YES!!!! Petronor Adds High Potential Guinea Bissau Acreage

FkL
PNOR 20.11.2020 kl 08:11 23083

Petronor Adds High Potential Guinea Bissau Acreage to Portfolio

20 November 2020

PetroNor E&P Limited
(“PetroNor” or the “Company”)

Petronor Adds High Potential Guinea Bissau Acreage to Portfolio

Acquisition of SPE Guinea Bissau AB

PetroNor (OSE ticker: “PNOR”), the independent oil and gas exploration and production company with a focus on sub-Saharan Africa, is pleased to announce the purchase of SPE Guinea Bissau AB.

This entitles PetroNor to assume the Operatorship (and interest of 78.57%) of the Sinapa (Block 2) and Esperanca (Blocks 4A and 5A) licences in Guinea Bissau, subject to Government approval. The licences have been extended for 3 years and are valid until 2 October 2023 maintaining the same attractive fiscal terms.

Transaction Highlights:

• Aligned with PetroNor’s strategy to grow position in this highly prospective trend that continues to be a hotspot for exploration activity;
• PetroNor to assume Operatorship of two licences with meaningful equity interest (78.57%);
• The Atum and Anchova prospects are analogous to the world class Sangomar field in Senegal;
• The prospects are ‘drill ready’, benefitting from significant technical work delivered to date by Svenska Petroleum Exploration (SPE) and partner FAR Ltd.;
• Commercially attractive prospects, Atum and Anchova, contain net combined P50 recoverable prospective resources of 568 mmbo (PDC 2019 CPR for SPE);
• Commencing review of rig market with a view to drilling activity in 2021/22 providing transformational catalysts for PetroNor.

Please see attachment for regional map of the licence areas.

Commenting on the transaction, CEO Knut Søvold said:

“This is a key strategic addition to PetroNor's portfolio building in this highly attractive exploration trend. Along with the reinstated A4 licence in The Gambia and our acreage in Senegal, the equity available to potential farminess is a highly attractive material opportunity. PetroNor is continuing its work to bring in partners to fund a drilling campaign across all assets in the next few years."

This announcement is subject to disclosure pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

*****

For further information, please contact:
Knut Søvold, Chief Executive Officer
Chris Butler, Group Financial Controller
info@petronorep.com

Media Contacts:
Buchanan
Ben Romney/Chris Judd
Tel: +44 207 466 5000
Redigert 21.01.2021 kl 08:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.11.2020 kl 12:45 3673

Bra innspill Flue! Her er det fugleperspektiv og tålmodighet som gjelder. Selv om nyhetene fra Gambia og nå Guinea er svært positive, innebærer de jo ikke en reell verdiøkning pt. Så Warom nevnte på XI at dette kan være en aksje å legge i skuffen i to til tre år. Det er jeg helt enig i! Selskapet viser definitivt at de leverer gode muligheter for vekst og verdiøkning, og blir det innertier på en eller flere av de nå etter hvert mange mulighetene, vil nok dagens kurs fremstå som en SVÆRT god inngang.

Jeg er for øvrig enig med deg FKL i dine synspunkter rundt avtale med SB1M. Tålmodighet som gjelder der også! Tror det er en godt trekk i prosessen frem mot notering på hovedlisten. For meg koker det hele ned til om man tror PNOR klarer å nå sine hårete mål. Fredagens nyhet styrker i alle fall min tro, selv om nyheten ang Guinea ikke bringer selskapet nærmere sitt produksjonsmål i 2023.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 13:53 3590

Regner med at thief svarer selv, men jeg tillater meg et lite innstikk.

