🔥Norsk kryptoeventyr går bananas går i 2021 mot 100kr🔥
Norsk Krypto- all inn.
Mega bull.
Vil fly høyt på OSE. 2021 meget lovende med alle bjellesauer inne her.
styreleder kjøper 160 000nye aksjer
Mega bull.
Vil fly høyt på OSE. 2021 meget lovende med alle bjellesauer inne her.
styreleder kjøper 160 000nye aksjer
Redigert 22.03.2021 kl 10:42
Du må logge inn for å svare
NoRiskNoReturn
12.03.2021 kl 17:57
4034
Mr Big skrev Åiiii så mange nye medlemmer i menigheten 😂😂😂
Referer du til meg?😁
NoRiskNoReturn
12.03.2021 kl 17:58
4029
Mr Big skrev Åiiii så mange nye medlemmer i menigheten 😂😂😂
Og flere skal det bli for øvrig, tror jeg!
Møyfrid
12.03.2021 kl 18:03
4002
Det gamle skal glemmes, det skal være sikkert.
Men de gamle skal med.
Børshistoriens mest tålmodige aksjonærer :-)
Man snakker ofte om aksjonærvennlige selskaper. Her snakker vi mer om selskapsvennlige aksjonærer.
OddIvar er kroneksempelet her.
Oddivar lånte vel inn aksjer for at selskapet skulle holde sine forpliktelser ved like ovenfor långiver, som skulle rasere aksjonærverdiene.
Hadde dette selskapet vært notert på Bogota børsen, ville heller en slik forespørsel fra selskapet resultert i at hovedkontoret umiddelbart hadde blitt svidd ned til grunnen, og långiver ville "forsvunnet under mystiske omstendigheter" etter et Champagnecruise på Amazonas.
Men nok om det, for det er de facto et nytt selskap! Endelig!
Slipp løs Haft! Det er vår!
Men de gamle skal med.
Børshistoriens mest tålmodige aksjonærer :-)
Man snakker ofte om aksjonærvennlige selskaper. Her snakker vi mer om selskapsvennlige aksjonærer.
OddIvar er kroneksempelet her.
Oddivar lånte vel inn aksjer for at selskapet skulle holde sine forpliktelser ved like ovenfor långiver, som skulle rasere aksjonærverdiene.
Hadde dette selskapet vært notert på Bogota børsen, ville heller en slik forespørsel fra selskapet resultert i at hovedkontoret umiddelbart hadde blitt svidd ned til grunnen, og långiver ville "forsvunnet under mystiske omstendigheter" etter et Champagnecruise på Amazonas.
Men nok om det, for det er de facto et nytt selskap! Endelig!
Slipp løs Haft! Det er vår!
Møyfrid
12.03.2021 kl 18:07
3973
Nei huff, nå må jeg logge av.
Hatt altfor mange innlegg her nå. Blitt så mange at jeg helt har glemt av å realitetsorientere menigheten på Idex-trådene :-)
Det er jo ikke bra!
Hatt altfor mange innlegg her nå. Blitt så mange at jeg helt har glemt av å realitetsorientere menigheten på Idex-trådene :-)
Det er jo ikke bra!
Møyfrid
12.03.2021 kl 18:23
3893
Bare en ting til.
Er det for sent å sende inn forslag til EGF?
Hvis ikke vil jeg i så fall fremme et forslag om at det avsettes et fond som utløses ved kurs 25,-
Fondet skal i sin helhet benyttes til å spille inn en parodi på videoen i linken. Jeg ser gjerne at SF, CEO og Spetalen erstatter tidligere hovedrolleinnhavere.
De er riktignok ikke profesjonelle skuespillere som dem i originalen, men med litt veiledning så mimer de seg igjennom det.
https://youtu.be/0YOgXAvz1s8
Da har ikke jeg stort mer å tilby i dag. Nå er det vedhogst og hekling av klokkestreng som står på programmet. Evnt sette en sats. Påsken kommer fort, så det er viktig å ha nok spylervæske i forrådet.
Er det for sent å sende inn forslag til EGF?
Hvis ikke vil jeg i så fall fremme et forslag om at det avsettes et fond som utløses ved kurs 25,-
Fondet skal i sin helhet benyttes til å spille inn en parodi på videoen i linken. Jeg ser gjerne at SF, CEO og Spetalen erstatter tidligere hovedrolleinnhavere.
De er riktignok ikke profesjonelle skuespillere som dem i originalen, men med litt veiledning så mimer de seg igjennom det.
https://youtu.be/0YOgXAvz1s8
Da har ikke jeg stort mer å tilby i dag. Nå er det vedhogst og hekling av klokkestreng som står på programmet. Evnt sette en sats. Påsken kommer fort, så det er viktig å ha nok spylervæske i forrådet.
