Hva gjør ledelsen i REC
Jeg tviler på at REC-ledelsen sitter stille om dagen. Hva er det de jobber med frem mot jul? Noen meninger om det her på forumet?
Redigert 21.01.2021 kl 09:13
Du må logge inn for å svare
Ti_porteføljen
11.12.2020 kl 09:24
3679
Det er ikke umulig at denne går 20% i dag. Et så omfattende og stort firma med enorme fasiliteter i USA til en verdi på 4 milliarder kan fort stige en milliard i verdig på en børsdag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Romanov
11.12.2020 kl 09:24
3666
Romanov skrev ca: 230K på S ved 13:-
og så blev det tomt... :)
Romanov
11.12.2020 kl 09:22
3627
ca: 230K på S ved 13:-
Ekornesen
11.12.2020 kl 09:22
3611
Tja, jeg tror den drar seg forbi 13. 15 intradag. 25 før jul.
«The grey gold» blir det omtalt som. Analysene spår flerdobling. Markedet har våknet og de kommer seg inn billig.
«The grey gold» blir det omtalt som. Analysene spår flerdobling. Markedet har våknet og de kommer seg inn billig.
MHGMHG
11.12.2020 kl 09:21
3610
Det samme i BGBIO begge mine to hovedaksjer står stille i DNB
Zillioner
11.12.2020 kl 09:17
3649
Jadda!! Nå kommer det sannsynligvis et lite trekk tilbake mot 12 for å danne et gulv.
Tanjiro
11.12.2020 kl 09:15
3663
Ser ut som trenden oppover er sterk. Får se om dette fortsetter utover dagen. Veldig glad i REC-Fredag😎😎
Fholm
11.12.2020 kl 09:11
3710
Noe tilt at DNB ikke viser REC i porteføljen idag, altså den står, men med sluttkurs igår 🙈
Som sagt over, det er en trend så sterk at vi kanskje ikke helt forstår omfanget i dag.
Det blir som sjefen for IBM sin sterke spådom på slutten av 1940-tallet om behovet for datamaskiner i framtden.... ca. 4-5 stykker sa han.... altså, ikke helt presist :)
Det blir som sjefen for IBM sin sterke spådom på slutten av 1940-tallet om behovet for datamaskiner i framtden.... ca. 4-5 stykker sa han.... altså, ikke helt presist :)
Dette vil nok dette fart på Biden overgangs pakke 1,82 billioner euro
Det lyktes ikke å bli enige om det nye målet sist de møttes i oktober, hovedsakelig på grunn av økonomiske bekymringer fra land i Asia om hvordan de skulle finansiere og håndtere den grønne overgangen.
Kuttet er en del av planen om å oppnå klimanøytralitet innen 2050, i tråd med Parisavtalen. EU-landenes ledere ber nå de øvrige EU-institusjonene ta inn 55 prosentmålet i unionens klimalov.
Pakken er på 1,82 billioner euro. EU-ledere er enige om at 30% av pakken skal brukes til å støtte overgangen.
Det lyktes ikke å bli enige om det nye målet sist de møttes i oktober, hovedsakelig på grunn av økonomiske bekymringer fra land i Asia om hvordan de skulle finansiere og håndtere den grønne overgangen.
Kuttet er en del av planen om å oppnå klimanøytralitet innen 2050, i tråd med Parisavtalen. EU-landenes ledere ber nå de øvrige EU-institusjonene ta inn 55 prosentmålet i unionens klimalov.
Pakken er på 1,82 billioner euro. EU-ledere er enige om at 30% av pakken skal brukes til å støtte overgangen.
Ti_porteføljen
11.12.2020 kl 09:00
3827
Slettet brukerskrev Billigsalget fortsetter! Ser vi en ny interval mot 15kr i dag? Billigsalg uansett!
Det ser ut til at det blir en lik børsdag som i går. Laber børs er godt nytt for REC. Pengene fra kortsiktig oppgangen i verdiaksjer i november og starten av desember skal inn i ESG og teknologi igjen. Ser ut som ESG trenden fortsetter i desember. Spennende å se i dag, tenker at risk/reward er attraktiv da meklerhus ser dobling og aksjonærene skjønne hvorfor.
