Er der en overtagelse på vej

Kvike11
REC 04.12.2020 kl 13:54 1263

Som Grønnbonus har skrevet flere gange, er handel med REC ikke efter reglerne.
Jeg tror der er nogen der vil overtage REC til latterlig lav kurs, det er den eneste grund til kursen holdes ned.
Hvis det er tilfældet, får de ikke mine aktier og jeg vil kalde det svindel det hele.
Hvorfor stiger REC ikke, når alle analyser peger med pilen opad og med target langt over kurs 20.
Hvorfor kommer ledelsen i REC ikke med meldinger om hvad der sker ned deres fabrik, har de ansat nye og hvor mange, o.s.v
Det hedder kurspleje og er meget fornuftigt.
Ikke engang nye aktier til kurs 10,80 bliver kommenteret fra ledelsens side, bortset fra de ikke opnået den forventede pris.
Det hele lugter meget af et eller andet..
Skal alle mindre aktionærer tørres godt og rundet bag ørene i REC og gå glip af fremtidens stigninger.
Hvem er whistleblower og kan røbe hvad der sker.
Frabedes kommentar fra China og stevepick xl, som ikke er værd at høre på
Redigert 20.01.2021 kl 22:49 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
04.12.2020 kl 14:36 1146

Hmmm

Det er jo umulig å vite hva som skjer, og virker ulogisk at Røkke vil selge i alle fall...

Det jeg mistenker er at Aker vil skyte inn penger og øke eierandelen til en lavere kurs enn 10,80,- ved en senere anledning i en rettet emisjon- men som sagt...Dette er jo kun synserier - men de har jo sagt åpent at de vil ha denne inn i horizon, og hvorfor øke aksjebeholdningen til en høyere pris enn nødvendig?
Redigert 20.01.2021 kl 22:49 Du må logge inn for å svare