NoRiskNoReturn
12.03.2021 kl 18:25
3899
Microstrategy fortsetter å laste opp bitcoin https://finance.yahoo.com/news/forget-buying-dip-microstrategy-buys-142534562.html
MicroStrategy announced Friday it purchased approximately 262 more BTC at an average price per coin of $57,146, just a little over $1,000 away from the cryptocurrency’s all-time high.
This latest purchase brings the firm’s total bitcoin holdings to around 91,326, bought for an average of $24,214 apiece.
At the time of writing, this is equal to around $5.1 billion, compared to the approximate $2.21 billion MicroStrategy paid for them.
The company’s share price has partly recovered from a month-long downturn, which saw it dip as low as $547.40 on March 5.
MicroStrategy stock was listed at $763 in pre-market trading today and stands at $803.75 at press time.
MicroStrategy announced Friday it purchased approximately 262 more BTC at an average price per coin of $57,146, just a little over $1,000 away from the cryptocurrency’s all-time high.
This latest purchase brings the firm’s total bitcoin holdings to around 91,326, bought for an average of $24,214 apiece.
At the time of writing, this is equal to around $5.1 billion, compared to the approximate $2.21 billion MicroStrategy paid for them.
The company’s share price has partly recovered from a month-long downturn, which saw it dip as low as $547.40 on March 5.
MicroStrategy stock was listed at $763 in pre-market trading today and stands at $803.75 at press time.
Redigert 12.03.2021 kl 18:29
Møyfrid
12.03.2021 kl 18:25
3905
Flaksmåmanha skrev Noen som vet når vi kan tegne oss opp for rep-emi aksjer?
Tror jeg skulle få muligheten rett etter EGF, mens de øvrige aksjonærene skulle få rundt 35 mai.
Litt sånn takk for min uklanderlige livsførsel.
Litt sånn takk for min uklanderlige livsførsel.
oddivar
12.03.2021 kl 18:35
3864
Møyfrid som har tatt for mye Møllers tran -> Ingen over - ingen ved siden.
Hvem sa vi trengte Aksjesladder?....:)
Hvem sa vi trengte Aksjesladder?....:)
Rubin
12.03.2021 kl 18:36
3871
Jeg dilter etter Røkke for tiden innenfor to megatrender: Har vært fullastet i grønne RECSI siden i fjor høst, som nå satser innenfor den nye batteriteknologien med Røkke som styreformann.
Mitt forrige «eventyr» ELE står nå opp fra den ørkesløse vandringen den senere tiden og satser 100% innen blockchain++ hvor Røkke også satser for tiden. Derfor kjøpte jeg også noe i ELE (DLT) i dag...🤩
Mitt forrige «eventyr» ELE står nå opp fra den ørkesløse vandringen den senere tiden og satser 100% innen blockchain++ hvor Røkke også satser for tiden. Derfor kjøpte jeg også noe i ELE (DLT) i dag...🤩
Redigert 12.03.2021 kl 18:39
Møyfrid
12.03.2021 kl 18:48
3816
😁
Tror det et tre ting som har vært essensielle for å overleve som ELE aksjonær i det som omtales som det "mørke kapittel".
Tålmodighet, humor og selvironi.
Har man manglet ett eller flere av disse så håper jeg man enten har latt være å kjøpe, eller solgt umiddelbart.
Men nå er det en uke til SPLITTER NYTT selskap! Jeg ønsker deg all fremgang i dette brevet, Oddivar!
Tror det et tre ting som har vært essensielle for å overleve som ELE aksjonær i det som omtales som det "mørke kapittel".
Tålmodighet, humor og selvironi.
Har man manglet ett eller flere av disse så håper jeg man enten har latt være å kjøpe, eller solgt umiddelbart.
Men nå er det en uke til SPLITTER NYTT selskap! Jeg ønsker deg all fremgang i dette brevet, Oddivar!
Rubin
12.03.2021 kl 18:55
3780
Gikk nopetter lei og sur rett før oppgangen startet i februar og solgte seg ut etter mange år i ELE? Synd, men ble vel psyket ut av Pirato?
NoRiskNoReturn
12.03.2021 kl 18:55
3799
https://www.cnbc.com/2021/03/11/stimulus-checks-could-start-hitting-bank-accounts-this-weekend-white-house-says.html
Blir spennende å se effekten av dette på BTC kursen
Blir spennende å se effekten av dette på BTC kursen
Møyfrid
12.03.2021 kl 19:50
3667
I følge den informasjonen jeg sitter på så har han i alle fall vektet seg ned.
Tror ikke han ble psyket ut. Han hoppet vel på Saga Pure der robotene er enda tydeligere.
Han er nok ikke ute etter case eller fakta - for meg er han kun kjent som "robot-dødaren" :-)
Han og Svend Erik Larsen.
Tror ikke han ble psyket ut. Han hoppet vel på Saga Pure der robotene er enda tydeligere.
