Dnb er råbulle mhp meldingen

Slettet bruker
TRVX 02.12.2020 kl 12:15 7995

Fikk rapport akkurat nå. Ser ingen kortsiktig behov for kapital.
Redigert 21.01.2021 kl 04:41 Du må logge inn for å svare
Picosalax
02.12.2020 kl 20:06 2712

Nei, farmaanalyser er like presist som øksekast i Farmen. Egentlig helt uinteressant. Følger som regel kursutviklingen.
illuminati
02.12.2020 kl 20:50 2593

Bare for å presisere neste studie trenger ingen kontroll eller randomisert studie, de kan gå i gang med en registrerings studie på direkten, med gode resultater kan de få en conditional approval og vips er vi på markedet i en indikasjon med 50k pasienter. For Merck betyr det omregnet i USD 5 milliarder/år med USD 100k/pasient, for trvx ca halvparten med USD 50k/pasient. Selvfølgelig vil ikke alle kvalifiseres for behandling men uansett er full pott en haug med penger for begge parter. Det paradoksale er at Targovax prisens til verdien av 800 behandlinger/pasienter for Merck alene.
Redigert 02.12.2020 kl 20:51 Du må logge inn for å svare
focuss
02.12.2020 kl 20:58 2565

illuminati
Helt enig. Synes de virker utrolig sidrumpa i forhold til å få satt ballen i mål.
Dynamitten
02.12.2020 kl 21:04 2523

Kva er realistisk verdi her nå??
Vil aksjonerar få utbetalt penger ved ein deel eller må me selga på gode nyheiter💰🎅
Knfo
02.12.2020 kl 21:25 2454

Focuss:

Ja, glem meglerne. Det er uansett markedet som bestemmer. Targovax er blant aksjene på Oslo Børs med størst stigningspotensiale, men hittil har hyppige emisjoner ødelagt for aksjen.
Redigert 02.12.2020 kl 21:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2020 kl 21:42 2381

Det har vel vist seg at det ikke haster å komme seg inn i disse Farmasiaksjene
Det har vel PHO, Nano og PciB vist ganske tydelig
Det tar ofte mye lenger tid enn en skulle tro å komme seg på markedet, hvis de i det hele tatt gjør det
Og deretter spørs det om pasientene selv eller det offentlig ser seg råd til å betale skikkelig for behandlingen
Redigert 02.12.2020 kl 21:45 Du må logge inn for å svare
bravi
02.12.2020 kl 21:44 2370

Vet ikke hva realistisk verdi er, men ser at noen antyder 3-4 ganger kursen i dag. Det kan hende de får rett i det, allikevel solgte jeg mine aksjer i dag. Tror de kan kjøpes tilbake billigere ganske raskt. I dette caset tror jeg sell on news treffer best. Å sitte long i Trvx må være en prøvelse med den emisjonshistorikken.
Jakal
02.12.2020 kl 22:19 2257

Fair nok det, Bravi, kursen i TRVX er ikke lett å bli klok på. Men konstanterer at du ikke hadde rett i din spådom for halvannen uke siden: "Nå begynner antakelig en ørkenvandring frem til neste melding om 6 mnd.". Selskapet leverer på den løpende forskningsprogresjonen, men det trenger ikke å bety merkantil suksess. Mange vil jo likevel si at det er nå den mest spennende tiden i Targovax begynner, med resultater som vi bør anta gir gjenlyd internasjonalt. Og at det innen overskuelig fremtid også vil reflekteres på kursen, men når det vil skje blir ren gambling. Aksjen har i hvert fall et stygg-potensiale...
illuminati
02.12.2020 kl 22:33 2198

Du har helt rett Bravi, det har vært en prøvelse, jeg sendte en mail i dag til Torbjørn og uttrykte min frustrasjon etter hver gladmelding og forbante meg på at jeg ville selge ved neste slik melding (i dag) men at aksjene fortsatt står på bok etter ØS sin uttalelse at de er komfortable medhørende penger på bok.
Og det ser slett ikke verst ut nå, vi aksjonærene har fått beholde gleden i mer enn 24 timer og det er en milepæl i trvx sin historie.
Er vi inne i en ny trend, ja faktisk tror jeg det, noen må snart se lyset, to mulige registrerings studier med kort vei til markedet og solide beviser på systemic respons for Oncos må gi resultater. At ledelsen bekrefter at de har tid til å vente dette litt ut i tid kan tyde på at de også ser på flere alternativer til fortsettelsen.
Det er stygg mye shilling i vente for det BP villig til å satse videre i melanom, BP lukter penger og her er stanken utholdelig.
Redigert 02.12.2020 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
bravi
02.12.2020 kl 23:12 2065

Ja har forstått at det kan komme endel snadder fremover og som Iluminati skriver begynner det å lukte kr av Trvx. Da må man følge med å komme seg inn med en post igjen. Det er ikke snakk om noe all-in, har sett og erfart for mange skuffelser i denne sektoren til det.
Omsettning på 65 mill idag viser at aksjen iallefall er på kartet til mange, det er positivt.
Redigert 02.12.2020 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
asap3
02.12.2020 kl 23:31 1992

Dette er en gammel artikkel men like aktuell for Targo
Øystein Soug dagens Trvx CEO


https://www.nettavisen.no/nyheter/algeta-blir-i-norge-etter-milliardoppkjop/s/12-95-3756277
muri
03.12.2020 kl 09:01 1643

Targovax ASA: Primary insider share purchase
Victor Levitysky, Chief Scientific Officer of Targovax and primary insider,
purchased on 2 December 2020 10,000 shares in Targovax ASA (“the Company”) at an
average share price of NOK 10 per share.
quattro
03.12.2020 kl 10:30 1476

dette inside kjøpet av Victor viser med tydelighet at Ø.Soug har sine ord i behold denne gang ; selskapet har nok kapital foreløbig
kaunis
03.12.2020 kl 12:27 1364

Det er den store mangelen på slike meldinger i TRVX, i kombi med dårlig kursstrategi ved emier. Når vi sammenligner med Bergen Bio, som har et trofast bybarn som Mohn, som stadig tilfører kapital som gir stor sikkerhet til investorene og trvx tørre innside kjøp.. Når vi nesten aldri får innside kjøp, så gir det en ond følelse av at de ikke selv tror på de dataene de gir ut og kommentere. Jeg tar selv dataene og vurdere dem etter beste evne, og lytter litt til hva selskapet sier. Her er det bare sammenligninger en kan forholde seg til i forhold til utvikling og andre selskaper sine resultater. Når det ikke er innside kjøp å støtte seg til , blir det en usikkerfaktor til. Hvor er strategi-ansvarlig i TRVX. Her må selskapet bruke noen kr. før de deler ut oppsjoner til billige aksjer.