Jeg kjøper hver gang prisen går ned
Norwegian kommer ikke til å gå konkurs. Prisen nå er rett og slett priset etter et sentiment om at Norwegian kommer til å gå konkurs, men det er frykt og ikke fornuft som har styrt den ned.
For mange arbeidsplasser i Norge står på spill, det er økende oppslutning på Stortinget om å gi Norwegian støtte og få i gang en ordning der flyselskaper vil få dekt sine inntektsfrafall som resten av næringene. Regjeringen er presset av FRP nå til å få i gang dette så kjapt som mulig.
Boeing skylder Norwegian mange milliarder, og denne erstatningen kommer når de har fått blitt enige om summen. 737 Max er på vingene igjen om ei uke eller to da flynekten blir fjernet av FAA ganske snart. Boeing og Norwegian kommer til å være mye bedre rustet da.
Vaksinene kommer til å rulle ut i før nyttår, og smitten kommer til å falle som en stein. Folk vil begynne å fly mer igjen.
Jeg kommer fortsatt til å kjøpe om vi går mer ned. Dette er en god mulighet til mange 3-siffrede % gains.
PS: Dere troll som sitter og kjeder dere med å spy ut om at "Norwegian har xx milliarder i gjeld". Ta dere en bolle. SAS har 12 milliarder i gjeld. Lufthansa har 40 milliarder i gjeld. Det stoppet ikke Tyskland fra å gi de nesten 100 milliarder i støtte under koronakrisen, som er et LÅN og som nå blir gjeld. Altså LANGT verre situasjon enn Norwegian er i. Alle flyselskaper med stor flåte har gjeld. Dere har ikke peiling på hva dere snakker om.
For mange arbeidsplasser i Norge står på spill, det er økende oppslutning på Stortinget om å gi Norwegian støtte og få i gang en ordning der flyselskaper vil få dekt sine inntektsfrafall som resten av næringene. Regjeringen er presset av FRP nå til å få i gang dette så kjapt som mulig.
Boeing skylder Norwegian mange milliarder, og denne erstatningen kommer når de har fått blitt enige om summen. 737 Max er på vingene igjen om ei uke eller to da flynekten blir fjernet av FAA ganske snart. Boeing og Norwegian kommer til å være mye bedre rustet da.
Vaksinene kommer til å rulle ut i før nyttår, og smitten kommer til å falle som en stein. Folk vil begynne å fly mer igjen.
Jeg kommer fortsatt til å kjøpe om vi går mer ned. Dette er en god mulighet til mange 3-siffrede % gains.
PS: Dere troll som sitter og kjeder dere med å spy ut om at "Norwegian har xx milliarder i gjeld". Ta dere en bolle. SAS har 12 milliarder i gjeld. Lufthansa har 40 milliarder i gjeld. Det stoppet ikke Tyskland fra å gi de nesten 100 milliarder i støtte under koronakrisen, som er et LÅN og som nå blir gjeld. Altså LANGT verre situasjon enn Norwegian er i. Alle flyselskaper med stor flåte har gjeld. Dere har ikke peiling på hva dere snakker om.
Redigert 21.01.2021 kl 09:02
Du må logge inn for å svare
JonasKr
01.12.2020 kl 12:44
4697
...og hva gjør de når kassa er tom? Eneste løsning er ny emisjon, og småsparerne har ikke nok å stille opp med. Skal du ha større fisk med må du gi en saftig rabatt. Mulig en fyr som Spettet ser snitt snitt til å delta i en emisjon på 10øre for å selge aksjene sine til småsparere til 20øre dagen etter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Focus15
01.12.2020 kl 12:59
4709
Det er jo veldig enkelt. Er bare å kjøpe hver dag😂
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 13:10
4686
Kassa blir ikke tom !
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Garmis
01.12.2020 kl 13:10
4740
Focus15 skrev Det er jo veldig enkelt. Er bare å kjøpe hver dag😂
Jojo, men jeg trodde meningen var å øke kapitalen. Når man bare fortsetter å kjøpe noen som går i null, blir jo dette bare tull. 🤔🙌
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 13:16
4732
Hvorfor skulle den gå i 0 ???
