MPCC Bull 2021

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
Kbkristi
MPCC 26.11.2020 kl 12:16 2350337

Da har jeg tatt for meg tallene til Mpcc. Det kommer jo flere og flere positive analyser her. Etter å ha gått igjennom hvert skip og sett på hvilke rater de får, har jeg dannet meg et bilde.
Paretos kursmål må være veldig kortsiktig. Oppnår selskapet rater mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største skipene, så går vi en meget lys framtid i møte.
For Q4-20 har jeg beholdt de samme rater som gjaldt i sept for okt og nov. Desember har jeg oppjustert til mellom $11.000 for de minste og $16.000 for de største.
Om noen sitter på mer eksakt info, så setter jeg stor pris på tilbakemelding.
Det vil gi et lite overskudd for Q4-20.
Q1-21 vil bli meget bra, hvor kanskje innseilt overskudd vil være rundt 10% av dagens aksjekurs.
Ser vi fram til Q3-21, så blir det enda bedre, og vil holde seg høyt, om de nå signerer kontrakter som varer 1-2 år.
Så min konklusjon blir at Dnb sitt bull senario:
aug-21 = NOK 11,50
nov-21 = NOK 16,40
Er høyst reell, og kanskje konservativt, om rater som rapporteres holder framover.
Min strategi blir akkumuler og gjøm på kistebunn de neste 9 måneder.
Vi er kun 5 uker unna Q1-21, og da begynner virkelig moroa :)

Mpc Q2-2021:
https://www.mpc-container.com/investors-and-media/financial-reports/mpc-container-ships-asa-reports-q2-and-six-month-2021-results/
Mpc H1-2021:
https://www.mpc-container.com/files/Public/17513/3399352/mpcc-h1-2021-financial-report.pdf

Her er en analyse fra vår regnearkekspert Helg11:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a3YdATxno422KLYmlJAnTShft2cEaPunfYXI1AEQrTk/edit#gid=124036591
Teknisk analyse 13.4.21 fra Hammers:
https://www.tradingview.com/x/XlQNMdig/
Teknisk analyse fra Krosta 16.4.21:
https://s3.tradingview.com/snapshots/m/mdyELMDJ.png
Redigert 19.08.2021 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Jan Banan
12.08.2021 kl 20:04 8381

JHoffa the insider... Bra med førstehåndsinfo fra markedet. Godt å se det stemmer med nyhetsbildet.

Det virker som vi vil være safe i midten av 2022 mtp slutninger som må gjøres i det året. Da er det smooth runnings på soldekk, parasoll drikker og annet skvip vi måtte ønske betale for.

- Angående korte fantasirater nevnte vel CB at de normalt oppstår når det sammenfaller med skipets dokking tider. Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men jeg går ei i fengsel eller erklærer meg skyldig i noen som helst ting.

Fantasigjeng kan vi vel kalle oss nå med tiden
Normalone
12.08.2021 kl 20:09 8505

Takk Mcdonald:)

Tror ikke denne har blitt delt tidligere;

https://m.youtube.com/watch?v=t2zSQFREGoI

Hovedbudskapet; Fraktratene vil stige videre, samt at en ser ingen ende på lang tid.

Registrer ellers at det virker som at den lille korreksjonen, for å tette sist gap, er over for denne gang og at det er klart for en ny stigning. Noen på FB mener at en har sett konturene til en Cup and handle formasjon (TA) - og at dersom kr 28 brytes vil en se en voldsom stigning (liten motstand før en kommer opp mot slutten av 30 tallet/40 tallet. Dette samsvar forsåvidt godt med TA analysen på Hegnar i dag - og de fundamentale forholdene vi ser I markedet/aksjen.
Slettet bruker
12.08.2021 kl 20:33 8406

Fraktratene er på vei opp og utsiktene er gode .... Aksjene jeg fikk kjøpt til kursen 18,62
er ikke til salgs .. Men ting kan gå galt til sjøs
https://www.vgtv.no/video/223250/skip-knekt-i-to?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1



Normalone
12.08.2021 kl 20:36 8379

He he - det du skriver ift. korte fantasirater tror jeg stemmer Chiquita og er forsåvidt rasjonelt, men jeg går heller ikke i fengsel/eller erklærer meg skyldig:)

Mvh medlem i fantasigjengen
NetromK
12.08.2021 kl 22:04 8012

"I to måneder har Berit ventet på Ikea-kjøkkenet sitt. Det er hun ikke alene om."