Har fått så mange tegn nå fra alle steder og fra selskapet selv, så det er vanskelig å forholde seg til at denne ligger under 20 kr i mine øyne, og tror heller ikke den vil være det lenge . Her nede forsvarer den vel bare verdien av Butte:))Skal den opp i 40-50 kr avhenger det av hva som skjer med samarbeidspartnere og feks åpning av ML
Det har du messet om flere gange og du gjentar deg selv. Vi får se. Etterspørselspotensialet er enormt, og dette blir bare større dess mer konurransedyktig sol blir i forhold til andre energiformer. For REC kommer i tilleg batteriengasjementet.
Regner med at ditt neste innlegg kommer først om noen år når man har fasiten. Dine prediksjone om RECs kursutvikling har vært total feilslåtte.
Inntil da, lev vel.
Regner med at ditt neste innlegg kommer først om noen år når man har fasiten. Dine prediksjone om RECs kursutvikling har vært total feilslåtte.
Inntil da, lev vel.
Billigsalget fortsetter! Ser vi en ny interval mot 15kr i dag? Billigsalg uansett!
Ærligtalt
11.12.2020 kl 08:52
3920
Vel talt
Jeg er selv long, mye grunnet de faktorene du nevner - men også trendmessig. De er i en megatrend, med cash til oppstart OG tunge samarbeidspartnere
Jeg er selv long, mye grunnet de faktorene du nevner - men også trendmessig. De er i en megatrend, med cash til oppstart OG tunge samarbeidspartnere
Var på nyhetene nrk eu har Vedtatt klima mål Brussel. Skal reduseres med 55% før 2030
Norge forsterker klimamålet for 2030 til minst 50 prosent og opp mot 55 prosent
Nyhet | Dato: 07.02.2020 | Klima- og miljødepartementet
I dag har Norge meldt inn et forsterket klimamål under Parisavtalen. Norges forsterkede klimamål er å redusere utslippene med minst 50 prosent og opp mot 55 prosent sammenlignet med 1990-nivå.
Etter Parisavtalen skal alle land melde inn nye eller oppdaterte utslippsmål hvert femte år.
2020 er første gang land skal melde inn nye må eller oppdaterte utslippsmål, og fristen er 9. februar. Et nytt mål bør være høyere enn det gamle, og reflektere landets høyeste mulige ambisjon.
- Norge er det første vestlige landet i verden til å melde inn et forsterket mål om klimakutt til FN. Beslutningen i dag er et viktig skritt mot et grønt skifte i Norge, sier klima- og miljøminister Sveinung Rotevatn (V).
Det er ventet at flere land vil melde inn et forsterket mål i løpet av året, og før klimatoppmøtet i Glasgow i november.
- Norge skal ta en lederrolle med å kutte utslipp både nasjonalt og internasjonalt, og vi skal gjøre det i et tett samarbeid med EU. Med forsterket innsats skal vi kutte utslipp betydelig i tiden som kommer. Det må bli lettere for folk å ta klimavennlige valg og vi skal legge til rette for grønn omstilling i næringslivet, sier finansminister Jan Tore Sanner (H)
Norge ønsker å kutte sine klimagassutslipp i samarbeid med EU. Gjennom klimaavtalen med EU har Norge allerede forpliktet seg til å samarbeide med EU om å redusere utslippene med minst 40 prosent innen 2030 sammenlignet med 1990-nivå.
- Klimaendringene er en av de største utfordringene i vår tid. Det at Norge nå går foran og forsterker sitt klimamål kan vise vei for andre land som fortsatt er i tenkeboksen, sier barne- og familieminister Kjell Ingolf Ropstad (KrF)
Europakommisjonen har i sin European Green Deal varslet at de vil legge frem en plan for å øke EUs mål til minst 50 prosent og opp mot 55 prosent. Regjeringen har arbeidet for at EU skal øke sitt mål til 55 prosent, og vil fortsette å arbeide for det fremover. Hvordan et økt i klimamål i EU vil gjennomføres og fordeles mellom kvotepliktig og ikke-kvotepliktig sektor er ikke avklart.
