Skuffende resultater fra ONCOS-102 + KEYTRUDA

SomSa
TRVX 02.12.2020 kl 08:55 13129


Økt behandling med Oncos-102 har ikke økt effekten betydelig og vi ser heller ikke CR. Lykke til med å hente penger for MESOTHELIOMA studien ..........Jeg sa at Soug viste mer enn han ville fortelle pga en hastverk emisjon.......


ONCOS-102-STUDIEN MED KEYTRUDA VISTE RESPONSRATE PÅ 35%
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
04.12.2020 kl 19:08 5207

Det eneste vi kan garantere 100% er at de har behov for penger til fremtidige studier og da må kassa fylles. Bare det at vi ikke fikk en midt i trynet emisjon 24 timer etter melanomdata er en kraftig forbedring av historikken. Det skal virkelig mye panikk til for at CEO åpent vil forandre sitt syn på rikets tilstand med kortere horisont enn et kvartal. Men utpå vårparten og i god tid før noen studier igangsettes må kassa fylles og jeg tror at den kan fylles på flere måter. Jeg var ganske sikker på at Merck ville yte noe mer enn spons av Keytruda i mesothelioma, slik ble det ikke dessverre. At vi igjen vil ende på bare spons er lite sannsynlig med de data vi har fått i melanoma og da spesielt systemic respons. Vi har også VL ombord til denne runden og jeg håper de vil overraske. Mest av alt håper jeg på en fortsettelse for TG plattformen, det er stor interesse for RAS om dagen og ingen har bedre eller flere data enn TG. For Targovax og CEO står mye på spill, de har en del de må snu, tillit er ikke lettkjøpt men med Kinaopsjonen på plass er de på god vei.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.12.2020 kl 01:01 5140

trvx leverer mens bitterheten til enkelte tar ingen ende. alt innen immunterapi bygger nettopp på studier som igjen bygger på grunkers henting til studiene virkelig drar inn grunkers. her besitter mange med kunnskap andre med bitterhet og svada.
trvx med en betydelig oppgang som vil gjøre bitterheten til enkelte enda bittrere
ha en sukkersøt trendi natt
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
05.12.2020 kl 03:05 5077

Kanskje vært å minne deg på din egen bitterhet før du beskylder andre for det samme.

trendi!
15.10.2020 kl 00:33
5527
dette skrev jeg for lenge siden. emiss selskapet fortsetter med festen, bare d at ikke alle er invitert. sogern kan fortsette festen mens aksjonærene står med lua i hånda og bukker og skraper. alle selskaper som kun overlever av emisser, har sjeldent livets rett. sogern fester, aksjonærene betaler har trvx levert noe annet enn middelmodige resultater og overlevd på emisser? blir trvx konkus?
Redigert 15.10.2020 kl 00:55
Svar

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
bravi
05.12.2020 kl 09:25 4921

Ja dette med emisjoner er forbannelsen for biotek sektoren på OB, typisk for Radforsk selskapene som bruker denne Einarsson til å fremsnakke emisjoner. Dette er i stor grad evighets case som tråkker vannet uten at de kommer helt i mål med noe, i mellomtiden fortsetter opsjons og bonus festen for selskapene og ledelsene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
05.12.2020 kl 13:24 4791

Bravi,
Jeg tror ikke vi skal bekymre oss for en eventuell fremtidig emisjon, med data fra melanoma studien tror jeg det kan danne seg en liten kø av selskaper som vil delta, særlig om Kina opsjonen også slår til. Jeg har ingenting i mot at ledelsen tjener penger, men det må også reflektere i økte selskapsverdier. Mitt innlegg over var ikke ment som kritikk jeg er virkelig godt fornøyd med at de bryter med historien.