Ikke overrasket
Butikksjef for Ikea Åsane, Solrun Kristine Hitland, blir trist av å høre Ryums opplevelse.
Hun er likevel ikke overrasket. Pandemien har gitt flere utfordringer for det store varehuset.
Selv om mesteparten av Ikea sine varer blir produsert i Europa, er det flere varer som blir fraktet fra Asia.
– Det har vært vanskelig å få tak i båter og konteinere til å transportere varene våre, forklarer Hitland.

Gjør endringer
Varehuset gjør nå endringer for å forhindre flere situasjoner som Ryum har havnet i.
Det innebærer blant annet å stoppe leveransen av 1500 produkter fra Asia. Ett av disse produktene er det populære skohornet til ti kroner.
Flere varer er også markert med informasjon om usikker leveringstid. I tillegg forteller Hitland at de ansatte skal informere kundene tydeligere.
– Dette er en trist situasjon for kundene våre. De er vant til å få varene på dagen, og da er det klart en blir skuffet.

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/o6d7va/i-to-maaneder-har-berit-ventet-paa-ikea-kjoekkenet-sitt-det-er-hun-ikke
Svar
12.08.2021 kl 22:27 7997

Hei !
I tillegg til Helg sitt regneark, så har jeg lekt meg med et ark som er basert på Cashflow fra Januar 2021 og ut alle kjente kontrakter, da ut i 2024. Dette er et grovt estimat med gjeldende dollar kurs og Daily cost/ship på 7500 dollar. Poolskip med ukjent avtale 12.600 i 12 måneder. Dette gjelder : AS Fabrizia,, AS Ragna, AS Fiorella, AS Faustina, AS Federica, AS Fabiana, AS Felicia,AS Riccarda og AS Rosalia.
I Songa Container Closing, Charter Activity & Market Update 9th of August 2021 er det derimot estimert USD ~15,100/day (1,300 TEU grd)  USD ~15,100/day (1,300 TEU gls)  USD ~16,900/day (1,500 TEU gls) for poolskipene. Vi får se om det etterhvert kommer noen info I Banchero Costa eller Seasure sine rapporter.

Dette gir et resultat på 5 284 770 380,4 NOK. Det gjenstår om lag 16 nye slutninger i 2021.
Tolker dette er for Q3: Cordelia JV 2800 TEU og en pool båt på 1300 TEU.
For Q4: Anne Sibum, Stefan Sibum, City of Bejing, Clementina, Columbia, Sevilla, Svenja, Selina, Stralsund, 4 stk pool båter på 1300 TEU og 1 stk pool båt 1500 TEU.
Snittet før disse slutningene er på 70,5 Mill NOK. Dette vil si at 50 skip genererer mindre enn gjennomsnittet.
Fordeling over 2021, 22, 23, 24 er slik:
1.850.832.925 1.911.833.883 1.063.966.313 458.137.260
År 2021 År 2022 År 2023 År 2024

Dette sier at vi allerede har større inntjening i 2022 enn 2021, For 2021 mangler vi 12 måneder for å tette året. For 2022 mangler vi ca. 386 måneder for å tette året og da enda flere for året 2023 og 2024.
Dette tyder at hvis dette markedet holder seg medio 2022 vil vi se en meget lys fremtid. Etter Q2 2022 vil det være ca 12 skip med en rate under 15000.