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 13:20
4752
Janic skrev Kassa blir ikke tom !
Det er kun en grunn til at kassen ikke går tom nå, det er hvis NAS får innvilget konkursbeskyttelsen, om den vedtas. Inntil da og de neste max 100-150 dagene er de jo beskyttet og ingen kreditorer kan regne med å få penger. Regner med at pilotene må ha meg seg en koffert med penger for å få fuel de nærmeste ukene eller at NAS betaler forskudd, for hvem gidder å gi kreditt til et selskap som ikke kommer til å betale på flere måneder?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Garmis
01.12.2020 kl 13:42
4171
Janic skrev Hvorfor skulle den gå i 0 ???
Hvor meget kapital har NAS?
Hvor meget kapital bruker NAS pr måned?
Dersom man benytter seg av slike enkle regnestykker lar det seg regne ut.
Problemet er kanskje de ukjente faktorer som spiller inn i slike tilfeller. Der økonomer med ukjente variable "svartekunster" gjør noen grep, som påvirker casino effekten.
Hvor meget kapital bruker NAS pr måned?
Dersom man benytter seg av slike enkle regnestykker lar det seg regne ut.
Problemet er kanskje de ukjente faktorer som spiller inn i slike tilfeller. Der økonomer med ukjente variable "svartekunster" gjør noen grep, som påvirker casino effekten.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 13:48
4145
Det er flere grunner til at kassen ikke blir tom. Kanskje heller ikke nødvendig å bli under konkursbeskyttelse så lenge som 100-150 dager.
1. Vaksinering av verdens befolkning er straks igang. Det vil nok ta endel tid, men gradvis blir vi kvitt corona.
2. Like viktig i mellomtiden: Det kommer straks også en ny hurtigtest for corona (5 minutters) som bør bli obligatorisk ved alle verdens flyplasser for testing av
samtlige reisende, mens vi venter på effekten av vaksinasjoner. Da blir reiserestriksjoner opphevet, og folk vil reise som aldri før.
3. Erstatning fra Boing nærmer seg for hver dag som går nå. At Norwegian har rettmessig krav på enorme summer fra Boing er det ingen tvil om.
Bare dette alene vil holde Norwegian på vingene i ytterligere 6-12 mnd, uten at kassen blir tom, samtidig som trafikk og inntjening normaliseres.
Alle disse 3 punktene over vil godt kunne bli aktuell når som helst, eller iløpet av de kommende 2-3 mnd.
1. Vaksinering av verdens befolkning er straks igang. Det vil nok ta endel tid, men gradvis blir vi kvitt corona.
2. Like viktig i mellomtiden: Det kommer straks også en ny hurtigtest for corona (5 minutters) som bør bli obligatorisk ved alle verdens flyplasser for testing av
samtlige reisende, mens vi venter på effekten av vaksinasjoner. Da blir reiserestriksjoner opphevet, og folk vil reise som aldri før.
3. Erstatning fra Boing nærmer seg for hver dag som går nå. At Norwegian har rettmessig krav på enorme summer fra Boing er det ingen tvil om.
Bare dette alene vil holde Norwegian på vingene i ytterligere 6-12 mnd, uten at kassen blir tom, samtidig som trafikk og inntjening normaliseres.
Alle disse 3 punktene over vil godt kunne bli aktuell når som helst, eller iløpet av de kommende 2-3 mnd.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 13:51
4122
De hadde ca. 3 mrd 1.10.2020, de brant 500 MNOK i måneden i okt og deler av nov. Nå har de nedskalert ytterligere men brenner nok 250 MNOK i måneden i desember og videre også. Nå har de fått en kostnadspost til og det er retten i Dublin med alle advokater og revisorer, som sikkert spiser 50-100 MNOK i måneden.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 14:09
4060
Helt fantastisk ! Dette hadde vi ikke tenkt særlig på, men vil jo gi enorme inntekter mens vi venter på normal passasjertrafikk
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Garmis
01.12.2020 kl 14:21
4018
Det er akkurat slike "svarte kunster" jeg snakker om🤣🤣🤣
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
01.12.2020 kl 14:34
3958
Det er vanvittig å tenke på at bunnen kan være nær. Inngang fra nå.. og tidligere flere kroner er enorme forskjeller. 25 øre kan være bunnen?? Insiderne har jo vist i lang tid å ikke ha peiling på kursutviklingen😄
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Garmis
01.12.2020 kl 14:44
3919
Enig, det er ganske vanvittig. Hvilken bunn tenker du på? Oslo børs er jo nesten på all time high. Hvor kan dette ende?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 15:24
3827
Tror det blir en heftig time før stengetid idag :)
Og enda heftigere fortsettelse imorgen
Og enda heftigere fortsettelse imorgen
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 16:02
3768
Hvorfor ble rallyet i ettermiddag avlyst?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 16:28
3700
Når har hvem avlyst hva ?
