Sektorrotasjon Solstad Offshore - totalt feilpriset, target 20kr

Davinci_me
SOFF 14.11.2020 kl 11:17 89690

Sektorrotasjon Solstad Offshore - totalt feilpriset, target 20NOK.

Ticker: SOFF

Solstad ble restrukturert i høst. Man slettet 99,9 % av utestående aksjer i selskapet, man slettet 33% av gjeldensom som pålyd på over 10 milliarder NOK. (Fortsatt gjeld på ca 20 mrd)

Etter forrige restrukturering juni 2017, så mente markedet at selskapet var verdt 2,9 milliarder (10 kroner i aksjekurs og 291 millioner aksjer). Det var etter sammenslåingen av Farstad, Remøy, Solstad og Deep Sea Supply, ingen bankgjeld ble ettergitt, bare skjøvet på. Nå er 10 mrd konvertert til 50 millioner aksjer.
egenkapitalen er økt med med 10 milliarder. Flere mener en markedspris er omlag 1,5- 2 mrd. - det gir en implisitt verdsettelse pr aksje på base case 20 kr - best case 27 kr.

Med dagens sluttkurs på kr 4,90 er selskapet kun priset til 357 millioner(72,88 mill * aksjekurs 4,90)!

Ut fra dette mener jeg det definitivt er mye oppside herifra for den litt tålmodige. Det er heller ikke store utvannende emisjoner e.l. som er planlagt. En særdeles liten rep emisjon kommer ja, og muligheter for ledelse å kjøpe aksjer, men til gjengjeld mot 3 års lockup. Dette har i sum liten påvirkning. Dog er sentimentet(et positivt
sådan) for denne typen aksjer er nærmest fraværende i dag, men kan fort komme tilbake når den verste hypen med grønne selskaper priset til x antall milliarder gir seg. Markedet for oljeservice vil fortsatt være der, og selskapet er godt posisjonert for vindkraft/fornybar energi.

Det vi nå så etter vaksinenews, er at det er lys i tunellen for den shortede og herjede oljeservice. Etterspørsel etter skip er ventet å ta seg kraftig opp høsten 2021. Det kan bli en omvendt dobbel whammy - med økende etterspørsel på vindkraftutbygging og support world wide i oljeservice og sub sead operasjoner.

Eierstruktur - sterke eiere - trackrecord - ESG?

Aker Capital AS med Røkke i spissen eier omlag 25% av selskapet - alt Røkke har tatt i siste 6 mnd har blitt til gull. Dem er solid posisjonert inn mot vind og annen Offshore aktivitet. Jeg tipper vi på først kommende fredag får en smakebit 19.11.20, på ESG planene til Røkke for selskapet. Aker Wind, Aker Carbon og REC - Røkke har en plan. Han vil nok bevisst dreie SOFF inn mot ESG - får å få en reprising. Dette har mange fordeler, deriblandt forholdet til lånegiver og bedre betingelser. Skulle selskapet måtte hente kapital ila 2021, vil det kunne gjøres til langt over dagens kurs hvis Røkkes plan slår til.

Aksjer/utvikling

Det er 72,88 millioner aksjer i selskapet etter restruktureringen, aksjen startet på 5 kr, ble solgt ned til 3 tallet siste to ukene da Danske Bank nr.20 solgte seg helt ut. Dette på lavt volum *Infront topp 50 aksjonærlister pr 10.11.20. De skal være helt ute av selskapet nå. Aksjen ble solgt ned på marginalt volum under 600.000 aksjer pr dag, siste dagene er volumet tatt seg kraftig opp og volumet fredag var på over 3,8 millioner aksjer, eller tilsvarende 6% av selskapet.

Kursutviklingen fra bunn kan se noe voldsom ut - men i realiteten, er det svært få som fikk kjøpt aksjer på 3 tallet, dem fleste har nå et snitt på 4,50-4.60 i denne. Intradag fredag, ser denne meget spennende ut og ikke noe klassisk pump and dump.

Aksjen er heftig omtalt og diskutert på Aksjesladder og Xtrainvestor siste døgnet. Fredagens episode av aksjesladder hører man en av Norges beste tradere
har kjøpt seg opp i SOFF og har troen på en reprising fremover. Dette er de samme personene som detekterte Havyard når den lå på 3-4 kr. Havyard gikk til 12 kroner før det snudde, jeg tror det samme kan skje med Solstad kommende tiden. Det kan bli volatilt, den kan svinge en del men jeg tror vi skal opp mot 10 kr før folk tar gevinst her.

