Resultat tredje kvartal 2020

Slettet bruker
PHO 10.11.2020 kl 08:23 5165

Ikke en eneste kommentar på PHO resultatet så langt? Forbausende.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.11.2020 kl 08:34 5094


Med micimaus omsetting tror fremdeles Daniel Schneider at han kan omsette for 1 mrd kroner innen 2023, og Trump tror også at han vant valget. Det er fantastisk å se at det finnes mange som tror på dem. Det er ikke forbausende at ingen gidder å kommentere lenge........

Og 4Q blir dårlig:
MULIG ØKT PRESS PÅ 4.KV-OMSETNING PGA COVID-19-EFFEKTER
Oslo (TDN Direkt): Photocure ser mulig økt press på omsetningen i fjerde kvartal 2020 som følge av covid-19-effekter.

Det fremgår av presentasjonsmateriellet til selskapets rapport for tredje kvartal 2020 tirsdag.


Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.11.2020 kl 08:36 5063


Forsov meg og har bare lest presseskrivet. Helt som man kan forvente er min reaksjon.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Computum
10.11.2020 kl 09:07 4896

Regner med at bravi får mye å gråte over idag. Mens resten av markedet virker rimelig fornøyd, forholdene (pandemien) tatt i betraktning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 09:46 4773

Norne sine kommentarer fra Q3 rapporten.
Anbefaling: Kjøp
Kursmål:150
Sales in line; transitional costs not as high as feared PHO reported in-line sales and lower transitional costs for 3Q.
The transition in Europe is going smoothly, while continued growth will depend on the pandemic effects short term. Still, we keep our Buy recommendation looking beyond the short-term noise and seeing very strong long-term potential. Revenues largely in line, while transitional cost below projections Photocure released its 3Q report with sales of NOK 50m, largely in line with our projection. Lower purchases and return of inventory from Ipsen resulted in a negative impact to sales of NOK -8m in the quarter, which was also not far from expectations. US revenue was as expected, while Nordic and Ipsen fell about NOK 1m short of projections each. PHO incurred one-off restructuring costs of NOK 7.2m related to the transition in Europe. Adjusting for this, EBITDA was NOK -5.4m (taking away the additional transitional effects, EBITDA was NOK 2.5m), much better than we had expected, but we stress that uncertainty ahead of the figures was very high and we took a conservative approach. Reported EBITDA loss of NOK 13m was about half the loss we had expected.
Transition in Europe from Ipsen going smoothly.
Photocure took over sales of Hexvix in Europe from Ipsen on October 1st and indicated the transition is going smoothly. 100% of previously Ipsen DACH Hexvix-related sales force now works for Photocure and distribution channels are built across all of Europe. It is important for PHO to take over existing business from Ipsen, but even more important is the penetration of now basically non-existent markets for Hexvix like UK, Spain, Italy and others.
7 new permanent BLC installations in the US.
The company continued to place blue light cystoscopes during the quarter and 4 new rigid and 3 new flexible scopes were placed in the quarter, which is in line with 2Q and below historical levels due to the pandemic.
Preparing for growth, but continued short-term pressure from COVID-19. PHO expects continued growth in the US and aims to increase growth in Europe. However, the company acknowledges the increased pressure from COVID-19 due to postponed procedures, restricted access to OR and hospital CAPEX budgets reprioritized. Still, we believe in a very strong long-term growth story for Photocure and keep our Buy recommendation on the share.

Personlig må jeg si at ATH inntekter fra USA midt i pandemien er mer enn godkjent. Kostnadskontroll har de så absolutt og 3 nye flexiskop utplassert i dette kvartalet er godkjent.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
10.11.2020 kl 10:01 4724

Ja man kan undre vad som skjer ikke ett ord om Cevira. Vil de ikke kommentere vad som skjer, eller har de glemt att de har en partner i Kina. Jeg mener det er rene skandalen. Og 7 scope 3 flexi og 4 stive, viser vel att de gør inget under pandemin, foruten att de brenner penger. Og det tar vel en stund enda innen den er under kontroll. Men de har jo hemtet mye penger som de kan bruke når de endå ikke tjener noe selv. Der var de forutseende, de vet att de bruker mye mer en de tjener.
Og man kan se tydligt att det ikke er noe som går ut over deres inntekter eller bonuser, de hadde nok vart litt mer forsiktig med bruket om så hadde vart fallet.

