Resultater ONCOS-102
https://newsweb.oslobors.no/message/460273
1 AV 6 PASIENTER FIKK COMPLETE RESPONSE I FASE 1 ONCOS-102
Er det nok?
1 AV 6 PASIENTER FIKK COMPLETE RESPONSE I FASE 1 ONCOS-102
Er det nok?
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Har meget stor sans for at Targovax inviterer til slike telefonkonferanser. Blant annet Stuffers stilte spørsmål. Et par ganger stilte hun spørsmål som akkurat var besvart eller i pressemeldingen, men så var det noe annet hun fikk svar på også. Ser frem til kommentarer fra noen mer mer kunnskap enn meg her. Regner med at aborum fikk med seg konferansen.
Ble en sterk kjøpeside etter konferansen, blant annet 60.000 på 10,90, så gikk den greit over 11. Vil nok svinge mye
Ble en sterk kjøpeside etter konferansen, blant annet 60.000 på 10,90, så gikk den greit over 11. Vil nok svinge mye
Redigert 20.01.2021 kl 18:06
quattro
27.09.2018 kl 14:32
5617
dette skjer i forlengelsen av de foreløbige ONCOS-102 resultatene på kun 6 pasienter !!!
Symposium faculty to include Dmitriy Zamarin, MD, PhD, and Alexander N.
Shoushtari, MD, medical oncologists from Memorial Sloan Kettering Cancer Center
Oslo, Norway, 27 September 2018 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage
biotechnology company developing immune activators to target hard to treat solid
tumors, is hosting a Key Opinion Leader (KOL) symposium in New York City on
Thursday 11 October 2018, featuring two renowned immunotherapy experts from the
Memorial Sloan Kettering Cancer Center.
The meeting will consist of presentations from world leading experts on
oncolytic viruses, as well as presentations from the Targovax senior management
team. Presentations and discussion will include an overview of oncolytic viruses
in general and the potential of this emerging technology in the treatment of
cancer, including how the engineered ONCOS adenovirus fits into the broader
landscape.
The CMO of Targovax, Dr. Magnus Jäderberg, will also discuss the status of the
ongoing ONCOS-102 clinical program, and Dr. Shoushtari will present interim data
from the Phase I trial in checkpoint inhibitor (CPI) refractory advanced
melanoma
her bør noen og enhver våkne opp !
Symposium faculty to include Dmitriy Zamarin, MD, PhD, and Alexander N.
Shoushtari, MD, medical oncologists from Memorial Sloan Kettering Cancer Center
Oslo, Norway, 27 September 2018 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage
biotechnology company developing immune activators to target hard to treat solid
tumors, is hosting a Key Opinion Leader (KOL) symposium in New York City on
Thursday 11 October 2018, featuring two renowned immunotherapy experts from the
Memorial Sloan Kettering Cancer Center.
The meeting will consist of presentations from world leading experts on
oncolytic viruses, as well as presentations from the Targovax senior management
team. Presentations and discussion will include an overview of oncolytic viruses
in general and the potential of this emerging technology in the treatment of
cancer, including how the engineered ONCOS adenovirus fits into the broader
landscape.
The CMO of Targovax, Dr. Magnus Jäderberg, will also discuss the status of the
ongoing ONCOS-102 clinical program, and Dr. Shoushtari will present interim data
from the Phase I trial in checkpoint inhibitor (CPI) refractory advanced
melanoma
her bør noen og enhver våkne opp !
bateman
27.09.2018 kl 14:43
5584
Hørte kjapt innom webcast, forsto det sånn at den pasientene som fikk CR hadde respondert på Keytruda tidligere. Er det riktig å kalle dette en non responder da? Og litt av et behandlingsregime for Oncos. Nei, avventer fortsatt inngang her.
SomSa
27.09.2018 kl 14:44
5570
Den evneløsefyren, Soug kunne overføre dette live til all aksjonærene slik Nano hadde gjort før, noen før mer info enn andre.
Jeg begynner å bli mektig lei av denne fyren.
