MPCC Bull 2021

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
Kbkristi
MPCC 26.11.2020 kl 12:16 2410393

Da har jeg tatt for meg tallene til Mpcc. Det kommer jo flere og flere positive analyser her. Etter å ha gått igjennom hvert skip og sett på hvilke rater de får, har jeg dannet meg et bilde.
Paretos kursmål må være veldig kortsiktig. Oppnår selskapet rater mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største skipene, så går vi en meget lys framtid i møte.
For Q4-20 har jeg beholdt de samme rater som gjaldt i sept for okt og nov. Desember har jeg oppjustert til mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største.
Om noen sitter på mer eksakt info, så setter jeg stor pris på tilbakemelding.
Det vil gi et lite overskudd for Q4-20.
Q1-21 vil bli meget bra, hvor kanskje innseilt overskudd vil være rundt 10% av dagens aksjekurs.
Ser vi fram til Q3-21, så blir det enda bedre, og vil holde seg høyt, om de nå signerer kontrakter som varer 1-2 år.
Så min konklusjon blir at Dnb sitt bull senario:
aug-21 = NOK 11,50
nov-21 = NOK 16,40
Er høyst reell, og kanskje konservativt, om rater som rapporteres holder framover.
Min strategi blir akkumuler og gjøm på kistebunn de neste 9 måneder.
Vi er kun 5 uker unna Q1-21, og da begynner virkelig moroa :)

Mpc Q2-2021:
https://www.mpc-container.com/investors-and-media/financial-reports/mpc-container-ships-asa-reports-q2-and-six-month-2021-results/
Mpc H1-2021:
https://www.mpc-container.com/files/Public/17513/3399352/mpcc-h1-2021-financial-report.pdf

Her er en analyse fra vår regnearkekspert Helg11:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a3YdATxno422KLYmlJAnTShft2cEaPunfYXI1AEQrTk/edit#gid=124036591
Teknisk analyse 13.4.21 fra Hammers:
https://www.tradingview.com/x/XlQNMdig/
Teknisk analyse fra Krosta 16.4.21:
https://s3.tradingview.com/snapshots/m/mdyELMDJ.png
Redigert 19.08.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
18.06.2021 kl 10:45 8661

For ordens skyld, jeg har ikke noe i mot å bli sitert andre steder.
Og ref innlegg i går så er tallene enda bedre nå!
Litt travelt i dag da jeg har fri fra jobben i dag så får ikke deltatt så mye her
aksjeguru2007
18.06.2021 kl 10:46 8841

Er MPCC en utbytteaksje? Er sikkert nevnt en eller annen plass tidligere, men som fersking i aksjen så er det lettere å spørre enn å bla igjennom hele "livshistorien"
Slettet bruker
18.06.2021 kl 11:08 8780

Helt greit for min del, Jan Banan! Jeg så din oppsummering på Shareville tilhørende Nordnet hvor du vel skriver under et annet nick.

Selv kommer jeg til kr. 68 som kursmål for 2023 med PE på 7, men det blir litt flisespikkeri i den store sammenhengen. Uansett synes selskapet å være lavt priset selv idag etter betydelig oppgang den siste uken.

Mitt fokus de siste dagene har vært: Når kommer den tekniske reaksjonen ned?

Vi her inne på HO har stort sett vært enige om utviklingen de siste seks månedene. Og det har gått som vi antok, bare enda sterkere kursutvikling enn de fleste antok.

Vi vet også at RSI er svært, svært høy. Dette innebærer som regel at aksjekursen skal butte ned en periode siden aksjen er overkjøpt så til de grader at det er sjelden vare. I følge en video fra E-24 forleden dag, var RSI på hele 95!!

Jeg kopierer inn en forklaring på hva RSI er som jeg har lagt inn i Google Translate:

"Hva er den relative styrkeindeksen (RSI)?

Relativ styrkeindeks (RSI) er en momentumindikator som brukes i teknisk analyse som måler størrelsen på de siste prisendringene for å evaluere overkjøpte eller oversolgte forhold i prisen på en aksje eller annen eiendel. RSI vises som en oscillator (et linjediagram som beveger seg mellom to ytterpunkter) og kan ha en avlesning fra 0 til 100."


Dersom aksjekursen skal reagere "normalt" i slik situasjoner, skal den falle ned til kr. 21 som nå er støttenivå etter at kursen for forbi den som motstandsnivå. Den nedgangen utgjør kun noen få prosent, og vi kan ikke se bort fra at kursen kan gå ytterligere ned. Uten at det betyr slutten på en langsiktig oppgang.