Det er 9,9 millioner frie aksjer utenfor topp 20 - lister fra Infront viser generelt at TOPP 50 øker betydelig pr onsdag 11.11.20. Det er rett og slett
for lite frie aksjer i markedet, samt at jeg kjenner mange med 100.000 + aksjer som er nisjeaksjonærer som ikke selger ved første mulighet.

Det er også satt en short meg bekjent på 200.000 aksjer på 4,40. Den er ikke innløst pr fredag den 13 :) - den kan svi i uken som kommer.

Jeg tror det er flere positive utfall her, en er jo en reprising på at det er lys i tunellen mtp vaksinenews, at vi får frem mot jul en sektorrotasjon mot oljeservice og at Solstad er og oppfyller alle vilkårene for en nyttårsrakett. Når markedet i tillegg opplever en FOMO (Fear of missing out, da krakket etter valget eller lockdown aldri kom) vil nok slike små nisjeaksjer reprises på en ganske syk måte. Uansett på dagens nivå rundt 5-6 kr vil jeg påstå at denne aksjen kan kjøpes av de langsiktige som for de kortsiktge traderne.

Jeg tror selskapet skal etabelere seg mellom 8-10 kr før neste rykk kommer.

Det beste av alt - selskapet har fått utsatt låneforfall (avdragsfrihet til 2024) :)

Kilder:

- Xtrainvestor.no
- https://www.solstad.com/investors/
- https://www.infrontfinance.com/
- E24.no
Redigert 21.01.2021 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2021 kl 15:52 7501

Hvis en ikke tror på bedring i supply markedet, nei da skal du ikke eie noen rederier overhode.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
01.01.2021 kl 16:12 7476

Denne bør du underbygge med et regneeksempel fra Q3 regnskapet ! Etter mine omtrentlige beregninger er vi på veg mot en EBITDA på + 1,0 mrd for 2020. Med mindre enn 3 % rente på lånene og avdragsfrihet de kommende 3 år, så ser det ikke så håpløst ut...
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Dofulf
01.01.2021 kl 17:35 7381

Hittil iår så er vel EBITDA i underkant av 1MRD for de 3 første kvartalene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2021 kl 18:20 7324

Etter det jeg har klart å lese meg frem til, så er det Solstad som er det av offshore rederiene som er best stilt nå mtp kontrakter, restrukturering og eierskap. Man må selvsagt tro på at sektoren skal snu. Det mener jeg vi ser konturene av med stabilt tilsig av kontrakter, mye spennende og store prosjekter som kommer innen havvind og en recovery i oljebransjen som følge av coronavaksine og stigende oljepris. I et slikt scenario kan soff bli en av de største vinnerne fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
01.01.2021 kl 22:14 7166

Hei, Ebitdea i Soff i 3Q 2020 var 395 mill nok. Da tok man med Kanselleringsfee på Normand Maximus  på 44,3 millioner dollar, eller om lag 400 millioner kroner i Ebitdea.  Saipem har forøvrig tvistet kanselleringskostand, og den er således ikke utbetalt Solstad.
Er ganske dristig å inntektsføre denne summen før den er utbetalt, og når beløp er omtvistet.  Soff hadde hatt negativ Ebitdea uten kanselleringsfee bokført på Q3 rapport.
Om supply markedet tar seg opp vil selvsagt Soff være godt posisjonert med mange ledige båter innne alle segment(Psv, Ahts og subsea)
Vil dog kreve store kostnader som vil trekke på Opex når skip skal opp fra kaldt opplag, klasses og settes i drift.

Ebitdea mot Gjeld er langt høyere hos Soff etter refiansering enn eks Dof ASA.



Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 10:45 6987

Sorry, blingsa stygt med kopiering fra rapporten. Rett forventet EBITDA for 2020 er 1,0 mrd. Rente på lånene er ca 3 % snutt av 23 mrd. Dette er status ved utgang av 2020. Et skikkelig drittår for olje og offshore. Så får vi se hva 2021 bringer. Klarer de å løfte EBITDA over 1,5 mrd, så begynner cash flow å bygge litt musklatur. Tror ikke dette skal være håpløst.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 10:58 7004

Hvor finner du opplysningene om at kanselleringsfee er inntektsført i Q3 ? Det er slik at Saipem har kommet med et motkrav på tilsvarende størrelse. Mulig begge kravene er bokført ? Fram og tilbake er like langt...
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 11:21 6958

Du stiller et godt spørsmål der og jeg er ikke i stand til å finne ut at det er ført i q3.
Det hersker dog ingen tvil om at SOFF mener å ha rett på gebyret, samtidig mener Saipem at dem ikke har det og vil holde igjen pengene.
Tviler derfor sterkt på at dette er ført i q3. Kjenner heller ikke hvordan reglene for føring av dette, men vil anta at q4 eventuelt vil være riktig tid for dette.