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 11:07 4559


Før oppkjøpet var Oncos-102 et finsk selskap og ble kalt CGTG-102. De behandlet flere krefttyper med lovende resultater blant annet fra ovarian cancer:

"In this phase I study, we assessed safety, efficacy and immunological endpoints of local treatment with a replicating adenovirus ONCOS-102 in 12 patients with late stage solid cancer of various types including mesothelioma, ovarian cancer, soft tissue sarcoma, colorectal cancer, liver and lung cancer."

Resultater fra eggtokkreft:
"This patient survived 18 months (542 days) from the treatment initiation and over 33 months (999 days) from diagnosis. Patient FI1-19 had an epithelial ovarian carcinoma and had progressive disease following seven different chemotherapy treatment lines while entering the trial and continued to progress during study participation. Interestingly, after the study she responded to chemotherapy and imaging of her tumor 22 months after the study initiation showed stable disease compared to baseline and she was alive in the last follow up 25 months after study initiation".................

Kilde Targovax:
https://www.targovax.com/en/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/ranki-et-al-jitc2016.pdf

Den siste tiden har TRVX presentert flere data og etter min mening har disse sveket Oncos-102 kraftig i forhold til hva vi håpet og trodde på:

1- Oncos-102 hadde oppnådd lovende resultater fra eggstokkreft men kombinasjonen oncos-102 + CPI feilet
2- Etter min forståelse har de heller ikke strålende data fra tykktarmkreft selv om de har valgt å fortsette studien.
3- Magnus hadde sagt at (det finnes på youtube) Oncos-102 var bedre enn Cavatak viruset. Med økt antall Oncos-102 behandlinger på kohort 2 håpet vi på mye bedre ORR med flere CR. Dessverre viser det seg at de beste virusene har en ORR rund 30%.
4- Med CPI kombinasjon har man oppnådd bedre resultater for mesothelioma enn Oncos-102 + kjemoterapi
5- CPI resultatene var kjent for lenge siden. Her spørres hvorfor Targovax ikke stopper opp Oncos-102 + kjemoterapi studien og kombinerer med CPI med en gang. Torbjørn Furuseth svarer at de må fullføre det de har startet......

Tidslinje: ca. 29:45
https://www.facebook.com/watch/live/?v=182193692663964&ref=watch_permalink

6- Oncos-102 + CPI skal kombineres nå. Oncos-102 behandlingen gav lovende resultater på eggstokkreft mens kombinasjonen Oncos-102 + CPI viste det seg å være mindre effektiv. Det er heller ikke garantier for at Oncos-102 + CPI vil være mer effektiv mot mesothelioma.

7- Mange kliniske studier med ulike virus forgår eller skal starte. Det skal strømme inn nye data. Blir resultater bedre enn Oncos-102 eller rundt ORR 30%?
8- Neste generasjon virus utvikles og det er mange. De sies at disse er mer effektive enn første generasjon virus som Oncoss-102, Cavatak.

Dette er en liste over nye behandlingsmetoder for mesothelioma med sine resultater. Noen av disse er meget lovende og det skal komme flere data fra nye behandlingsmetoder:
September 2020 - Volume 18, Issue 9
Immunotherapy for Mesothelioma: Rationale and New Approaches
https://www.hematologyandoncology.net/archives/september-2020/immunotherapy-for-mesothelioma-rationale-and-new-approaches/

Fantastiske resultater fra CRS-207 + chemotherapy (mesothelioma pasienter):
Of 35 evaluable patients, 89% (31/35) had disease control with one complete response (3%), 19 partial responses (54%), and 10 stable disease (29%). The estimated median duration of response was 5.0 months (95% CI, 3.9–11.5). The median PFS and OS were 7.5 (95% CI, 7.0–9.9) and 14.7 (95% CI, 11.2–21.9) months, respectively. Tumor size reduction was observed post–CRS-207 infusion prior to chemotherapy in 11 of 35 (31%) patients.
https://clincancerres.aacrjournals.org/content/25/19/5787

** CRS-207 is a live, attenuated, double-deleted Listeria monocytogenes (LADD) engineered to stimulate immune response to mesothelin.

