MPCC Bull 2021

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
Kbkristi
MPCC 26.11.2020 kl 12:16 2350267

Da har jeg tatt for meg tallene til Mpcc. Det kommer jo flere og flere positive analyser her. Etter å ha gått igjennom hvert skip og sett på hvilke rater de får, har jeg dannet meg et bilde.
Paretos kursmål må være veldig kortsiktig. Oppnår selskapet rater mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største skipene, så går vi en meget lys framtid i møte.
For Q4-20 har jeg beholdt de samme rater som gjaldt i sept for okt og nov. Desember har jeg oppjustert til mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største.
Om noen sitter på mer eksakt info, så setter jeg stor pris på tilbakemelding.
Det vil gi et lite overskudd for Q4-20.
Q1-21 vil bli meget bra, hvor kanskje innseilt overskudd vil være rundt 10% av dagens aksjekurs.
Ser vi fram til Q3-21, så blir det enda bedre, og vil holde seg høyt, om de nå signerer kontrakter som varer 1-2 år.
Så min konklusjon blir at Dnb sitt bull senario:
aug-21 = NOK 11,50
nov-21 = NOK 16,40
Er høyst reell, og kanskje konservativt, om rater som rapporteres holder framover.
Min strategi blir akkumuler og gjøm på kistebunn de neste 9 måneder.
Vi er kun 5 uker unna Q1-21, og da begynner virkelig moroa :)

Mpc Q2-2021:
https://www.mpc-container.com/investors-and-media/financial-reports/mpc-container-ships-asa-reports-q2-and-six-month-2021-results/
Mpc H1-2021:
https://www.mpc-container.com/files/Public/17513/3399352/mpcc-h1-2021-financial-report.pdf

Her er en analyse fra vår regnearkekspert Helg11:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a3YdATxno422KLYmlJAnTShft2cEaPunfYXI1AEQrTk/edit#gid=124036591
Teknisk analyse 13.4.21 fra Hammers:
https://www.tradingview.com/x/XlQNMdig/
Teknisk analyse fra Krosta 16.4.21:
https://s3.tradingview.com/snapshots/m/mdyELMDJ.png
Redigert 19.08.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Alby
20.05.2021 kl 19:38 9932


Nå blir det spennende å se om tendensen fortsetter i morgen
Slettet bruker
20.05.2021 kl 20:08 9851

Dette kursmålet på 23kr, når er det tenkt innfridd? Har jeg hørt riktig om kursmål normalt varer i 6-12 mnd, eller er det frem til Q2/andre oppdateringer?
Kbkristi
20.05.2021 kl 21:09 9589

Tusen takk Helg11.
Fikk ikke fulgt med selv, travelt for en gammel mann.
Og det er jo ikke lottogevinst i slowmotion lenger :)
Ordentlig kjekt med analysen fra Clarksons Platou. Nå fremstår DNB som skolegutter, og deres kunder som tapere.
Det blir interessant å se hva Fearnley kommer med. Nå er vi kommet på kartet, folkens :)
Nærmer seg Røros nå :)
Slettet bruker
20.05.2021 kl 22:35 9254

Så det ble til at du fulgte med selv ja :-). Flott, takk for info! Sammen med dagens nye flotte kursmål fra Clarksons Platou bør det kunne lokke nye kjøpere!

Du oppsummerte tidligere slutningene som ble bekreftet i dag, hvor av to var helt ukjente for oss. Flott at CB nevnte den rykende ferske slutningen i poolen også! Jeg merket meg at en tidligere slutning ser ut til å ha blitt forlenget med ett år. Det gjelder AS Carinthia i JV. I oppdateringen som kom 12.april sto det at den var sluttet for omtrent ett år, maks til april 22. I dag står det at den er sluttet til mars 23. Raten er uendret. På en måte er dette selvsagt bra, det sikrer god inntekt inn i 2023. På den annen siden kunne man drømt om å få enda bedre rate neste vår, men... det er vel bedre med en fugl i hånden...