Vessel Rank Cashflow
AS Constantina 1 393.982.575
AS Carelia 2 253.098.300
AS Christiana 3 243.070.380
AS Serena 4 224.561.400
AS Sicilia 5 221.627.700
AS Carlotta 6 213.560.025
Songa Bonn 7 212.679.915
AS Paola 8 210.786.345
Songa Iridium 9 205.705.710
AS Clarita 10 205.785.720
AS Paulina 11 185.756.550
AS Pauline 12 178.422.300
AS Penelope 13 142.684.500
AS Camellia 14 138.537.315
AS Cleopatra 15 126.935.865
AS Clara 16 117.574.695
AS Roberta 17 113.720.880
AS Filippa 18 108.125.514
AS Romina 19 100.092.510
AS Sophia 20 97.212.150
Songa Antofagasta 21 93.878.400
AS Fatima 22 86.010.750
AS Columbia 23 77.609.700
AS Cypria 24 76.782.930
AS Franziska 25 72.121.014
AS Floretta 26 69.720.714
AS California 27 64.408.050
AS Carolina 28 60.140.850
AS Carinthia 29 55.726.965
AS Angelina 30 53.740.050
AS Rafaela 31 52.006.500
AS Nadia 32 47.739.300
AS Flora 33 45.058.965
City of Shanghai 34 37.444.680
AS Petra 35 33.737.550
AS Palatia 36 33.737.550
Cimbria 37 30.070.425
AS Serafina 38 29.890.403
AS Patria 39 27.936.825
AS Sabrina 40 26.069.925
AS Samanta 41 24.936.450
AS Savanna 42 24.936.450
Grete Sibum 43 22.886.327
AS Fenja 44 23.136.225
AS Floriana 45 22.602.825
Songa Calabria 46 20.802.600
AS Susanna 47 20.722.590
City of Beijing 48 20.069.175
Carpathia 49 19.269.075
Songa Nuernberg 50 19.069.050
AS Petronia 51 19.602.450
AS Patricia 52 17.636.871
AS Petulia 53 16.868.775
AS Palina 54 17.735.550
AS Svenja 55 15.735.300
AS Sara 56 15.601.950
AS Selina 57 13.761.720
AS Fabrizia 58 13.601.700
AS Ragna 59 13.601.700
AS Fiorella 60 13.601.700
AS Faustina 61 13.601.700
AS Federica 62 13.601.700
AS Fabiana 63 13.601.700
AS Felicia 64 13.601.700
AS Riccarda 65 13.601.700
AS Rosalia 66 13.601.700
AS Sevillia 67 13.201.650
AS Freya 68 10.868.025
Cardonia 69 9.601.200
AS Laetitia 70 10.267.950
AS Clementina 71 5.440.680
Stefan Sibum 72 4.502.963
Stralsund 73 4.000.500
Cordelia 74 2.693.670
Anne Sibum 75 -1.346.835
5.284.770.380



Redigert 12.08.2021 kl 22:30 Du må logge inn for å svare
Kbkristi
12.08.2021 kl 22:29 7992

Regn har bøttet ned i ferien, så får håpe det er et tegn på hva som skjedde med klokkeren :)
Men nå har vi hatt noen fine dager på Sjølyst.
I dag fikk vi virkelig en flott omvisning i Oslos nye havneområde, med både mat og drikke fra Munch, Deichmann og Salt.
En medrederinne sto for en fantastisk omvisning og det ble en Hennesy i bobilen til slutt.
Jeg er virkelig godt fornøyd med alle folka vi har fått med på denne strengen. Ikke et eneste meglerhus besitter denne kvaliteten, og det har gjort oss bare sikrere på at vi er i begynnelsen av et fjell av uante høyder.
100 speidere er bedre enn å gå alene. Det har vi vel alle lært nå.
Selv håpet jeg på kr 15 til jul, men med den info vi nå besitter, så er vi fortsatt i startgropen.
Hang on :)
Normalone
12.08.2021 kl 22:58 7936

Svar - dette er en veldig interessant vinkling. Forstår jeg deg riktig at i dine beregninger, for å komme frem til inntjenningen på totalt ca 5,2 mrd for 21,22,23 og 24, har kun basert deg på de slutningene som pr i dag er inngått - og når dagens kontrakter går ut legger du til grunn en dagsrate på USD 12 000 på alle skipene? Eller baserer du deg på den samme ratene som skipene allerede har (og viderefører dem når kontrakten?

Hvis det stemmer er det smått utrolig med en kontantstrøm (overskudd) på 5,2 mrd for nevnte år. Som du skriver er det mange skip som skal inngå nye kontrakter H21, og ikke minst i løpet av 2022. Det er ikke veldig lenge før ca 50 skip skal inn på nye kontrakter - hvor vi kan forvente eksepsjonelle rater sml med ratene I pågående kontrakter. Jeg skjønner mer og mer hvorfor Constantin poengterer ar MPCC er veldig godt rustet til å dra nytte av dagens eventyrlige markedet - og siden 50 skip etterhvert skal inn mye nye slutninger (og i dag i ditt regnestykke har rater under gjennomsnittet), er det ingen tvil om at inntjeningen for nevnte år blir betraktelig høyere enn 5, 2mrd... Og ratene bare fortsetter å stige...
Redigert 12.08.2021 kl 23:01 Du må logge inn for å svare
Svar
12.08.2021 kl 23:20 7812

Mine beregninger er kun basert på rapporterte slutninger fra Januar 2021 og ut kjente kontrakter (2024). USD dollar 12.000 er bare benyttet for de nevnte poolskipene i 2021.