Han er nok ikke ute etter case eller fakta - for meg er han kun kjent som "robot-dødaren" :-)
Han og Svend Erik Larsen.
Møyfrid
12.03.2021 kl 19:59
3640
Ja, og noen mener den er billig i dag...
Jeg aner ikke, men jeg vil i alle fall synes den er dyr på +/- 1 mill USD.
Så får vi se hvor høna sparker.
Jeg aner ikke, men jeg vil i alle fall synes den er dyr på +/- 1 mill USD.
Så får vi se hvor høna sparker.
Oggabooga
12.03.2021 kl 20:17
3575
Møyfrid skrev Da måtte du eid aksjer da meldingen kom.
Hvis man eide aksjer da meldingen kom, hvordan kjøper man til rep emi kurs? Får man ny melding om dette eller noe man må gjøre?
Redigert 12.03.2021 kl 20:18
BTC til 240k i denne syklusen, kan gjøre hypen/ trenden crypto til å gå bananas fremover. Crypto er fremtiden, er bare spørsmål om til før adopsjonen kommer til hele verden. Når vet vi ikke. Jeg sitter rolig og lenge i båten på denne.
Rubin
12.03.2021 kl 20:43
3495
Man blir vel buret inne hvis man slår robotene på OSE? 🚑 🤪
Redigert 12.03.2021 kl 20:44
Møyfrid
12.03.2021 kl 20:51
3551
Får nok en telex inn på VPS etter at galskapet er banket gjennom på EGF.
Slettet brukerskrev Neste uke 🔥🔥🔥fyr i ele.
ja men du må regne med en dupp på mandag når alle pysene skal sikre seg noen kroner og så er det full fart mot universet.Det er lengere enn himmelen tror jeg.hehe
Morty1234
12.03.2021 kl 22:20
3420
helloween skrev Det var ut fra bitcoin på 30k, nå er den nesten dobblet seg😉
Ja klar over det så 16 mill usd over 4 år prisinga nå med aksjene for DLT litt over 500 mill, usikker på denna men skal se nærmere på den iløpet av helgen. Morro for de som er inne med dagens oppgang hvertfall
helloween
12.03.2021 kl 22:54
3347
3500k er breake even 😎 er også en utvidelse på gang, får bare satse på utstyret er bestilt 👏tipper det kommer ett bonansa med meldinger etter 17. Mars når DLT ASA blir banket igjennom 🥳
Så er DLT (ELE) enn del mer enn miningen også da😁🍻
Så er DLT (ELE) enn del mer enn miningen også da😁🍻
Redigert 12.03.2021 kl 23:01
Møyfrid
12.03.2021 kl 23:26
3265
Godt å se deg haussende på hovedtivoliet, Hallovin :-)
Gjort til en øl i dag, vil jeg tro :-)
Men kjør på. Jeg er så bull at jeg nesten blir kvalm.
Og In the end er det tross alt bare penger.
Gjort til en øl i dag, vil jeg tro :-)
Men kjør på. Jeg er så bull at jeg nesten blir kvalm.
Og In the end er det tross alt bare penger.
Redigert 12.03.2021 kl 23:28
verbatim
12.03.2021 kl 23:41
3249
Bare den stiger ett par tikroninger til så er jeg fornøyd! Kanskje tjener jeg og en slant da!
NoRiskNoReturn
13.03.2021 kl 08:52
2935
NoRiskNoReturn
13.03.2021 kl 10:16
2758
Ler av feil i den artikkelen... «The only individual insider to buy over the last year was Thomas W. Christensen.». For øvrig flere unøyaktigheter. Menmen, hva kan man forvente av et selskap som har som mål å levere analyser på alle noterte selskaper i hele verden.
Redigert 13.03.2021 kl 10:17
Sorlandsinvest
13.03.2021 kl 10:23
2731
Disse artiklene er automatisk genererte, da. Viktig å huske.
Ellers er det glade dager for oss gamle slitere for tiden :) måtte det fortsette til vi prises likt med Arcane!
Ellers er det glade dager for oss gamle slitere for tiden :) måtte det fortsette til vi prises likt med Arcane!
Inord
13.03.2021 kl 10:25
2747
Det er bedre enn forrige analyse:. Ikke kjøp Ele, sa de da.
Den analysen er gammel nå, og var basert på at ingen innsidere hadde kjøpt på lenge
Den analysen er gammel nå, og var basert på at ingen innsidere hadde kjøpt på lenge
Redigert 13.03.2021 kl 10:29
Nå må du ikke glemme favorittaksjen din🚀
freetexx
13.03.2021 kl 10:40
2799
Arcane er tyngere og med en større bredde kanskje? Men DLT asa vil vel kanskje tjene gode penger allerede nå etter oppkjøpet? Veldig intr med DLT som Hbar og IOTA representerer da. Kanskje vi ser de vil jobbe hardt innenfor DLT vs blockchain