Men håpet er att Cevira dyker opp, og Styret og Schneider forsvinner, så kan det bli bra med tiden
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 10:04 4708

Fantastisk herlig å registrere at markedet er uenig med peaf, det er en seier i seg selv.

PS. Nå har dem brukte slides på Cevira vel hver presentasjon siden q2 2019. Helt greit at dem nå fokuserer på deres hovedsatsing.
Asieris har hånd om Cevira og det går sin blomstrende gang.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 10:25 4645

Det er heller ikke sant å hevde at dem har glemt Asieris.

Under kvartalets Highligts finner man:
Photocure’s partner Asieris received China NMPA’s approval on July 8 to start a global phase III clinical trial
for Cevira (APL-1702).

I tillegg:
Cevira® – for treatment of HPV (human
papillomavirus) and precancerous lesions
of the cervix
Cevira is a photodynamic drug-device combination
product for non-surgical treatment of high-grade
cervical dysplasia.
In July of 2019, the Company entered into a License
Agreement providing Asieris Meditech Co., Ltd
(Asieris) with a world-wide license to develop and
commercialize Cevira for the treatment of HPV
induced cervical precancerous lesions.
Subsequently, Asieris launched a global clinical
development program, initially focused on the
Chinese market, based on Photocure's Phase 2b data
and the Phase 3 study design elements agreed upon
with the U.S. FDA. Development for the U.S. and EU
markets will follow when clinical data from the
Chinese-focused Phase 3 study confirms the safety
and efficacy of Cevira. The program is estimated to
be completed in 2022. Asieris will assume
responsibility for the manufacturing of the Cevira
product while Photocure retains responsibility for the
manufacturing of the active pharmaceutical
ingredient (API).
On July 8, 2020, and ahead of plan, Asieris
announced that it had received Clinical Trial Approval
(CTA) from China’s National Medical Products
Administration (NMPA) for the global, multi-centered
Phase III clinical trial of Cevira (APL-1702), which is
being developed for the non-surgical treatment of
high-grade cervical dysplasia (HSIL).
In October, Photocure announced that the European
Patent Office (EPO) has granted patent EP 2983780
covering the commercial Cevira device in Europe until
2034.
Under the License Agreement with Asieris, Photocure
has received a total signing fee of USD 5 million in
2019 and a first milestone payment of USD 1.5 million
in the first quarter of 2020. These amounts were
included in 2019 full year other revenues. The fees
from Asieris are accounted for according to IFRS 15.
Revenue recognition was based on a contract value
of USD 8 million based on currency exchange rates
at the time the contract was executed. In addition,
the Company may receive a total of USD 16.5 million
based upon the achievement of certain clinical and
regulatory milestones in China, and up to USD 36
million for certain clinical and regulatory milestones
in the U.S. and the EU. The approval of a second
indication in China, the U.S. and the EU would result
in payments of up to USD 14 million. Sales milestones
and royalties of 10% up to 20% will apply in all
markets.
https://photocure.com/globalassets/investor-relations/quarterly-reports/2020/pho-q3-2020-rep-vf.pdf

Så får man nok noen drypp om Cevira på presentasjonen kl. 14, men antar at peaf ikke bruker tiden sin på slikt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
10.11.2020 kl 10:30 4629

Ja markedet bryr seg ikke mye om meg, men det hindrer ikke meg att seie min mening. Og dette er vel en resultat fremleggelse som går i stil med de førre. Dårligt resultat førklart med omstendigheter de ikke rår over, er PHO i ett nøtteskall. Men sanningen er att de att de kan vidta åtgjerder om de vil, hele scopesalget burde vart lagt ned og overført til Karl Storz under pandemin, og satsningen i Europa burde vart lagt på is til alt er tilbake til de normale. Det kommer en dag når de fleste går lei når de aldri tjener penger. Pandemi eller ei. Og kursen går nok nedåt når folk ser gjenom forklaringer, og registrerer vad de verkligen presterer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 10:39 4598

Tenker du å se presentasjonen kl. 14?
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
10.11.2020 kl 11:10 4530