Fra rapporten:

Alleged claim in relation to termination of time charter for
”Normand Maximus”
As advised in the stock exchange notice 17 September 2020,
the early termination by Saipem of the time charter for
”Normand Maximus”, entitles Normand Maximus Operations
Limited (a wholly owned subsidiary of the Company) as
disponent owner of ”Normand Maximus”, to an early
termination fee in the amount of USD 44.3 million. The
termination fee falls due for payment 4 December 2020.
Normand Maximus Operations Limited has since received a
letter from Saipem as time charterer. In the letter, Saipem
suggests that they have a claim for damages for alleged breach
of the charter party.
The alleged claim by Saipem approximately equals the
termination fee due to Normand Maximus Operations Limited.
Saipem also states that they are entitled to withhold and/or
set off their alleged claim against the termination fee and that
the termination fee therefore will not be paid on the due date.
Normand Maximus Operations Limited disagree with the
allegations and that charterer- is entitled to withhold payment.
Normand Maximus Operations Limited will pursue collection of
the termination fee as necessary.

https://www.solstad.com/wp-content/uploads/2020/11/Quarterly-Report-3-2020.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 11:50 6927

Har fått dette bekreftet fra personer med god kunnskap rundt Soff. Som det går frem av mld er beløp fakturert med forfall 4 des. Soff fikk kansellering i 17.sept, dvs i Q3 og har 60 dagers forfall på faktura. Slik situasjonen er nå vil Solstad ikke kunne betjene renter på gjeld. Er avhengi av ett betydelig bedre marked for å kunne betjene avdrag om 3 år. Solstad er meget godt posisjonert visst markedet snur, da de har mange ledige skip.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 11:55 6942

Vet ikke om det er mitt innlegg over du henviser til, må bare presisere at ovennevnte er ingen melding, det er hentet fra q3 presentasjonen.
For min del holder det ikke å henvise til personer med god kunnskap om Soff, for at dette skal virke troverdig må også de samme personene vise til hvor det står i rapporten at dette er inntektsført.

Med det sagt sier jeg ikke at det ikke er inntektsført, men noen med inngående regnskaps kunnskaper må kunne finne det dersom det ligger i tallene.
Dette er en spesiell sak og vil følgelig framkomme tydelig for oss dødelige som en note dersom det er ført.

Man kan spekulere og tro i det vide og brede.

https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/11/20/7590427/normand-maximus-gir-hodepine-for-solstad-offshore

Har etter noe leting funnet følgende i regnskapsbøkene
Terminated leases 373,707

Så det kan kanskje sammenfalle med termineringsgebyret på N.M.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 12:39 6924

Legge ut melding om inntektsføring på 400 MNOK basert på sladder, er litt på kanten spør du meg.... Tviler sterkt på at revisor ville godkjent en slik bokføring. Og i alle fall uten en tydelig kommentar til regnskapet. Og hvis de skulle bokført det, så har de i så fall også bokført motkravet fra Saipem. Ellers brytes regnskapsprinsippene etter IFRS med dunder og brak. Men basert på omsetningen i rapporten for Q3 er det lite som tyder på at det er bokført en ekstrainntekt på 400 MNOK. Kanselleringen av Maximus kom også så sent i kvartalet, at en må forvente at ordinær omsetning i kontrakten er opptjent.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 12:57 6910

Uansett så faller ikke Soff på denne saken.
N.M lå vel bare en drøy måned i ro uten oppdrag før den nå nærmer seg Mexico.
Ser virkelig lyst på framtiden for Soff og lar meg ikke påvirke av at en DOF frelst skribent plutselig skal fortelle oss at tilstanden for Soff er ille.😃

Noen må det vel gå utover når man selv innser at man sitter på et særdeles usikkert og vaklende kort.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 13:00 6945

Overhode ikke sladder. Går ut av mld at beløp er fakturert og forfaller 4.des. Beløp er da inntektsført hos Soff.