Jeg legger ikke på noen rater/kontrakter etter avtalen/kontrakten er avsluttet
Benyttet for resten av poolskipene:
Name Type TEU Rate $/day Report Charterer Period
As Floriana Handysize 1300 13500 Friday 05 March 2021 Container Freight Service 1 Year
AS Floretta Handysize 1,284 14250 Friday 21 May 2021 King Ocean 3 Years
AS Franziska Handysize 1345 18000 Friday 04 June 2021 Maersk Line Ltd 2 Years
AS Romina Handysize 1500 22000 Friday 11 June 2021 CMA CGM 2 Years
AS Fatima Handysize 1296 18500 Friday 11 June 2021 COSCO Shipping Development 27 Months
AS Filippa Handysize 1350 18250 Friday 24 July 2021 CMA CGM 3 Years
Normalone
12.08.2021 kl 23:29 7778

Ok - takk for svar Svar:) Det betyr at skip med kontrakter som går ut, f.eks i 2022, så er det i dine beregninger ført opp 0 i inntjenning i resten av perioden frem til utløpet av 2024?? Det gjør at overskudd/kontantstrøm på kr 5,2 mrd (totalt for år 21,22,23 og 24) er enda mer imponerende - tatt i betraktning hvor mange skip som snart skal inn på nye kontrakter!!
Redigert 12.08.2021 kl 23:41 Du må logge inn for å svare
Svar
12.08.2021 kl 23:34 7744

Jepp, ønsker du regneark kan jeg sende deg
Dexter
12.08.2021 kl 23:50 7651

Kanskje regnearket kan legges ut sammen med annen info? Hvis ikke, er jeg interessert selv.:)
Kbkristi
12.08.2021 kl 23:54 7642

Det er vel nettopp hva flere meglerhus gjør, og derfor har de tidligere hatt veldig små forventninger til framtiden.
Vi andre som også følger med, skjønner jo at skipene vil tjene penger etter nåværende kontrakt har utløpt.
Det er jo derfor vi ligger et, eller kanskje to hestehoder, foran dem.
Nye oppdateringer vil nok komme ifb med Q2.
Bare en knapp uke nå.
Normalone
12.08.2021 kl 23:55 7648

Takk for at du spør Svar (😀) - men jeg har allerede gjort et par kvalitetssjekk av tallene, og det ser ut til å stemme, og jeg har nok av underlagsmateriale selv så du trenger ikke sende over Excel arket:) Jeg setter derimot stor pris på at du deler dette med oss andre på denne tråden!!

Det å få denne vinklingen gjør meg bare enda mer overbevist om at dagens Mcap er latterlig lav. For å sette det enda mer i perspektiv - med en PE på 7 vil MPCC forsvare dagens kurs (pluss litt til) for hvert av årene 21, 22 og 23 (minus 24) gitt disse tallene (selv om ingen av skipene som har utgående kontrakter inngår nye kontrakter, dvs. at de ikke drar inn en eneste krone, for resten av perioden frem til 24). What?? Tenk bare at det minst er 13 skip som skal inn på nye kontrakter i 2021 (som i svar sine beregningene dermed vil dra inn 0 kroner i 2022, 2023 og 204), og det er veldig mange skip som skal inn på nye kontrakter i 2022 (drar inn 0 kroner i 23 og 24) mv - og når en også tar med i betraktning at disse skipene i dagens elleville marked vil kunne få eventyrlige rater mange år fremover - er det faktisk, uten å hausse, helt utrolig at vi fortsatt ligger på kr 26,70 (og mcap på ca 10 mrd NOK)
Redigert 13.08.2021 kl 00:09 Du må logge inn for å svare
Normalone
13.08.2021 kl 00:06 7602

Det er ingen tvil om at kunnskapen/regneark mv som deles på denne tråden helt klart gjør at en er i forkant (som er det essensielle for å tjene penger i aksjemarkedet) - samtidig som at grundighet og kompetansen hos skribentene på denne tråden er minst like god (mest sannsynlig mye høyere) enn hos mange av analytikerne. Jeg har aldri vært i nærheten av en tråd på HO som er mer seriøs og gir bedre objektiv informasjon enn denne tråden!! Tusen takk til dere alle sammen!
Svar
13.08.2021 kl 00:29 7511

Jeg er litt usikker på docking så det kan være et avvik der
Struts
13.08.2021 kl 07:04 6952

Kort referat fra handler iht VPS-loggen pr dags dato (men da antagelig handler foretatt rundt onsdag). Tall, særlig fra utenlandske banker, kan være misvisende.