Nei hittils har det aldri fremkommit noe av verdi som gjør det verdt besværet. Førklaringer og visjoner som aldri inntreffer gir ikke meg mye. Er det ikke verdt att skrive om i rapporten, så har det som regel ingen verdi. Men eg leser transcripten når den kommer, så eg har noe att irritere meg over, og det er inga problem att finne noe.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 13:06 4349

ABG ute med oppdatert analyse, noen som har tilgang og mulighet for å dele?

https://app.researchpool.com/provider/abg-sundal-collier/photocure-asa-pho-photocure-strong-where-it-matters-LTqA23DM7O?fbclid=IwAR2Jb0zdn4vGzZSvPppegNls4sinW4kSJwRG-iLclBKMB7VkSb-8Zc-lGCI
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.11.2020 kl 13:06 4343


Norne økte NEL´s kursmålet fra 15 til 30 i august. Analytikere skriver mye svada analyse. Kan Norne fortelle hvordan PHO skal omsette for 1 mrd per år eller 250 mil per kvartal innen 2023?

https://finansavisen.no/nyheter/aksjeanalyse/2020/08/31/7561448/norne-securities-dobler-nel-kursmalet
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 13:29 4301

Meglerhus er hva de er, enig i det.
Norne har dog truffet ganske bra på innteksestimatene deres i Photocure de siste par årene.
Norne legger ikke opp til 1mrd i 2023, de forventer inntekter på 876 millioner.
I 2021 forventer dem inntekter på 442 millioner så får vi se hvordan dem treffer.

Men dersom man legger til grunn at Pho klarer å øke Hexvix salget i Europa med 30% årlig vil de inntektene lande på ca. 260 mill i 2021. Dersom man videre legger til grunn 25% økning i USA fra 30 mill/kvartal ender man på 150 mill i USA i 2021. Da er man på 410 mill, i tillegg tilkommer inntekter fra Norden og Partnere samt mulige milestones fra Asieris.
Så 442 mill neste år er absolutt innen rekkevidde, da er man nesten halvveis til 2023 guidingen.
Dersom jeg har skjønte dette riktig at Pho ledelsen legger til grunn 30% vekst i Ipsen området årlig snakker vi ca. 450 mill derfra i 2023. Da må USA selge for 100 mill i kvartalet i 2023, helt klart hårete.
Om det er oppnåelig og realistisk er vanskelig for de fleste av oss å mene noe bestemt om tenker jeg. Europa er jeg ikke i tvil om at dem kan fikse, det vil stå på USA om dem klarer milliarden, ingen tvil om det.
Jokeren til suksess i USA hviler nok mye på flexiskop og avtaler med større kjeder i 2021 og 2022 som Kaiser, VA og 21st Oncology.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
10.11.2020 kl 14:28 4224

Ja det finns vel inget i det her resultatet som peker på milliardomsettning, ikke de føregående heller. Vi vet jo att bruket per scope er konstant, og absolut ingenting tyder på att de løst gåten hvordan de skall få solgt scope..Da begrenser seg veksten til det nye scope genererer, som stopper på 25 - 30 mil per år i USA. Det blir neppe de 70 mil usd som han førespeilet, det er 300 scope i året. Og med 29 hitils i år så rekker det med 270 stk i Q4 så er de i rute. Og han snakkte jo om att han skulle bruke erfarenheten fra USA i Europa. Og med halve priset på hexvix så må de antingen selge dobbelt med scope eller få dem att bruke dem dobbelt så mye. Vilket betyr 240 scope i året eller 120 stk vid dobbelt bruk om de skall ha en vekst på 60 mil eller 30 %.

Da seier eg bare da må han slute snakke og begynne jobbe,og det blir vel en ny opplevelse før han. Han har jo alltid vart verklighetsfjern. Så eg tror ikke han riktigt førstår vad som kreves av han. Cevira da som de ikke kan informere om studien er i full gang, eller planeringsstadien. Eller vad Asieris mener om det meste i fremtiden. De er jo ikke med i guidingen på noe sett, men det er nok de som må stå før inntekterne om det skall vise igjen noen stans.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.11.2020 kl 15:43 4117


Hvis man klarer å se forbi denne papegøyen som gjentar seg selv om og om igjen, så må jeg si det photocure gjør nå er unikt. Jeg digger endelig å få hexvix ut i markedet etter å ha slitt med distribusjonsleddet i alt for lang tid.

