Taking a look at Questerre.

Slettet bruker
QEC 11.11.2020 kl 15:52 43915


Utifra noen uker siden villet en kollapsende S&P500 retning 1350 ta med seg Questerre aksen til 0,4kr. Et kalkulert fall på 50% fra 0,8. 0,8 pga sekvensen 1,91 (ipo juni 05), 10-13krs oråde, 15, 19, 30 (min analyse way back), 4,75 (finanskrisen 08 - min analyse way back), og der etter 2kr før under ipo før 0,8kr (min analyse) og here we are.

Denne sekvensen måtte dog legges på hyllen nå-etter der verdensledende sentiment ved gullprisen gav egne matematiske mekanismer og hvor det brede marked har fulgt etter ((2009)/2010 - 2020/2021).

Men, der ledende hovedindekser USA har hoppet over sist ATH gis det grunn til økt sannsynligheter for at det brede marked sikter stadig høyre nå et par år til. Nå kan alt dette vises feil på et øyeblikk hvor toppen igjen er nådd, men om det er riktig at man har mer å gå på til oppsiden, og særlig om sist var EW1 fra march bunnen, og hvor EW2 står unnagjort nå med nå-igangsatt EW3..., da blir Questerre særdeles interresant.

Per idag ser vi aksjen ha skapt dobbeltbunn/multibunn og hvor papiret skjøt opp nærmere 40% fra under 0,7kr den gang og hvor 0,7krs området ble testet positivt igjen nå. Bykset fra under 0,7 den gang hadde jeg til 0,8 - aksjen bykset dog kraftig forbi til godt over 0,9. Nå igjen står aksjen over 0,8 hvor det derved bygges opp til nye forsøk. Det bekrefter bevegelse i papiret. Når så tilfellet er det 1,91 og 2krs området som siktes men hvor LYTD forteller om 3krs området. Ser vi tilbake blir da området i så tilfellet teknisk base lagt for å ta tilbake 4,75.

Ingenting er lagt i stein, men de tekniske konsekvenser av den pågående handelen er faktiske forhold og hvor parameterne over er handelsområder aksen kjenner seg igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 09:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2021 kl 04:38 790


Upup.

Disse markedselementer har foretatt prishopp morningen etter i forhold til kvelden før. Dvs pågående handelsdag ble handlet prismessig over avslutningen forrige handelsdag. Dette vises som tomrom (gap) hvor markedet så godt som alltid henter tomrommet igjen. Dette sammenfaller med de potensielle negative forhold vi oppdager i markedet. Kontra til dette ligger positive signaler hvor det blir dragkamp. Det mest rasjonelle i dette blir hvor vi opplever pause i priseskaleringen før videre oppgang. Leter du i markedet vil du oppleve flere elementer i samme situasjon.
Redigert 09.04.2021 kl 04:40 Du må logge inn for å svare