MPCC Bull 2021

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
Kbkristi
MPCC 26.11.2020 kl 12:16 2349735

Da har jeg tatt for meg tallene til Mpcc. Det kommer jo flere og flere positive analyser her. Etter å ha gått igjennom hvert skip og sett på hvilke rater de får, har jeg dannet meg et bilde.
Paretos kursmål må være veldig kortsiktig. Oppnår selskapet rater mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største skipene, så går vi en meget lys framtid i møte.
For Q4-20 har jeg beholdt de samme rater som gjaldt i sept for okt og nov. Desember har jeg oppjustert til mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største.
Om noen sitter på mer eksakt info, så setter jeg stor pris på tilbakemelding.
Det vil gi et lite overskudd for Q4-20.
Q1-21 vil bli meget bra, hvor kanskje innseilt overskudd vil være rundt 10% av dagens aksjekurs.
Ser vi fram til Q3-21, så blir det enda bedre, og vil holde seg høyt, om de nå signerer kontrakter som varer 1-2 år.
Så min konklusjon blir at Dnb sitt bull senario:
aug-21 = NOK 11,50
nov-21 = NOK 16,40
Er høyst reell, og kanskje konservativt, om rater som rapporteres holder framover.
Min strategi blir akkumuler og gjøm på kistebunn de neste 9 måneder.
Vi er kun 5 uker unna Q1-21, og da begynner virkelig moroa :)

Mpc Q2-2021:
https://www.mpc-container.com/investors-and-media/financial-reports/mpc-container-ships-asa-reports-q2-and-six-month-2021-results/
Mpc H1-2021:
https://www.mpc-container.com/files/Public/17513/3399352/mpcc-h1-2021-financial-report.pdf

Her er en analyse fra vår regnearkekspert Helg11:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a3YdATxno422KLYmlJAnTShft2cEaPunfYXI1AEQrTk/edit#gid=124036591
Teknisk analyse 13.4.21 fra Hammers:
https://www.tradingview.com/x/XlQNMdig/
Teknisk analyse fra Krosta 16.4.21:
https://s3.tradingview.com/snapshots/m/mdyELMDJ.png
Redigert 19.08.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.05.2021 kl 16:03 12434

Her er det uten tvil penger å tjene dei neste månedene. Meget sterke rater i ein kombinasjon av COVID på retur kommer til å skape ein meget sterk sommer for denne aksjen. Kjøp - kjøp - kjøp!
Slettet bruker
07.05.2021 kl 16:16 12451

Mye bra humor her i dag, fine disse to siste (også), PSI og Helg 11 :-)
Maduro
07.05.2021 kl 17:28 12480

Harpex er kommet:1777 !!!

https://harpex.harperpetersen.com/harpexVP.do
Redigert 07.05.2021 kl 17:43 Du må logge inn for å svare
Helg11
07.05.2021 kl 18:17 12358

Bra, toppen var ikke nådd. Oppsummering fra uka:
FBX opp til $4,709, +7.6% på en uke
ConTex opp til 1320, +2.6% på en uke
HARPEX opp til 1777, +4.1% på en uke.

Og feederklassen (MPCC flåten) vokser mer enn dette.

God H elg (er liksom litt lite schwung over den orddelingen altså). :-)
Kbkristi
07.05.2021 kl 19:59 12056

Vekk fra skjermen er kanskje ett motto vi skal begynne å bruke. Ihvertfall på røde dager. Og teip på salgsknappen, utenom til nødvendige utgifter :)
Det ble båttur i ettermiddag, og vekk fra skjermen :)
Dnb kan klø seg i nakken og lure på hva som foregår. Det er 2 ting som vil styre ratene framover:
1 Tilbud av tonnasje.
2. Antall tonn som skal fraktes.
1. Dnb prøver med ei løgn, og innbiller våre medaksjonærer og potensielle sådan, at det er en vegg av nye skip som er på trappene.
Det gjelder ikke i vårt segment. Der er det fortsatt mindre bestilt enn behovet framover. Så tilbud av ny tonnasje vil ikke medføre et stup i ratene.
2. Flere medier melder stadig om en tsunami av frakt framover. I tillegg ble verdens største handelsavtale undertegnet i november-20 med Kina og omkringliggende land. Da det er mye hav mellom disse landene, så finnes ingen motorvei med trailere. Et lite containerskip erstatter 2.500 trailere, og Mpc har et meget godt fotfeste mellom disse landene. Så derfor vil det heller ikke bli bortfall av tonnasje, som vil føre til et stup i ratene.
Så kistebunn blir plassen for Mpc-aksjen fortsatt, men nå med lenger tidshorisont enn 9 mnd, som jeg opprinnelig så for meg.
Mye penger kan ligge i trading også, så jeg mener ikke at man skal legge aksjen død og begravet, men bruk da ASK.
Redigert 07.05.2021 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
Kbkristi
07.05.2021 kl 22:11 11796