Men så er det det med MPCC da: Selskapet opptrer ikke som andre Lottomillionærer!!!

For de som er langsiktige, er det bare å slå av PC-en, ta en kopp kaffe (Latte, kanskje?), gå en tur, lese en god bok og ta en lur! Og gjenta det de neste to månedene. Om du i tillegg skulle finne på å lese Peer Gynt, ville Struts gosse seg og la det være et påskudd til å ta seg en ekstra Aas!

For deg som er kortsiktig, kan du sikre deg ved å selge noen av aksjene og kjøpe dem igjen på lavere nivå. Men ikke arrester meg om kursen går motsatt vei!!
Redigert 18.06.2021 kl 11:11 Du må logge inn for å svare
Lyr
18.06.2021 kl 11:13 8729

Bloomberg, 18 juni: China’s Ship Delays Set to Widen Trade Chaos

https://www.youtube.com/watch?v=4oXZlKf1NVo
Struts
18.06.2021 kl 11:16 8696

JAAAAAAAAAA! Peer Gynt og Aass!!

Og så dagens blødme:

Det var en liten gutt som fanget fluer, og så fortalte han sin mor:
- Nå har jeg fanga fem, og tre er hanfluer og to er hunfluer.
- Åssen kan du vite det, da? sa moren.
- Jo, to satt på speilet, og tre på flaska, sa gutten.
Redigert 18.06.2021 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
18.06.2021 kl 11:22 8642

Store summer i spill her nå... Men jeg klarer ikke å bli stressa grunnet småkorreksjoner som i dag

RSI? Vel... joda - klart den er skyhøy -men trykket fortsetter jo - er det noen her som tror at ikke etterspørselen fremover blir sinnsyk?

Nei -denne blir kjøpt opp :)
Maduro
18.06.2021 kl 11:25 8620

CAI er utleie/salg av selve containerne og ikke skipsutleie som MPCC. Annen del av forsyningskjeden, så hvis du skal sammenlikne andre selskaper med CAI, skal du se på TGH.US eller TRTN.US
Slettet bruker
18.06.2021 kl 11:27 8614

Har du ein dårlig dag? Alle som har kjøpt i denne det siste halve året har tjent gode kroner. Så anbefaler gladelig å kjøpe fortsatt. Aksjen skal opp, tatt i betraktning det fundamentale og verdensbildet, den ligger sågar under dei beskjedne kursmålene som er satt. Ser også på omsetningen at ein del selger, men det er jaggu mange som kjøpet også. Når det er nevnt, kjøper ein i dag, bør ein ha litt horisont - ikkje selg første veka. Men her gjer alle sine valg, god helg til deg.
Redigert 18.06.2021 kl 11:31 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
18.06.2021 kl 11:54 8477

Joda- men de må vel få fraktet disse containerne på et vis også!
Slettet bruker
18.06.2021 kl 12:05 8377

Jeg har hatt aksjen siden 6 kr, så er ikke noe stress, men liker ikke når noen anbefaler ukritisk å kjøpe. God helg til deg også ;)
Slettet bruker
18.06.2021 kl 12:18 8329

Er det nokon som har tatt ein kikk på NAV hos f.eks Danaos, ZIM o.l, kontra MPCC - korleis ligger den an målt opp mot ein annen..?
Alby
18.06.2021 kl 13:13 8075


Jeg tror faktisk den går ipluss i dag ?
StevenG
18.06.2021 kl 13:42 7968

Dac eier jo en del av ZIM og ... Men NAV er røfflig 80-90$ på dac....
StevenG
18.06.2021 kl 13:49 7932

De handles som regel enten akkurat eller litt under NAV , i forhold til aksjekurs.. SLik det ser ut i statene.. NAv på GLS f.eks bør nå være på 35$ , den handles på 20$ ..
Ærligtalt
18.06.2021 kl 15:37 7546

Det tviler jeg på... Men er nok mange (med meg) som ble minnet om volatiliteten i dry bulk i dag morges... og som tenker at container tross alt allerede er en opplagt vekstcase de neste åra

Så blir jo spørsmålet om det kommer et rush med aksjonærer fra Belco til MPCC på tampen... Eller om det skal gnages negler over helga?
Slettet bruker
18.06.2021 kl 15:48 7518

Litt ned på MPCC i dag, mens Harpex fortsetter oppgangen! Ny kraftig økning i rater.

https://harpex.harperpetersen.com/harpexVP.do
Redigert 18.06.2021 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
18.06.2021 kl 15:56 7472

💥💥💥💥💥💥💥💥

...Historically, peak shipping season begins in July. A steady rise in prices leading into a period of consistently high shipping demand doesn’t bode well for shippers seeking more sustainable rates.