Erik som til tross for lydproblemer virker å ha stålkontroll på overgangen. Så får vi se utover neste år om skuta bærer. Jeg tror den gjør det.

Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 15:59 4093

JosefK,
Tiltredes.

Og du har antageligvis vært aksjonær i Photocure en hel stund?
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.11.2020 kl 16:03 4082


Ja. 10 år 🤓
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:07 4067

Nettopp, kjekt å lese slike innlegg fra en aksjonær som har opplevd regimet før og etter høsten 2018.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Marve
10.11.2020 kl 16:09 4059

Hei JosefK. Tror du som peaf at Cevira kan komme på markedet mye før enn det Pho har opplyst?
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
teaa
10.11.2020 kl 16:13 4052

JosefK skrev Ja. 10 år 🤓
Og eg har vore her i heile 20 år. Ikkje noko bra reise, dette nei...
Eg snakka med Vidar Hansson (ein av grunnleggjarane av Photocure og onkel av den mykje omtala Aleksander Hansson) på telefonen før årtusenskiftet. Då var det stor optimisme rundt Metvix.

Vi venter framleis...
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.11.2020 kl 16:15 4040


Det har jeg ingen formening om og overlater det til Asieris, som ser ut til å gjøre det bra. Dan sa noe om go-to-market men du får kikke på videoen, jeg klarer ikke huske riktig når.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:19 4025

La merke til at når det gjelder første pasient i Kina var opprinnelig timeframe og frist for dette juli 2021, DS sa at det kan komme hva dag som helst.
Det betyr vel at Asieris er 6-9 måneder foran skjema.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:29 3996

Jeg synes det er viktig at vi skiller mellom opprinnelig avtalt tidslinje mellom partene og hvor fort faktisk Asieris kjører løpet.
Man kan ikke som peaf henge DS for å føre oss bak lyset og gi inntrykk av at DS ikke vet hva som står i avtalen bare fordi Asieris foreløpig ser ut til å ligge forut for deres egen tidsplan.
Men, opplagt må DS forholde seg til avtalen inntil Asieris melder noe annet.
Og alt tyder på at Asieris ligger forut.
Peaf forsøker å latterliggjøre PHO, dets ledelse og styre, heldigvis ser de aller fleste at dette ikke stemmer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Marve
10.11.2020 kl 16:31 3988

Takk for svar.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
bravi
10.11.2020 kl 18:45 3834

Synes peaf treffer godt med sine kommentarer om alle de kostbare selgerne som ikke klarer å øke salget og at de nå midt under pandemien setter i gang med samme i Eu som de har drevet med i Us. Salget av Cysview kit går av seg selv, ikke mye salgsteamet kan gjøre fra eller til med det, de klarer heller ikke å påvirke bruksfrekvensen. Salget av skop har gått nedover de 4 siste kvartalene, merk at den nedgangen startet før pandemien. Er tvilende til om de hadde klart å selge noen flere skop uten pandemien, skarve 7 skop er next to nothing med en slik kostbar salgsorganisajon. Covid-19 er en kjempefin unnskyldning, lurer på hvor lenge DS og styret så for seg at denne situasjonen ville vare ettersom de ikke har tatt noen grep for å kutte kostnader i perioden. Nå har salgsteamet sittet og tvinnet tommeltotter siden mars, det blir 8 måneder til nå og vi må regne med minst 5-6 måneder til før alt er som normalt igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:50 3814

Beklager, men ditt innlegg er såpass useriøst at jeg gidder ikke bruke tid på å kommentere det.
Som vanlig antar jeg at du hverken har lest rapporten ei heller sett på presentasjonen, det bærer hvertfall helt klart innlegget ditt bud om.

Du klarer ikke engang å nevne at US inntektene er de høyeste ever og det midt i en pandemi hvor USA er et av de land som sliter aller mest.
Kanskje på tide med en realitetssjekk.

Og her er beviset på at du hverken har lest eller sett på noe som helst" som ikke klarer å øke salget"
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
bravi
10.11.2020 kl 20:06 3721

Mener du at salgsinntektene i Us er de høyeste pga. salgsteamet? Jeg tror det salget går av seg selv, sykehus og klinikker bestiller det de har tenkt å bruke uten påvirkning fra selgerne, det er bare å ta imot bestillingene og å sende varene. At urologene bestiller mere Cysview skal man være glad for, det tror jeg de hadde de gjort uansett, produktet er så bra at det selger seg selv og en økning vil komme sakte men sikkert av seg selv. Begrunnelsen for å skalere opp salgs kostnadene var først og fremst å få utplassert mange skop. Det får de ikke til med fattige 7 stk. på 3 mnd. Det var omkring dette antallet i Q4-19 også og det var før pandemien.