Jeg har fulgt Harpex fra 4.12.20. Da stod 1100 TEU i $ 7.700. I ettermiddag nådde disse skipa $ 16.000 pr dag.
Nå har jo Mpc kun 1 skip mindre enn 1.223 TEU, lille AS Laetitia på 966 TEU.
Så nå har altså våre minste skip nådd det nivå jeg så for meg de største ville seile på.
Ratene har altså steget mer enn 100% på 5 mnd. Og vi står ikke foran stupet :)
Kabt
08.05.2021 kl 01:12 11451

Hvor finner jeg lettest oversikt over hvilke skip som har inngått nye kontrakter og hvilke skip som skal på nye kontrakter fremover?
Struts
08.05.2021 kl 06:44 11275

Er vel en grei oversikt på hjemmesidene under pressemeldinger datert 12.04: https://www.mpc-container.com/investors-and-media/press-releases/2021/mpc-container-ships-asa-revises-fy-2021-guidance-and-publishes-container-market-and-operational-update/

Her er noen rapporterte slutninger denne uken. Ser AS Penelope er nevnt, det er kanskje gammelt nytt...:

=Delos Wave= Sub P 2824 Hyundai Mipo 2007 - ZIM - 3 yrs USD 24000
=AS Penelope= Sub P 2572 STX Offshore 2005 - COSCO Shipping Development - 2 yrs USD 26500
=Cape Felton= Handy 1440 P+S Werften 2008 - Wan Hai Lines - 2 yrs USD 19750

Sub P er da under panamax-størrelse...
Redigert 08.05.2021 kl 06:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.05.2021 kl 19:22 10325

https://ycharts.com/indicators/reports/harpex

Sjekk ratene som kommer til å generere store inntekter og utbytter i container/feeder segmentet.

Ratene og aksjekursen stiger jevnt i takt med utrulling av vaksiner, COVID på retur og dermed økende container/freder transport mellom de store handelssenterene i verden. Her er det berre å kjøpe seg opp og sitte til langt ut på høsten. Ratene som en ser om dagen kommer til å generere høy kontantstrøm i container/feeder segmentet i flere år framover og dette vil komme aksjonærer til gode. Når MPCC nå slutter skip på knallsterke rater i flere år framover, lover dette meget godt!
Tips: Kjøp.
Redigert 08.05.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Struts
09.05.2021 kl 13:20 9296

Joda, men vanskelig på en søndag. Her går det mye i pistasj-is, bo- og brannbiler, cab (ikke drosje), og fremfor alt om kona til Kbkristi vil få diamanter til bryllupsdagen, når som du sier COVID kommer på retur. Samt et cruise ja, hadde nesten glemt det, men det er noe datteren hans forventer! Ja, og så går det litt i øl også, men man skal også være forsiktig å preke om slikt på en søndag, da får man raskt en svovelpreken i mot seg.

Hvilket får meg til å tenke på følgende lille historie:

«’God morgen, Sander,’ sa presten. ‘Det står vel bra til?’
‘Nei’ svarte Sander, ‘jeg har nylig hatt en liten ferie, men jeg var ute for et stygt uhell.’
‘Et uhell? Det var vel ikke noe alvorlig håper jeg?’
‘Jo, jeg mistet min bagasje.’
‘ Hvordan skjedde det?’
Sander så sørgmodig ut. Så sa han med brusten stemme: ‘Korken falt ut av flasken.’»