Men elendige resultater fra CRS-207 + Keytruda (mesothelioma pasienter):
CRS207 Development Discontinued Following Failed Phase 2 Keytruda Combo Trial for MPM
https://trialsitenews.com/crs207-development-discontinued-following-failed-phase-2-keytruda-combo-trial-for-mpm/

Oncos-102 er ikke vesentlig bedre enn de beste eksisterende virus. Oncos-102 har demonstrert at det kan være inneffektiv med CPI kombinasjon. Det skal komme data fra mange nye første generasjon virus og senere andre generasjon virus. Kan disse gi vesentlig bedre resultater enn Oncos-102? Oncos-102 er ikke et unikt produkt og er like bra/dårlig som flere hundre andre produkter under testing. Vi må være glade for dersom det kommer en mini lisensavtale. Hvis TRVX vil fortsette mesothelioma og hudkreft studiene alene trenger de fryktelig mye penger.

Ale kan gjøre sin mening om TRVX nå og ikke minst ingen vet hva resultatet fra Oncos-102 + keytruda for behandling av mesothelioma blir siden vi har 0 data.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
muri
07.12.2020 kl 11:35 4486

Du er da vel må topp 50 listen forstår jeg. Men mye skal ha mer ! ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 12:06 4389

illuminati skrev Innlegget er slettet

Hør på hva Torbjørn Furuseth svarte om mesothelioma studien. Vi har heller ikke data fra Oncos-102 + CPI (Keytruda) for behandling av mesothelioma. Oncos-102 + CPI virket ikke for behandling av eggstokkreft. CRS-207 + chemotherapy var mer effektiv enn CRS-207 + Keytruda for behandling mesothelioma. Dette innlegget er basert på tidligere oppnådde resultater og ikke noe annet. Jeg har fulgt selskapet siden begynnelsen av 2016 og forventningene var enorme. Hva er selskapets plan nå for å tjene penger? Har de en god kandidat for dette?..........


Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
focuss
07.12.2020 kl 13:20 4273

CMO Magnus Jaderberg som også var CMO for Bristol Meyer Squibb i utviklingen av den første CPI, Yervoy, tror Oncos 102 vil bli del av ny Standard of Care i Mesothelioma. Det tror han basert på data for Meothelioma. Ikke rart da Oncos 102 gir bedre overlevelse enn dagens SoC og faktisk også bedre enn Keytruda som sannsynligvis blir neste Standard of Care. Den nye SoC vil antagelig holde den posisjonen til data kommer fra kombinasjonen Keytruda + Oncos-102.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 13:58 4171


I følge Torbjørn Furuseth for ca. 1 år siden ble data fra Oncos-102 sammenliknet med standard of care (kjemoterapi) men ikke med nye konkurrerende produkter og data. Dette er grunnen til at Oncos-102 skal kombineres med CPI nå. Ingen vet hva resultatet av Oncos-102 + CPI blir.

Det som Magnus Jaderberg har oppnådd tidligere hjelper ikke med å få gode resultater. Hva skjedde med TG01 klinisk studie, TG02 klinisk studie, TG02 + CPI preklinisk studie, TG03 preklinisk studie, Oncos-102 + DCVAC/PCa klinisk studie som er stanset pga corona, Oncos-102 + CPI kliniske studie og eggstokkreft, Etter mange år klarer de ikke bli ferdig med Oncos-x prekliniske studie. Det hjelper ikke med lovende data, TRVX skal konkurrere mange andre produkter.