Sammenligner man gjeld mot Ebitdea hos Soff mot Dof er Dof i en helt annen liga enn Soff. Det positive hos Soff er at de har forhandlet frem gode renter og 3 års avdragsfrihet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 13:33 6975

OK, men hvor leser du at beløpet er inntektsført i september ? link ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 13:51 6962

Har søkt i børsmeldingene, og jeg oppfatter det slik;
Saipem sa opp kontrakten 17 sept. Kontrakten har en oppsigelsestid på 45 dg. Båten tilbakeleveres 2 november. Altså påløper ordinære rater fram til 2 november. Termineringsgebyr faktureres deretter. Altså tidligst 2 november. Dette gebyret inngår altså ikke i Q3 omsetningen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 15:40 6896

Å kjøpe soff nå er etter min mening en investering som må bygge på at man forventer en opptur i sektoren, både for olje og gass utvinning og en betydelig økning i havvind prosjekter. Offshore sektoren er p.t så og si på bunn, men med tegn på bedring i 2021-2022/23. hvis man skal gjøre de store pengene er det på slike tidspunkt som nå man bør investere. For Solstad sin del har de kvittet seg med en god del gjeld, de har med dette skaffet seg «arbeidsro» en stund fremover og kan i større grad fokusere på å skaffe lønnsomme kontrakter. Videre tror jeg at ledelsen og hovedaksjonærene (Røkke , Fredriksen ) ser på muligheter for å skille ut de delene av selskapet som driver i fornybart segmentet til et eget selskap, noe som vil gjøre det enklere å hente kapital samt kun konsentrere seg om fornybart. Når det gjelder subsea og spesielt maximus , må selskapet fremskaffe mer arbeid for denne, nå har de kjøpt seg mer tid mens den er på 5mnd oppdrag i Mexico( ca 4mnd igjen). Videre vil subsea være høyaktuelt for utbygging av mindre oljefunn i årene som kommer, med å koble disse på eksisterende infrastruktur. Det skal slik prognosene ser ut investeres mer på norsk sokkel en hva tidligere estimater var i 2021, dette ser jeg på som et positivt tegn for offshore industrien. Man må gjerne vente med å kjøpe seg inn til flere av disse tingene er bekreftet / synliggjort, men da må man forvente å betale tilsvarende mer for aksjene. https://www.norskindustri.no/dette-jobber-vi-med/okonomi/aktuelt/solid-okning-i-anslagene-for-investeringene-pa-norsk-sokkel-i-2021/
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 18:29 6783

Under operasjonell cashflow har soff ført opp 373.707mill terminated income . Da har de også ført samme beløp under inntekter på operating income.
Innsigelser på en fordring mot soff fra Saipem skal rapporteres, ikke bokføres.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 18:51 6743

Tror dere mobilisering/demobilisering og transitt er tidsmessig og kostnadmessig inkludert i de 5 mnd kontrakten Maximus varer?
Vet dere raten, som er indeksbasert, beløper seg til?
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 19:02 6742

Contract award for CSV Normand Maximus
Solstad Offshore ASA is pleased to announce that the company has signed a contract for the CSV Normand Maximus to support operations for a Client in Latin America.

The estimated duration is 5 months, including mobilization and de-mobilization. The contract is scheduled to commence during December 2020.

Ratene kjenner vi ikke, men ganske sannsynlig bedre butikk enn at den ligger til kai ved Mekjarvik.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
02.01.2021 kl 19:44 6791

Hvor den inntektsføringen dette beløpet skal utligne vet jeg ikke. Men om du ser unde Note 2 og 3 som spesifiserer inntektene i kvartalet, finner du ikke spor av noen enkeltstående inntektsføring i denne størrelsesorden
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 19:48 6752

Puffen,
Jeg tror du har rett.
Har sendt en mail til Solstad der jeg ber om svar på dette, håper de gidder svare på slikt.
Jeg vet ikke, men gjorde det mest for å få en bekreftelse til bruk her om hstray kommer med saker uten belegg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 20:07 6748

Står at mob, demob og transitt er inkludert. Dvs. at selve kontrakten varer i 2 - 3 mnd. Kort avtale for en slik båt.
Etter fullført kontrakt skal Maximus ligge igjen i GOM i påvente av nye kontrakter?
For Maximus finnes det krav om aktivitet (aktivitetsklausuler) i finansieringsavtalen. Det kan være disse klausulene som trigger inngåelse av en dårlig kontrakt. Ikke lønnsomhet.

Har tilsvarende ønske som alle på tråden her at markedet skal bedre seg. Og på ett tidspunkt må markedet bedre seg som man har ventet på siden 2017-17 for oljeservice da verdens oljebehov ikke er redusert til tross for grønne skiftet som er dominerende på Oslo og verdens børser.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2021 kl 20:14 6761

Da har selve oppdraget en periode på 3-4mnd.
De fleste trodde ikke at Maximus skulle komme seg ut på oppdrag så snart som dem klarte.