PS. For ordens skyld, mine innlegg er sjelden ment annet enn som spøkefulle innfall.
Redigert 09.05.2021 kl 14:02 Du må logge inn for å svare
Nani Alvez
09.05.2021 kl 13:24 9366

Hei! Er det noen her inne som har tatt på seg ansvaret for samle litt info rundt Harpex Index og at vi nå snart går forbi den historiske toppen som var i 2005? Tenker om noen samler litt informasjon om hvordan både Harpex Index og Contex index har utviklet seg så langt i år, og på hvilke nivåer vi nå er på vei. Må vel være mat for journalister, Finansavisen, osv. om de får en ryddig mail med info. Er vel snakk om 1-2 uker så er vi all time high, og det beste var om FA satt klare med en artikkel de bare kunne slippe så snart de ser Harpex'n slår gamle rekorder. Vi må ikke glemme at vi alle her inne satt og var ganske fornøyd med de ratene vi oppererte med i januar/februar, så det som skjer her nå med disse mai kursene er egentlig ganske spinnvilt.

Og det er akkurat dette vi trenger at avisene informere om ut til folket også,

(Man hører om baltic dry index høy, container index høy osv. Men det er viktig at vi får tydeliggjort HVOR VILT det faktisk er for conatiner nå, om man for eks sammenligner med tidligere perioder).

Hvem er personen her inne til å ta på seg en slik jobb :p
Struts
09.05.2021 kl 13:39 9326

Om ikke journalistene får det med seg selv, så er det kanskje til det beste - de er vel "høye" nok fra før? Men, for all del, kan ikke du forsøke dersom du mener det har noen hensikt? Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror faktisk at de ikke er interessert/engasjert. Og at de kanskje ikke vil fremstå som uvitende (noe de vel er), til og med anal-ytikerne har (etter min fattige mening) svært dårlige kunnskaper om Container-markedet. Som har gått under radaren i mange år. Vel, alle skriker etter oppmerksomhet (av børsnoterte selskaper) og mange får det, for så å bli glemt før neste bisetning er formidlet. Fortsatt god helg!

NB. Det nylig rapporterte salget av =ARGUELLO= 51,314/09 HHI 4,228 TEU til USD 37.5 M har jeg (også) fått med meg. Men iom at det er i segmentet over der vi befinner oss, har jeg ikke tatt det med i verdibetraktningene våre. Foreløpig. Men det er klart at det vil ha en viss betydning for verdien av eksempelvis =AS NADIA=. Det er fristende å oppjustere verdien (fra USD 18.8) til USD 25m. Men jeg avventer noe. Det ble (fredag) rapportert om salg av et skip i samme størrelse som NADIA, men ingen pris ble meldt, så jeg avventer avklaring derom først.

PS. Har fått den avklaringen jeg ventet på. Basert på det har jeg ikke lenger det grunnlaget jeg forventet (til oppjustering), så lar verdien være der den er....
Redigert 10.05.2021 kl 00:15 Du må logge inn for å svare
Alby
09.05.2021 kl 14:57 9120


Blir spennende å se om vi fortsetter. oppgangen fra fredag ?
Ærligtalt
09.05.2021 kl 15:04 9108

Den skal/bør mot 18-20,- nå

Får samtidig håpe at DNB får tidenes kundeflukt
Struts
09.05.2021 kl 16:10 8943

Positivt er bra, Mørkedal burde komme opp igjen fra sengen og bli ekstatisk, for de enhetene han refererer til i april har MINST blitt verdt USD 2 mill pr enhet siden det. Hvilken NAV lander man på NÅ? Jeg "vokste opp med" at for shippingselskaper er det vanligvis veldig enkelt å beregne (dersom man ikke tar i betraktning relativt ubetydelige beløp i det totale bilde, som bunkers osv) i forhold til formelen: Non-current assets (Vessels = flåteverdi) minus NIBD (Net Interest Bearing Debt), delt på antall aksjer.