Hør igjen på Torbjørn Furuseth om oncos-102 + kjemoterapi, Tidslinje: ca. 29:45
https://www.facebook.com/watch/live/?v=182193692663964&ref=watch_permalink

CRS-207 har oppnådd 1 CR på mesothelioma med gode data, Det er også gode data fra 2 CPI kombinasjoner som ble godkjent fra FDA for ikke lenge siden. Det hjelper ikke med lovende data, Oncos-102 skal konkurrere med mage produkter:

CRS-207 belongs to a family of products on Aduro’s so-called LADD platform, which uses Listeria bacteria to activate strong immune responses against specific tumor-associated antigens (TAAs). An antigen is a substance that is not normally present in the body and that can trigger an immune response.
https://immuno-oncologynews.com/crs-207/

A New Cancer Treatment That Is Faster, More Efficient and Less Risky Is Coming: Bacteria Bombs
https://www.nytimes.com/2020/05/07/learning/a-new-cancer-treatment-that-is-faster-more-efficient-and-less-risky-is-coming-bacteria-bombs.html

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
aborum
07.12.2020 kl 15:31 4062

SomSa, det bliver bare mere og mere latterligt .. og vi griner fortsat af dig.

Du har solgt dig ud og er nu i manipulationsmodus. Havde du oprigtigt forestillet dig, at de øvrige skribenter og læsere her på TRVX tickeren tænker "okay, jeg må sgu' hellere sælge ud, nu hvor SomSa (den ærlige og transparente skribent) pludselig ændrer holdning til selskabet" .. eller tænker folk "hold da kæft en idiot, fandeme godt jeg er med på det her eventyr, særligt når den samlede branche sidder med hænderne i vejret over de seneste data på 2. cohorte melanoma og kalder det best-in-class" .. go figure.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
07.12.2020 kl 15:47 4030

Her er resultatet av hva du prøver å snu til noe posisituvt alle skjønner at du er “full of it”. LES SISTE SETNING I AVSNITT 2.

CRS-207 is an immunotherapy developed by Aduro Biotech that was tested in patients with mesothelioma, gastric cancer, and ovarian cancer.
FROM PHASE 2 CLINICAL TRIALS INDICATED THAT CRS-207 HAD ONLY LOW CLINICAL ACTIVITY, AND THESE STUDIES WERE TERMINATED. But the treatment’s safety and activity are still being investigated in Phase 2 clinical trials, in combination with other anti-cancer treatments for patients, with pancreatic cancer.

CRS-207 in clinical trials
CRS-207 was evaluated in several clinical trials, in combination with other treatments, in people with different cancer types. 
A Phase 2 study (NCT03175172) aimed at recruiting 35 patients to assess the safety and effectiveness of CRS-207 along with Keytruda (pembrolizumab) in adults with malignant pleural mesothelioma who had not responded to previous anti-cancer treatments. The trial was intended to measure the number of participants who showed a complete or partial response, the time from the first dose of treatment until disease progression or death, and any improvement in lung function. The trial was terminated due to low enrollment and lack of clinical activity. Results were presented at the 2019 ASCO-SITC Clinical Immuno-Oncology Symposium. The treatment combination was safe, but no clinical efficacy was observed. 
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
quattro
07.12.2020 kl 15:54 3998

for de som ikke klarer å leste mere enn 3 setninger ;
CRS-207 :The trial was terminated due to low enrollment and lack of clinical activity. Results were presented at the 2019 ASCO-SITC Clinical Immuno-Oncology Symposium. The treatment combination was safe, but no clinical efficacy was observed.

I 2017 satte Aduro Biotec + BMS igang med et større studie med Yervoy og Opdivo ++ ifbm pancreatic canser, now recruiting - ferdig phase II studie Oct. 2023, men er er trolig forsinket da studie tiden er 4 år og de innrullerer fremdeles pasienter .......
er dette en konkurrent til TRVX må det være mot TG's pancreas studier - som vi avsluttet pga FFN's data i 2018 selv om de var toxic for de fleste pasienter
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
aborum
07.12.2020 kl 15:59 3975

quattro,

enig i at det er ganske tydeligt, at CRS-207 ikke er nogen som helst konkurrent til ONCOS; sidder fortsat tungt i selskabet og øger netto positionen, når lejligheden byder sig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
07.12.2020 kl 16:08 3941

SomSa er ikke manipulerende det er en overdrevent positiv kritikk, han forstår dessverre ikke det han leser og det har jeg hevdet lenge.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 16:21 3906