Topp 50 reduserer med 1,352’ aksjer, og har med det 72.41% av aksjene. Disse tall (som de nedenfor) varierer noe fra når på dagen man innhenter dem.

På salgssiden: Songa Investments (A.Blystad) ned 15,029 (3,370’ totalt), The Bank of NY Mellon reduserer i tre beholdninger med hhv. 539’, 109’ og 101’ aksjer (til resp. 1,595’, 7,613’ og 781’ totalt), Goldman Sachs minus 273’ (3,300’), Spiralen Holding (S. Morten Blix, Herkules Private Equity Fund) ned 241’ (8,798’), J.P. Morgan Luxembourg ned 220’ (4,790’), Norndet Bank minus 110’ (2,471’) og Clearstream Banking ned 46’ (4,303’ totalt). Ellers bare et par små endringer.

På plussiden: Songa Capital (A. Blystad) pluss det samme som minus i kontoen referert over, ie. opp 15,029’ (21,758’ totalt), Johnny Silberg (muligens Drammen-basert) opp 200’ (1,300’), Norron Sicav (svensk-basert fond) pluss100’ (1,150’) og Nordnet Livsforsikring + 85’ (5,453 totalt). Ellers bare noen mindre endringer.
Redigert 13.08.2021 kl 07:39 Du må logge inn for å svare
Normalone
13.08.2021 kl 07:48 6766

Struts - på aksjonærlisten jeg har tilgang til via TI (som også gir uttrykk for handler fra rundt onsdag) har topp 50 økt (og har ca 75 %), hvor Blystad & Co, i tillegg til ovennevnte handler, har kommet inn på listen med en ny konto (Songa Capital) på 6. plass med ca 14 mill aksjer. Det betyr at Songa capital har to kontoer på topp 10 - 3. og 6. plass med henholdsvis ca 21 mill og 14 mill aksjer (+ Songa investment (18. plass ca 3.3 mill) og Songa Capital (25. plass med litt over 2 mill aksjer).
Redigert 13.08.2021 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Normalone
13.08.2021 kl 08:01 6687

Informasjon om at Kina stenger en av de største havnene er forsåvidt allerede kjent;

https://www.dn.no/utenriks/kina/logistikk/shipping/stenger-delvis-ned-en-av-verdens-viktigste-havner-frykt-for-kaos/2-1-1051750

Dette vil gi økte fraktrater
Redigert 13.08.2021 kl 08:07 Du må logge inn for å svare
Struts
13.08.2021 kl 08:45 6380

Vel, skal ikke argumentere mot deg. Jeg bare referer fra Tekinvestor (som kanskje er det samme som din TI?), og der står det NÅ (altså ny oppdatering) at topp 50 har 72.1849% av aksjene (320,485'). På samme liste er Songaselskaper hos meg oppført på 5., 13., 18., og 25. plass. Så det er vel en viss forskjell i kildene da. Hvis du har lyst, kan du gjerne overta referat-gjengivelse fremover.😊
PSI- Investor
13.08.2021 kl 08:50 6351

Takk for link!
De skal se på å flytte til andre terminaler står det, antar at det er innenfor samme havn.
Det gir sikkert noe mindre kaos enn når man flytter til helt andre havner, men uansett er det neppe sånn at der et ledig kapasitet ved de andre terminalene fra før siden det jo allerede er lang ventetid.
Synes det var morsomt å regne på hvor langt toget måtte bli (for å frakte last til riktig sted for henting av skip der skipet ble omdirigert til) sist det var nedstengning og Maersk omdirigerte 40 skip til andre havner.
Redigert 13.08.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
Normalone
13.08.2021 kl 08:57 6318

Struts - riktig at TI er forkortelse for Tekinvestor. Jeg gikk inn igjen på aksjonærlisten der (for 1 min siden), og der står topp 50 med ca 75 % og har økt i dag - med Blystad & Co på 3., 6., 18., og 25 plass. Merkelig...

Du gjør en strålende jobb Struts - har ingen ønsker om å ta over referat-gjengivelsen fremover:)
Struts
13.08.2021 kl 09:32 6016

Ok, enig - pussige greier... Men nå har T-skjortene arrivert, knalltøffe og ganske diskrete. PSI - bra jobbet! Kanskje man skulle gjøre T-skjorte obligatorisk under opphold Scandic Tjøme? Da får nok oblatene ben å gå på! Hehe.
PSI- Investor
13.08.2021 kl 09:44 5947

Takk! Og takk til MdC81 som fikk selve logoen laget!

Ja det hadde absolutt vært hyggelig dersom flere hadde kjøpt. Som nevnt, se på regnearket, nest øverste link i åpningsinnlegget på tråden, og egen fane MPCC Bull wear for info. Også annet arbeidstøy til annet bruk kan kjøpes med referanse til dette, vi får 25% på alt de har bortsett fra frakt (og det vil vi vel ikke ha tilbud på heller...) og ting som er på tilbud fra før som de regnfrakkene til 100 kr.
Struts
13.08.2021 kl 09:51 5874

Ja, sorry - stor takk til MdC81 - det man kaller teamwork - også kommer skjortene fra Work-wear - til og med på fredag den 13.de! Hm, burde kanskje være forsiktig på puben i dag. Sukk.
Slettet bruker
13.08.2021 kl 09:58 5878

Fin start på dagen. Det fundamentale står sterkere en noensinne og aksjen vil gå mot kursmålene som ligger inne på 30,- & 31,- kroner. I lyset av ny guiding vil nok både Pareto og Fearnley oppdatere sine respektive kursmål, så sjøreisen er såvid påbegynt. Ratene øker dag for dag, ref. New ConTex og Harpex, SOG (speed over ground) likeså.. 😁
Redigert 13.08.2021 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Kbkristi
13.08.2021 kl 10:13 5747

Ja, takk til MdC81 for logoen. Mine skjorter er også på vei, og de skal brukes :)
Slettet bruker
13.08.2021 kl 10:13 5839

Containers/MPCC: Ningbo-chaos getting worse with at least 40x vessels waiting outside
 The suspension of operations at the Meidong terminal in Ningbo on Wednesday due
to one (!) worker testing positive for Covid-19 is already having an impact on the
container market. The number of vessels waiting outside the port is up from 30 to 40
and several of the major liners are redirecting vessels, causing increased congestion
at other ports as well
 This highlights the risk present in the container market as the terminal accounts for
~25% of cargo throughput in China’s second largest port – and can apparently be
closed on short notice due to a single worker testing positive. With the Delta-variant
spreading across the country (and the rest of the world for that matter), congestion
looks to persist as we enter the holiday high-season
 MPC is set to continue benefitting from this, with 16x fixtures left in H2’21 and 13x in
H1’22. On our current (below-the-market) estimates, the company will generate ~50%
of its EV in FCF in 2022-23e, where 57% and 22% of operating days are fixed,
respectively. Our estimates of USD ~400m in EBITDA in each of 2022 and 2023 is 20 –
30% above consensus, and we expect revisions in conjunction with the Q2 report next
Thursday 19 Aug. Color on refinancing of the bond and a subsequent dividend policy
is another potential trigger

PAS
Slettet bruker
13.08.2021 kl 10:26 5834


Det må jeg si, det teamarbeidet her har jeg all respekt for! Det må ligge i container-genene deres!
PSI- Investor
13.08.2021 kl 10:32 5766

Veldig bra at de skal brukes!
Nå er jeg ute og går en tur med regnfrakk med MPCC Bulls logo på.
Funker fint, har ikke blitt noe våt.
Hvordan det hadde vært hvis det hadde regnet vet jeg ikke da
Struts
13.08.2021 kl 10:37 5818

Haha
Alby
13.08.2021 kl 11:33 5374

Den sliter med å passere 27 ?
Redigert 13.08.2021 kl 11:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2021 kl 11:43 5311

Fant ikke regnfrakken i nettbutikken men har bestilt 2 t-skjorter.
PSI- Investor
13.08.2021 kl 11:54 5254

Bra at du bestiller! Hvis du skriver på den mailadressen og sier at du vi ha en av de svarte regnfrakkene til 100 kr som de har i tilbudskassa si så skjønner de sikkert.
Kbkristi
13.08.2021 kl 12:03 5627

I går handlet jeg mer til kr 25,45, og i dag er de allerede opp i kr 27.
Hva mener du med "sliter" ?????
Slettet bruker
13.08.2021 kl 12:11 5632

Veldig fin utvikling på aksjen den siste måneden.

Flere som nyter godt av ratene og markedet. Rekordene vil stå for fall i hvert kvartal som står for tur det neste året.

« HMM achieves record profits and increased volumes during 2021 H1»

https://container-news.com/hmm-achieves-record-profits-and-increased-volumes-during-2021-h1/