Jeg tenker at istedet for å sette tusen spørsmålstegn til at dem fikset kontrakt, så tenker jeg, veldig bra jobbet.
Normand Fortress har lagt i opplag og klargjøres nå for nye oppdrag ryktes det, spennende tider for Soff og deres aksjonærer.
Kjøp deg inn da vel, 9,60 er billigere enn 11-13 som vi kan se ganske snart, kanskje allerede om et par uker.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
02.01.2021 kl 20:56 6748

Håper Soff kursen letter og at selskap reprises, det betyr kun at markedet snur.
Men ville ikke vurdert en investering i Soff selv.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
03.01.2021 kl 12:06 6503

Bra. Tenkte litt på det samme. Ikke bra at det blir uklarhet rundt slikt. Har ikke behov for å vinne noen diskusjoner. Så synes egentlig det er bare bra at Hastray løfter fram slike uklarheter. Min personlige investeringsstrategiligger i å lese all tilgjengelig informasjon, og regnskapsanalyse. Ikke TA eller rosamaling.
Finnes det noen rateoversikter eller børser for slikt el.l. ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2021 kl 12:11 6530

Har ikke selv hatt anledning til å studere her, men antar dette er i nærheten av det nærmeste vi kan komme.

http://westshore.no/
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
03.01.2021 kl 12:45 6486

operasjonell kontantstrømsanalyse tar utg.punkt i resultatregnskapet.
Soff spesifiserer ikke inntektssiden på resultatkontoen. Hverken gevinst/tap båtsalg eller terminering.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
kuka
03.01.2021 kl 14:27 6409

En kan gjerne diskutere Soff på detaljnivå, men jeg tror ikke det er her en finner "begravde hunder" om en ønsker å forstå fremtiden. Det vil være utenkelig at offshorebransjen skal fortsette i uoversiktlig under dagens vilkår. Slik jeg ser det er eneste løsning at kapasiteten i bransjen tilpasses etterspørselen, enten gjennom frivillig struktureringer eller gjennom konkurser. I så måte er Soff pr i dag et av få, om ikke det eneste selskap, som pr i dag er rigget for å møte en hver eventualitet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
03.01.2021 kl 14:42 6394

Hva er det da vi ser i note 2 og 3 i kvartalsrapporten ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2021 kl 23:35 5815

Blir spennende å se hvordan markedene reagerer imorgen og i særdeleshet Soff selvsagt.
Kan vi forvente noen spennende nyheter allerede de første dagene i det nye året? Jeg har forhåpninger om det hvertfall.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2021 kl 23:58 5789

Enig med betraktninger, enten har en trua på næringen eller ikke, har du ikke trua skal en ikke eie Supply i Oslo overhode, har en trua er Soff et klart førstevalg.
At en Dof aksjonær er aktiv kritisk på en Soff tråd er bare bullish spør du meg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 08:11 5652

Tenker det samme når det kommer nye kritiske personer til i en langhelg før markedene åpner igjen etter nyttår. Flere som ønsker seg billig inngang her nå av de som har sittet på gjerde.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 08:17 5669

Lykke til med salgene og gi bort formuer.

Oljeprisen stiger markant – høyeste prisen siden mars
Første handelsdag i det nye året stiger oljeprisen 2,6 prosent.

Et fat av nordsjøoljen brent koster nå over 53 dollar. Det er høyeste pris siden mars i fjor.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
hstray
04.01.2021 kl 09:00 5590

Flott at Solstad øker i børsverdi. Rent finansielt så er det definitivt det svakeste Offshore rederiet fortsatt til tross for restrukturering og 10 mrd i gjeldssanering.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Puffen
04.01.2021 kl 09:26 5547

Uenig i konklusjonen din. Bl.a. fordi en også må se på betingelsene for gjelden. Soff har knappe 3 % rente på sin gjeld, og minimum 3 års avdragsfrihet. Hvordan ser dette ut for de øvrige offshorerederiene ?
Men i motsetning til andre her på forumet, så ønsker jeg velkommen avvikende syn, og konkrete innspill.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 09:27 5551

Nå går juvelen fra deg snart, 20 før sommeren
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 10:25 5515

Kritisk blikk og øyne er positivt, men man aner ugler i mosen når vedkommende tilsynelatende er Dof aksjonær og med sin "godhet" vil opplyse de av oss som har valgt Soff.

Viktig å stole på egen research, funn og vurdering.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 10:39 5483

Doggerbank kommer når som helst nå i januar. Hvis soff får den så spretter kursen til ca 20kr. Her er det bare å være tålmodig og man vil bli rikelig belønnet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Labbetuss360
04.01.2021 kl 10:45 5486

Men hva om de ikke får den? ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2021 kl 10:51 5467

Godt spørsmål det. Mange om beinet der.
Redigert 21.01.2021 kl 08:20 Du må logge inn for å svare