Det jeg prøver å si er at selv om man oppnådde gode resultater fra CRS-207 + kjemoterapi oppnådd man mye dårlige resultater med CRS-207 + CPI. Oncos-102 + CPI kombinasjonen fungerte heller ikke for eggstokkreft selv om noen (inkludert meg) trodde på gode data pga fase 1 resultater. Det er heller ingen garantier for at Oncos-102 + CPI skal gi bedre effekt enn Oncos-102 + kjemoterapi. Jeg har heller ikke sagt at CRS-207 er konkurrent for Oncos-102, brukt dette for min argumentasjon.

CRS-207 + kjemoterapi
https://clincancerres.aacrjournals.org/content/25/19/5787

aborum
"best-in-class" er bare ord. Ikke les bare et ord, men les data og undersøk litt. De beste virusene innen første generasjon er lite effektive og gir ORR rundt 30%. Hva er spesielt med Oncos-102 i forhold til andre virus når vi ikke fikk flere CR og nesten samme ORR som andre og før? Det skal komme flere data fra andre første generasjon virus og senere 2. generasjon virus. 35% ORR er lite effektiv og andre kan lett prestere mye bedre enn dette. Basert på de siste dataene som TRVX har presentert tror jeg ikke at Oncos-102 er et oppkjøpskandidat. Hvis de er heldig kan de få en mini lisensavtale mens selskapet trenger mye penger for sine studier. Det hjelper heller ikke mye dersom kinesere betaler ca. USD 3 mil for opsjonen........

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 16:39 3854



On October 2, 2020, the Food and Drug Administration approved the combination of nivolumab (OPDIVO, Bristol-Myers Squibb Co.) plus ipilimumab (YERVOY, Bristol-Myers Squibb Co.) as first-line treatment for adult patients with unresectable malignant pleural mesothelioma.
https://www.fda.gov/drugs/drug-approvals-and-databases/fda-approves-nivolumab-and-ipilimumab-unresectable-malignant-pleural-mesothelioma

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
07.12.2020 kl 16:44 3831

Hold deg til klipp og lim SomSa, når du begynner å tolke det du leser skjærer det seg fullstendig, ganske utrolig at du ikke forstår bæra av det du leser.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
07.12.2020 kl 16:49 3812

Godkjennelsen er for en sub gruppe som teller 20% av alle pasienter med lidelsen, hvorfor forteller du ikke sannheten. Du fortjener snart utestengelse for bevist manipulasjon av sannheten.

Fra Admin forumregler;

Innlegg som bevisst sprer usannheter.

Forsøk på kursmanipulasjon, i henhold til Lov om verdipapirhandel. Logginformasjon kan overleveres Finanstilsynet. Straffebestemmelsene for denne typen lovbrudd finnes i § 14-3.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 16:55 3796


Man bør høre på hva Torbjørn Furuseth svarte på spørsmålet om mesothelioma. Alle er frie til å gjøre sine tanker baser på dette, de siste dataene fra selskapet og andre......
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2020 kl 17:15 3731

illuminati skrev Innlegget er slettet

Vi kan fortsette å diskutere hele dagen, du vet selv at Oncos-102 + CPI ikke skal garantert gi bedre effekt enn Oncos-102 + kjemoterapi. Du vet også at 35% ORR er ikke så sterkt tall for at Oncos-102 skal forsvare sin posisjon.