“This will last into Lunar New Year 2022,” one source told S&P Global. “Peak season surcharges were always mitigated in years past, similar to GRIs, but we’ve never seen these types of increases.”...

https://ctsi-global.com/2021/how-to-prepare-for-another-rise-in-shipping-rates/
Redigert 18.06.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Maduro
18.06.2021 kl 16:13 7273

Hei alle sammen, denne tråden startet med harde fakta og gode diskusjoner som vi alle har satt pris på. I den siste tiden er det etter min mening, kommet mere "haussing" og kommentarer om at denne går til himmels, så kjøp, samt foreslåtte kurser på opp mot 30,40,70 nok....

Ønsker ikke å erte på meg noen, men spør heller om det er mulig å holde oss til fakta og velbegrunnede analyser fremover? Vi har hatt en fin reise som forhåpentligvis kommer til å fortsette fremover, men som alle shipping investorer vet, så er shipping ekstremt volatilt og det er lett å tape penger også. Bare se på US shipping aksjer.....( i går og i dag)

Hvis dere mener at aksjen skal gå til 30 nok, så skriv hvilke forutsetninger som må på plass samt hvilke verdi parameter en benytter, er det; P/E, P/NAV, EV/GAV, EV/EBITDA etc.

Med ønske om en riktig god Harpex helg :-)

I
Redigert 18.06.2021 kl 16:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2021 kl 16:19 7270

Enig med deg, har allerede nevnt noe jeg ikke liker i dag. Ellers så er det kanon å lese her :)
Jan Banan
18.06.2021 kl 18:58 6885

Nyeste intervjuet MPCC
https://youtu.be/S6vdkC0DhII

Husk å gi mintz en tommel og kanskje en subscribe :)
Jan Banan
18.06.2021 kl 18:58 9634

Nyeste intervjuet MPCC
https://youtu.be/S6vdkC0DhII

Husk å gi mintz en tommel og kanskje en subscribe :)
Helg11
19.06.2021 kl 01:15 9073

Ukeslutt-kommentar fra New ConTex :
Since the start of 2021 there has been an unparalleled surge of charter rates in all ship sizes (including vessels below 1000 teu),
and now we are at the end of the second quarter this escalating market is very difficult to contain or even predict.
Demand for Charter tonnage still exceeds available positions and this trend is forecast to remain for the foreseeable future.
Indeed, in the past week, we estimate that there has only been around 30 containerships circulated in the market open June-
August worldwide. Week-on-week we see another stable increase of 4,0%, slightly higher than the rate of increase last week.
Moreover, month-on-month we see a change of 13.8%. 1700s were the biggest mover in percentage terms increasing 5.7% week-
on-week for 12 months period, although in reality some owners are asking for a few thousand dollars above last done. Every other
size increased between 3% and 5%, with 6500s seeing the largest nominal increase of USD 2689pd. As we all begin to enjoy the
sunshine, cocktails and European Championships we expect a distinct lack of fixing activity, but expect owners ideas and the New
ConTex to continue soaring to historically high levels
PSI- Investor
19.06.2021 kl 01:38 9075

Som vanlig oppløftende det der, takk skal du ha!!!
God helg alle!
Struts
19.06.2021 kl 07:14 8968

Fra ukens periode-slutninger:

=Tonsberg= Post P 5551 Hyundai HI 2001 - CMA CGM - 5 yrs USD 45000
=Aitolikos= Pmax 4360 Hanjin Subic 2009 - CMA CGM - 5 yrs USD 34000
=Lyme Bay= Post P 3674 Sungdong 2013 - Maersk Line Ltd - 3 yrs USD 42500
=Xin Bin Zhou= Sub P 2732 Stocznia Gdynia 1999 - Maersk Line Ltd - 2 yrs USD 20750
=Nordic Anna= Sub P 2015 Zhejiang Shipbuilding 2007 - MSC - 30 mths USD 22000
=Mount Butler= Handy 1730 Zhejiang Ouhua 2016 - CMA CGM - 2 yrs USD 27000
=AS Sophia= Handy 1713 CSBC Kaohsiung 2007 - Maersk Line Ltd - 1 yr USD 33000
=Guangzhou Trader= Handy 1707 Guangzhou Wenchong 2016 - CMA CGM - 2 yrs USD 27000
=San Pedro= Handy 1704 Guangzhou Wenchong 2014 - OOCL - 2 yrs USD 27000
Alby
19.06.2021 kl 09:56 8704