Det er rundt 394.3 millioner aksjer i selskapet. NIBD kan kanskje graves frem fra siste rapport (?). Hva ender man da opp med basis flåteverdi på hhv USD 850 eller 890 millioner (eksempelvis)?
Redigert 09.05.2021 kl 16:18 Du må logge inn for å svare
Helg11
09.05.2021 kl 16:19 9004

Utregning på dette ligger i Google sheetet, under NAV fanen. NIBD er $276,900,000 31/12-20, antagelig lavere nå siden de har begynt å betale ned gjeld.
Struts
09.05.2021 kl 16:25 9022

Så NIBD, men hvor er din NAV-fane? Du må nok forklare deg som om jeg er en femåring. Regneark er (heller) ikke min sterke side. Sorry.
Redigert 09.05.2021 kl 16:29 Du må logge inn for å svare
Gastromat
09.05.2021 kl 16:59 8983

Jeg antar det er nav som ligger i topp av arket? Er jo flere linker du kan klikke på der. Snakker dere om noe helt annet så kan dere behandle denne meldingen som dopapir.
Struts
09.05.2021 kl 17:42 9077

Neida, bare jeg som bruker lang tid på å finne ut av ting. Helt vanlig for meg. Beklager bryderiet.
Men, riktignok veldig sent å berømme, så blir man jo mer og mer imponert over Helg's arbeide.
Kjenner jeg meg selv rett, vil den fulle forståelse over det gå opp for meg omtrent rundt neste
århundreskifte. Men om 100 år jo alt glemt, som Hamsun og ikke min venn skrev.
Redigert 09.05.2021 kl 17:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2021 kl 17:49 9111

FA artikkel i dag. Må være en god ting når ordene "hysterisk marked" er i tittelen. MPC er nevnt

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2021/05/09/7670719/gjor-firegangeren-i-hysterisk-marked
Gastromat
09.05.2021 kl 17:58 9102

Null bryderi, derfor har vi denne fantastiske tråden, så vi kan hjelpe hverandre 😃
Slettet bruker
09.05.2021 kl 18:27 9063

Nani, jeg sitter på tall på New ConTex fra starten av januar, med prosentvis økning for hver oppdatering, samt w-o-w for selve indeksen. Har gjort det samme med Harpex, men der kan man jo bare hente ut for de tre siste årene fra nettsiden også.

Det mest interessant med at vi snart er ved all time high, synes jeg, er at indeksen i seg selv er nærmere all time high enn ratene i vårt segment, fordi det er de største som har stått for den drøyeste stigningen. 1700 TEU er den som "har mest å gå på" ift all time high, den skal fortsatt stige ytterligere 45% før den tangerer. 2700 TEU mangler i overkant av 15% på å tangere, mens selve indeksen bare mangler ca 3,5%. Det kan selvsagt være mange forhold som gjør at dette ikke er sammenlignbart, eller som gjør at f.eks 1700 TEU ikke vil gå mot gamle høyder, men i mine øyne like fullt verdt å merke seg.

Jeg er nok som Struts, skeptisk til i hvilken grad journalister tar til seg info fra privatpersoner, men jeg sendte uansett linker på både Harpex og New ConTex til Martin Brennmoen sist mandag. Jeg tok kontakt etter at han/TDN, med henvisning til Clarksons, skrev om "1-års-rate-estimat" rate 30k på 3500 TEU, og det etter at 30k var godt og vel passert... Jeg påpekte at selv 2-årskontrakter var over 30k. Han henviste til Clarksons i svaret også, og og sa at 2-årskontrakter ikke var nevnt derfra. Han takket for linkene og sa han ville se på det. Om han gjør det aner jeg ikke...
PSI- Investor
09.05.2021 kl 18:59 9003

Bra jobba dato! Skal han skrive mer så må han jo nesten se på det, de vil vel som alle andre gjerne være flinke.
Jan Banan
09.05.2021 kl 20:31 8699

Hei Helg11
Jeg kikker litt på regnskapsarket og skjærer litt grimaser når jeg kommer til de mørkegrå feltene. Det er helt klart meget gode tider men å se 40k for for 2800 TEU og 30k for 1700. :| ... Nå har vi en 3mnd slutning for et 2800 TEU på 30K. Klart det enda er muligheter for ratevekst men jeg føler at det blir urealistisk høye tall - men hvem vet.. Ingenting hadde vært bedre. Personlig hadde jeg likt å se et litt mer "justert" tall på ca 35k for 2800TEU og 25k for 1700 TEU (mtp 2-3år kontrakter og 2-3% rateøkning pr uke til juli) og heller bli tullerusk om en 40k kontrakt skulle dukke opp. Regnskapet blir muligens urealistisk høyt for BULL 2021 med 40k fom. juli. 35K er fremdeles BULL ;)

Det er uansett et anstedig stykke arbeid du har gjort og jeg er meget takknemlig for at du deler! Du er nå regnskapssjefen og gjør som du vil, jeg håper likeledes du er åpen for innspill.