Det blir selvfølgelig subjektivt hva man legger av verdi i de forskjellige lisensene og mulighetene som PetroNor i dag besitter, Derimot så er jeg absolutt ikke enig med markedet i at verdien på Gambia og Guniea-Bissau nå prises til null. For Gambia finnes det godt grunnlagt for dette, selv med fratrekk for Corona. Jeg har stor tro på at det vil bli borret på begge i det tidsperspektivet som i dag foreligger i avtalene. Har også stor tro på at det kommer partnere på begge,

Senegal er selvfølgelig ikke kommet på plass og her har jeg full forståelse for at markedet er avventende selv om jeg også anser det som veldig sannsynlig at den slår inn. Derimot så er nok de fleste langsiktige i sine leteprosjekter og jeg er ikke i tvil om at det vil bli borret på SOSP i det tidsperspektivet som faller seg naturlig i forhold en ny eventuell avtale. Dette skal jo ikke skje i morgen uansett og er således ikke med i beregningene i dag.

Ghana derimot ser jeg jo ingen verdi i før den er bekreftet. Dette er nok alle enige om da vi så langt bare har rykter å gå etter. Dog spennende at selskapet ikke vil verken bekrefte eller avkrefte dem.

Jeg pleier ikke å sammenlikne selskapene, men vi sitter jo på hver vår haug i PEN og PNOR du og jeg. Hadde også en liten pott i PEN inntil nylig, men den er nå solgt. Selger derimot ikke en aksje i PNOR. Du har det vel omvendt :)
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 14:17 3555

Jeg synes faktisk også de var hårete da de kom, men det synes jeg ikke lenger. Jeg vil heller si realistiske i dag. Jeg kan heller ikke se noen andre av knøttene som har det vi har. Beklager FF :) (PS! Jeg liker veldig godtPEN også) De rette eierne og mulighetene er virkelig på plass i PetroNor.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.11.2020 kl 14:30 3551

Jeg er enig i at målene virker mindre hårete nå enn når de de ble presentert første gangen. Trodde jo ikke mine egne øyne husker jeg :-). Likevel har de jo ikke kommet med noe konkret som sannsynliggjør at målet nås. Den dagen de melder at de har kjøpt noe som umiddelbart slår inn på bunnlinjen, tror jeg vi også ser det på kursen.
Den som venter... :-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 14:44 3524

Det er jo først og fremst eierne og deres tydelige signal på hva de jobber med og at de har stor tilgang på kapital som har styrket min tro. Det er rett og slett fantastisk å ha Abu Dhabi som største eier. Døra blir ikke lukket igjen når de stikker snuta inn :) Hvis alt klaffer så skal vi til 10.000 bare på organisk vekst innen utgangen av 2023. Det vil si at vi egentlig venter på tilkomst på 20.000. Blir det ikke Ghana så blir det nok neste. Markedet har aldri vært bedre for vekst dersom man har kapital.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 14:51 3510

Nå er det like før olja skal redde hele verden. Et tankekors for de som vil bli kvitt den.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 15:40 3443

Ja. Jeg har jo ikke aksjer i Petronor lenger. Solgte meg ut etter Gambiaavtalen på 1,60 så jeg skal i hvert fall ikke klage. Kjøpte meg inn på 0,98. Dog var det ikke så store posten. Har mye mer i PEN ja.

Egentlig burde jeg vel ikke være såpass aktiv som jeg er her, men jeg kan fort være inne igjen. 😏
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
tuja
24.11.2020 kl 15:50 3420

Og velkommen skal du være, FF. Du er en kunnskapsrik person med mye bra info.

:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 15:53 3412

Takk for d!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 15:58 3385

Synes du bidrar til caset og jeg setter i alle fall pris på at du er her.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 16:28 3348

Takk. Smigrende når det kommer fra «kongen av PNOR»

Synd du solgte deg ut av PEN hvis det ikke skjedde i dag. Pen utvikling de siste dager. Så er det da også en aksje som nesten følger oljeprisen slavisk.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
tuja
24.11.2020 kl 16:35 3317

Ellers smått utrolig at PNOR endte i rødt terreng etter en kanondag på OSE, og olja i rallymodus. ???????
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 16:36 3315

Helt sykt,petronor i minus og ose opp 2% og olja 4%!!!Nå er den snart 48💰Når bekreftelse på vaksinering er i gang,ser vi 50.Og det blir før nyttår.Petronor henger mye etter nå.Alle har fått et kraftig løft de siste dagene av oljeaksjer, men ikke petronor.Får trøste oss med at det fundamentale nå blir bedre og bedre.Og når petronor leverer,som de har gjort frem til nå,er oppgang uunngåelig. Er vel flere som kaster seg på oljeservice i disse dager,selv om markedet deres ikke har forandret seg noe som helst.Om olja er 40 eller 50,spiller nesten ingen rolle.De får ikke mer jobb for det.Mens petronor som produserer,merker oljeprisoppgang på dagen🙂Mye rart på børsen for tiden. Men rekylen kommer vel hit også, hvertfall når Senegal går i boks. Så blir det spennende med q3 til mandag
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Bakåtlutad
24.11.2020 kl 16:51 3311

Ännu en härlig dag med Market making... Hur länge orkar man sitta med skiten?
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 17:01 3299

Ser ikke akkurat ut som at Abu Dhabi og Adnoc har tenkt å ligge på latsiden de første årene.

«Abu Dhabi Okays $122B Oil and Gas Spending Plan
by Bloomberg|Anthony Di PaolaMonday, November 23, 2020


(Bloomberg) -- The United Arab Emirates is boosting investment to make good on pledges to increase output capacity, even as it struggles against OPEC+ restrictions on supply.

The OPEC member’s top body for energy policy, Abu Dhabi’s Supreme Petroleum Council, approved a 448 billion dirhams ($122 billion) budget for spending on oil and natural gas over the next five years, state media reported on Sunday. The investment plan for Abu Dhabi National Oil Co. will contribute to growth and expansion “in all business areas,” including production, refining and trading.

The OPEC+ oil cartel -- an alliance between the Organization of Petroleum Exporting Countries and others such as Russia -- has sought to cut output among its members after the coronavirus pandemic ravaged economies and caused energy demand to crater. Yet the UAE, like some other petrostates, sees greater oil production as a way to bolster its income and diversify the economy. The country also wants to be able to exploit any scarcity in supply once oil markets recover.

“This is Adnoc demonstrating that they aim to be self-sufficient,” said Jaafar Altaie, managing director of Abu Dhabi-based consultant Manaar Group. “It’s a proactive step that foresees the potential for future supply shortages and that sees a need for low-cost production in the coming years.”

Adnoc, owned by the Abu Dhabi government, pumps almost all the oil in the UAE, OPEC’s biggest producer after Saudi Arabia and Iraq. The company plans to raise daily capacity to 5 million barrels by 2030 from about 4 million barrels. OPEC+ has capped the UAE’s output at roughly 2.6 million barrels a day until the end of the year.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 17:03 3297

Ser ikke akkurat ut som at Abu Dhabi og Adnoc har tenkt å ligge på latsiden de første årene.

«Abu Dhabi Okays $122B Oil and Gas Spending Plan
by Bloomberg|Anthony Di PaolaMonday, November 23, 2020


(Bloomberg) -- The United Arab Emirates is boosting investment to make good on pledges to increase output capacity, even as it struggles against OPEC+ restrictions on supply.

The OPEC member’s top body for energy policy, Abu Dhabi’s Supreme Petroleum Council, approved a 448 billion dirhams ($122 billion) budget for spending on oil and natural gas over the next five years, state media reported on Sunday. The investment plan for Abu Dhabi National Oil Co. will contribute to growth and expansion “in all business areas,” including production, refining and trading.

The OPEC+ oil cartel -- an alliance between the Organization of Petroleum Exporting Countries and others such as Russia -- has sought to cut output among its members after the coronavirus pandemic ravaged economies and caused energy demand to crater. Yet the UAE, like some other petrostates, sees greater oil production as a way to bolster its income and diversify the economy. The country also wants to be able to exploit any scarcity in supply once oil markets recover.

“This is Adnoc demonstrating that they aim to be self-sufficient,” said Jaafar Altaie, managing director of Abu Dhabi-based consultant Manaar Group. “It’s a proactive step that foresees the potential for future supply shortages and that sees a need for low-cost production in the coming years.”

Adnoc, owned by the Abu Dhabi government, pumps almost all the oil in the UAE, OPEC’s biggest producer after Saudi Arabia and Iraq. The company plans to raise daily capacity to 5 million barrels by 2030 from about 4 million barrels. OPEC+ has capped the UAE’s output at roughly 2.6 million barrels a day until the end of the year.


https://www.rigzone.com/news/wire/abu_dhabi_okays_122b_oil_and_gas_spending_plan-23-nov-2020-163925-article/
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 17:06 3286

Er vel INGEN tvil nå,at denne avtalen med SP1M hemmer kursen.Petronor hadde hengt med de andre opp,på slike dager som har vært nå.Sikkert vært nærmere 1.5kr!Og det hadde ikke vært på "null" volum!Når folk ser kursen går,kommer automatisk volum også.Ser vi jo over alt i dag. Eneste denne avtalen bidrar med nå,er å senke kursen/interessen!Hvis ingen større kommer inn,er dette helt feilslått!!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 17:12 3259

Nå er jaggu olja på 48💰På 1mnd har olja gått fra 37.5 til 48 og petronor har gått fra 1.39 til 1.334😂Det er helt på trynet!Mens alle andre oljeaksjer er mye opp,på denne fundamentale forbedringen.Og i tillegg har vi også fått en ny avtale til forskjell fra andre(Pen,iox,qec)
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.11.2020 kl 17:37 3215

Apropos den avtalen. Vi vet jo ikke beløpet.

Den ligner faktisk ganske mye på avtalen PEN inngikk med Africa Energy i Sør-Afrika i februar like før koronaen kom for fullt.

Avtalen er ikke godkjent av myndigheten, men det er en del likheter med Guinea Bissau.

En brønn boret i Sør-Afrika med treff.
En brønn pluss avgrensingsbrønn med treff boret i Guinea Bissau.
Omtrent samme oljekvalitet.

Unrisked prospektive ressurser på ca 1 milliard fat. Det samme som i Guines Bissau.

PEN skal betalte kun 2,5 mill USD for dette og det var altså før pandemien slo til.

Hva skal vi da gjette på at PNOR skal betale?

Eierandel for PEN : 12,5 %
Eierandel for PNOR: 78,57 %

Det vil altså tilsvare 15,7 mill USD.

Vill spekulasjon selvsagt. De 2,5 mill USD PEN skal betale er carry for selger for første brønn. Det kan jo være at oppgjøret til PNOR er mer komplisert. Koronarabatt?

Kommentarer?



Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 18:05 3155

Det blir jo bare fingeren i været når det gjelder salgsprisen, men jeg tror at Svenska «solgte» for at de ikke kom noen vei. I tillegg har vi da coronarabatten, men den kan gå begge veier da vi også er et oljeselskap.

Jeg tror ikke det er sikkert vi snakker verken om penger eller aksjer. Vi får se :) Hadde det vært så enkelt så ville de nok ha oppgitt en sum.

Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 18:10 3150

Det får vi vel kanskje vite til mandag,under webinaret i forbindelse med q3.Gleder meg til tallene og hva de har å si
om alt de har på gang 🙂
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 18:42 3104

Tar det nesten som en selvfølge at de har gjort en meget god deal.Da kjøp av produserende felt har vært en uttalt førsteprioritet. Så når de slår til på dette,burde avtalen være meget god🙂Og de virker ikke til å hoppe på hva som helst,når vi har hørt hvordan de jobber med nye avtaler. Så spent på hvordan de skal gjøre opp for denne avtalen.Men med coronatider,så kommer de nok til å komme meget godt ut av dette.Olja er vel allerede på 50-60 i 2021!Og da øker verdien av alle lisensene til petronor, hvor de skal drille.Da blir hotspot Gambia og Senegal igjen. Og med a4 og sosp i boks,samt Guinea. Så blir det mye Morro,med flere drillinger🙂
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
24.11.2020 kl 18:54 3124

Moro blir det definitiv! Skjer så mye nå at det nesten er vanskelig å holde oversikt. Vi skal jo ikke glemme at vi skal borre både i Kongo og Nigeria også.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
24.11.2020 kl 19:35 3076

Ja,utrolig mye de har på gang til å være så små.Som regel har knøttene mer enn nok med ett eller to prosjekt,ikke alltid de klarer det heller 🙂Mens petronor har 4-5!!!!Så det er vel et godt tegn på at vekst kommer!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Shifu
25.11.2020 kl 08:44 2822

Litt utenfor akkurat denne tråden, men allikevel relevant. Spesielt når de som har fulgt aksjen en stund er samlet.

1) Er det flere enn meg som har lagt merke til at børsen omtrent alltid har synkende hovedindeks hver gang Petronor publiserer gode nyheter?
2) Svært ofte faller Petronor i dagene etter at de publiserer gode nyheter. Dette til tross for at oljeprisen går opp.
3) Det kan virke på meg som om aksjen blir prisregulert av "noen" der ute. Dette har pågått i flere år, er det noen som klarer å fortstå hvorfor? Normalt sett reguleres en aksje over en kort periode, ikke over en periode på flere år..

Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 08:56 2798

500k på 1.31,noen som vil skremme🙂Liten tvil om at denne skal oppover.Petronor leverer gang på gang,og nå begynner oljeprisen å bli bra også!Så er det q3 til mandag, og avklaring på Senegal nærmer seg mer og mer.Selger ikke på 1.3kr da🙂
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
25.11.2020 kl 08:57 2814

Ser ikke det samme mønsteret og vi både har gått og vil gå på de gode nyhetene. Derimot så har det før MM vært lett å styre kursen på lavt volum, men igjen ikke når godnyhetene kom. Flere år gjelder jo kun hvis man går helt tilbake til APCL og for min del så er dette to helt forskjellige selskaper og kan ikke sammenliknes.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
FkL
25.11.2020 kl 09:57 2726

Veldig positivt statement fra PetroNor. Ingen brune konvolutter :)

A warm welcome to our newest EITI supporting company PetroNor E&P Limited, who joins a group of nearly 70 companies in the network. We look forward to working together to promote greater #transparency in the oil and gas sector.

Learn more about PetroNor E&P's commitment to transparency: https://lnkd.in/dMuBSyM
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 10:10 2704

Petronor er vel tvers igjennom et solid/seriøst selskap!Sover ikke akkurat dårlig om natten med aksjer her. Kommer ingen lik ramlende ut fra skapet 🙂De bygger sten for sten.Nå har vi vært i området 1.3kr en stund,ingen gir bort aksjene billigere, så får vi se hvor vi lander ved neste rykk opp.Spennende med webinar og tall til mandag.Får vi nok litt mer info om alt som skjer.Så er det ikke lenge før olja bikker 50,mer enn godt nok for petronor!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
25.11.2020 kl 12:18 2572

Ser ihvertfall ikke ut som Tullow har tenkt å trappe ned i Vest-Afrika.

«Tullow plans to generate $7 billion cash flow over 10 years with focus on West African assets

Oil and gas company Tullow Oil has decided to focus on its West African producing portfolio as part of its new strategy and plan to generate c. $7 billion of operating cash flow over the next 10 years.

In an update on Wednesday, Tullow said that the plan focuses about 90 per cent of future capital expenditure on its West African producing assets.

Tullow’s new strategy and plan focuses on the substantial potential within the company’s large resource base associated with its producing assets where there is extensive infrastructure in place.

In Ghana, for example, Tullow has produced just 400 million barrels of oil (gross) from 2.9 billion barrels of oil in place (c.14 per cent). This plan, alongside a rigorous focus on costs, is expected to generate material cash flow over the next decade, which the group anticipates will enable reduction of its current debt levels, Tullow explained.»

https://www.offshore-energy.biz/tullow-plans-to-generate-7-billion-cash-flow-over-10-years-with-focus-on-west-african-assets/
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 12:43 2687

Med Senegal i boks,har vi nesten "hele" vestkysten 😂Med en god oljepris i 2021(50-60),så kan vi bli meget attraktive for partnere!Blir morro med mange drillinger fremover.God sjans for at vi kan gjøre noen treff!Dette burde gjenspeiles i kursen etterhvert!Petronor gjør gode kjøp/forlik nå,som vil øke i verdi med oljeprisen
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 12:46 2681

Ligger med en pott på 1.338,håpe noen gir bort aksjene sine🙂
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
SigOtt
25.11.2020 kl 13:37 2604

NÆRMER OSS 1.40, JEG LURER VIRKELIG HVA SOM ER GALT MED DE SOM SELGER NÅ TIL 1.3X KR. DET ER FORFERDELIG Å SE PÅ! OLJEPRISEN KRYPER STADIG NÆRMERE 50 USD/FATET. FANTASTISK UTVIKLING. DE MDGERNE OG RØDE NISSENE SOM VIL HA NEDSTEGNING AV OLJESEKTOREN KAN TA SEG EN KANNE MED DIESEL!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 13:54 2572

Kan ikke være god butikk å selge nå.Jeg kjøper flere på 1.3tallet.For de som blant annet har troen på Senegal,er det gull.Da er vi 30-40% opp 🙂Så har vi utallige andre triggere,petronor har jo enormt mye på gang.Så 2kr passeres også etterhvert!Virker ikke som noen vil gi bort aksjene billigere nå,så da er det en vei.For flere vil kjøpe jo nærmere vi kommer triggerene!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
Bakåtlutad
25.11.2020 kl 13:54 2568

Personligen tror jag folk tröttnar på kursutveckligen... Jag menar se bara på utvecklingen sedan fredags då PM kom om Guinea och i tillägg oljeprisets fantastiska utveckling... På en månads sikt är Oljan + 16% och PetroNor -14%, varför rör sig inte kursen? kan det vara p.g.a. spärren av Market Makern? Har meddelat PetroNor om vad jag tycker om MM, inte mist det stora misslyckandet gällande omsättningen, vad har vi idag? på 5 timmar har enbart ett värde av ca 170 K NOK omsatts?!
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
tuja
25.11.2020 kl 14:07 2534

MM selger ned istadenfor opp. En ting er sikkert. MM bryr seg lite om at PNOR er underpriset deluxe i forhold til hva de har børsmeldt siste tiden. Legg på kraftig stigende oljepris, og det begynner å bli latterlig. Slik går no dagan.
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
thief
25.11.2020 kl 14:13 2514

Ble 15 k til🙂Som blir med over 2kr!Mye rart på børsen for tiden.Folk kjøper og selger som fulle sjømenn. Så vi jo i oljeservice i går,i tillegg til nas 😂
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare
nkamok
25.11.2020 kl 14:31 2474

Jeg lagde for sjov 12000 til salg i 1.356 under SP1M sin post - nu har de så flyttet deres post under min og sat den til 1.348 :-O
Det er jo helt kuk kuk - der er jo aktier til salg, så hvorfor går de så under og sælger billiger - de vil sgu ikke have prisen op :-(
Redigert 21.01.2021 kl 04:32 Du må logge inn for å svare