Dersom EU mot formodning ikke forsterker sitt klimamål til tilsvarende nivå som Norge, vil den delen av målet som går lenger være betinget av tilgang til samarbeid om utslippsreduksjoner i andre land i tråd med reglene i Parisavtalen.
Norges forsterkede mål og informasjon som forklarer og beskriver målet finner her.
Norge forsterker klimamålet for 2030 til minst 50 prosent og opp mot 55 prosent
Nyhet | Dato: 07.02.2020 | Klima- og miljødepartementet
I dag har Norge meldt inn et forsterket klimamål under Parisavtalen. Norges forsterkede klimamål er å redusere utslippene med minst 50 prosent og opp mot 55 prosent sammenlignet med 1990-nivå.
Etter Parisavtalen skal alle land melde inn nye eller oppdaterte utslippsmål hvert femte år.
2020 er første gang land skal melde inn nye må eller oppdaterte utslippsmål, og fristen er 9. februar. Et nytt mål bør være høyere enn det gamle, og reflektere landets høyeste mulige ambisjon.
- Norge er det første vestlige landet i verden til å melde inn et forsterket mål om klimakutt til FN. Beslutningen i dag er et viktig skritt mot et grønt skifte i Norge, sier klima- og miljøminister Sveinung Rotevatn (V).
Det er ventet at flere land vil melde inn et forsterket mål i løpet av året, og før klimatoppmøtet i Glasgow i november.
- Norge skal ta en lederrolle med å kutte utslipp både nasjonalt og internasjonalt, og vi skal gjøre det i et tett samarbeid med EU. Med forsterket innsats skal vi kutte utslipp betydelig i tiden som kommer. Det må bli lettere for folk å ta klimavennlige valg og vi skal legge til rette for grønn omstilling i næringslivet, sier finansminister Jan Tore Sanner (H)
Norge ønsker å kutte sine klimagassutslipp i samarbeid med EU. Gjennom klimaavtalen med EU har Norge allerede forpliktet seg til å samarbeide med EU om å redusere utslippene med minst 40 prosent innen 2030 sammenlignet med 1990-nivå.
- Klimaendringene er en av de største utfordringene i vår tid. Det at Norge nå går foran og forsterker sitt klimamål kan vise vei for andre land som fortsatt er i tenkeboksen, sier barne- og familieminister Kjell Ingolf Ropstad (KrF)
Europakommisjonen har i sin European Green Deal varslet at de vil legge frem en plan for å øke EUs mål til minst 50 prosent og opp mot 55 prosent. Regjeringen har arbeidet for at EU skal øke sitt mål til 55 prosent, og vil fortsette å arbeide for det fremover. Hvordan et økt i klimamål i EU vil gjennomføres og fordeles mellom kvotepliktig og ikke-kvotepliktig sektor er ikke avklart.
Dersom EU mot formodning ikke forsterker sitt klimamål til tilsvarende nivå som Norge, vil den delen av målet som går lenger være betinget av tilgang til samarbeid om utslippsreduksjoner i andre land i tråd med reglene i Parisavtalen.
Norges forsterkede mål og informasjon som forklarer og beskriver målet finner her.
nemi's
11.12.2020 kl 08:49
3956
Vanvittig overkapasitet og enda lavere salgspriser er i vente! Akkurat som jeg har forklart dere lenge.