Ellers gleder jeg meg til en ny uke og nå er Q1 bare 11 dager fremfor oss.
Helg11
09.05.2021 kl 23:06 8297

Hei Jan,
Takk for gode tilbakemeldinger. Tanken med regnearket er å ha et felles grunnlag å diskutere på, og kommer det ingen innspill blir det ikke bedre.

Når jeg startet å lage grunnlaget var utfordringen hva som var riktigst tall. Og det er det jo fortsatt. Hva er riktig kostnad/vessel/day? Og hva kan vi regne med av inntekter ut året? Siden dette tallet var usikkert valgte jeg å ikke ta standpunkt, men fange opp ytterkantene ved å ha både et bull og et bear regneark. Muligens burde vi hatt et superbull og et superbear ark, men det får da være måte på hvor komplekst vi skal ha det.

Hvis vi tar utgangspunkt i utvikling av rater de siste 2 mnd så er 2800 TEU på 43,7kUSD/vessel/day i starten av juli (når våre skip skal ut i nye kontrakter). Så i utgangspunktet burde jeg oppdatert bull til dette tallet, da jeg tidligere har brent meg på å være for negativ (brukt forsiktighetsprinsippet).

Som du sier er det kort tid igjen til Earnings call Q1, og der får vi flere svar. I etterkant av dette lager jeg et nytt "best guess" 2021, i tillegg til 2022 & 2023 arkene. Blir nok ikke helt perfekt, og fortsatt grunnlag for diskusjon, men det er jo noe av det som gjør det interessant. Høres det ok ut?
Kbkristi
10.05.2021 kl 07:10 7927

Gjør firegangeren i hysterisk marked
For to år siden kjøpte Borealis Maritime containerskipet «Arguello» for 9,2 millioner dollar. Nå har spesialfondet solgt etter en hinsides verdistigning.
GOD DEAL: Salget av det 2009-bygde containerskipet «Arguello» gir Borealis Maritime en gevinst på godt over 200 millioner kroner.
Shipping
Are Strandli
12:10 - 9. mai | Oppdatert 14:28 - 9. mai

I likhet med norske redere, casher London-baserte Borealis Maritime inn på eldorado-tilstandene i containershipping.
Spesialfondet skal denne uken ha solgt 2009-bygde «Arguello», med kapasitet til 4.228 standard 20 fots containere (TEU), til SM Line i Sør-Korea for 37,5 millioner dollar.
Da skipet ble kjøpt for to år siden var prisen 9,2 millioner dollar, ifølge VesselsValue. Avkastningen er dermed over 300 prosent. I kroner er gevinsten om lag 235 millioner.
Om Borealis spiller kortene sine riktig, blir ikke dealen en engangshendelse.
I samme tidsrom som «Arguello» ble anskaffet våren 2019, kjøpte fondet ytterligere tre tilsvarende skip på samme prisnivå. Disse verdsettes nå til mellom 37 og 42 millioner dollar.
Som omtalt av Finansavisen, har både Awilhelmsens Awilco Container og Arne Blystad-dominerte Songa Container gjort kuler på salg av containerskip den seneste tiden.
Selger skip med supergevinst

Venter videre oppgang
Containerfraktratene har formelig eksplodert siden bunnpunktet i juni i fjor.
For en drøy uke siden oppdaterte Clarksons Platou sine ettårige rateprognoser for skip med kapasitet til 3.500 TEU fra 22.000 dollar til 30.000 dollar pr. dag, mens for 4.400 TEU-skipene ble prognosen høynet med 15.000 dollar til 40.000 dollar pr. dag.
«Gitt de høyere ratene og stadig lengre kontraktene, venter vi at skipsverdiene vil fortsette å løfte seg og en betydelig økning i rederienes NAV», skrev meglerhuset i en oppdatering.
MPC Container Ships MPCC sluttet nylig ut et skip med kapasitet til 2.572 TEU til 26.500 dollar pr. dag i to år. Rederiets kontant break-even rate er i snitt rundt 8.000 dollar pr. skip pr. dag.
Containerindeksen SCFI endte forrige uke på 3.095,16 poeng, rett under rekordnoteringen fra uken før på 3.100,74.