Summa summarum, en god dag :-)
Redigert 21.05.2021 kl 07:36 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
20.05.2021 kl 23:35 9076

EBITDA på minst 80 mill dollar pr kvartal neste år!
Da må det jo bli en bunnlinje på minst 5,-kr aksjen.
Regnearket viser jo enda mer.
Men dette er jo fra daglig leder så det bør absolutt tas som god fisk.
Og med 5,-kr aksjen allerede neste år er jo kursmålet på 23,- alt for lavt.
Hvis de har betalt ned nok på gjelda i år og det med 75% til utbytte gjelder fra neste år så 3,75 i utbytte neste år.
Det er nesten så jeg gleder meg til å bli et par år eldre
Kbkristi
21.05.2021 kl 00:08 8953

Tror vi har truffet bra her PSI. Mange av oss har vært med fra kr 5. Så 5 er et magisk tall.
Vi ble jo ganske slitne av Ungarene som absolutt skulle selge seg ut til kr 5.
I november i fjor så jeg for meg at denne aksjen absolutt burde bli verdt kr 15 i løpet av et år.
Nå har jo ratene gått rett til værs etter den tid, men det har ikke kontraheringer gjort. Så vi er fortsatt for få skip i feeder.
Med 5% vekst i handelen pr år, så må flåteveksten være på 100 skip pr år i vårt segment.
Så vi må vel bare innfinne oss med at alt ikke skjer i slow motion :)
Flåtevekst på 100 skip skjer ihvertfall ikke med det første.
Redigert 21.05.2021 kl 00:19 Du må logge inn for å svare
Kbkristi
21.05.2021 kl 00:36 8871

Ikke så viktig sak å følge med akkurat, men en av 1.000 inputs i hverdagen. Norsk Bulls.com:
Oppdateres hver kveld rundt kl 20.
NB: Ikke stol på dem, de tar ofte feil.

MPCC.OL
OSE MPC CONTAINER SHIPS
Last Signal:STAY LONG
Last Close:15,30
Change:+1,12 Percent change+7,90%
Signal Update Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 18.05.2021, 2 days ago, when the stock price was 14,10. Since then MPCC.OL has risen by +8,51%.Market Outlook You may relax since our STAY LONG position is secure. The market action does not cast a serious doubt on the wisdom of going long. more...
https://www.norskbulls.com/m/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=MPCC.OL
Redigert 21.05.2021 kl 00:44 Du må logge inn for å svare
Struts
21.05.2021 kl 06:57 8557

Må innrømme at jeg feiret ørlite i går, så i dag føler jeg meg som den famøse dodraugen. Men, slik går det når man later som man er 20 og ikke 60 år!

Kort referat fra handler iht VPS-loggen pr dags dato (men da antagelig handler foretatt rundt onsdag). Tall, særlig fra utenlandske banker, kan være misvisende.

På salgssiden: Bank Julius Bär selger 200’ (2,424’ totalt), Caceis Bank Spain minus 71’ (4,394’), Nordnet Livsforsikring ned 64’ (3,709’), Morgan Stanley ned 32’ (857’), Skandinaviska Enskilda ned 30’ (1,007’), The Bank of NY Mellon minus 21’ (1,564’) og Verdipapirfondet KLP Aksjenorge ned 20’ (2,773’ totalt). Ellers bare små endringer.

På plussiden: The Bank of NY Mellon øker i to andre beholdninger med hhv 1,106’ og 36’ (til resp. 7,061’ og 3,799’ totalt), Clearstream Banking opp 208’ (7,006’), UBS Europe pluss 147’ (6,369’), State Street Bank and Trust + 111’ (7,325’), både Nordnet Bank og Credit Suisse Bank opp 50’ hver (til hhv 2,686’ og 883’ totalt) og Glaamene Industrier (Egil W. Iversen, investor, bla assosiert med Songa og Awilco) pluss 28’ (1,392’). Ellers bare et par små endringer, bortsett fra at J.P. Morgan Luxembourg er tilbake på listen med en post på 820’ aksjer….
Redigert 21.05.2021 kl 06:59 Du må logge inn for å svare
Nottet
21.05.2021 kl 07:51 8381

Container volume at U.S. ports lagged a year ago during the height of the pandemic as manufacturing slowed, though the demand for goods remained fairly strong as travel and leisure dollars were shifted to home improvement projects and online purchases.