ASP på $7-8/kg for høykvalitetspolysil i år fremover! Ref. bernreuter.com.
https://www.pv-magazine.com/2020/12/10/chinese-polysilicon-makers-driving-industrys-second-great-consolidation/
ASP på $7-8/kg for høykvalitetspolysil i år fremover! Ref. bernreuter.com.
https://www.pv-magazine.com/2020/12/10/chinese-polysilicon-makers-driving-industrys-second-great-consolidation/
AksjeRik skrev Prisen er ikke feil. Ingenting er sikkert
Hva som er riktig pris er vel umulig å si. F.eks. dersom man hveder at prisen skal fordobles innen 1-3 mnd, og kanskje mangedobles i løpet av et par år - hva er da riktig pris i dag? Dersom man vet at kursen om ett år er 40, hvorfor er prisen nå 12? Det vi vet er at REC selv sier at Moses Lake gir en EBITA på 100 mn $ i året ved 75% produksjon. Ved 100% kan man vel anta at dette er enda høyere. I tillegg er Butte godt profitabel. I tillegg har en rekke analysehus oppjustert betydelig sine kursanslag. Så, anta at kursen om ett år vil være 40, altså mer enn en tre-dobling fra dagens kurs. Da blir jo spørsmålet om 12 i dag er en riktig kurs.
Riktig kurs er etter mitt syn et subjektivt begrep som er ikke er særlig nyttig. Prisen er den pris markedet gir til enhver tid, enten man liker det eller ikke. Dersom det er mye som tilsier at prisen om ett år skulle være 40 - ja da betyr vel kurs 12 i dag at noen i markedet tviler på det. Hvorfor skal noen finne det riktig å selge noe til en pris på 12 når man kan få 40 om ett år. Å gi slippe på 300% vekst er jo noe underlig....
Jeg tror det eneste man kan si er at det er en betydelig sannynlighetsovervekt for at kursen skal bevege seg betydelig opp. Min konklusjon er derfor at jeg ikke selger en eneste aksje de nærmeste 2-3 årene. Hva som skjer da er avhengig av situasjonen da. REC kan til og med bli gode utbytteaksjer.
Riktig kurs er etter mitt syn et subjektivt begrep som er ikke er særlig nyttig. Prisen er den pris markedet gir til enhver tid, enten man liker det eller ikke. Dersom det er mye som tilsier at prisen om ett år skulle være 40 - ja da betyr vel kurs 12 i dag at noen i markedet tviler på det. Hvorfor skal noen finne det riktig å selge noe til en pris på 12 når man kan få 40 om ett år. Å gi slippe på 300% vekst er jo noe underlig....
Jeg tror det eneste man kan si er at det er en betydelig sannynlighetsovervekt for at kursen skal bevege seg betydelig opp. Min konklusjon er derfor at jeg ikke selger en eneste aksje de nærmeste 2-3 årene. Hva som skjer da er avhengig av situasjonen da. REC kan til og med bli gode utbytteaksjer.
Ærligtalt
11.12.2020 kl 08:40
4063
Selvfølgelig er ikke noe sikkert, er heller ikke det jeg sier
Redigert 21.01.2021 kl 02:44
AksjeRik
11.12.2020 kl 08:32
3963
Prisen er ikke feil. Ingenting er sikkert
Ærligtalt
11.12.2020 kl 08:27
4026
Det stemmer
Priset er rett og slett feil
Priset er rett og slett feil
Ekornesen
11.12.2020 kl 08:26
4033
Tipper vi bryter 12,70 med god margin i dag og fortetter videre opp til nytt intervall.
REC er svært lavt priset. Markedet og fondene våkner.
Grove: 25,- før jul.
REC er svært lavt priset. Markedet og fondene våkner.
Grove: 25,- før jul.
Tradinator
11.12.2020 kl 07:49
4261
Registrerer at denne har begynt å bevege seg litt og skulle det komme en liten dipp i dag, bir det litt påfyll her. Virker som om avklaringen rundt rep EMI og ikke minst summen av alle de gode nyhetene igjen øker investeringslysten i REC Kan ikke skjønne annet enn at REC fortsatt er meget lavt priset sammenlignet med det meste annet av grønt på børs.
ruda
11.12.2020 kl 07:45
4325
Er redd vi får en dupp i dag, men på sikt blir dette bra
Pussig å tenke på at Kina gjennom mange år har forsynt vesten med solpanel produsert ved hjelp av statssubsidiert kullkraft.