Sjog
27.09.2018 kl 14:46
5553
Godt å høre at du fortsatt er negativ bateman, ONCOS virker ikke mot kronisk negativitet skjønner jeg.
quattro
27.09.2018 kl 14:47
5538
jeg tror jeg forstår hvorfor Erik D Wicklund gikk fra stillingen som CFO til det som virkelig kan bli spennende og interessant fremover, nemlig til CBO - ;)
Somsa, hva i all verden mente du med den forrige meldingen???
Solux
27.09.2018 kl 14:52
5485
Bateman går jo bare glipp av penger.. synd for han :) Evneveik er han jo .. eller døv for å faktisk høre hva som blir sagt.
Krieghoff
27.09.2018 kl 14:52
5468
Usikker på hva du mener Somsa? Callen var jo åpen for alle. At folk som hørte på velger å kjøpe mens den pågår skjønner jeg faktisk godt. Viktig info og noen fine avklaringer kom. Vi får mer data 11.10
Kjenner at jeg gleder meg allerede! Etter å ha gått på keytruda i 1,5 år for så oppleve at det som holder deg i livet ikke virker lengre og så få muligehten til 3 behandlinger med oncos og ny runde med keytruda som gir CR. Tipper det vertfall en der ute som er glad i oncos
Kjenner at jeg gleder meg allerede! Etter å ha gått på keytruda i 1,5 år for så oppleve at det som holder deg i livet ikke virker lengre og så få muligehten til 3 behandlinger med oncos og ny runde med keytruda som gir CR. Tipper det vertfall en der ute som er glad i oncos
SomSa
27.09.2018 kl 14:55
5433
Bingo123
Vi vanlige aksjonærer kunne høre direkte på telefonkonferanse på deres webside, vite hva det ble spurt og svart. Det skal ikke mye til å gjøre dette. Nå vet noen mer enn meg og deg. Kanskje vil vi redusere eller øke nå.....
Vi vanlige aksjonærer kunne høre direkte på telefonkonferanse på deres webside, vite hva det ble spurt og svart. Det skal ikke mye til å gjøre dette. Nå vet noen mer enn meg og deg. Kanskje vil vi redusere eller øke nå.....
bateman
27.09.2018 kl 14:59
5397
Kan jo være slik at det bare er pasienter som tidligere har respondert på CPI som har en effekt av Oncos?
Blir spennende å se data ved neste interim avlesning. Dette ga meg bare flashback til avlesningen av de første 6 pasientene i mesotheliom-studiet.
Targovax må snart overbevise markedet etter skuffelsen rundt TG. Det blir for mye usikkerhet knyttet til alle studiene deres.
Blir spennende å se data ved neste interim avlesning. Dette ga meg bare flashback til avlesningen av de første 6 pasientene i mesotheliom-studiet.
Targovax må snart overbevise markedet etter skuffelsen rundt TG. Det blir for mye usikkerhet knyttet til alle studiene deres.
Somsa, dette blir bare for dumt. I pressemeldingen i dag henvises det til telefonkonferanse og den er åpen for alle. Det at du i tillegg kaller Soug for evneløs gjør at jeg mister all respekt.
Dersom vi ser de siste meldingene i sammenheng med denne er det tydelig at selskapet ble rigget for positive nyheter. Jeg tror det kommer mer med det første som de har fått foreløpige resultater på. Derfor kjøper jeg mer i dag.
Helten
27.09.2018 kl 15:26
5212
Valgte å beholde tradingposten litt til. Er jo ikke mer enn 2 uker til NY-konferansen.
Solux
27.09.2018 kl 15:28
4950
Bud eller rykter kan komme i 2019 når fulle data foreligger. 50kr aksjen gir 4 milliarder NOK. Ergo, lite for en BP :)
Redigert 27.09.2018 kl 15:29
jakobaam
27.09.2018 kl 15:46
4862
lyttede til telekonferencen i dag. Har sjældent oplevet Soug så positiv. Bemærkede også, at Redeye nævnte, at det var "very exiting news today". Mon ikke der kommer en opdateret vurdering fra dem i morgen?
Flottesen
27.09.2018 kl 15:48
4839
Jeg forstår det slik at det på telefonkonferansen ble bekreftet at det faktisk var keytruda pasienten var refraktær mot og etter at oncos-keytruda behandlingen ble startet opp kom CR ganske fort. Det er jo positivt da. Hadde vært enda mer positivt hvis det var respons hos de andre pasientene også, da hadde det jo vært en sensasjon. Det blir spennende å se hva som skjer når de øker dosen, kanskje har det en effekt.
liang
27.09.2018 kl 15:48
4825
Nei ....måtte bare inn igjen i denne .
Oncolytic virus er jo noe av det som er mest i vinden og BP står klar med sedlabokå ved rette resultater.
Og utgangspunktet med MCAP på ca 570 mnok er jo mildt sagt ikke avskrekkende.
En kan jo ha (den vanlige uflaksen) at det viser seg i ettertid at den ene CR som er oppgitt ikke holder mål men det får en ta når det måtte komme.
Langt igjen til ferdig produkt vil nok mange si men dette selskapet kan teoretisk bli det første selskapet som blir oppkjøpt .
Dersom det blir bekreftet at CR som oppstod skyldes ene og alene oncos-102 så skriver vi kanskje historie og snøffelen virker også positiv med forbehold.
Perfekt timing å gå inn igjen nå og dyktige folk i ledelsen.
Krysser fingrene :)
Oncolytic virus er jo noe av det som er mest i vinden og BP står klar med sedlabokå ved rette resultater.
Og utgangspunktet med MCAP på ca 570 mnok er jo mildt sagt ikke avskrekkende.
En kan jo ha (den vanlige uflaksen) at det viser seg i ettertid at den ene CR som er oppgitt ikke holder mål men det får en ta når det måtte komme.
Langt igjen til ferdig produkt vil nok mange si men dette selskapet kan teoretisk bli det første selskapet som blir oppkjøpt .
Dersom det blir bekreftet at CR som oppstod skyldes ene og alene oncos-102 så skriver vi kanskje historie og snøffelen virker også positiv med forbehold.
Perfekt timing å gå inn igjen nå og dyktige folk i ledelsen.
Krysser fingrene :)
quattro
27.09.2018 kl 16:02
4764
velkommen tilbake liang på riktig lave kurser - har selv vært stille i båten... og tapt på det
? ble det bekreftet at de øvrige 5 ikke hadde response overhode (ingen PR)
hva i huleste he*vete hadde skjedd om ikke denne ene pasienten fikk CR ?? på en knivsegg er det lite som skal til før en er i helvete eller himmelen
blir spennende hva som sies etter 11 oktober …..
? ble det bekreftet at de øvrige 5 ikke hadde response overhode (ingen PR)
hva i huleste he*vete hadde skjedd om ikke denne ene pasienten fikk CR ?? på en knivsegg er det lite som skal til før en er i helvete eller himmelen
blir spennende hva som sies etter 11 oktober …..
liang
27.09.2018 kl 16:13
4705
Ja , det er jo nærmest uholdbart at det ikke skal være mulig bortimot i det hele tatt å ta sine beslutninger på forståelige meldinger.
Det gjelder vist de fleste biotekselskapene.
Men sett fra en annen side så får en billige aksjer da :))
Den psykologiske tilstanden som råder i TRVX nå minner mye om PHO før fase 3 resultatene ble lagt frem.
Samme endring vil nok skje temmeligt kvikt dersom investorene blir overbevist om at oncos-102 virker.
TRVX fremstår vel som et gunstig utgangspunkt nå men selvsagt risiko i øvre klasse.
Det gjelder vist de fleste biotekselskapene.
Men sett fra en annen side så får en billige aksjer da :))
Den psykologiske tilstanden som råder i TRVX nå minner mye om PHO før fase 3 resultatene ble lagt frem.
Samme endring vil nok skje temmeligt kvikt dersom investorene blir overbevist om at oncos-102 virker.
TRVX fremstår vel som et gunstig utgangspunkt nå men selvsagt risiko i øvre klasse.
Ja, du er inne på noe viktig der quattro.
Hva om jorda var flat ... ?
Mye å tenke på.
Hva om jorda var flat ... ?
Mye å tenke på.
Redigert 21.01.2021 kl 05:45
Sjog
27.09.2018 kl 16:29
4781
50 kroner aksjen utgjør under 3 mrd kr Solux. Ser BP at ett eller flere av TRVX sine virus er interessante er ikke dette mye penger for dem.
bateman
27.09.2018 kl 16:31
4759
Enig quattro. Hva om det var 6 pasienter som ikke hadde vist respons? Da hadde vi sett tallet i dag, ørsmå marginer her.
Og den ene pasienten som fikk CR hadde jo tidligere respondert på Keytruda i første linje behandling, så var dette reellt sett en non responder?
Er tanken at Oncos bare skal hjelpe pasienter med tilbakefall som tidligere har hatt respons?
Er dette et doseeskaleringsstudie forresten eller trodde Targovax at de hadde optimal dose i utgangspunktet?
Og den ene pasienten som fikk CR hadde jo tidligere respondert på Keytruda i første linje behandling, så var dette reellt sett en non responder?
Er tanken at Oncos bare skal hjelpe pasienter med tilbakefall som tidligere har hatt respons?
Er dette et doseeskaleringsstudie forresten eller trodde Targovax at de hadde optimal dose i utgangspunktet?
protagoras
27.09.2018 kl 16:46
4681
For å motbevise at alle svaner er hvite er det nok å finne en svart svane.
bateman
27.09.2018 kl 16:49
4671
Hadde det bare vært så enkelt så hadde Targovax vært i mål og kjøpt opp allerede protagoras.
liang
27.09.2018 kl 16:56
4642
Medisin har jeg fint liten greie på men har selv parkinson og der er det slik sykdomsforløpet at en må tilføre medisin utenfra da hjernen har tatt ferie :)
Grunnen til å nevne dette er at når en tilfører dopamin og deretter bruker av medisinen så er en ok hele veien til et "skarpt skille"/grense hvor "alt" slutter å fungere.
Det dreier seg altså ikke om en gradvis forandring over tid men et skarpt skille hvor en blir temmelig dårlig når en når dette "programerte skillet hvor der er for lite ldopa i huet.
Har ikke peiling og trekker fra hofta , men kan det være en lignende mekanisme i bruken av oncolytisk virus???? , altså at enten så virker viruset og da kommer (keytruda) med full effekt som en rambokk og dersom der er for liten Tid/konsentrasjon av viruset så uteblir all respons.
Altså en hurtig av/på effekt og ingen gradvise verdier og at en må over en minimumseffekt for å få virkning.
Stemmer dette så kan den bebudede utvidelsen for studien hvor en bruker sterkere lut føre til at CR'ne triller ut som perler på en snor,hehe.
Jaja , mye surr her men du trenger jo ikke lese det.
Lykke til :)
Grunnen til å nevne dette er at når en tilfører dopamin og deretter bruker av medisinen så er en ok hele veien til et "skarpt skille"/grense hvor "alt" slutter å fungere.
Det dreier seg altså ikke om en gradvis forandring over tid men et skarpt skille hvor en blir temmelig dårlig når en når dette "programerte skillet hvor der er for lite ldopa i huet.
Har ikke peiling og trekker fra hofta , men kan det være en lignende mekanisme i bruken av oncolytisk virus???? , altså at enten så virker viruset og da kommer (keytruda) med full effekt som en rambokk og dersom der er for liten Tid/konsentrasjon av viruset så uteblir all respons.
Altså en hurtig av/på effekt og ingen gradvise verdier og at en må over en minimumseffekt for å få virkning.
Stemmer dette så kan den bebudede utvidelsen for studien hvor en bruker sterkere lut føre til at CR'ne triller ut som perler på en snor,hehe.
Jaja , mye surr her men du trenger jo ikke lese det.