Vi måtte bare rekke å få kjøpt resten av billig-aksjene først. Nå er de nok utsolgt, så Rallyet kommer nok imorgen da.
Vi måtte bare rekke å få kjøpt resten av billig-aksjene først. Nå er de nok utsolgt, så Rallyet kommer nok imorgen da.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Aldara
01.12.2020 kl 16:31
3687
Har du noe kortsiktig kursmål Janic..?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Ja, da blir det nok rally igjen. Ble vel litt pluss på trading i dag igjen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Janic
01.12.2020 kl 16:37
3658
Aldara skrev Har du noe kortsiktig kursmål Janic..?
Noen av aksjene skal jeg ha langt inn i "evigheten" så altfor tidlig med kursmål der.
Men resten av disse aksjene selger jeg nok rundt 0,60 et sted, om kort tid.
Men resten av disse aksjene selger jeg nok rundt 0,60 et sted, om kort tid.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Det blir nok viktig å få kastet seg på fra start i morgen. Ikke sitte der å vente til leasingselskapene får solgt seg ut.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Focus15 skrev Det er jo veldig enkelt. Er bare å kjøpe hver dag😂
TS kjøper jo hver dag. Kan jo høre med han hvordan det går. 😅🤭🤭
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Stadig noen som presser seg inn i Recovery Boxen. Regner nok med at kreditorene lar aksjonærene beholde mye av selskapet ved restruktureringen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
omans
01.12.2020 kl 19:09
3393
Var det Kjos som kjørte dette selskapet i grøfta med skjødesløs tanke om vekst a la Norske Skog?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Nei, Kjos lagde ikke problemer med flymotorer, ei heller lagde han fly som ble satt på bakken eller oppfant Korona, derimot så skapte han konkuranse og rimelige flyninger for alle der hvor SAS kunne regjere primadonna fritt før. Alle smartinger som nå backtrader NAS og tror at deres egne tap på aksjebørsen er viktigst burde heller stå på E6 og telle biler.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 19:34
3318
Med andre ord, Kjos levde litt i sin egen verden og trodde på solskinn all the way along... sjelden det går slik gitt... egentlig aldri at det er bare solskinn.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Superbacktrader Fun, så morsomt at du stakk innom
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 19:45
3280
Jo takk, jeg har ellers ikke eid en aksje i NAS siden 2018.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Ok, men innterressen er på topp ser jeg))
Debattforum
Teknisk analyse
Kryptovaluta
Makrokalender
FunTrade
Antall innlegg: 1158
Siste innlogging: 14.11.2020 kl 18:09
Siste innlegg
01.12.2020
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Transport, bil og fly NAS 19:45 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 7
Transport, bil og fly NAS 19:35 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 44
Transport, bil og fly NAS 16:19 RE: Alle NAS fly skal leverer medicin til Covid 19 patienter WWW 197
Transport, bil og fly NAS 16:15 RE: NAS opp i luften igjen, i morgen den dag? 285
Transport, bil og fly NAS 16:02 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [1] 483
Transport, bil og fly NAS 13:51 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 825
Transport, bil og fly NAS 13:20 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [1] 939
Transport, bil og fly NAS 09:56 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 695
Transport, bil og fly NAS 07:35 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 219
Transport, bil og fly NAS 00:18 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 1061
Transport, bil og fly NAS 00:02 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [2] 1104
30.11.2020
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Transport, bil og fly NAS 23:57 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [1] 355
Transport, bil og fly NAS 23:25 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 493
Transport, bil og fly NAS 22:29 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 594
Transport, bil og fly NAS 22:19 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 617
Transport, bil og fly NAS 20:16 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 813
Transport, bil og fly NAS 20:02 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 511
Transport, bil og fly NAS 17:14 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [1] 498
Transport, bil og fly NAS 16:14 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 1080
Transport, bil og fly NAS 15:55 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 623
Transport, bil og fly NAS 15:46 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 672
Transport, bil og fly NAS 15:21 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [7] 694
Transport, bil og fly NAS 15:16 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 715
Transport, bil og fly NAS 15:07 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling [2] 1145
Transport, bil og fly NAS 14:57 RE: Forlik med Boing !