Lithium batterier er det nå! Alt av dette skal over på silikon batterier. Strømmen i byer skal lagres på batterier som er gjenvinnbare silikon batterier på sikt. Eu Setter vind og solceller som grønn strøm. Alt av batterier skal bruke silikon i batterier over 750 milliarder usd regner de batteri segmentet er vært. Så er set solcelle på antagelig like mye.
Rundt 15,65 ser det ut som nå, høyt volum mange dager på rad nå. «Hvordan blir blir ukeslutt dagen tro»
Redigert 21.01.2021 kl 07:46
En super pen dag, spent på morgendagen.
Snitt 10,25 her og happy med det, men vurderer å handle mer nå som det ser ut til at motstanden er brutt.
Hva er neste motstandsnivå tro ?
Snitt 10,25 her og happy med det, men vurderer å handle mer nå som det ser ut til at motstanden er brutt.
Hva er neste motstandsnivå tro ?
Enda en god dag for longs! Verden begynner å innse det vi har visst en stund.
God kveld!
God kveld!
SongaMoenBergen
10.12.2020 kl 19:57
3588
SongaMoenBergen skrev Parisavtalen har em klar agenda.
Mål kurs 25 40 50 100.
SongaMoenBergen
10.12.2020 kl 19:07
3798
Parisavtalen har em klar agenda.
SongaMoenBergen
10.12.2020 kl 19:06
3790
Parisavtalen har em klar agenda.
Så må vi ikke glemme at kaken vokser. Markedet som Rec skal konkurrere i, både sol og batteri, kommer til å bli mye større.
SongaMoenBergen
10.12.2020 kl 18:56
3861
Jeg tenker at grønn vekst tar det meste med seg.
SongaMoenBergen
10.12.2020 kl 18:56
3844
Jeg tenker at grønn vekst tar det meste med seg.
focuss
10.12.2020 kl 18:49
3907
Trump ville styrt dette slik at import fra Kina bare kan tillates når USA kapasitet utnyttes 100%. Volumer over det kan kineserne få. Hva Biden vil gjenstår å se
Nemis er fast ansatt... I Kina. Ha ha ha ha han gjør bare jobben sin.. la han tjene handlekurven med den daglige brød :-)
Gobo og Ekornsen,
Jeg er enig med dere i at Kna er et stort miljøsvin og gir f.... i menneskerettigheter etc. Men, de har nå en så stor andel av alt hva som produseres på denne kloden så de blir for evig og alltod en viktig handelspartner. Men, vi (Vesten) kan gjøre mye for å sikre at handelen foregår på noenlunde "faire" prinsipper. Vesten kan simpelthen ikke overleve uten Kina, men heller ikke Kna kan overleve uten Vesten.
Som jeg forsøkte å skrive - REC kommer sannynligvis til å klare seg glitrende, men straffetoll og proteskjonisme er ikke veien å gå!
Forøvrig, jeg er long så det holder..... REC er også min pensjonsplan, i allefall plan A :)
Jeg er enig med dere i at Kna er et stort miljøsvin og gir f.... i menneskerettigheter etc. Men, de har nå en så stor andel av alt hva som produseres på denne kloden så de blir for evig og alltod en viktig handelspartner. Men, vi (Vesten) kan gjøre mye for å sikre at handelen foregår på noenlunde "faire" prinsipper. Vesten kan simpelthen ikke overleve uten Kina, men heller ikke Kna kan overleve uten Vesten.
Som jeg forsøkte å skrive - REC kommer sannynligvis til å klare seg glitrende, men straffetoll og proteskjonisme er ikke veien å gå!
Forøvrig, jeg er long så det holder..... REC er også min pensjonsplan, i allefall plan A :)
Gobo
10.12.2020 kl 18:20
4118
Bra innlegg. Husk også på at vesten ønsker en egen verdikjede. En kan ikke la fremtidens energiforsyning være avhengig av Kina. Da spiller det mindre rolle hva Kina produserer. Kina har også mange svin på skogen mht sin produksjon, som vil få fokus fremover. REC vil også få et stort marked til batteriprodusentene.