Since then, volume has come roaring back. Beginning last August, monthly container volume for the 10 busiest U.S. ports has surpassed 2019 levels, according to statistics compiled by the U.S. Department of Transportation. Los Angeles, the only U.S. port busier than New Jersey/New York, recently had the best April in its 114-year history and has had nine straight months of year-over-year increases.

The surge in volume has brought its own challenges, said John Nardi, president of the New York Shipping Association, which represents ocean carriers and port terminal operators.

At the New Jersey and New York ports, container volume in March was 37% higher than March 2020, and volumes projected for 2026 in a recent long-term study by the Port Authority are already being hit this year, he said. That has significantly increased the time containers sit at the terminal after they’re unloaded.

“It’s everybody, from the truckers to the warehouses to the terminals and ocean carriers — everybody is operating at maximum capacity,” Nardi said. “The whole supply chain is getting backed up.”

https://www.ttnews.com/articles/largest-containership-hits-east-coast-ports-see-surge
Slettet bruker
21.05.2021 kl 08:38 8214

In our view, MPCC’s announced charter coverage
illustrates an impressive increase in durations and
freight rate levels. Consequently, we have raised our
2022e EBITDA to USD173m, well above our estimate of
USD154m in 2021, due to our expectation of MPCC
booking attractive charters for its remaining vessels that
go off contract in 2021 (excluding pool vessels).
However, we find the stock fairly valued and thus
reiterate our HOLD but have lifted our target price to
NOK16.7 (14.9).
DNB
PSI- Investor
21.05.2021 kl 08:54 8244

Så dnb skal fremdeles holde den nede da ha ha. Sjefen sjefen sjøl sier EBITDA i 2022 på 320 mill usd men dnb vet bedre!
Slettet bruker
21.05.2021 kl 08:57 8243

Berre positive nyheter og analyser over heile linja. For oss som har kjøpt, er det berre å ta helg. Resten; Kjøp & Hold.
Keefer
21.05.2021 kl 09:12 8147

MPCC - MPC delivered a soft Q1 but expects to ‘reach the upper end’ of its EBITDA guidance (USD 120-140m). We raise our 2021 estimates ~10% (87% booked) but see the real cash flow coming in 2022-23, where MPC will generate ~40% of its current EV. After this, we see cascading from newbuildings, and changed consumer habits and supply patterns post Covid as a threat – but argue the cash generation in the meantime is too attractive to ignore. BUY reiterated, TP up to NOK 18 (12) equal to YE’22 NAV with values 10% lower. -Pareto
Slettet bruker
21.05.2021 kl 09:52 8310

Siste oppsummering før helg:

DNB Markets høyner til 16,7 kroner.
Pareto Securities høyner til 18,0 kroner.
Clarkson Platou høyner til 23,0 kroner.

Kurs for øyeblikket: ca. 15.50 kroner.
Redigert 21.05.2021 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Struts
21.05.2021 kl 10:08 8711

Toppers, tror det blir en aldri så liten feiring i dag også!
jodelmann
21.05.2021 kl 10:13 8641

Glemte å nevne det i går, men det var jo veldig betryggende den opplysningen CB kom med på webcast i går om at det ikke er mulig å kansellere kontraktene. Ser det er noen som har tatt opp dette tidligere så greit å få dette avklart. Riktig god helg til dere alle dere redere:)
Helg11
21.05.2021 kl 10:13 8684

