NANOV - mer enn 3 ganger innsatsen i løpet av ett år?

Slettet bruker
NANOV 20.11.2020 kl 05:57 26863

https://m.facebook.com/StockTalkno/photos/a.10157667347811208/10158334804786208/

Vil lønne seg å lese hele artikkelen, selv om den er lang.

Inneholder:
- viktige momenter fra tredjekvartalsrapporten
- triggerliste
- kursmål

[edit 04.12.: rettet ticker fra NANOV til NANO]
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Picosalax
09.12.2020 kl 23:50 9612

Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette så er CAR-T morgendagens medisin.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Picosalax
10.12.2020 kl 01:35 9565

Hvor har det blitt av vår trofaste følgesvenn dr Stockmann, som hadde snittkurs på 12? Har han forlatt sunnhetsbadet? Ikke vet jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.12.2020 kl 07:51 9113

🚀🚀🚀💰💰💰x3
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Pentagon
16.12.2020 kl 08:36 9037

Fast Finger du er i ferd med å ødelegge tråden med vås og usakeligheter. Har du ikke noe seriøst å komme med så les heller hva andre skriver.
Hilsen Nano aksjonær Pentagon
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
JT
16.12.2020 kl 09:13 8972

CAR-T er utvilsomt morgendagens medisin. Men som nevnt tidligere konkurrerer den ikke mot Betalutin.

Edit: Car-T brukes på unge spreke mennesker (50-60 år), mens Betalutin sikter seg inn på eldre og svakere pasienter (65+ år).

Betalutin® single-dose radioimmunotherapy
• Positioned to serve the unmet needs of the ~70% of R/R FL patients who are
elderly/frail, in particular those refractory to anti-CD20 immunotherapy
• These patients have co-morbidities, that prevent chemotherapy or targeted therapies
(i.e. Pi3K inhibitors) with a high side-effect burden
• Delivers durable responses with a gentler safety profile, in a single administration
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.12.2020 kl 12:43 8778

Ser det er mange kunnskapsrike her inne når det gjelder Nano, er nå tiden inne for og kjøpe seg inn, ser den er shorter, men hva mener dere? Avvente eller er timingen god nå?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
SomSa
16.12.2020 kl 13:39 8680


Problemet med CAR-T er at behandlingen gir alvorlige bivirkninger og kun friskeste pasienter kan behandles. Hvis jeg ikke husker feil minst 2 pasienter er død pga behandlingen. Problemet med Betalutin er den meget inkompetente og udugelige ledelsen som ikke klarer å rekruttere pasienter mens de brenner ca. 100 mil per kvartal. Igjen skal presenteres svada når 1Q 2020 presenteres og mest sannsynlig må innen 2Q 2021 hentes mer penger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Short1
16.12.2020 kl 13:48 8737

Asmos da😅
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.12.2020 kl 04:38 8064

Går Nordic Nanovector-aksjen til 20 kroner i løpet de få handledagene som er igjen i 2020, eller må vi vente til nyåret en gang?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Kagge
24.12.2020 kl 10:50 7922

Tviler på vi ser 20, før 2020 er historie..

Kommer i Q1 - 2021 det, sammen med 40, 60, 80,- utover året..

GOD JUL🎄
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Fow
24.12.2020 kl 10:53 7947

Håper du har rett i det.

God Jul 😊
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
24.12.2020 kl 11:05 8105

Kursutvikling i Nano er perfekt for formueskatten 2020. Men satser på at 2021 blir noe helt annet, markedet må våkne snart, standpunktet kommer vel snart fra ledelsen. God Jul folkens🎄🎁🎅🏻🤶
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Arne_And
24.12.2020 kl 21:34 7867

Er Johs Dahle fortsatt med?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.05.2021 kl 05:44 6856

Var et bra tips å kjøpe NANOV på 14-tallet.

Jeg tror på 3-gangeren allerede til sommeren, og mer enn 6 gangeren innen ett år fra anbefalingen ble gitt.
Slettet bruker
03.05.2021 kl 08:08 6568

OM Holding øker stadig. Nye 20K tikker inn på konto
SomSa
03.05.2021 kl 12:50 6199


Noen selger med begge hender like før 1Q 2021 presentasjonen. Sikrer de gevinst etter emisjonen eller vet de mer om pasientrekruteringen enn andre?