Debattforum
Teknisk analyse
Kryptovaluta
Makrokalender
FunTrade
Antall innlegg: 1158
Siste innlogging: 14.11.2020 kl 18:09
Siste innlegg
01.12.2020
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Transport, bil og fly NAS 19:45 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 7
Transport, bil og fly NAS 19:35 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 44
Transport, bil og fly NAS 16:19 RE: Alle NAS fly skal leverer medicin til Covid 19 patienter WWW 197
Transport, bil og fly NAS 16:15 RE: NAS opp i luften igjen, i morgen den dag? 285
Transport, bil og fly NAS 16:02 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [1] 483
Transport, bil og fly NAS 13:51 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 825
Transport, bil og fly NAS 13:20 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [1] 939
Transport, bil og fly NAS 09:56 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 695
Transport, bil og fly NAS 07:35 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 219
Transport, bil og fly NAS 00:18 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned 1061
Transport, bil og fly NAS 00:02 RE: Jeg kjøper hver gang prisen går ned [2] 1104
30.11.2020
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Transport, bil og fly NAS 23:57 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [1] 355
Transport, bil og fly NAS 23:25 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 493
Transport, bil og fly NAS 22:29 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 594
Transport, bil og fly NAS 22:19 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 617
Transport, bil og fly NAS 20:16 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 813
Transport, bil og fly NAS 20:02 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 511
Transport, bil og fly NAS 17:14 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [1] 498
Transport, bil og fly NAS 16:14 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling 1080
Transport, bil og fly NAS 15:55 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 623
Transport, bil og fly NAS 15:46 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 672
Transport, bil og fly NAS 15:21 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern [7] 694
Transport, bil og fly NAS 15:16 RE: Konkursbeskyttelse - Likvidasjon vs going consern 715
Transport, bil og fly NAS 15:07 RE: Norwegian - kjøpsanbefaling [2] 1145
Transport, bil og fly NAS 14:57 RE: Forlik med Boing !
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 19:50
3261
Det går litt opp og ned med interessen for å følge med.
Edit: Men nå er vi vel litt uten for trådens tema?
Edit: Men nå er vi vel litt uten for trådens tema?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
01.12.2020 kl 20:00
3214
FunTrade skrev Jo takk, jeg har ellers ikke eid en aksje i NAS siden 2018.
Har selv ikke eid NAS siden 2013.
Tilfeldighetene ville de slik at kursen idag er 99.85% lavere enn det jeg solgte på den gang.
Kanskje ikke så spennende å vite for TS og andre som eier aksjer i NAS idag, men det som kan være av interesse er at NAS har falt over 36% siden denne tråden ble startet for litt mer enn 2 uker siden.
mvh
Tilfeldighetene ville de slik at kursen idag er 99.85% lavere enn det jeg solgte på den gang.