Kursen er ikke høyete nå enn det var før DS hvis vi trekker fra bidraget fra Cevira.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
clanz
10.11.2020 kl 21:08 3617

Begrunnelsen for å holde på salgsteamet var å være klar når pandemien roer seg, noe den delvis gjorde i september. At de i utplasserer like mange scope som i q3-2018 er faktisk ikke så hakkende galt i en pandemi bravi. Ha også i bakhodet at salgsprosessen er lang, og budsjett prioritereringer under en pandemi er åpenbart vanskelig... men når det løsner kan det gå fort.

Husk at MM solgte seg angivelig helt ut pga. pandemi frykt... sålangt har det ikke vært pålangtnær så ille som fryktet. Og nå nærmer vi oss vaksine... Egentlig burde PHO steget like mye som treningssentre, kjøpesentre m.m. på en slik nyhet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Computum
11.11.2020 kl 00:12 3432

bravi synser ivei, som vanlig. Kastet selvfølgelig ikke bort tiden med å høre hva Schneider sa under presentasjonen, eller benyttet anledningen til å stille spørsmål?
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
11.11.2020 kl 11:06 3228

Att jeg forsøker å latterliggjøre PHO, dets ledelse og styre. Stemmer defenitivt ikke, men eg prøver synliggjøre udugligheten til dem. Og med mine 3 år som aksjonær i selskapet, så har de bare tapt penger på hex/cys. Det lille overskudd som bllitt skapt er fra Cevira, og er ikke noe som dagens styre eller ledelse skapt. Og annalyser fra selskap eller selvutnemde eksperter på forumet, som prøver sable ned mitt budskap. Har aldri hittils klart att treffe rett, de taper fortsatt like mye penger. Og det totale salget i Q3 var 4 mil ned, fra Q2, og over 10 mil i Ipsenområdet, vilket tyder på 30 mil samlet i ipsenområdet. Og Norden 4 mil ned fra Q2. Da gjeller det att fokusere på att de tok igjen ett efterslep i USA og klarte øke resultatet 2 mil over noe tidligare Q-resultat. Men sanningen er att det totale resultatet er skremmende dårlig.

Og om Q4 og gir ett resultat på 30 mil, så blir det 110 mil i USA i år eller en økning på 10 mil. Da rekker det med en nett økning på ca 180 mil vart år, så når de guiding. Og med ett styre og ledelse som er flinkare att hemte penger, en att skape inntekter. Så ser det oneklingen lovende ut.
Og om Asieris og Schneider er på talefot, virker lite sannsynlig. Da Schneider ikke vet noe som helst, men trur att det kan skje noe kanskje. Men han er jo en liten minitrump som prøver ta åt seg æren for det meste. Så eg førstår godt att de ikke informerer den mannen.

Men att de vet att det gjeller att få Cevira på markedet så fort som muligt er soleklart. Det er enorme summer det rør seg om, så det skjer snart noe.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2020 kl 11:11 3214

"Og om Asieris og Schneider er på talefot, virker lite sannsynlig. Da Schneider ikke vet noe som helst, men trur att det kan skje noe kanskje. Men han er jo en liten minitrump som prøver ta åt seg æren for det meste. Så eg førstår godt att de ikke informerer den mannen."