Pentagon
03.05.2021 kl 14:09 6036

SomSa.
Tror du virkelig at mange små aksjonærer kjenner til denne rekrutteringen? Seriøst. Når det, selv på stor aksjonærer kom som Lyn fra klar himmel sist at rekrutteringen var god. Bare ører som skifter hender. Alt for mange som skal ha 100% over natten. Jeg har selv vært med i dette gamet alt for lenge uten å forstå dette tankesettet.

Pentagon langsiktig investor i NanoV
Hardly
03.05.2021 kl 14:19 5986

At det selges med begge hender er vel å ta i litt vel mye?
Omsetningen over børs ligger nå på 8 mill. Kr. Hittil i dag. Ikke veldig mye det veit du.
Redigert 03.05.2021 kl 16:15 Du må logge inn for å svare
bj111
03.05.2021 kl 14:24 5945

Ingenting som tyder på at rektuttering ikke går som sist guidet. Hvorfor folk sikrer gevinst om det er tilfellet nå ja det er jo merkelig. Men i raketter er det de færreste som klarer å sitte stille. De fleste roter det til å går glipp av oppturene. Forsøk på å være smart ender som regel med snørr og tårer når man står å ser at aksjekursen løper oppover.

Det er en short som må dekkes inn her og de har et problem med å få det til uten stort tap. Jo lengre de venter desto dyrere blir det trolig for de. Short er en gavepakke for de som sitter eller vurderer inngang. En hodepine for de som sikrer gevinst men de ser selvsagt ikke det før de må konkurrere med short selskapet om å få kjøpt aksjene tilbake. Først da blir det en tragedie.
Redigert 03.05.2021 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.05.2021 kl 08:35 5435

Vi er nå kommet inn i mai. Det stunder mot Q1 presentasjon og presentasjon av resultatene fra Archer cohort 2 studien. Aksjekursen har såvidt krøpet over kr 25,-. Noe som etter mitt syn synes å være en svak kursutvikling ut fra den reaksjon vi så på aksjekursen da Q4 20 ble presentert i februar. Det som satte fyr i teltet den gangen var de overraskende gode rekrutteringstallene som ledelsen kunne presentere. I løpet av dagen var kursen oppe i over kr 30,-. Men så kom info om emisjon og siden den gang har kursen holdt seg mellom 23 - 27, men hovedsakelig under kr 25.

Er det noen logisk grunn til at kursutviklingen skulle være så svak? Vio fikk altså informasjon om at rekrutteringen hadde tatt seg betydelig opp, til tross for at smittesituasjonen skulle tilsi noe annet. Den logiske forklaringen ligger da i de tiltak ledelsen hadde iverklsatt og fulgt opp. Og når rekrutteringen hadde vært såpass god frem til februar 2021, så er det vel ikke noe som skulle tilsi at den skulle forverre seg igjen i en tid der smittesituasjonen har bedret seg betydelig etter at vaksineringen er kommet godt i gang. I februar gjenstod det 47 pasienter å rekruttere, samtidig som de i februar hadde fått godkjent den nye protokollen i 24 land med totalt 97 siter som kunne rekruttere.

Vi kan derfor gå ut fra at vi på Q1 presentasjonen får en oppdatering på rekruttering til Paradigme som er positiv. Positiv i den forstand at ledelsen innfrir sin guiding om en rekrutteringstakt på 8 pasienter pr mnd fra våren 2021. Skulle rekrutteringen overstige dert, så blir det å anse som overaskende positiv rekrutteringstakt. Kan det skje? Vel, med synkende coronasmitte, fortsatt tett oppfølging fra NANOV og 97 siter i 24 land åpne, så tør jeg påstå at det er ikke noe vi kan utelukke.

Etter Q1 presentasjonen ble det som kjent gjennomført en rettet emisjon samt en rep emi. Disse to emisjonen bidro til at selskapets økonomiske runway ble forlenget til inn i 2H 22. Det vil si godt utover tiden da Paradigme er avlest og presentert.

Basert på disse positive hendelsene syndes det meg underlig at markedsaktørene ikke responderer og at kursen ikke går mer enn det den vitterølig gjør. Eneste forklaring jeg kan finne er at NANOV sin triste historie har påført så mange investorer såpass mye tap og elendighet, at de sliter med tilliten til dagens ledelse, til tross for at den har levert varene og mere til. Det forteller meg samtidig at dersom, for ikke å si når, ledelsen presenterer positive nyheter på Q1 21 presentasjonen, så vil kursen fort kunne skyte rett til himmels. Og dersom man spekulerer i å sitte på utsiden til Q1 er presentert, så bør man tenke seg to ganger om. For skjer det jeg tror vil skje, vil det være lite, om noe, tid til å kome seg på innsiden. Og dersom man evner å komme seg inn til en grei pris etter presentasjonen, så blir det kun småposter man vil få tak i.