Det er greit å mene, men det er ingen som har sagt at aksjen skal til 70. Det er her snakk om utregninger og antakelser.

Men hvis jeg nå sier at den skal til 30 i første omgang henger dette sammen med dagens situasjon, når det gjelder inngått avtaler og presset som ligger i segmentet. Disse antakelsene endrer ikke på kvaliteten på tråden, som jeg opplever som meget god. God helg.
Ærligtalt
19.06.2021 kl 11:23 8551

Bifalles

Selv har jeg lenge fryktet oppkjøp- men er litt roligere nå, da jeg antar at premium nå vil være vesentlig høyere enn for bare noen måneder siden
Struts
19.06.2021 kl 11:24 8573

Kan ikke dy meg, og håper jeg blir tilgitt. Lørdag og ikke mest som skjer… Følgende er fakta; og altså ingen anekdote. Men kanskje det kan ha en viss interesse allikevel? Det er velkjent at Henrik Ibsen ikke var særlig høy under hatten, bokstavelig talt. Men en av de mest kjente Ibsen-biografer, Michael Meyer, begår en feil når han i sin biografi sammenligner Ibsen og Fjodor Mikhailovitsj Dostojevskijs kroppshøyder, sistnevnte heller ikke en helt ukjent forfatter. Det er allment kjent at Ibsen befant seg i Dresden i perioden fra oktober 1868 til april 1875. Dostojevskij (1821-1881) var også (fra august 1869 til juli 1871) i Dresden, men det er ikke funnet belegg for at de to ble kjent, selv om begge gikk på kafé på Brühlsche Terrasse. Der Meyer trår feil, er når han gjør et poeng av at Dostojevskij var lavere av vekst enn HI (1,68 mot 1,71m), noe som ikke stemmer; Ibsen var 161 cm høy.

Man vet også at Ibsens skostørrelse var 36, det er kanskje derfor ikke så underlig at han - ettersom han fikk bedre råd etter nasjonalt gjennombrudd «Brand» (1866) og senere internasjonalt med «Et dukkehjem» (1879) - bar flosshatt på topplokket og skred frem med platåsko under fotsålene.

En annen kortvokst kar var Edvard Grieg (1843-1907), like velkjent komponist som Ibsen er dramatiker. Grieg var bare 152 på stømpelesten, hans kusine og kone Nina Hagerup Grieg et par centimeter høyere. Komponisten og Ibsen traff hverandre første gang rundt julen 1865 i Roma i Den Skandinaviske Forening. Ikke helt faktarelatert er min påstand om at Ibsen fant tonen med den da 22-årige Grieg på grunn av at han endelig fikk lære en kar som var mindre enn seg selv å kjenne. Sikkert er det at Ibsen ble mer og mer forfengelig med årene, og like sikkert er det at Grieg den 25.12.1865 noterer i sin dagbok etter «restefest» uten kvinner og barn: «Ibsen sprøitefuld»!

Med til historien kan nevnes at etter at «Peer Gynt» ble utgitt 14.11.1867, mente Ibsen at stykket ikke hadde noe å gjøre på scenen, det fikk da heller ikke sin urpremiere før mer enn åtte år senere; 24.02.1876. Og Grieg stod, som kjent, for musikken. Han brukte nesten to år på det, og klaget sin nød til Bjørnstjerne Bjørnson om hvor vanskelig det hadde vært.. Det var det sikkert - men resultatet, som vi alle har glede av den dag i dag - desto vakrere!