Ekornesen
10.12.2020 kl 18:20
4115
Jeg er ikke enig i vurderingen din. Covid-19 har satt hjulene i gang i politiske vesten: vi kan ikke gjøre oss avhengig av Kina når det gjelder kritiske ressurser: Energi er en av nøkkelfaktorene.
Kina er autoritære og presser sine handelspartnere. Pressmiddelet er avhengighet til deres nær sagt monopol og dominans.
Det jobbes med å endre det. Om det blir subsidier, toll eller andre avtaler vet jeg ikke - men handlingen for å støtte vestlig energiproduksjons uavhenghet kommer.
Google og les!
Forøvrig: el bil racet drar seg til. Batteri blir like viktig. TT har messet om det i to år. REC har kontrakt med Group 14.
https://finansavisen.no/nyheter/bil/2020/12/09/7596551/na-starter-elbilkrigen-for-alvor-ogsa-utenfor-norge
Kina er autoritære og presser sine handelspartnere. Pressmiddelet er avhengighet til deres nær sagt monopol og dominans.
Det jobbes med å endre det. Om det blir subsidier, toll eller andre avtaler vet jeg ikke - men handlingen for å støtte vestlig energiproduksjons uavhenghet kommer.
Google og les!
Forøvrig: el bil racet drar seg til. Batteri blir like viktig. TT har messet om det i to år. REC har kontrakt med Group 14.
https://finansavisen.no/nyheter/bil/2020/12/09/7596551/na-starter-elbilkrigen-for-alvor-ogsa-utenfor-norge
At prisene pressen ned er ikke overraskende, og konkurranse er noe REC må finne seg i - noe som er bare sunt slik at man har et press for å bli stadig bedre. Etter det REC selv sier er de band de mest kostnadseffektive i bransjen - men det forutsetter jo at de opererer med en relativ høy kapasitetsutnyttelse.
At Kineserne er store og kommer til å forbli store i markedet er et faktum. Det er jo ikke slik at REC/Violet Power har kapasitet til å dekke etterspørselen i USA. USA er faktisk avhengig av kinesisk produksjon av solpaneler. Jeg har ingen tro på at høge tolltariffer på kinesiske solaneler inn til USA (og Europa) er løsningen. Jeg er uenig i Trumps politikk med straffetoll. Det går bare utover sluttbrukerne i det landet som iverksetter straffetoll - og således ikke samfunnsøkonomisk gunstig.
Det som man derimot kommer til å kunne gjøre er å sette en pris på kinesiske (og andre) produsenter som ikke produserer klimanøytralt. Jeg vet ikke hvor stor andel av de kinesiske produsentene som fyrer med kull i ett eller flere ledd i verdikjeden, men jeg antar at det er en del. Dette må det tas hensyn til - og da vil jeg tippe at REC står seg godt i konkurransen. Men, nemi's har et poeng - nemlig at Kina er markedsledende og kommer til å være det. Å tro noe annet er urealsitisk. Det betyr ikke at produsenter i vesten ikke kan hevde seg, men de må være gode - og vi vet at REC er gode når de får utnyttet sin kapasitet. Med Violet Power og G14 har de sansynligvis sikret at de kan kjøre med full maskin etterhvert, og da blir dette veldig profitabelt. Men, REC kan ikke ha høyere priser enn sine kinesiske peers når det er justert for klimakostnader - det er en forutsetning - som jeg er ganske sikker på er oppfylt. Så nemi's har et poeng, men konklusjonen "stakkars, stakkars REC" er nok feil.
At Kineserne er store og kommer til å forbli store i markedet er et faktum. Det er jo ikke slik at REC/Violet Power har kapasitet til å dekke etterspørselen i USA. USA er faktisk avhengig av kinesisk produksjon av solpaneler. Jeg har ingen tro på at høge tolltariffer på kinesiske solaneler inn til USA (og Europa) er løsningen. Jeg er uenig i Trumps politikk med straffetoll. Det går bare utover sluttbrukerne i det landet som iverksetter straffetoll - og således ikke samfunnsøkonomisk gunstig.