Lykke til! Selv har jeg tro på at ledelsen på ny leverer varene på Q1 og blir sittende stille og rolig.
Fjellgutten
04.05.2021 kl 09:04 5285

Takk for oppbyggende innlegg LM. Oppfatter det ikke som hausing, men en genuin tro på selskapet. Trengs for en som fremdeles kjenner tvilen gnage litt.
Føler det av og til for godt til å være sant det som skrives her inne. Kommer ikke forventede resultater må jo dette føles rimelig tungt for en del profilerte skribenter her inne.
Londonmannen
04.05.2021 kl 09:20 5185

Fjhellgutten
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Det at tvilen gnager i deg er et sunt tegn. Man må aldri glemme at risikoen i aksjemarkedet er på sitt største innen farmasisektoren. Så her skal man trø med forsiktighet og ikke satse mer enn ens økonomi tåler å tape.
Samtidig så er det et faktum at NANOV det siste året har hatt en ledelse som har vist seg tilliten verdig. De har tatt strategisk viktige grep og vi har sett positive resultater fra disse grepene. De har etter mitt syn bidrstt til å rette opp skuta og fått den på riktig klurs. Når ledlesen fremholder at Paradigme skal avleses i siste del av H2 21, så kan vi formelig kjenne lukten av mållinjen. Og ut fra det vi har av resultater fra tidligere, så er det all mulig grunn til å tro at 15/40 doseringen vil gi gode resultater og at er realistisk å tro på at Betalutin blir medisin. Ikke et år for tidlig.
Og når du ser på kursutviklingen så kan du trøste deg med at du slett ikke er den eneste som har en gnagende tvil om hvorvidt selskapet vil lykkes.

Vi er uten tvil inne i en meget spennende periode og der resultatene vil gi enorme kursutslag, enten den ene eller andre veien. Selv har jeg tro på at dagens ledelsen vil lykkes i å bringe Betalutin i mål. Lykke til!
focuss
04.05.2021 kl 09:49 5019

LM
Hvor får du enrollment av 8 pasienter per mnd fra? Må være forsiktig så man ikke skaper en forventning det ikke grunnlag for til Q1.

Fra Q4:
"During Q4’2020 and into 2021, the company has seen a significant improvement in the enrolment rate into
PARADIGME as a result of the actions taken with the rate increasing to approx. five patients per month in the past
quarter.
After the expected lessening of COVID restrictions plus the ongoing operational improvements, this rate could
further increase to at least seven patients on average per month by late spring."
dr. Stockman
04.05.2021 kl 10:11 4906

LM
"Basert på disse positive hendelsene syndes det meg underlig at markedsaktørene ikke responderer og at kursen ikke går mer enn det den vitterølig gjør. Eneste forklaring jeg kan finne er at NANOV sin triste historie har påført så mange investorer såpass mye tap og elendighet, at de sliter med tilliten til dagens ledelse, til tross for at den har levert varene og mere til."

Tror vel egentlig at den viktigste grunnen til den svake utviklingen er selve emisjonen. Det finnes plutselig langt flere NANOV-aksjer i markedet som skal absorberes, og dette uten at man kan anta at særlig mange nye aktører er blitt kjent med NANOV. Når man dessuten i perioder har kunne kjøpe aksjer nede ved emisjonsnivået så er det vel egentlig ikke så merkelig at kjøperne lar vente på seg når aksjen ligger høyere. Men dette er på en måte en kunstig skapt situasjon der etternølerne får mulighet på mulighet til å entre skuta før den seiler ut på det åpne hav. Oppmerksomheten rundt NANOV vil nok øke når det forestående kvartalsresultatet etter alt å dømme bekrefter den positive trenden som ble presentert ved forrige kvartalsresultat. Vi får også bli kjent med den nye CEO, og jeg tror han vil gi et solid inntrykk. I tillegg har aksjen nå solid støtte i overkant av 25 kr, så hvis noen venter på nye muligheter til å kjøpe aksjer til 23 kr så blir de skuffet.
dr. Stockman
04.05.2021 kl 10:17 4867

"this rate could
further increase to at least seven patients on average per month by late spring."

