Hva skjer med prisen på medisiner om Donal Trump vinner valget.

illuminati
29.11.2020 kl 22:11 1525

Trump hevdet på en pressekonferanse at han hadde fremforhandlet nye avtaler med BP, i tillegg har han gitt grønt lys til Medicare for kjøp av medisiner fra Canada hvor samme medisin er 50% lavere enn hva de betaler fra distributører i USA. USA betaler i gjennomsnitt x 3 hva andre land betaler for samme behandling og det ville han ha slutt på.

Redigert 20.01.2021 kl 12:50 Du må logge inn for å svare
china
29.11.2020 kl 22:29 1486

Tror han tapte valget
illuminati
29.11.2020 kl 23:17 1430

Da tror jeg du trenger en oppdatering for å si det mildt, jeg ville ikke ha veddet imot Trump som saken står i dag. Hans agenda er dårlig nytt for BP mf.
china
29.11.2020 kl 23:28 1413

Gje deg, den saken er tapt
illuminati
30.11.2020 kl 01:47 1340

Ta en titt på bevisene til Sydney Powell ganske godt forklart på Kraken sin YouTube kanal, Sydney har en compelling case etter min mening, husk de trenger ikke vinne bare frata Biden seieren i et par stater, da er det opp til kongressen og hver stat teller en stemme, Trump har overvekt.
Look up Kraken på YouTube:
www.youtube.com/watch?v=G-Aa3D7tIFQ
Redigert 30.11.2020 kl 01:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2020 kl 06:30 1265

Er nok du som trenger en oppdatering. Etter nicket ditt å dømme antar jeg du er litt over gjennomsnittlig interessert i konspirasjonsteorier...
At valget er rigget og hele det viss vasset til Trump er en eneste "stor" konspirasjonsteori.
illuminati
30.11.2020 kl 11:11 1155

Nei slettes ikke, børsene stiger som et resultat av valgresultat og for resten av verden er Trump dårlig nytt, for USA der imot er jeg ikke like sikker. Når jeg så pressekonferansen noen dager etter valget forventet jeg at BP skulle dundre ned påfølgende børsdag og ingenting skjedde, ingen media rapporterte heller dette. Konspirasjonsteorier er det vel demokratene som har stått for, 3 års etterforskning av Trump med alle midler lovlige og ulovlige fra FBI ender i høringer i kongressen, det ender med at hele toppledelsen i FBI får sparken. Senator Kennedy sa under høringen direkte til deputy director McCabe at han aldri burde ha passert the birth canal.
Høringene ligger ute på YouTube det er bare å gå inn å lytte. Beviser på at FBI’s setup av General Flynn ligger der, sparket FBI direktør sitter på et TV show og skryter av ler av hvordan han fikk Flynn til å lyve slik at de kunne ruinere livet hans, en 3 stjerners General, noe mer usmakelig har jeg aldri sett. Når alt er så totalt svart eller hvitt avhengig av hvilen side som rapporterer ligger kanskje sannheten i midten. Trump er dårlig nytt for mine investeringer så jeg er ikke pro Trump. Ekspert vitner Sydney Powell nå avslører går ut og sier at alt de trenger for å rigge valget er en skrutrekker pluss 7 minutter i vippestatene som bruker omtvistet telle-maskinener. Om CV’en til disse to stemmer vil noen få et forklarings problem.
Dette er en triller bedre enn noen film og det skjer i nåtid, en kan velge å følge med eller avfeide det som vås. Etter min mening er valget fortsatt en børs risiko en må ha i bakhodet, dette er ikke over.
Redigert 30.11.2020 kl 11:14 Du må logge inn for å svare
Odi.1
30.11.2020 kl 13:30 1103

CNN har ikke mandat til å bestemme hvem vinner valget i Usa.
Trump har redusert prisene på medisiner i Usa noe enormt etter denne fysaken O.Bama satt å styrte landet der, Styrte er også å ta hardt i, nærmere vandalisert Usa over 8 år.
kaunis
30.11.2020 kl 13:56 1086