Og om dine påstander om Innlegg som bevisst sprer usannheter. Du har fått en FDA godkjenning med link. Jeg trodde at Keytruda behandlet 20% av pasientene:

Jun 17, 2020
FDA Approves Keytruda for Certain Mesothelioma Patients
https://www.asbestos.com/news/2020/06/17/fda-approval-keytruda-mesothelioma/

-------------------------------
Targovax har også sagt dette:
November 24, 2020
Food and Drug Administration (FDA) approved the combination of ipilimumab and nivolumab (Yervoy and Opdivo) for the first-line treatment of MPM based on mOS of 18.1 months (Baas 2020), and this is expected to serve as a benchmark for further approvals.
https://www.targovax.com/en/targovax-demonstrates-encouraging-survival-data-for-oncos-102-in-mesothelioma/

Jeg vet at du er enn av de mest kunnskaprike personene innen immunologi på forumet og lett kan leke med folk. Siden du påstod at jeg drev med kursmanipulasjon ble jeg meget skuffet over deg. Jeg er ferdig og ha fortsatt en god dag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
bravi
08.12.2020 kl 22:04 3281

Kursen er på tur nedover, vi får se utover i uka. Kommer det ikke påfyll av nyheter kan den gå endel lavere.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.12.2020 kl 09:36 2980


DNB er heller ikke imponert over opphauste dataene og beholder sitt kursmål på 17 etter at de snakket med Soug.

Soug hos DNB om resultatene i studien og veien videre for selskapet.:
https://video.qbrick.com/play2/embed/player?accountId=558131&mediaId=21c1e90c-00090085-3df4d508&configId=default&pageStyling=styled&autoplay=true&repeat=false&sharing=false

Man blir aldri klok på å høre på Soug. Sa han ikke at de ennå ikke har bestemt seg hvilken Oncos-102 studie skal fortsettes (tidslinje 10:50)? Blir hudkreft eller mesothelioma eller begge 2? De skal bruke 2021 for å tenke.... og de trenger penger........Han burde ha forklart enda mer om denne meldingen som ble sendt 24. november:

Food and Drug Administration (FDA) approved the combination of ipilimumab and nivolumab (Yervoy and Opdivo) for the first-line treatment of MPM based on mOS of 18.1 months (Baas 2020), and this is expected to serve as a benchmark for further approvals."
Google oversettelse:
"Food and Drug Administration (FDA) godkjente kombinasjonen av ipilimumab og nivolumab (Yervoy og Opdivo) for førstelinjebehandling av MPM basert på mOS på 18,1 måneder (Baas 2020), og dette forventes å fungere som en referanse for ytterligere godkjenninger ."

https://www.targovax.com/en/targovax-demonstrates-encouraging-survival-data-for-oncos-102-in-mesothelioma/

Må ikke Oncos-102 prestere en god del bedre (3-4 måneder bedre) enn 18,1 måneder for å få en godkjenning? Data fra hudkreft er heller ikke imponerende og Oncos-102 er ikke mye bedre enn de beste. Han sa også at pasientgrunnlaget for mesothelioma er lite (ca. 15000). Vi vet også at Oncos-102 + CPI har aldri prøvd ut å behandle mesothelioma pasienter. Vi har 0 data og ingen vet om utfallet.I 2020 ble 2 ulike behandlinger godkjent, den ene kan behandle kun en del av disse pasientene........

Det positive var at det kan komme flere TG-avtaler. Men de får ikke kontanter på disse avtalene, unntaket kan være et kinesisk selskap som skal betale mini beløp (ca. 30 mil) i løpet av veldig kort tid.

---------------------
Her hevdes at DNB påstår at TRVX har nok penger en god del inn i 2022
" The company raised new capital in October and should be well funded well into 2022
in our view."
https://finansavisen.no/forum/thread/121400/view/2773814

Hvor mange tror på dette? Les side 11 på 3Q presentasjonen, de hadde 153 mil på slutten av 3Q etter emisjonen. De må ha mer penger for sine studier og TRVX pleier å hente penger når kontantbeholdningen faller rundt 50 mil-80 mil. DNB pleier ikke å skrive hele sannheten når gjelder behov for penger. DNB er enn av de meglerhusene som tilrettelegger emisjoner for TRVX.