Selv om ledelsen ser for seg en økning til mer enn sju pasienter (noe som betyr 8 eller flere) så er dette (som focuss skriver) ingen guiding, men en opplysning om hva som kan være mulig hvis alt klaffer.
Stranger
04.05.2021 kl 10:45 4737

De har guidet 5-7 patienter pr. måned ved Q4.
Normalone
04.05.2021 kl 11:05 4636

Det er først "by late spring" en forventer at innrulingen kan øke til "at least seven patients". I Q1 (jan-mars) bør en iht guidingen ikke forvente mer enn ca 5 pasienter i snitt, tilsvarende som for Q4.

Men klarer en å få inn 15 pasienter i Q1 - og selskapet gir uttrykk for at den er økt til 7-8 i Q2 vil det være veldig bra (og ha en positiv effekt på videre kursutvikling).
Redigert 04.05.2021 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.05.2021 kl 11:37 4526

Focuss
8 pasienter pr mnd har jeg fra webcast Q4 2020, Chairman sin innledning til Q4 presentasjonen. Lytt inn på webcasten så vil du i minutt 02:35 høre Chairman si at de forventer rekrutteringen til å øke til 8 pasienter pr mnd fra late spring/early summer this year. Det vil faktisk si i disse dager. Så i den grad noen skaper forventninger, så er ikke det meg, men chairman i NANOV.
I den grad chairman har rett, så bør man med 47 pasienter igjen å rekruttere i mid feb 2021, kunne ha realistisk mulighet med LPD i begynnelsen/midten av september.

Bekreftelsen på om de har klart dette får vi ved Q1 21 presentasjonen.


Trainspotter
04.05.2021 kl 11:55 4449

I Radium-episode 167 fortalte Lars Nieba at en av grunnene til forbedringene var at den nye CMOen Christina Wilkinson-Blanc hele tiden ringte opp og var i kontinuerlig telefonkontakt med alle investigatorene, og at dette virkelig økte pasientrekrutteringen. I sin tidligere jobb i Phi-Medics (som hun bygget opp og fortsatt er hovedeier og styremedlem i) har nok Wilkinson-Blanc gjennom mange år lært hvor kritisk aktiv "salgsvirksomhet" er for å motivere alle ledd i apparatet til å rekruttere pasienter: Det virker nemlig! Big-Farma-Lisa, som forvant ut gjennom dørene her ifjor, kan jeg aldri tenke meg tok kontakt med noen som helst utover å vedlikeholde pågående kommunikasjon. Og den var det i utgangspunktet altfor lite av!

Det kan virke paradoksalt å som betalende kunde stadig måtte aktivt "selge seg" til sine tjeneste-leverandører—man skulle jo tro det var omvendt—men slik er det jo her i verden, en selgende person oppnår mye mer uansett hvilken side av bordet vedkommende sitter på. Men i big farma trenger ikke CMOene eller andre være "selgere". I big farma skjer det meste av dette salget i kraft av at selskapet er STORT og VIKTIG (det kalles goodwill og er en enorm resurs å ha alle sammenhenger) og dette har vært kraftig undervurdert av ledelsen i lille ukjente Nano og med nesten katastrofale konsekvenser. Ledelsen og styret trodde at alle nøkkelpersonene som ble rekruttert fra big farma per definisjon var "guder" som ville fortsette magien etter å forlate big farma.

Covid-19, javel bekvemmelig faktor som forklaring på alt mulig… At ledelsen var så heldige å komme i kontakt med Wilkinson-Blanc, tror jeg var den vesentligste grunnen til at Nano i det hele tatt greide å stoppe forråtnelsen og dermed forhindre aksjeutvanning av homøopatiske proporsjoner.
Londonmannen
04.05.2021 kl 12:06 4390

Tror nok du der rører ved kjernen til rekrutteringsutfordringen. Ingen tvil om at den aktive holdningen til CMO har vært en vesetnlig bidragsyter til at rekrutteringen nå har tatt seg betydelig opp. Samtidig tror jeg ikke vi kommer utenom det faktum at coronaepedemien har gjort tilgangen til sykehus/klinikker betydelig mer utfordrende enn det den ville ha vært uten Covid-19. Derfor har jeg stor tro på at når nå smittesituasjonen er blitt betydelig bedre i USA, UK og andre deler av verden, så er det også blitt betydelig lettere å få tilgang til kreftpasienter enn det var høsten 2020. Noe som skulle gjøre det mer realistisk at den rekrutrteringstakten chairman nevner i webcasten, faktisk blir realisert.
focuss
04.05.2021 kl 12:11 4368