Den fullstendige analysen fra Pareto Sec er ganske bra. Noe av teksten:
Too early to call it quits
MPC delivered a soft Q1 but expects to ‘reach the upper end’ of its EBITDA
guidance (USD 120-140m). We raise our 2021 estimates ~10% (87% booked)
but see the real cash flow coming in 2022-23, where MPC will generate
~40% of its current EV. After this, we see cascading from newbuildings, and
changed consumer habits and supply patterns post Covid as a threat – but
argue the cash generation in the meantime is too attractive to ignore. BUY
reiterated, TP up to NOK 18 (12) equal to YE’22 NAV with values 10% lower
Soft Q1 – expects to reach upper end of EBITDA guidance (USD 120-140m)
MPC’s Q1 figures were on the soft side. Adjusted for a USD 2m one-off,
EBITDA came in at USD 21m (we and consensus expected USD 23-24m). No
drama here though, and as the rest of the P&L was mostly in line MPC booked
a small USD 1.7m adj. net profit vs. us and consensus at USD ~6m. 26 fixtures
made YTD yields a backlog of >USD 400m and the company expects another
~25 in 2021 – reaching ‘the upper end’ of EBITDA guidance (USD 120-140m)

2021 estimates coming up ~10% – the real cash flow is coming in 2022-23
87% of operating days in 2021 are booked, so the main impact to estimate
changes is in 2022/23 where only 41%/9% is fixed. MPC is now booking its
2,500 TEU vessels at ~27,000/day into 2024 (!). This yields EBITDAs above our
current NAV quotes for vessels – in a market that is completely sold out.
Cascading should be expected from 2023 when the newbuilding wave arrive
but this still leaves two years for MPC to book vessels at decade highs. With
durations for <1,700 TEU and >1,700 TEU at ~2 and ~3 years, respectively, the
company expects to have booked >50% of 2022 by Q2 – de-risking estimates.

BUY reiterated – TP up to NOK 18 equal to YE’22 NAV w/ values 10% lower
Freight and spot rates are at decade highs but a growing orderbook from
2023, coupled with current congestions and inefficiencies, yield uncertainties
on the horizon. In the meantime, though, MPC will generate ~40% of its EV
in FCF in 2022-23e at increasingly locked-in rates. We incorporate this in our
estimates but see the newbuilding wave from 2023 and changed consumer
patterns and supply inefficiencies post Covid as a threat. As such, we set our
TP equal to the YE’22 NAV with values 10% lower, yielding NOK 18 (12) - BUY

Til de NAV interesserte har Pareto nå en NAV YE22 på 948 mUSD, tilsvarer 20kr/aksje. Med samme stigningstakt tilsvarer det 1.072 mUSD i 2023, som antagelig må justeres opp hvis kontraktsverdier holder seg på dagens nivå og MPCC får booket inn dette. I google sheetet er NAV YE22 = 1.045 mUSD.

@dato: Bra du har studert tallene og funnet ny kontraktslengde. Jeg sjekker med IR for å være sikker.

@Kbkristi: Røros nærmer seg ja. Vi må vel få til en samling når vi f.eks. passerer 20, evt digitalt om det fortsatt er utfordringer med Covid. :-)
Slettet bruker
21.05.2021 kl 10:14 8662

Jeg nevnte i en kommentar i går at AS Carinthia i JV så ut til å ha fått forlenget sin kontrakt med ett år. Jeg ser nå at det samme gjelder AS Clara. I oppdateringen som kom 12.april sto det at de var sluttet for omtrent ett år, maks til henholdsvis april og juni 22. I gårdagens presentasjon sto det de nå er sluttet til henholdsvis mars 23, og mars/juni 23. Ratene er uendret.
Slettet bruker
21.05.2021 kl 10:15 8671

Hehe, jeg tenkte også jeg skulle sjekke med IR, men da overlater jeg det til deg. :-)
Slettet bruker
21.05.2021 kl 10:40 8544

Takk, det var greit å få avklart at kontrakter ikke kan kanselleres pga. høye rater !

Ellers: Helt fantastiske nyheter i går.

Ellers er det patetisk at DNB stadig beveger seg mellom to fronter: Nå er det offisielle kursmålet høynet med et par kroner til kr. 16,7 i løpet av noen få dager, mens DNB opererte med et kursmål på cirka kr. 19,50 også bare for noen dager siden. Men det var bare ment for store kunder! For en gjeng og for et meglerhus!

Da er det godt å vite at vi har mye bedre analytikere her inne som oppdaterer oss daglig med tall og prognoser - før analytikerne i DNB har våknet!
Redigert 21.05.2021 kl 10:41 Du må logge inn for å svare
banani
21.05.2021 kl 11:00 8459

Dnb er nok konservative, Bull scenariet deres er på 22,4 og kanskje det som slår til :-)
Kaga
21.05.2021 kl 11:00 8446

Pareto nevner usikkerheten i "newbuilding wave from 2023" et par ganger i sin analyse, men så vidt jeg har forstått så er det vel ikke akkurat ventet "en bølge" av nybygg i feeder segmentet, 3500 TEU og under? Det er vel først og fremst større skip det er blitt bestilt mye av nå i det siste
Redigert 21.05.2021 kl 11:06 Du må logge inn for å svare
Helg11
21.05.2021 kl 11:03 8380

Ja, jeg gikk gjennom jeg også, og har også forespurt Clara til IR. ;-) Godt vi er mange speidere!

@Struts: Jeg har limt inn NAV overview fra Pareto i google sheetet, tenkte det kunne være litt gøy for deg. Mulig de også er på feil jorde, men de har nå foretatt noen beregninger pr. str/år etc.

Pareto har ellers beregnet at MPCC er gjeldfrie på slutten av Q4-22 - og all inntjening går rett til aksjonærene... Jeg tror det kommer før Q4, men kan jo være de vil dele ut litt utbytter til oss også på veien.
velkjent
21.05.2021 kl 11:11 8284

Hvis EBITDA i 2023 kan komme opp i $320 m, kan nettofortjenesten være $100 m. I så fall må da kursen bli langt høyere enn de estimatene meglerhusene kommer med. I tillegg vil jo også skipene ha en langt høyere verdi, slik at egenkapitalen og soliditeten kan plusse på aksjekursen. Ettersom fraktene går opp vil jo det meste havne på bunnlinjen. Selvsagt kan oljepris/drivstoff øke, men slikt vil være marginalt. Alderen på skipene er vel dessuten slik at avskrivningene reduseres.
Redigert 21.05.2021 kl 11:13 Du må logge inn for å svare
Helg11
21.05.2021 kl 11:13 8274

Bra spørsmål Kaga. Dette med kontraheringer av nye skip er det som vanligvis ødelegger for shippingselskapene i supersykluser (for mange kjøp, også spekulative). Dette var også et punkt i Alphaliner presentasjonen hos Fearnley.

Men: Veksten i kontraheringen ventes ikke å dekke økt demand. Og dette gjelder i hovedsak store skip, hvor det også er enklere å etterinstallere annen motor for å være compliant med EEXI / miljøregelverk 2030. Constantin presenterte litt om dette, ligger i slide 10, pluss poenget med intra regional trade - havner er ikke bygget med tanke på store skip. I tillegg så har stålprisene økt 70% siste halvår, så skipsverftene har nå begynt å kansellere skip og be om reforhandling av vilkår da de taper penger på å evt. sluttføre kontrakten. Hvis du hørte på presentasjonen igår hadde jeg et spørsmål om kanselleringer av nybygg og hva CB tenkte om det, men hadde vel litt for mange spørsmål så han valgte å kun bekrefte at de også ser kanselleringene på verftene. :-)
Slettet bruker
21.05.2021 kl 11:41 8167

Røros kan bli aktuelt raskere enn i alle fall jeg hadde turt å tenke :-). Kanskje lurt å pakke en bag, slik man gjorde den gangen våre bedre halvdeler var ventende :-).
JHoffa
21.05.2021 kl 11:45 8162

Har lurt på tids horisonten på kursmål gitt av de forskjellige analytikere / meglerhus. Har sjeldent sett det stå noe om tid. Hva er "standard", fram til neste Q rapport? Skjønner jo at man må justere opp / ned kursmål ved nyheter. Når det gjelder MPCC så driver jo de ikke med forskning, er jo nokså enkelt å se framtidige inntekter og utgifter. Virker på meg nokså amatørmessig å forandre kursmål innen 14 dager i et selskap som MPCC. Kommer sikkert som en overraskelses på DNB at MPCC har økt de framtidige inntektene ved neste Q rapport. Ja ja DNB synes sikkert det ser proft ut å løpe etter kursen med skjegge i postkassa.

