angrep på Guam.
2+2=4
Både for energiforsyning, kommunikasjon, automatisering.
Det er kritisk infrastruktur.
Kina har laget en video der de simulerer angrep på Guam.
2+2=4
Ja, for USA og resten av verden skal la Kina ta over hele markedet på hva som er fremtidens olje? Du drømmer.
Biden har forpliktet seg til å investere 2.000 milliarder USD til ny grønn satsning. Uavhengig om du er republikaner eller demokrat, så ønsker alle amerikanske politikere å skape nye arbeidsplasser, særlig i lys av covid-19. Det er ennå ikke avgjort om senatet vil ha demokratisk eller republikansk flertall, men uavhengig --> verden beveger seg til fornybart energi. Sitter trygt long på mine 100k aksjer de neste årene og gleder meg til REC blir en utbyttemaskin etter at den er ferdig med å vokse 50x.
Mcap på 3.5 milliarder? Short denne du, Sembbolinen, også høres vi om noen uker, måneder og år :)
Biden har forpliktet seg til å investere 2.000 milliarder USD til ny grønn satsning. Uavhengig om du er republikaner eller demokrat, så ønsker alle amerikanske politikere å skape nye arbeidsplasser, særlig i lys av covid-19. Det er ennå ikke avgjort om senatet vil ha demokratisk eller republikansk flertall, men uavhengig --> verden beveger seg til fornybart energi. Sitter trygt long på mine 100k aksjer de neste årene og gleder meg til REC blir en utbyttemaskin etter at den er ferdig med å vokse 50x.
Mcap på 3.5 milliarder? Short denne du, Sembbolinen, også høres vi om noen uker, måneder og år :)
Og VP - G14 skal ta over det amerikanske markedet som igjen kommer til å innfri til og skape en egen supply chain i USA. Biden kommer ikke til og endre dette, han er for og ikke i mot til og skape inderlig mange nye lønnsomme arbeidsplasser innen fornybart og Solar generelt. De verdensledende batteri aktørene vil kreve renhetsgraden bare REC - Wacker og Hermlock kan produsere. Kinerserene overproduserer som vanlig av dritt kvalitet. Du trenger møllers tran
Jeg er short, bare fortsett med pipe dream, dere har backstabbet den eneste som kunne hjulpet der og det var Trump
focuss
08.11.2020 kl 22:03
2647
Biden sier han vil være president for både de røde og de blå. De blå vil investere 2000 milliarder usd i fornybar energi. De røde vil at arbeidet med dette skal skje i USA. Så er det bare å legge sammen to +to og få Moses Lake.
Du får sørge i sammen med Nemiz når vi passerer 20kr. Dere virker veldig allierte
Hvordan har vi backstabbet den som kunne ha hjulpet oss? For vi har noe med valget i USA å gjøre?
Det er du som har en pipe dream her. Du shorter først når alle innser hvor mye potensial REC har de nærmeste årene. Hva er det meste du ønsker å vinne med shorting? 20%? 50% hvis den går ned til 7kr? Hva gjør du derimot om aksjen får en ny momentum og flyr til 20-25kr? Du blir vel likviditet av banken lenge før dette skjer.
Trump var bra for aksjemarkedet. Han gjorde det overraskende mye bedre enn jeg trodde. Han har også vært utrolig underholdende å følge med på, men det er ingen tvil om at Biden > grønt og Trump > fossilt. Trump tror jo ikke engang at klimaproblemene er menneskeskapte.
Håper for din skyld at du casher ut shorten din og går long før du brenner deg. Fundamentet til selskapet har endret seg, men dette ignorerer du bare.
Det er du som har en pipe dream her. Du shorter først når alle innser hvor mye potensial REC har de nærmeste årene. Hva er det meste du ønsker å vinne med shorting? 20%? 50% hvis den går ned til 7kr? Hva gjør du derimot om aksjen får en ny momentum og flyr til 20-25kr? Du blir vel likviditet av banken lenge før dette skjer.
Trump var bra for aksjemarkedet. Han gjorde det overraskende mye bedre enn jeg trodde. Han har også vært utrolig underholdende å følge med på, men det er ingen tvil om at Biden > grønt og Trump > fossilt. Trump tror jo ikke engang at klimaproblemene er menneskeskapte.
Håper for din skyld at du casher ut shorten din og går long før du brenner deg. Fundamentet til selskapet har endret seg, men dette ignorerer du bare.