Kanskje ikke så spennende å vite for TS og andre som eier aksjer i NAS idag, men det som kan være av interesse er at NAS har falt over 36% siden denne tråden ble startet for litt mer enn 2 uker siden.
mvh
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
omans
01.12.2020 kl 20:15
3176
Føler med de som har tapt på Nas, og korona. Verden er urettferdig sånn sett. Back trading er det ikke snakk om, det er å ta lærdom av grådighet snarere. Men en kan jo tenke at man burde tatt høyde for uforutsette problemer når en satt seg i for høy gjeld. Sissener advarte Kjos allerede i 2019 om at gjelda hadde blitt for høy, da kursen var på 30-40 kroner. Vanskelig å se hvordan de kommer seg ut av dette, dersom ikke staten vil hjelpe. Å gi ytterligere lån, blir jo nesten utenkelig mtp at blir mulig å betale tilbake + renter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
FunTrade
01.12.2020 kl 20:21
3158
Jeg fatter bare ikke hva som svirret i hodene på de større aksjonærene som sa nei til IAG, allerede da var mye gjeld bygget opp og de fikk tilbud om 100% premium på aksjekursen, også si nei... utrolig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Det gjør meg vondt å lese innleggene dine, virkelig, håper Nas klarer seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
rischioso
01.12.2020 kl 22:09
2985
Følelsene må man legge igjen hjemme og ikke ta med seg på børs for ellers forelsker man seg i aksjer og kjærlighet gjør enn blind - bare se på TS ...
For de som ikke skjønner at noe kan gå i 0-Null så har det seg slik at det gjør det alltid når et selskap skal restruktureres - en forfinet form for konkurs eller rettere sagt en aksjonærkonkurs da det er aksjonærene og ikke selskapet som mister alt. SDRL var igjennom dette for bare noen år siden hvor aksjonærene mistet 99,9% hvor gjeld ble slettet og friske penger fra nye investorer kom på bordet og selskapet var igjen fit for fight mens aksjonærene hadde mistet alt - nå er de der igjen fordi riggmarkedet ikke tok seg opp igjen verken nok eller raskt nok ...
Her drømmer man om at NAS skal fylle flyene med containere fylt med vaksiner - de som tror det har ikke fått med seg at det snart ikke er fly igjen som NAS disponerer. Selskapet leaser fly og det flyttes stadig fly bort i fra NAS over til andre selskaper som betaler. NAS er godt på vei til å bli totalt vingeklippet og den onde spiralen vil ikke ende før selskapet er restrukturert hvor gjeld blir slettet og dagens aksjonærer er vannet ut.
Men for all del, det er lov å leve i troen, men akkurat det ender som oftest med en ukontrollert landing for selskapet og en styrt for aksjonærene ...
For de som ikke skjønner at noe kan gå i 0-Null så har det seg slik at det gjør det alltid når et selskap skal restruktureres - en forfinet form for konkurs eller rettere sagt en aksjonærkonkurs da det er aksjonærene og ikke selskapet som mister alt. SDRL var igjennom dette for bare noen år siden hvor aksjonærene mistet 99,9% hvor gjeld ble slettet og friske penger fra nye investorer kom på bordet og selskapet var igjen fit for fight mens aksjonærene hadde mistet alt - nå er de der igjen fordi riggmarkedet ikke tok seg opp igjen verken nok eller raskt nok ...
Her drømmer man om at NAS skal fylle flyene med containere fylt med vaksiner - de som tror det har ikke fått med seg at det snart ikke er fly igjen som NAS disponerer. Selskapet leaser fly og det flyttes stadig fly bort i fra NAS over til andre selskaper som betaler. NAS er godt på vei til å bli totalt vingeklippet og den onde spiralen vil ikke ende før selskapet er restrukturert hvor gjeld blir slettet og dagens aksjonærer er vannet ut.
Men for all del, det er lov å leve i troen, men akkurat det ender som oftest med en ukontrollert landing for selskapet og en styrt for aksjonærene ...
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
01.12.2020 kl 22:22
2939
Hvor lavt må kursen gå før du snur kappen??..-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
Dere som er helt sikker på at kursen skal i null bør vel shorte alt dere kan, det er vel da en sikker investering !
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
verdensmester
03.12.2020 kl 00:52
2660
Ja dette må Kjos og co våkne opp med hver dag
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare
SL
03.12.2020 kl 06:22
2492
Aldri lurt og shorte selskap som er nærme konkurs
Redigert 21.01.2021 kl 07:18
Du må logge inn for å svare