LM
Fint det, jeg hadde ikke merket meg den, men det har jo ikke betydning for Q1 og her synes jeg vi skal holde oss til 5-7. Det blir jo veldig spennende for det blir jo bestemmende for når vi får endelig avlesning av Paradigme data og tidspunkt for å sende inn dokumentasjon til FDA. Det blir jo spennende å høre ved Q1 kanskje de guider 8+ da. Tror kursen vil være veldig sensitiv til dette og kan bli et godt bidrag til positivitet etter Q1
Redigert 04.05.2021 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.05.2021 kl 12:22 4305

Enig i at det ikke har noe å si for Q1, men i den grad de har oppnådd en rekrutteringstakt på 8 pr mnd på dette tidspunkt, altså april/mai, så vil jeg tro at det blir gjort kjent på Q1 presentasjonen og som sådan kan påvirke kursutviklingen i etterkant av Q1 presentasjonen. Spennende uker nå fremover!
focuss
04.05.2021 kl 12:36 4253

Spenningen nå fremover vil bare øke som tiden går og om man vil være snill med seg selv så bør man egentlig bare holde seg borte fra børs og Nanov. Til neste år på denne tiden kan vi bli sittende i en situasjon som kan minne om å sitte på 10 lottokuponger og vite at man har 7 rette på 9 av dem. Ønsker vi egentlig å utsette oss selv for dette?
Trainspotter
04.05.2021 kl 12:44 4209

Fra Radium episode 167 - 09.45

Malene begynte sin finans-gjennomgang med å off-topic si:

"Just to clarify Lars' comments about 73 patients treated that was the status on 17 February. We have of course moved on since then – just mentioned so that no one "misunderstand" [the recruitment speed].. [god latter].."

Etter min mening kan dette tolkes som en uvanlig dårlig skjult uttalelse om at rekrutteringen har OVERSKREDET guidingen de har gitt!
Redigert 04.05.2021 kl 12:46 Du må logge inn for å svare
Normalone
04.05.2021 kl 13:23 4070

Dersom vi får en bekreftelse på Q1 at tempoet ift innrulling av pasienter er i overensstemmelse med guidingen som ble gitt på Q4 - og at en dermed virkelig nærmer seg målstreken for paradigme resultatene (H2021) - ser jeg ingen grunn til at vi raskt passer ATH (som med dagens antall aksjer tilsier over kr 60)! Jeg tror, i likhet med det flere andre har nevnt, at grunnen til at kursen ikke er allerede på ATH skyldes tidligere dårligere erfaringer med selskapet og dets ledelse - og at en ikke har tatt innover seg alle grepene (nye) ledelsen har tatt, for nettopp øke hastigheten samt forberede seg på søknad/kommersialiseringen).
Normalone
04.05.2021 kl 13:25 4060

Selskapet har i alle fall hatt flere muligheter til å korrigere dersom rekrutteringen hadde vært dårlig (f.eks. prospekt emi/rep emi og GF) - og dersom en skal tolke det Egberts sa på GF på ordet, vil 2021 bli veldig bra!
AltInn
04.05.2021 kl 16:44 3561

Gå i kurven din. Valp
focuss
04.05.2021 kl 18:52 3285

En turbulent børsdag hvor mange volatile aksjer fikk juling og Nanov var intet unntak.
stockwalker
05.05.2021 kl 08:21 2695

Nordic Nanovector Investors... takk til savepiginvest ... det tankes opp fuel for Nano raketten

European Medical Journal: Is CD37-targeted Therapy A Viable Alternative In The Treatment Of Diffuse Large B-cell Lymphoma? Interviews With Two Key Opinion Leaders

by savepiginvest
" In this context, alternative targets, such as CD37, are of huge interest: a novel target, potentially avoiding resistance to CD19-targeting compounds."

----

Forøvrig betalingsanalyse datert 04.05 som også peker på interesse fra major RIT players:

Cancer Antibody Drug Conjugates Sales Market Incredible Possibilities, Growth With Industry Study, Detailed Analysis and Forecast to 2027 : Novartis, Merck, Roche

https://clarkcountyblog.com/uncategorized/722562/cancer-antibody-drug-conjugates-sales-market-incredible-possibilities-growth-with-industry-study-detailed-analysis-and-forecast-to-2027-novartis-merck-roche/
Redigert 05.05.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare