NY TP NOFI 115 kr
Spm1Markets ny target løftes fra 110 kr til 115 kr - et gjesp, men ser du på tallene så blir man overbevist. ROE på over 20, men i slike selskap er tapene høyere enn bank, likevel langt under det som var kalkulert - litt over 2% vs godt over 3%.
Selskapet vokser og er mer verdt enn den gangen aksjen priset til langt over 100 kr. OG ikke minst de leverer....
Selskapet vokser og er mer verdt enn den gangen aksjen priset til langt over 100 kr. OG ikke minst de leverer....
Redigert 19.01.2021 kl 19:55
Du må logge inn for å svare
Investtech: Tar i mot støtte på 70.
Utbyttekapasitet er 4-5 kr sier SpBM1, i så fall burde aksjen prises til kr 100. DENNEAKSJEN ER TIL DE GRADER UNDERPRISET; løp og kjøp.
navnkalle
25.11.2020 kl 19:15
987
Jeg har kredittkort i Bank Norwegian. Mye av grunnen til at jeg valgte dette kortet var god deal med cashpoints fra Norwegian. Slik dagens situasjon er vurderer jeg å bytte til en bank som har cashback som gir en verdi... (folk prøver å kvitte seg med cashpoints på finn.no) Tror dere at bank Norwegian kommer til å gi en verdi til sine cashpoints når Norwegian går konkurs? Jeg tipper det er endel vurderer å bytte som meg. Mulig denne koblingen til NAS er hva som holder NOFI nede?
Grylls
25.11.2020 kl 23:05
923
Absolutt en faktor som er med å holde kursen nede. Samtidig hersker det jo litt usikkerhet rundt forventningen om økte lånetap i denne bransjen. Jeg tror nok de har beilere som står i kø for å tilby gode avtaler, skulle NAS konke.