Det sier også hvor lite du følger med på selskapets presentasjoner, fb sessions og Radium podcasts.
Mye nyttig å hente der for de som virkelig interesserer seg for selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
11.11.2020 kl 11:37 3176

Ja vet han om hvordan studien ligger an, så deler han det ikke med seg. Da ingen vet vad aktuell status er, deg inklusive. Det trulige er att han er som deg og prøver
snakke bort okunnskapen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2020 kl 12:03 3133

Igår fortalte han at de venter melding fra Asieris om første pasient hvilken dag som helst.
Opprinnelig plan for dette fra Asieris sin side var juli 2021.
Jeg har aldri hevdet at jeg besitter overdøvende kompetanse, men det hjelper å følge med på annet enn bare kvartalsrapporten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
11.11.2020 kl 12:36 3090

Ja jeg har aldri sett til noen oppgifter om start juli 2021, men det har vart sagt hele tiden att den kinesiske delen av studien forventes klar 2022. Og det gjeller fortfarende
den ende endringen er att den er Global nu Og i Clinical Trail melde Asieris 23 juli forventet start september 2020, og komplett ferdig sep 2022. det er jo det man må førholde seg til. Og det er inget som Schneider virker ha kjennskap til, men det står jo på PHO rapporter nu. Så eg venter på neste informasjon fra Asieris, så korrigerer
PHO efterhånd, før nu virker de ikke vete mye.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
risksøker
11.11.2020 kl 13:11 3041

Det er Asieris som har ansvaret for å publisering, så DS kan ikke si noe før Asieris har publisert, dette i henhold til kontrakten. Derfor sier DS i går any dag now uten å være mer presis, så får vi se om det kommer denne uken eller neste.
Det jeg er fornøyd med er hva DS gjorde med å beholde alle ansatte gjennom covid krisen, det så vi nå i Q3 resultatet og vi vil se det fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Computum
11.11.2020 kl 14:15 2962

peaf skrev Innlegget er slettet
Ikke ofte jeg leser hva du skriver, pafo. Du er "skjult" hos meg. Men nå gjorde jeg et unntak:

Vanskelig å diskutere på et slikt nivå du legger deg på. Vil bare minne om et kjennt ordtak: "På seg selv kjenner man andre"
De som ofte lyver stoler ikke på andre.
De som stjeler tror andre ikke er til å stole på.
De som mislykkes med sine liv er kritiske til alle andre.
Osv.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2020 kl 14:44 2927

peaf skrev Innlegget er slettet
Dette innlegget ditt her er på et så lavt nivå at det tenderer til det ubegripelige.
Alt det pisset og usannheter du lir av deg da mann, har du et forbilde i USA?

Merker dine usannheter og mobbing under her.
Ditt innlegg er forresten rapportert.
Man skal ha takhøyde, men nå er det nok for min del.

peaf
I dag kl 14:01
67
Fantastisk og hvorfor skulle Asieris dølje status på studien, det hjelper vel knappest på noe som helst. Men de bestemmer sikkert vad de gidder informere om, og de gidder ikke informere Schneider for de liker han ikke. Og det gjør ikke eg heller, den fremtoningen han har lyser det falsk og opålitlig av. Det gjeller bare att sko seg selv
og fremheve seg selv. Han sparker jo alle som ikke er enig med han.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
11.11.2020 kl 15:27 2872

Ja er det straffbart att påpeke att man ikke liter på noen så er det mange som har ett problem, og om dem skor seg seg selv er det vel nok av eksempel på der investorer har måtte ta grep. Det er i din fulle rett att førsvare Schneider og hans tapsprosjekter, men han har passert en grense med sin feilinformasjon om forventede
inntekter som aldri inntreffer. Og det er det samme som att man kan ikke lite på det han seier. Og det mangler ikke bevislige eksempel på det, så får man finne seg i att man er falsk og opålitlig i deres øyen som opplever det. Du finner mange tidningsartikkler der personer blir beskrevet på den måten uten att du kan straffe dem.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
peaf
12.11.2020 kl 05:54 2637

Ja mye riktig vart innlegget slettet, og eg tar det ikke så tungt. Det er jo resultaten som viser om han gjør sin jobb eller ikke. og hittils har de jo vist att han ikke gjør det han skall. Tapen øker i Hex/cys delen, og gjør det med all sikkerhet i Q4 og, even om omsettningen øker med Ipsen delen. Men en som har gjort jobben sin er Hestdal
og snart kan vi skørde frukterne fra det han prestert. Cevira er vel det ende som kan hålle liv i kursen om man skall basere den på resultat.

Og personligen trur eg Cevira er godkjent og klar før salg i Kina neste år, da de behandler og godkjenner dokumentasjonen fra den kinisiske delen enskilt og med prioritert.
Men det meste fra meg er jo på lavmål nivå så det er ikke mye att feste lit til, men jeg bruker få rett. Så da er eg fornøyd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare