LIFE – ELSK eller TRADE?

Viken79
LIFE 12.11.2020 kl 08:58 1336

Jeg er en ivrig leser her på FA forum samt at jeg besitter en god bunke aksjer i Life. Jeg har enormt trua på at det de holder på å utvikle kan gjøre hverdagen så mye bedre for veldig mange! Kanskje også redde mange liv. (Altså jeg trader ikke, men sitter Long!)

De fleste her inne vet at denne aksjen er utrolig følsom og den reagerer lett på nyheter i denne «venteperioden».
Men jeg må mildt sagt si jeg er overrasket over dobbeltmoralen til mange her inne. De beskylder styret og andre for både det ene og det andre for å hausse opp aksjen slik at de selv kan berike seg selv.
De beskylder også finansavisen og andre medier for å være med på denne haussingen. Hvem er det som faktisk henvender seg til dem for at de skal skrive om Life. Både negativt og positiv?? Jo, det er de som sitter og skriver her inne.

Jeg lurer på om de har sett seg selv i speilet. Mange av de samme skriver jo at denne aksjen er fin og trade. Og hvordan gjør de det? Jo, de selger seg ut før de med anonyme nick her på forumet beskylder mennesker med fullt navn for både det ene og det andre. De får media til å skrive om dette så kursen faller. Videre skryter de av billig inngang og ikke minst at de har vært så greie å advart småaksjonærer i forkant så de slipper å tape pengene sine før media skriver om dette.

Dere er klar over at dette er et offentlig forum og at disse menneskene som dere skjeller ut har familie, barn osv???

Kopierer inn fra Admin da mange tydeligvis ikke har lest dette før de skrev innleggene:

De som ikke føyer seg etter regelverket (https://finansavisen.no/forum/Regler-og-informasjon) vil heretter bli utestengt uten ytterligere varsel. Noen gjengangere har allerede fått så mange advarsler at de vet hvem det gjelder. Nykommere som ikke overholder regelverket vil også lide samme skjebne.
Spam, forsøk på manipulering, løgn om selskaper, innlegg som åpenbart er postet for å forsøke å påvirke aksjekurser, feil gjengivelse av meldinger eller sjikane, kopiering av andre mediers artikler og injurierende innlegg er blitt slettet så fort vi har oppdaget det eller blitt gjort oppmerksom på det. Nå vil de ikke bare bli slettet og brukerne advart, de som kommer med disse innleggene vil også umiddelbart bli utestengt fra forumet.
Forumet skal være et sted for diskusjon og utveksling av informasjon om selskaper, aksjer etc., men ikke et sted der man tror man kan lire av seg hva som helst om hvem som helst, uten at det får konsekvenser. Det skal fremdeles være et forum med takhøyde, men de som ikke overholder regelverket, for eksempel ikke klarer å la være å diskutere andre brukere, hvor dumme de har vært etc, eller spammer ned forumet med drittpakker og usaklige innlegg, de vil det ikke lengre være rom for på forumet.

Admin

Redigert 20.01.2021 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
Viken79
12.11.2020 kl 10:20 1201

Moniker skrev Innlegget er slettet
Hei. Jeg har rapportert flere her inne. Spesielt når det går på sjikane og andre personangrep. Og det kommer jeg til å fortsette med.
Jeg er helt for konstruktive nyheter, både positive og negative. Det er vel hovedgrunnen til at jeg faktisk gidder å lese innlegg på forumene her. Men du kan vel være enig at det er flere som går over streken og som i hht reglene ovenfor her burde fått advarsel?
Redigert 20.01.2021 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
bj111
21.01.2021 kl 16:26 656

Synd påtensielt interessante tråder ikke blir brukt, nå er det kun mister83 og bambuss tråd som lever. Passe lei den kjeglingen de holder på med som er totalt intetsigende. Noen andre som har noen tanker om hva som skjer fremover?