Konklusjon: Aass & Peer Gynt er som hånd i hanske. Og små mennesker kan være store!
Redigert 19.06.2021 kl 11:38 Du må logge inn for å svare
Alby
19.06.2021 kl 11:35 8546


Det er dette som krydrer tråden 😂😂
Struts
19.06.2021 kl 11:42 8572

Vet ikke det, men det var nå vennlig sagt!
jadden
19.06.2021 kl 11:55 8556

Ja hvor langt skal den? I dagens FA sitter en gjeng sjefsstrateger og synser om markedet, ser seg både bakover og fremover. Stein Hansen kommer med følgende innen shipping og Golden Ocean spesielt:

"HANSEN: Og for den som søker avkastning utenfor ESG: Golden Ocean har gått mye, men er det én ting som er sikkert i shipping, så er det at markedet alltid overshooter. Golden Ocean skal videre. Til 120 kroner, i denne runden."

Han sier er det er én ting som er sikkert i shipping, så er det at markedet overshooter. Golden Ocean som er eksempelet ligger på kurs 87,8 og skal til 120 "i denne runden". Legger vi inn samme prosentvise regnestykket for MPCC så skal vi til kurs 30 i denne runden.

velkjent
19.06.2021 kl 12:08 8579

Godt mulig du får rett, og mulighetene burde styrkes etter det siste opptrinnet til Equinor, for der ser det dårlig ut med fremtidige utbytter. Omsetningen i MPCC kan vel også tyde på en viss rotasjon bort fra de såkalte aksjene, som misvisende er blitt kalt "vekstaksjer" og over i lønnsomt farvann.
Kbkristi
19.06.2021 kl 15:40 8187

Likte veldig godt det siste du skrev, velkjent. "Lønnsomt farvann" beskriver vel vår posisjon nå. God helg, medredere :)
velkjent
19.06.2021 kl 16:07 8137

Takk,det samme! Kom i stemning av å oppdatere egne beregninger etter dine siste revisjoner i regnearkene. Så nå teller jeg "på fingrene" om jeg skal selge meg ned i Aker til fordel for MPCC. Jeg ser det blir mye til "futen", men før eller siden må skrittet tas. Aker kom inn i portisen( med Røkke) i 2003 og kursstigningen har vært eventyrlig.
Jan Banan
19.06.2021 kl 21:15 7652

Noen av skipsmeglerne, skipsoperatørene eller kapteinene her inne som har gitt noen tanker til kostnadene CB nevner i intervjuet ang. IMO, Hastighetsreduksjon, scrubbere etc.? Kan man trekke frem en prislapp av tryllekunstnerens hatt?
Jan Banan
19.06.2021 kl 21:16 7686

Noen av skipsmeglerne, skipsoperatørene eller kapteinene her inne som har gitt noen tanker til kostnadene CB nevner i intervjuet ang. IMO, Hastighetsreduksjon, scrubbere etc.? Kan man trekke frem en prislapp av tryllekunstnerens hatt?
Helg11
20.06.2021 kl 00:00 7425

Slik jeg forsto CB så hadde de ikke gått all-in på scrubbere da dette ikke var et lønnsomt regnestykke (de har kun profit sharing med operatøren).
Når det gjelder IMO/EEXI og slow steaming så gikk samtalen (slik jeg forsto det) på at nytt miljøregelverk vil føre til at enkelte skip må senke farten -> ikke like raske til å levere varer -> trenger flere skip -> høyere etterspørsel etter dagens skip -> høyere rater.
Men for MPCC så går ikke våre for full maskin uansett, så begrenset innvirkning.
Ikaros200
20.06.2021 kl 10:06 6972

Mulig jeg misforstår deg - men det blir vel en feiltolkning. Det er«Markedets/bransjen» sin samlede seilingsfart som får betydning for ratene - dersom snittfarten for summen av båter synker vil den samlede transportkapasiteten synke - alt annet likt. Det vil igjen si lavere «tilbud» ift etterspørsel - som vil bidra til at gode rater fortsetter. Så Mpcc kan tjene penger på at andre senker farten selv om de seiler m samme hastighet.
Redigert 20.06.2021 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
20.06.2021 kl 12:47 6695

Noe sier meg at denne "galskapen" ikke vil ende på årevis... Bare se på dagens:


...Liner congestion spreads across the planet, 304 ships queuing for berth space...


...Hind Chitty, principal consultant at Drewry’s supply chains advisory practice, told Splash: “Carriers are skipping Yantian port in their rotation, creating massive rollovers and multiple side effects, as an additional shortage of empty equipment in the region and an unprecedented surge in the east-west ocean freight rates, which may spread to the other trades lanes."...

https://splash247.com/liner-congestion-spreads-across-the-planet-304-ships-queuing-for-berth-space/
Redigert 20.06.2021 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
hectorgonzales
20.06.2021 kl 21:23 5949

Ut fra dette nettstedet så er det 20 dager til installasjon av scrubbere. I tillegg får man seiling til/fra installasjonsverft. Så her tenker jeg at redere utsetter det inntil det blir f.eks.et krav å levere til enkelte havner. Så dersom ratene holder seg til ut 2025 så vil sannsynligvis ikke rederne ta denne kosten nå som inntjeningen er så bra. Sannsynligvis vil også teknologien og installasjonshastigheten bli bedre om 5 år.

https://www.vdlaecmaritime.com/scrubbers/return-on-investment?gclid=CjwKCAjwzruGBhBAEiwAUqMR8EVAL9-eFuAXHF0IIXixuo1mJ3fcOQUH-ZzTWZ3omkQA-Hm972w23RoCCDcQAvD_BwE
Ærligtalt
21.06.2021 kl 00:36 5461

💥💥💥💥💥💥💥💥

https://youtu.be/giD893VwhkQ

Struts
21.06.2021 kl 06:27 5298

Kort referat fra handler iht VPS-loggen pr dags dato (men da antagelig handler foretatt rundt torsdag forrige uke). Tall, særlig fra utenlandske banker, kan være misvisende.

Topp 50 øker med 126’ aksjer, og har med det 75.93% av aksjene. Disse tall (som de nedenfor) varierer noe fra når på dagen man innhenter dem.

På salgssiden: Spiralen Holding (S. Morten Blix, Herkules Private Equity Fund) minus 200 (9,793’ totalt), J.P. Morgan Bank Luxembourg ned 85’ (883’) og Verdipapirfondet DNB Norge Indeks ned 21’ (1,573’). Ellers bare én liten endring.

På plussiden: The Bank of NY Mellon øker i to beholdninger med hhv. 134’ og 86’ aksjer (til resp. 1,475’ og 4,869’ totalt) og Nordnet Livsforsikring pluss 84’ (3,996’ totalt). Ellers bare noen små endringer.
Slettet bruker
21.06.2021 kl 08:59 4909

Ineffektiviteten i USA forklares med bl.a. statlige reguleringer/organisasjonsstruktur, jernbanen, bøter etc. og det fører til at forholdet container import/container eksport er hele 4,9/1.
Dvs. at det fortsatt hoper seg opp med tomme containere i USA.
Redigert 21.06.2021 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.06.2021 kl 09:11 4847

Turbostart på veka. Sjekket tallene og det fundamentale, sitter godt i sofaen og ser fram mot sommar og sol! 👍😁😎
Ærligtalt
21.06.2021 kl 09:12 4856

Hehe- sjekk realtid!

Det får man virkelig si... Får håpe at ingen fikk panikk, markedet strammer seg jo bare til mer og mer... Det er allerede snakk om at julehandelen blir trist i år, antar det nå utnyttes høy RSI i kombinasjon med en sadistisk algorobot...

Jaja... Fylte på bittelitt til, men så er kassen skrapet igjen....
Ærligtalt
21.06.2021 kl 09:16 4857

Ja, alt dette kommer jo i tillegg til ting vi er kjent med fra før- litt surt å ikke få storhandlet på dippen!
Slettet bruker
21.06.2021 kl 09:17 4856

Jeg rakk å fylle på 19,90kr. Mulig det blir flere dager med nedgang, men kunne ikke la den gå fra meg
Ærligtalt
21.06.2021 kl 09:18 4865

Bare pittelitt på 20,- her...

Jaja- Blir penger av det også :)
Slettet bruker
21.06.2021 kl 09:21 4869

Håper det. Jeg fylte på mye, gikk fra 140% i pluss til 60% i pluss. Håper jeg ikke bommet nå :)
Ærligtalt
21.06.2021 kl 09:24 4869

Gratulerer! Det var nok en bra deal.

Selv ser jeg denne i 25,- ++ i august/september... Så kan ikke la meg stagge av "å gå glipp av" enda mer fortjeneste på dager hvor kursen dipper slik

Men igjen... Dette peker på viktigheten av å ha tørt krutt på bakrommet...
PSI- Investor
21.06.2021 kl 09:25 4887

Det kan jo sikkert komme flere dipper i dag, men det er sikkert like greit å bare logge ut nå og så heller tenke på hva kursen er til høsten