Nei, nå er det snart langhelg med hjemmebrygget mjød (ok da, det er vel egentlig pils)
Alejandreuta
21.05.2021 kl 12:04 8065

Du må tenke på det at Shipping over hele linja er en bransje som de aller fleste banker og i hvert fall meglerforetaka har gitt full beng i de siste 10-15 åra. Shipping er en bransje som med unntak av noen tilfeldige drypp har dratt seg inn til bankene på stumper av noen armer og lua i lomma fordi de ikke har en hånd å holde den i for å be om penger til mafiarenter. Selv de som er i bransjen har nok mistet trua for lenge siden. Så Dnb og Nordea analysene kan du bare se helt bort fra. Og generelt med "analyser" kan du se helt bort fra kursmåla og de har ingen tidshorisont. Men det kan jo hende at de har noen fornuftige poenger vedrørende makro og verdikjeden, så noe å lære er det nok. Det er flere ting som tyder på at Supersykluser er på gang i de fleste shippingsegmenter, man får bare håpe rederiene har litt måtehold. Sjefen i 2020 melder i en fersk Q/A at under forrige supersyklus ble det bestilt et skip per eksisterende skip og dermed var markedet ødelagt for de neste 15 årene. Håper det ikke gjentar seg.
PSI- Investor
21.05.2021 kl 12:15 8464

Ja du traff bra her, ekstremt glad for at jeg hang meg på! Takk!

I dag var vi en stund nesten ved mitt første kursmål på 16,30, noe jeg den gang så som en fjern drøm om et års tid.
Senere har jo alt gått bare bedre og bedre, og kursmålet mitt har gått via 20 til 30 og nå videre oppover. EBITDA på 80 mill usd i kvartalet i 2022 som ble uttalt i går vil jo med stadig lavere rentekostnader gi voldsomme overskudd på bunnlinja, og slik bedriften selv presenterer fremtiden er det jo absolutt ingen tegn til at det skal roe seg i 2023.
Hele familien er nå med, og den eneste faren jeg ser nå er at de i familien som tross alt er helt uerfarne i dette aksjemarkedet skal begynne å tro at de er flinke til dette selv om man egentlig bare har vært heldig og hørt på et meget godt tips. For den fella gikk jeg selv i en gang for mange år siden, og det ble dyrt.

EDIT: Kanskje like greit å ha en bag klar ja ha ha, veldig bra dato!
Redigert 21.05.2021 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Kbkristi
21.05.2021 kl 13:40 8152

Børsfella er farlig, Psi. Har gått i den flere ganger.
Men det vi opplever nå i Mpc, er noe en kun opplever ONCE IN A LIFETIME !
Slow motion ser ut til å fortsette noen år til :)
Tok meg en Struts i dag, og sitter bare og ler :)
Struts
21.05.2021 kl 14:29 8011

Æh, ok og mange takk! Men kan du si hvor på "sheetet" ditt det står? Jeg er utrolig dårlig til å finne frem i slike regneark (og ditt må vel være et av verdens mest avanserte?). Som i mye annet. Sukk. Uansett, riktig god pinse til deg og alle dere andre!

Og Skål!! Ok, et lite unntak for de i pinsemenigheten.

Vurderer faktisk å kjøpe meg en A-jolle, og så satse på at Kbkristi har tilhengerfeste på doningen sin. Og så er det bare å koble seg på hele veien til Røros, han ser meg vel knapt. Ok, burde kanskje montere på noen små hjul under, ellers blir jeg vel svidd i stumpen!

Noen periodeslutninger rapportert (det er fra før 17. mai), men kom ikke over dem før nå, så nevner dem allikevel:

=EM Hydra= Handy 1740 Guangzhou Wenchong 2005 - Euroseas Shipping - 2 yrs USD 20000
=Belitaki= Handy 1684 Stocznia Szczecin 1998 - CMA CGM - 18 mths USD 15750
=Cala Paguro= Handy 1577 Imabari 2007 - COSCO Shipping Lines Co - 2 yrs USD 21000
=Kuo Lung= Handy 1471 CSBC Kaohsiung 1998 - Global Shipping Services - 20 mths USD 17500
=Asiatic Island= Feedermax 1155 Sedef 2007 - ZIM - 30 mths USD 14650
=Asiatic Wave= Feedermax 1134 Sedef 2007 - Pan Asia Lines - 2 yrs USD 16500
=Vega Vento= Feedermax 1118 Vard Tulcea 2005 - Pan Asia Lines - 15 mths USD 15700
=Grete Sibum= Feedermax 1036 SSW Fahr 2008 - Unifeeder - 1 yr USD 11950
=Contship Joy= Feedermax 925 Naval Gijon 2007 - ZIM - 3 yrs USD 11500
Redigert 21.05.2021 kl 14:53 Du må logge inn for å svare
Helg11
21.05.2021 kl 14:52 7948

Litt nytt fra PR-avdelingen:
- Constantin har en presentasjon hos Nordnet i dag som vil bli publisert senest neste uke etter planen.
- Webcasten er nå tilgjengelig på MPCC nettsider dersom noen ønsker å se tilbake til spørsmålene / svarene.
- https://www.tradewindsnews.com/containerships/mpc-container-ships-increases-charter-backlog-to-400m-in-boiling-hot-market/2-1-1013380
- https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136847/MPC-Container-Ships-turns-a-corner

@Struts: Bra du spør, for mange har sikkert samme utfordringen. Hvis du går inn på regnearket og velger fanen "NAV" så har jeg limt inn arket til høyre som en bildefil. Si fra hvis du fortsatt ikke finner det, så finner jeg frem teskjea.
Struts
21.05.2021 kl 14:58 7972

Sorry, fant bare en haug med anonyme pingviner og flaggermus!!?? Teskje er bra, jeg er nå (og ganske ofte) fem "ål gammel"!
Helg11
21.05.2021 kl 15:11 7890

hehehe.
Ja, du må under de anonyme slangene og koalaene. Nederst under alle tallene i arket kan du velge ulike faner. Trykk på den som heter NAV. I celle J2 har jeg limt inn.
Hent evt her: https://we.tl/t-aeYN2mAZPf
Struts
21.05.2021 kl 15:23 7904

Aha! Da var det den jeg antagelig var innom i utgangspunktet men som jeg ikke klarte å forstørre til å tilpasse mine ebola-infiserte fasettøyne! Mange takk! Ved første øyeblikk virker det omtrent som før antatt, artig med pluss $ 1 mill på Nadia i tillegg til de 23 vi hadde fra før. Nuvel, jeg oppdaterer når jeg får noe håndfast (utenom rykter, gamle rapporter).
Helg11
21.05.2021 kl 15:51 7798

Så bra!

Harpex: Opp 3%. Vinneren tror jeg må være 1700 TEU som går fra 22750 til 24250 USD/day/vessel siden forrige uke.
Maduro
21.05.2021 kl 15:55 7774

Fantastisk bra! Se på aksjevolumet til MPCC i dag, ender over 8 mill !!
Kaga
21.05.2021 kl 16:08 7747

Må si Constantin imponerer meg. Virker utrolig dyktig, veldig tilgjengelig og ikke minst meget god til å holde presentasjoner. God mann å ha ved roret i MPC.
Redigert 22.05.2021 kl 15:34 Du må logge inn for å svare