November 5, 2020, Q3 Third Quarter
https://www.targovax.com/en/financial-reports/
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
heilo888
10.12.2020 kl 10:23 2903

Enig i at det er direkte naivt av Dnb å skrive at Trvx har nok penger en god del inn i 2022.
I realiteten er det åpenbart at selskapet vil hente penger (les emisjon) før den tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
10.12.2020 kl 10:48 2863

Flott tråd, stå på! Ingen tvil om at her er det noen som har mistet toget.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
aborum
10.12.2020 kl 11:17 2830

SomSa, hvis du var en skakbrik, var du så slået hjem nu?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.12.2020 kl 11:51 2790


Takker for oppmerksomheten, men kanskje er det best å diskutere selskapet.

Soug spiller bra sjakk for sine bonuser. Hør på soug fra tidslinje 10:50? De vet ennå ikke om hvilken studie skal de fortsette. Dersom dataene var i er verdens klasse var det ikke noe problem å bestemme nå. Hvor mye tror du at det vil koste mesothelioma + hudkreft studiene dersom TRVX må finansiere selv? 300 mil, 500 mil, 700 mil. Må de ikke ha mye bedre data enn 18,1 måneder for mesothelioma siden konkurrenten har fått godkjent sitt produkt? Hvor lang tid kan ta en stor mesothelioma studie med 2 års overlevelsesdata? 5 år, 6 år, 7 år? Skal ikke komme flere data fra andre konkurrenter? har du oversikt over hva andre har oppnådd?

Viktigste for hudkreft fremover blir 1 års og 2 års overlevelsesdata. Og hvis du ser på videoen der Soug snakker med DNB analytikeren vises hudkreftdata fra konkurrenter. De beste ligger rundt 30% ORR og det skal komme mange nye data fra andre konkurrenter. Hva er spesielt med Oncos-102? De feilet med eggstokkreft og dataene var grei nok å fortsette trykktramstudien.

Jeg antar at du har tenkt over disse spørsmålene og har svar, siden du er meget fornøyd med de siste dataene fra ulike studiene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
10.12.2020 kl 11:58 2770

Prof. Jedd Wolchok 1, Investigator, Memorial Sloan Kettering Cancer Centre, New York said:
“Checkpoint inhibitors have had a significant impact on the way we treat melanoma; however, a subset of patients still does not respond or become resistant to treatment. Therefore, there is a high medical need for immune activating agents to overcome resistance to checkpoint blockade. ONCOS-102 is one such agent that can re-sensitize patients to anti-PD1 therapy. Although these are early data, observing objective responses with some occurring in non-injected lesions in this first exploratory phase 1 trial is encouraging, and we will follow with great interest as ONCOS-102 moves forward into later-stage development.”

En av de største ekspertene i verden på Melanom hyller resultatene, men vi skal høre på SomSa?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
aborum
10.12.2020 kl 12:06 2753

vedr. "Takker for oppmerksomheten, men kanskje er det best å diskutere selskapet"
- Det kan vi godt, bare du husker, at du først må handle i TRVX, når du har slået en 6'er.

vedr. "Må de ikke ha mye bedre data enn 18,1 måneder for mesothelioma"
- Er du udfordret på at læse slides? Er det ikke gået op for dig, at 18,1 måned kun er min. baseline - et tal der efter al sandsynlighed bliver væsentlig højere?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.12.2020 kl 12:29 2707

Hvor mye kan forbedres? Har du oversikt over andre resultater fra andre produkter?

-------
geoinvestor
Jeg er helt enig men det finnes data fra andre virus og de beste har 30%-36% ORR og det skal komme flere data. Det er ikke noe spesielt med Oncos-102 lenger siden økt antall behandlinger gav ikke mye bedre resultater på kohort 2. Jeg hadde håpet på 1-3 pasienter med CR og 50% ORR. Ikke glem at det skal komme data fra neste generasjon virus om noen år som sies å være mye bedre. Det testes også mange ikke virus kombinasjoner med CPI, Oncos-102 er ikke alene......


PD-1 / PD-L1 Landscape
Figure 1. The growth of landscape of PD-1/L1 mAb clinical trials from 2017 to 2020. 4,400 clinical trials are in the current landscape as of September 2020, nearly tripling since in September 2017.
https://www.cancerresearch.org/scientists/immuno-oncology-landscape/pd-1-pd-l1-landscape



Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
10.12.2020 kl 12:33 2695

Systemisk effekt, ingen andre kan vise til det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2020 kl 12:38 2679

Sitter bare å venter på at den skal eksplodere. Med volumet i dag - kan det faktisk skje.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
illuminati
10.12.2020 kl 13:25 2616

Det er som jeg har påstått tidligere SomSa, når du begynner å tolke data og beskrive studier blir alt bare rør.
Du beskriver Ludwig studien som en studie i eggstokkreft og tykktarmskreft, lengre fra fakta er det umulig å komme.
Det kan godt være at du ikke skjønner en dritt av hva studien er om, men jeg finner det lite troverdig og da er vi igjen tilbake på kurs-manipulerende innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.12.2020 kl 14:25 2536


De fleste har ikke din kompetanse til å tolke slik du gjør og det er best å tenke enklest mulig. Avsluttet ikke eggstokkreft studien pga av dårlige resultater? Finnes grunnlag for å tolke dette. Hva er din fakta om dette og kan du forklarer hvorfor de avslutte denne studien? Trvx er ikke eneste i verden med kreftforsking, de må konkurrere med andre og deres resultater.

Børsmelding fra TRVX om eggstokkreft + tykktarmkreft og eggstokkreft studien ikke fortsettes:
October 13, 2020
https://www.targovax.com/en/targovax-announces-that-the-oncos-102-and-durvalumab-trial-successfully-completes-part-1-in-colorectal-cancer/
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
10.12.2020 kl 14:34 2519

"Trvx er ikke eneste i verden med kreftforsking, de må konkurrere med andre og deres resultater."

Hvem er de andre du snakker om? De andre konkurrerer med CPI som er førstelinjebehandling. Oncos 102 skal forsterke effekten av CPI, noe den gjør ypperlig. Best in class resultater i to indikasjoner.

Istedet for å kverulere rundt noe du ikke tror på selv, så kan du heller bite i det sure eplet og kjøpe deg inn igjen på 9. Det er gitt vekk for trvx.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.12.2020 kl 15:33 2437


Oncos-102 er forsøkt kun på hudkreftpasienter som ikke har reagert på CPI behandlingen (none responders) eller de som har sluttet å reagere på CPI. Vi vet ikke effekten av Oncos-102 på pasienter som er CPI resonders. De skulle ha hatt 2 arm, en med CPI responders og 1 med ikke CPI responders. Man kan sende en mail til TRVX og be om mer info om...... de pleier å svare innen kort tid.

Det er mange kandidater med ulike løsninger og angrepsvinkler, blant annet norske BGBIO, Ultimovacs,...... kl 12:29 skrev jeg et innlegg med en link. Her kan du lese om 4400 ulike CPI (PD-1/PDL1) studier. Det finnes også andre CPIer enn PD-1/PDL1. Mest interessante for TRVX nå kan være Oncos-x eller neste generasjon virus. De må øke farten og fullføre prekliniske fasen.......
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
10.12.2020 kl 15:42 2415

Per dags dato er Oncos 102 best in class når det gjelder effekt sammen med Keytruda i Melanom på pasienter som ikke lenger responderer på sjekkpunkthemmere. Det holder i massevis for å tenne BP sin interesse. Hva som skjer i fremtiden med annen forskning kan ingen vite. Skal Targovax bare stoppe med sin forskning fordi det i fremtiden er noen som kommer med kur for kreft? Det blir for dumt å komme med slike eksempler som du gjør. Dette er en indikasjon med pasienter som ikke responderer på noen medisiner og som kun venter på å dø. Nå responderer 35% av disse igjen på CPI med hjelp fra Oncos-102, noe som er et stort fremskritt. Det er også oppdaget systemisk effekt, noe ingen andre har oppnådd.

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare