Vaksiner !

Betonghue
LIFE 24.11.2020 kl 14:47 2727

Det synes å herske den oppfatning blant mange at når vaksinen(e) blir tilgjengelige, er det tilbake til hverdagen. Helt feil, jeg tror og mener dette;
når massevaksinasjonen av - nettopp massene - starter vil dette ta svært lang tid, både måneder og år ! I mellomtiden vil det bre seg en oppfatning om at nå er det "fritt fram" for et normalt liv - og vips - har vi en smittebølge no. 3 igang !! Garantert - ikke til å unngå ! !
Ergo, behovet for en hurtigtest vil være enormt, og da snakker vi en virkelig Hurtigtest, som cantisense !
Og - den kommer, vær ikke i tvil, og som tidligere fastslått, en saftig bonus på toppen av unike, enestående diabetespatenter !
Redigert 20.01.2021 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
bj111
24.11.2020 kl 15:14 2689

Det har du bok helt rett i og du har støtte fra WHO etter det jeg har forstått. Kan vel legge til ordet dessverre for 3 smittebølge som garantert vil komme men ingen ønsker. Media legger i grunn opp til det, for de er overdrevne optimistiske med tanke på at en vaksine kommer og vips var korona ute av verden. Så enkelt er det ikke. Det er også grunnen til at det fortsettes å forske på vaksiner hos de selskapene som ikke er i mål. Hadde de 3 som nå ligger på bordet vært den komplette løsning så kunne alle andre som holder på lagt ned. Det gjelder og de som lager nye tester. De fortsetter og med god grunn.

Her er det bare å spenne seg fast når det kommer melding om DD sin test.
Slettet bruker
25.11.2020 kl 02:41 2542

huh....det er bare å regne sannsynlighet. Er det mest trolig at det kommer en god nok hurtigtest eller at det kommer en god nok vaksine? Det kommer hurtigtester før det kommer gode nok vaksiner. At folk strømmer til 50-60 % vaksiner? Vel, regjeringen forteller deg hva du skal gjøre, du skal ikke tro noe. Når det ikke fungerer som forventet etter noen mnd og du må ta en ny vaksine?? Stol på regjeringen, det kan komme bivirkninger, men ta neste sprøyte også så går det nok bra.
Lifecare kommer til å eksplodere fordi hurtigtester er.....ingenting i forhold til hva Sencell blir. Dette er diamanten..
JosefK
25.11.2020 kl 02:51 2529

Enn så lenge er Life 100% vaporware.

Og ja, det kommer lassevis med hurtigtester. Så mange at noen vil svi fingrene på grunn av konkurransen.
Redigert 25.11.2020 kl 02:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.11.2020 kl 02:55 2519

Jeg vet så altfor godt hva diabetes er, type 1, insulinavhengighet gjennom sprøyter. Kommer Lifecare med en 'kunstig bukspyttkjertel' som kontinuerlig måler blodsukkeret og sprøyter inn nødvendig dose insulin. Fungerer dette? Vel, da snakker vi om en revolusjon som man har jobbet med i over 30 år. Da vil diabetes omtrent elimineres. Dette gjelder både type 1 og 2, det er mange som sliter mye med type 2....Jeg tror svært få er klar over de enorme kostnadene som er knyttet til diabetes. Kan dette reduseres og gi pasienter et bedre liv, kostnader som spares her er uvirkelige. Hvor mye koster diabetes samfunnet? Vel, det er helt hinsides summer. Minimum 500 millioner mennesker har denne kroniske sykdommen, mange har den uten å vite det..
Slettet bruker
25.11.2020 kl 03:03 2512

Hurtig testen ber jeg alle glemme. Lifecare handler ikke om det, det er kun en skjønn bonus som altfor mange har hengt seg opp i. Kommer det en hurtigtest, vel, så flott. Kommer det en kunstig bukspytt kjertel som kontrollerer blodsukkeret....himmel, jeg tror ikke folk forstår hva det betyr. Josef, realiseres dette kommer Big Farma til å stå i kø for å kjøpe selskapet. Fokuser på Sencell, det er nøkkelen her.
Bull dog
25.11.2020 kl 07:45 2319

Etter å ha satt meg inn i lifecare tror jeg dette kan bli stort. Ting som skal vokse trenger tid og et godt styre. Nordea vil ha en hånd på rattet og ikke tro at de ikke har forbindelser til andre store investorer. Snart vil det " sette seg" og vi vil se resultater.
Betonghue
26.11.2020 kl 11:37 1952

Apropos vaksine(r), de fleste er nå vel nå klar over at et betydelig mindretatt IKKE har planer om å la seg vaksinere ! Og hvor står man da ? Man står eksempelvis på en flyplass og har tenkt seg en tur ?
En rask (- 5 min.) hurtigtest blir mer og mer aktuell !
Betonghue
28.11.2020 kl 14:15 1690

Oppdatering fra San Francisco. Hvor bliver den Joacim Holter ?
Betonghue
29.11.2020 kl 10:16 1228

Innlegget er slettet
Nå må enten mor eller far ta fra deg PCn og se til å få lagt deg, etter bleieskift selvsagt !
Dubois
29.11.2020 kl 10:54 1165

Innlegget er slettet
Ingen konstruktiv kritikk av Life fra kamello.
YNWA250505
29.11.2020 kl 11:54 1084

Vaksine eller ikke Vaksine betyr null med tanke på hurtigtester. Selv om alle mennesker i verden blir vaksinert, vil det fortsette å testes og testes. Jeg tror at alle må teste seg om de skal reise med feks fly. Du kommer ikke inn i landet du flyr til uten å ha tatt en test. Da er 5min tester det eneste som gjelder. Alle som skal på Cruise vil testes før de går om bord. Alle som jobber på plattform må testes før de får reiser ut osv osv