Svensk politi stadig nærmere kollaps

RiskReward
21.12.2017 kl 10:13 959

Skam-dommen i Fittja saken, der en kvinne ble brutalt gruppevoldtatt av inntil 20 menn, og hvor kun 5 ble tiltalt og til alt overmål frikjent! Hvorfor?
Politiet gjorde en så elendig jobb at etterforskningen er anmeldt til justisombudsmannen.
Dommen blir anket, men bevisforspillelsen pga av det elendige politiarbeidet kan ikke gjenopprettes.

Andre voldtektssaker henlegges etter få uker, og bare i Stockholm syd lå det 50 voldtekter som ikke engang er etterforsket overhodet!

"Marlene Olsson, inspektör på brott i nära relationer i Göteborg, är en av poliserna som tagit del av kritiken mot utredningen i Fittjafallet.

– Det är oerhört sorgligt. Frågan hur vi ska prioritera resurser är delikat för hela polismyndigheten. Men med den typen av dödligt våld som varit så har man varit tvungna att lägga resurserna där."
https://www.expressen.se/nyheter/missnoje-inom-polisen-efter-fittjautredningen/

Sverige er altså så fucked, bokastavelig talt, av drapssaker at selv grove voldtekter ikke etterforskes.
Tidligere i ga jeg Sverige 2-3 år før de må sette inn forsvaret til politioppgaver, for beskytte egen befolkning mot andre deler av den. Det heter også borgerkrig. Jeg tror kanskje jeg var for optimistisk......... :(

RR
Hæggis
21.12.2017 kl 12:05 926

Politiledelsen i Fittja er av samme religion som gjerningsmennene. Da måtte det gå som det gikk.
En kvinne skal ikke bevege seg utendørs uten sin mann.
I Norge ønsker også myndighetene å skyve berikere oppover i styre og stell. Når JugeJonas blir tvunget til å gå kan både AP og AUF bli ledet av muslimer.
Vi snakker om det som har vært Norges største parti.
Hendelsene i Fittja kommer også til Norge.
Det er bare et spørsmål om tid

Alle skal med
RiskReward
21.12.2017 kl 12:38 930

Det er en trist utvikling vi har sett, og verre blir det, garantert. I mellomtiden lukker følerifjollene øynene og fordømmer de som vil se.
Snakk om virkelighetsfornektelse, men den har jo forfulgt dem i alle år. Hyller den ene despoten etter den andre, til tross for alle advarsler helt til det blir så åpenbart for alle at de må åpne øynene. Og da hevder de at - jeg har aldri støtte _________
Være seg stalin, lenin, pol pot, Chavez osv.
Trist! :(
Selv Isreal klarte de å snu 180 grader fra jødestøtte til jødehat.....

RR