Lykke til :)
Sjog
27.09.2018 kl 17:06
4617
Synes ikke det var surr jeg liang, bateman derimot har visst mer greie på dette enn Magnus og Sloan Kettering tilsammen..
bateman
27.09.2018 kl 17:12
4596
Saklig type du sjog...
aborum
27.09.2018 kl 17:13
4589
Jeg var med på conference call fra golfbanen og måtte notere mig for par på hul 2 på forreste sløjfe mens Øysten Soug og Magnus Jaderberg opdaterede markedet. Var oprindeligt indstillet på at spørge ind til patienternes tidligere behandling på CPI, men følte, at der her blev givet tilfredsstillende information. Der er blevet diskuteret side op og side ned her på TRVX tickeren om, hvorvidt patienten tidligere var behandlet med KEYTRUDA og Magnus Jaderberg svarede tilfredsstillende; for eget vedkommende var dette en absolut afgørende bekræftelse.
Det fremgik tydeligt (efter min vurdering) at selskabet er svært positiv/overrasket over at se CR på en patient på dette tidlige tidspunkt, endda i et studie, hvor optimal dosering afsøges. KOL i NY i oktober vil give flere data og jeg har på fornemmelsen, at man her vil fremlægge ubestridelig/stærk evidens for at ONCOS-102 er den afgørende faktor for, at patienten responderede på KEYTRUDA CPI igen. Magnus Jaderberg var varsom med at formidle for mange nuancer på dagens conference call og dette mener jeg skal tillægges betydningen af dagens melding.
For eget vedkommende fastholder jeg den positive udsigt til at selskabet købes af BP og Merck må jfr. dagens melding antages at være en seriøs kandidat. Hvis man læser mellem linierne og lytter til sproget fra ledelsen på dagens conference call, så vurderer jeg, at man er ganske sikker på, at der her er tale om absolut stærke - og uventede - resultater. CR nævnes som en sjældenhed blandt patienter med fremskreden sygdom.
Vi kan med en vis rimelighed forvente en positiv kommentar på meldingen (endda mulig opjustering) fra redeye og endda positiv udmelding fra S. Stuffers (ARC). Det kan for alvor hjælpe med at vende markedet i de kommende dage. ARC har tidligere gjort opmærksom på, at man vil justere kursmålet betydeligt, når og hvis selskabet kan påvise stærke resultater på ONCOS.
Hvis det med sikkerhed kan verificeres at ONCOS-102 er den afgørende faktor er selskabet på vej til at blive solgt. Fastholder 52,50 som saglig bull case uagtet at nogen mener dette er rablende idioti.
Det fremgik tydeligt (efter min vurdering) at selskabet er svært positiv/overrasket over at se CR på en patient på dette tidlige tidspunkt, endda i et studie, hvor optimal dosering afsøges. KOL i NY i oktober vil give flere data og jeg har på fornemmelsen, at man her vil fremlægge ubestridelig/stærk evidens for at ONCOS-102 er den afgørende faktor for, at patienten responderede på KEYTRUDA CPI igen. Magnus Jaderberg var varsom med at formidle for mange nuancer på dagens conference call og dette mener jeg skal tillægges betydningen af dagens melding.
For eget vedkommende fastholder jeg den positive udsigt til at selskabet købes af BP og Merck må jfr. dagens melding antages at være en seriøs kandidat. Hvis man læser mellem linierne og lytter til sproget fra ledelsen på dagens conference call, så vurderer jeg, at man er ganske sikker på, at der her er tale om absolut stærke - og uventede - resultater. CR nævnes som en sjældenhed blandt patienter med fremskreden sygdom.
Vi kan med en vis rimelighed forvente en positiv kommentar på meldingen (endda mulig opjustering) fra redeye og endda positiv udmelding fra S. Stuffers (ARC). Det kan for alvor hjælpe med at vende markedet i de kommende dage. ARC har tidligere gjort opmærksom på, at man vil justere kursmålet betydeligt, når og hvis selskabet kan påvise stærke resultater på ONCOS.
Hvis det med sikkerhed kan verificeres at ONCOS-102 er den afgørende faktor er selskabet på vej til at blive solgt. Fastholder 52,50 som saglig bull case uagtet at nogen mener dette er rablende idioti.
bateman
27.09.2018 kl 17:16
4560
Fin oppsummering Aborum.
Men hva tenker du om at Merck allerede har kjøpt Viralytics? Sånn jeg ser det har de allerede valgt hva de vil satse på.
Men hva tenker du om at Merck allerede har kjøpt Viralytics? Sånn jeg ser det har de allerede valgt hva de vil satse på.
liang
27.09.2018 kl 17:24
4530
"Consequently, we have agreed with the investigators to expand the trial with additional patients, who will receive an increased number of ONCOS-102 injections. The complete response, combined with the optimized dosing regimen, makes us optimistic that we may demonstrate the full potential of ONCOS-102 in the checkpoint inhibitor refractory setting."
"Targovax and the investigators now intend to optimize the dosing schedule by increasing the number of ONCOS-102 injections and expand the trial with additional patients"
"increasing the number of ONCOS-102 injections"
---------------------------------------------------------------------
Ser ut som at de skal øke antallet gjentagende behandlinger.
Tyder på at rette dose er funnet (noe annet ville vært rart).
Minner litt om PCIB sin extention study , gjentagende behandlinger?
De KAN være på sporet etter noe stort.
Lykke til
"Targovax and the investigators now intend to optimize the dosing schedule by increasing the number of ONCOS-102 injections and expand the trial with additional patients"
"increasing the number of ONCOS-102 injections"
---------------------------------------------------------------------
Ser ut som at de skal øke antallet gjentagende behandlinger.
Tyder på at rette dose er funnet (noe annet ville vært rart).
Minner litt om PCIB sin extention study , gjentagende behandlinger?
De KAN være på sporet etter noe stort.
Lykke til
Sjog
27.09.2018 kl 17:30
4511
Fin oppsummering aborum.
Men hva tenker du om at patentet på Merck sitt produkt Keytruda har gått ut? Viser det seg at ONCOS forbedrer effekten av Keytruda vil ONCOS også forbedre effekten av kopier av Keytruda. Sånn jeg ser det vil da Merck kunne få en farlig konkurrent hvis et konkurrerende selskap kjøper opp Targovax.
Men hva tenker du om at patentet på Merck sitt produkt Keytruda har gått ut? Viser det seg at ONCOS forbedrer effekten av Keytruda vil ONCOS også forbedre effekten av kopier av Keytruda. Sånn jeg ser det vil da Merck kunne få en farlig konkurrent hvis et konkurrerende selskap kjøper opp Targovax.
bateman
27.09.2018 kl 17:41
4475
Godt poeng Sjog! Du glimter til noen ganger;)
focuss
27.09.2018 kl 17:56
4427
bateman
Kjøpt i dag skjønner jeg:-)
Kjøpt i dag skjønner jeg:-)
bateman
27.09.2018 kl 17:59
4413
Nei, jeg avventer. Men ikke fremmed for å kjøpe meg inn hvis Targovax kan vise til noe håndfast.
Det blir for usikkerhet på nåværende tidspunkt.
Det blir for usikkerhet på nåværende tidspunkt.
Sjog
27.09.2018 kl 18:05
4394
Hvis jeg skal tippe tror jeg at SafeInvest/bateman blir sittende på det gjerdet til lenge etter at Targovax som børsnotert selskap er historie. Men han sitter i PCIB da har jeg skjønt så litt fornuft har han tross alt
bateman
27.09.2018 kl 18:12
4379
Nei, jeg kjøper når tiden er inne. Det er den på ingen måte nå. Og hvor du har detcfra at jeg har aksjer i Pcib vet jeg ikke. Har en liten post på 1000 aksjer, men det er mer en lyttepost.
illuminati
27.09.2018 kl 18:18
4365
bateman,
Du venter på noe håndfast, 1 CR ut av 6 er vel noe håndfast i de flestes betraktning, om en ikke tror på helbredelse av andre årsaker (Gud og andre krefter).
Jeg kan igjen merke meg interessen for TRVX blant PCIB aksjonærene som jeg selv er en del av, dessverre må jeg tilføye.
Du venter på noe håndfast, 1 CR ut av 6 er vel noe håndfast i de flestes betraktning, om en ikke tror på helbredelse av andre årsaker (Gud og andre krefter).
Jeg kan igjen merke meg interessen for TRVX blant PCIB aksjonærene som jeg selv er en del av, dessverre må jeg tilføye.
Merlin
27.09.2018 kl 18:28
4334
Svak info fra Targovax. Selvfølgelig skulle dette vært presentert som WEB, ikke bare en conference call. Ledelsen i TRVX, gidder de ikke gi aksjonærene lett infotilgang? Prøver de å dekke over dårlige resultater?
Når svarene dessuten var uklare, og man ikke vet om resultatet skyldes en gjentatt Keytruda-behandling eller en virkning av Oncos-102 er det ikke rart markedet kjørte aksjen ned igjen etter presentasjonen. Dette var rett og slett for dårlig informasjon. Markedet blir sittende som et spørsmålstegn. Selv med en CR aner man jo ikke om den skyldes Oncos. Siden den ene pasienten var Keytrudabehandlet flere ganger på forhånd er det mye som tyder på positive ettervirkning av Keytruda alene. Ikke minst når de øvrige 5 pasientene bare hadde progressiv kreft videre. Lite troverdig. Og nye venterunder. Selskapets egenjubel er heller ikke troverdig. Det var for tynt til å ta bølgen.
Når svarene dessuten var uklare, og man ikke vet om resultatet skyldes en gjentatt Keytruda-behandling eller en virkning av Oncos-102 er det ikke rart markedet kjørte aksjen ned igjen etter presentasjonen. Dette var rett og slett for dårlig informasjon. Markedet blir sittende som et spørsmålstegn. Selv med en CR aner man jo ikke om den skyldes Oncos. Siden den ene pasienten var Keytrudabehandlet flere ganger på forhånd er det mye som tyder på positive ettervirkning av Keytruda alene. Ikke minst når de øvrige 5 pasientene bare hadde progressiv kreft videre. Lite troverdig. Og nye venterunder. Selskapets egenjubel er heller ikke troverdig. Det var for tynt til å ta bølgen.
bateman
27.09.2018 kl 18:29
4327
Du må gå litt dypere Illuminati. Den ene pasienten som fikk CR hadde også respondert på CPI tidligere.
Kan det være sånn at Oncos bare fungerer på pasienter som har respondert på Keytruda tidligere?
Tanken bak dette studiet er jo at non responders skal bli responders. Men den eneste pasienten som fikk respons hadde hatt respons før. Som du ser, det er ikke gitt at Oncos fungerer på majoriteten av pasientene. Targovax sine data så langt er altfor marginale til å sprette champisen. Men hvis Targovax klarer å få kjøtt på beinet, så kan dette bli intressant. Foreløpig blir det altfor usikkert. Og med TG friskt i minne, så er nok mange som meg en viss skepsis mot Targovax, enn så lenge.
Kan det være sånn at Oncos bare fungerer på pasienter som har respondert på Keytruda tidligere?
Tanken bak dette studiet er jo at non responders skal bli responders. Men den eneste pasienten som fikk respons hadde hatt respons før. Som du ser, det er ikke gitt at Oncos fungerer på majoriteten av pasientene. Targovax sine data så langt er altfor marginale til å sprette champisen. Men hvis Targovax klarer å få kjøtt på beinet, så kan dette bli intressant. Foreløpig blir det altfor usikkert. Og med TG friskt i minne, så er nok mange som meg en viss skepsis mot Targovax, enn så lenge.
quattro
27.09.2018 kl 18:35
4308
Merlin,
er det vanlig, eller noen gang meldt om CPI Keytruda som melanom behandling har virket i utgangspunktet for så med tiden bli uvirksom slik at pasienten blir erklært en non-responder ….. og deretter etter noe tid får en CR ?
er det vanlig, eller noen gang meldt om CPI Keytruda som melanom behandling har virket i utgangspunktet for så med tiden bli uvirksom slik at pasienten blir erklært en non-responder ….. og deretter etter noe tid får en CR ?
focuss
27.09.2018 kl 18:39
4291
Merlin
Ja de skjuler nok noe. Derfor arrangere KOL møte i New York med verdens eliten.
Ja de skjuler nok noe. Derfor arrangere KOL møte i New York med verdens eliten.
Ingen tvil om at det er et par skribenter som er livredde for aksjonærflukt fra sine favoritter over til Trvx når de nå er i ferd med å lykkes.
Kan hende de får rett også.
Mener likevel at bateman og Merlin burde bruke sin kompetanse på sine favoritter enn sin inkompetanse på denne tråden.
Kan hende de får rett også.
Mener likevel at bateman og Merlin burde bruke sin kompetanse på sine favoritter enn sin inkompetanse på denne tråden.
Sjog
27.09.2018 kl 18:44
4276
Hehe, det tenkte jeg også focuss, at det er nok disse håpløse resultatene som gjør at to anerkjente legene og forskerne vil delta på symposiet. Jammen godt den medisinske ekspertisen på HO setter skapet på plass :-)
focuss
4376
KOL møte i New York blir direkte WEB overført.
bateman
4373
For en enkel tilnærming dere har, MSK=suksess.
Jaja...
Jaja...
Panis
27.09.2018 kl 18:47
4357
Enig med dere, for det ser nok ut som både Merlin og bateman har en agenda her.
Det er tydelig at de begge lukker øynene for fakta som har kommet frem idag.
Det er tydelig at de begge lukker øynene for fakta som har kommet frem idag.
illuminati
27.09.2018 kl 18:50
4344
bateman,
For å diskutere må en forvente at du i det minste har lest formålet med studiet, og deler av oppsettet, men dessverre er det vel andre grunner til skriveriet. Å kalle andre “grunne” når en ikke engang har “vetet” lilletåen, er ikke egnet som et diskusjonsgrunnlag for meg.
Merlin,
(Svak info fra Targovax. Selvfølgelig skulle dette vært presentert som WEB, ikke bare en conference call. Ledelsen i TRVX, gidder de ikke gi aksjonærene lett infotilgang? Prøver de å dekke over dårlige resultater?)
Du har helt rett, i tillegg innkaller de til en konferanse i NY hvor de ved hjelp fra S&K ytterligere vil dekke over fakta, du er virkelig smart som har skjønt dette.
For å diskutere må en forvente at du i det minste har lest formålet med studiet, og deler av oppsettet, men dessverre er det vel andre grunner til skriveriet. Å kalle andre “grunne” når en ikke engang har “vetet” lilletåen, er ikke egnet som et diskusjonsgrunnlag for meg.
Merlin,
(Svak info fra Targovax. Selvfølgelig skulle dette vært presentert som WEB, ikke bare en conference call. Ledelsen i TRVX, gidder de ikke gi aksjonærene lett infotilgang? Prøver de å dekke over dårlige resultater?)
Du har helt rett, i tillegg innkaller de til en konferanse i NY hvor de ved hjelp fra S&K ytterligere vil dekke over fakta, du er virkelig smart som har skjønt dette.
Picosalax
27.09.2018 kl 18:52
4336
Den kommentaren kan du redigere. Det er mulig han er pengelens etter å ha satset alt på PCIB, men evneveik er han ikke
bateman
27.09.2018 kl 18:54
4328
Panis, jeg har ikke sånne grandiose storhetstanker om meg selv!;) Det jeg skriver påvirker ikke kursen, men kanskje det kan får frem en mer nyansert diskusjon?
Datagrunnlaget til Targovax er syltynt og er heftet med stor usikkerhet og mange ubesvarte spørsmål.
Positivt med en CR ja, men skuffende med 5 andre som ikke hadde effekt.
Datagrunnlaget til Targovax er syltynt og er heftet med stor usikkerhet og mange ubesvarte spørsmål.
Positivt med en CR ja, men skuffende med 5 andre som ikke hadde effekt.