Trodde ikke noen var så korte at de vil tvile på valget, Trump er en hodeløs selvopptatt fjomp, som tror han kan manipulere et valg til sin fordel selv om tapet var veeeeeeeeeeeeeeeeeldig klart. Vanligvis kaller vi slike tufser for dummiser, han er en slik dårlig taper at han ikke klarer å styre sin arroganse og respektløshet til det vervet han innehar i dag. USA har falt veeeeeeeeeeelg på respekt verden over i denne presidentens tid, han tenker lite på alle andre han drar med seg ned i søla. Har løyet flere TUSEN ganger på twitringen og i de talene han har holdt/pressekonf. Dette var helt utenkelig at en president kunne gjøre tidligere, helt til Trump gjorde det til en selvfølgelighet, og mente hele verden skulle godta det som en sanning, siden det var han, presidenten i verden, med den største økonomi som sa det. .Hvor innbilsk og dårlig selvkritikk går det ant å ha?????. Trumf har rekorden i dag, det har han bevist i sin periode som USAs PresidentSK. AM SKAM SKAM.
Redigert 30.11.2020 kl 13:58 Du må logge inn for å svare
Odi.1
30.11.2020 kl 14:05 1073

Du har ikke fått med de siste nyhetene på disse Fack idiot kanalene Tv2 og Nrk da, tydeligvis.
" Braking PA Judge Rules Election UNCONSTITUTIONAL !!!
Det er 6 andre stater som har samme Jukset som skal behandles på samme måte med bevisførsel. AZ begynner dirkete sent i dag Kl17:00
Igjen, det er IKKE ABC News-Cnn eller Fox som bestemmer valgene i Usa. Begynn med å få det inn i boksen.
illuminati
30.11.2020 kl 14:27 1056

Hovedmedia + Twitter facebook og google sensurerer vekk alt negativt nytt om Biden og hans sønn Hunter, Hunter ble valgt inn i styre til Gass/Olje selskapet Burisma da Biden var VP under Obama, de var under etterforskning for korrupsjon og eier hadde rømt landet. Hunter mottok USD 83K/mnd for å delta på to styremøter/år, han fikk spørsmål fra an journalist på TV om han ville ha sittet i styre om navnet ikke var Biden, til det svarer han, jeg tror ikke det. Hunter mottok også USD 3,5 millioner fra kona til Moskva ordføreren. VP Biden var den rike onkelen i Ukraina, hva han sa ble til lov, han skrøt på åpent TV om hvordan han holdt tilbake USD 6 billioner i lån om ikke presidenten sparket statsadvokaten som etterforsket Burisma, og statsadvokaten fikk sparken, men det var selvfølgelig tillatt under Obama. Alt dette er kjent stoff om en leser begge sider.
Hunter ble også med Biden på airforce two til Kina du ser han bak Biden på vei ut fra flyet, 2 uker etterpå mottar Hunter USD 1 billion fra Kina til et felles investeringsselskap. Kina er nok rimelig fornøyd med valet av president, samarbeidet med sønnen vil nok nå nye høyder. Bonny&Clyde Clinton har lagt seg opp et fond på over 3 billioner USD, at mannen tjener grovt på at kona er statssekretær er jo bare tilfeldighet, Biden må jo få lov å gjøre det samme, Biden hever at han ikke vet noe om sønnens forretningene, og det er selvfølgelig ingen sammenheng mellom hans posisjon og det at alle kaster penger etter Hunter, det ikke ulovlig.
Jeg lurer på hva media hadde gjort med en slik historie om det var familien til Trump som hadde blitt avslørt for noe slikt.

Biden historien over er ikke min historie, den kommer fra NYT, de la den ut på twitter, men twitter mente at dette var nyheter de måtte blokkere og sperret kontoen til USA fjerde største avis.
Redigert 30.11.2020 kl 15:00 Du må logge inn for å svare
illuminati
30.11.2020 kl 14:36 1043

Jeg gleder meg til sendingen, dette er bedre underholding enn den rensete krimserien. Men selvfølgelig er det en forferdelig det som har skjedd. Jeg syns FOX har vært ganske nøytrale.
Litt artig med PA, de har sendt ut 1,8 millioner poststemmer, men har telt opp 2,5 millioner, lurer på hvor 700.000 kom fra, men kanskje ikke, de ble entret inn i systemet 350.000 i to omganger, på bare noen sekunder, lesehastigheten på de tellemaskinene er ganske utrolig. Og det er vært å nevne at hele 3200 av stemmende gikk til Trump, resten til Biden.
En annen sak i PA, eller kanskje ikke så liten, en stemme hvor en person avgir stemme burde være lik 1, altså 1,2,3 osv hele veien opp til millioner uten komma, men i PA har de sannelig desimaler i antallet, hvordan er det mulig?
Redigert 30.11.2020 kl 15:20 Du må logge inn for å svare