Det som man derimot kommer til å kunne gjøre er å sette en pris på kinesiske (og andre) produsenter som ikke produserer klimanøytralt. Jeg vet ikke hvor stor andel av de kinesiske produsentene som fyrer med kull i ett eller flere ledd i verdikjeden, men jeg antar at det er en del. Dette må det tas hensyn til - og da vil jeg tippe at REC står seg godt i konkurransen. Men, nemi's har et poeng - nemlig at Kina er markedsledende og kommer til å være det. Å tro noe annet er urealsitisk. Det betyr ikke at produsenter i vesten ikke kan hevde seg, men de må være gode - og vi vet at REC er gode når de får utnyttet sin kapasitet. Med Violet Power og G14 har de sansynligvis sikret at de kan kjøre med full maskin etterhvert, og da blir dette veldig profitabelt. Men, REC kan ikke ha høyere priser enn sine kinesiske peers når det er justert for klimakostnader - det er en forutsetning - som jeg er ganske sikker på er oppfylt. Så nemi's har et poeng, men konklusjonen "stakkars, stakkars REC" er nok feil.
Kommer det en godbit (børsmelding eller nyhet fra Røkke/Aker Horizon) før helgen? Hva tror dere? Tenker på den kraftige oppgangen og volumet siste dager. Alltid noen som snakkes og vet mer enn markedet på Oslo kompisbørs, og at aksjer skyter fart FØR noe skjer.
Skalleknarp
10.12.2020 kl 17:03
4499
Future demand - tror dette vil overgå din fantasi når hjulene begynner å rulle for REC. Time will show. Glem heller ikke Carbon Footpint dom vil telle mer og mer. Hjelper ikke med noe «kølsort PS» 🤠☠️
Køt
10.12.2020 kl 16:56
4565
Er nybegynner i "gemet". Åpent spørsmål : hva er neste motstand på rec nå?,
Kvike11
10.12.2020 kl 16:51
4618
Virker som om at nemi`s ikke har fattet hvad der sker.
REC har 2 aftaler med 2 forskellige firmaer, som kan holde fabrik igang, der udover åbnes der snart for Kina, og der har de sikkert allerede lavet aftaler.
Kineserne må lukke en del ned, da deres ansatte arbejder under slave lignende forhold, og det vil aftager af deres produkter ikke accepterer mere.
Fortsætter de det, vil ingen købe deres produkter.
Slave arbejde hører fortiden til.
REC hører fremtiden til.
REC har 2 aftaler med 2 forskellige firmaer, som kan holde fabrik igang, der udover åbnes der snart for Kina, og der har de sikkert allerede lavet aftaler.
Kineserne må lukke en del ned, da deres ansatte arbejder under slave lignende forhold, og det vil aftager af deres produkter ikke accepterer mere.
Fortsætter de det, vil ingen købe deres produkter.
Slave arbejde hører fortiden til.
REC hører fremtiden til.
Stakkars stakkars Nemi å Sembolinen.
Hvordan skal dette gå?
En med stinkende shorts i stallen,
og en som er sent ute.
Grønn dag for rec på børsen.
endelig er kursoppgangen her.
Hvem er med, hvem er ute?
Det er jaggu ikke vanskelig å se!
Fin dag idag. Fredag imorgen. Teknisk sperre på 11,60 å 12 er tatt ut. Target 14 i første omgang. Neste uke ser vi 20 tallet.
Hvordan skal dette gå?
En med stinkende shorts i stallen,
og en som er sent ute.
Grønn dag for rec på børsen.
endelig er kursoppgangen her.
Hvem er med, hvem er ute?
Det er jaggu ikke vanskelig å se!
Fin dag idag. Fredag imorgen. Teknisk sperre på 11,60 å 12 er tatt ut. Target 14 i første omgang. Neste uke ser vi 20 tallet.