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2021/05/09/7670719/gjor-firegangeren-i-hysterisk-marked
Struts
10.05.2021 kl 07:23 8037

Ja, det er utrolige prisnivåer! På størrelse med =AS NADIA= er =HANSA AMERICA= 47,068/14 Shanghai 3,635 teu 4/45 ts cranes SS due 9-21 rapportert solgt for USD 30 m til danske kjøpere. Har regnet på det i forhold til Nadia, men finner ikke noen grunn til å oppjustere verdien der. Så det går et skille mellom de over og under 4000 TEU. Og så kan det være andre momenter som ligger til grunn rundt salget av =Hansa America=, som ikke er blitt kjent. Så får avvente andre salg før videre justeringer. Skulle også ha gitt referat fra VPS-loggen, men den er ikke oppdatert (hos Tekinvestor) ennå. Så må avvente der også.
Jan Banan
10.05.2021 kl 08:49 7852

Takk for svar!

"de siste 2 mnd så er 2800 TEU på 43,7kUSD/vessel/day i starten av juli"... men når man lager en 2-3års kontrakt må man også trekke ifra en del? Men ja, jeg har litt høydeskrekk. Forhandlingene om Juli skipene har muligens allerede begynt og blir sluttet ila juni(1,5mnd) og det skal bli veldig spennende å se hva de ender på! 35k er nå min best guess på lange kontrakter i juli så får jeg heller ta meg en bolle om de går over, forstår det er vanskelig å prissette dette.

Best guess 2021 Q1 høres helt nydelig ut! Du gjør en knallgod innsats, tusen takk!
banani
10.05.2021 kl 08:55 8084

Sjekket litt på Taiwan sine større container rederier, Yang Ming Marine Transport, Wan Hai Lines og Evergreen. Alle med en eventyrlig oppgang siste året siste året.
Alle 3 er for øvrig opp rundt 10% til nå i dag ca 1350 lokal tid.
Ærligtalt
10.05.2021 kl 09:13 8071

Hvitsnippgutta har tydeligvis kuttet i realtiden min for å dekke inn boten på 400 millioner... Noen med RT?
banani
10.05.2021 kl 09:22 8085

Informasjon fra DNB Markets. Vi erfarer nå at aksjekursene ikke vil oppdatere seg for norske aksjer. Feilen er meldt videre til vår tjenesteleverandør, og vi håper på en snarlig løsning. Vi beklager feilen og de ulempene som den medfører for våre kunder.
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010791353-XOSL/overview
Slettet bruker
10.05.2021 kl 09:28 8092

Nordea har samme problemet, men på Nordnet funker det som normalt.
Ærligtalt
10.05.2021 kl 09:48 8184

Smått utrolig... Streik i India?
Antar at alt slikt er outsourcet via Evry eller lignende
Redigert 10.05.2021 kl 09:49 Du må logge inn for å svare
Helg11
10.05.2021 kl 10:03 8208

https://www.hellenicshippingnews.com/container-trade-accelerates-as-rates-continue-to-climb/

De viktigste ordene i artikkelen:
- Multi year peak market (2023-2024).
- 50 nye ordre, men alle over 10.000 TEU (dvs. ingen ny vekst i feederflåten, så ENDA bedre for MPCC).

New orders have picked up to 1.1 mil TEU since Q3 2020 or 4.6% of the fleet, and this month alone there have been 50 new orders for Containerships, however all for sizes >10,000 TEU. Containerships supply is set to increase over the next two years, but with lower fleet growth than in 2020. After a significant increase in freight rates during this prolonged peak period, earnings are expected to soften slightly from current levels during 2022, but remain steady into 2023-24, setting the stage for a multi-year peak market.