đŸ”„Norsk kryptoeventyr gĂ„r bananas gĂ„r i 2021 mot 100krđŸ”„

Slettet bruker
ELE 08.12.2020 kl 08:36 168448

Norsk Krypto- all inn.

Mega bull.

Vil fly hÞyt pÄ OSE. 2021 meget lovende med alle bjellesauer inne her.

styreleder kjĂžper 160 000nye aksjer
Redigert 22.03.2021 kl 10:42 Du mÄ logge inn for Ä svare
verbatim
18.03.2021 kl 20:45 4616

Han sier det bare er tull og tĂžys og senere der sĂ„ sier han at det kan han ingenting om?😂

Folk med den innstillingen kan ta rennefart og dra til hĂŠlvette i Ă„ uttale seg om ting de ikke har greie pĂ„đŸ˜Ž

scienceofcraft
18.03.2021 kl 20:45 4633

Innsidere satser i Arcane verd ca 3 milliarder:

ARCANE CRYPTO: BOLAG KOPPLAT TILL OPERATIV CHEF KÖPT AKTIER
STOCKHOLM (NyhetsbyrÄn Direkt) Bolaget Haute Advisory Limited, som Àr kopplat till Arcane Cryptos operativa chef Eva Lawrence, har köpt 3 miljoner aktier i Arcane Crypto.
Aktierna köptes till kursen 0:35 kronor vilket innebÀr att affÀrens vÀrde uppgÄr till drygt 1 miljon kronor.
Skorstein
18.03.2021 kl 20:59 4595

Godt at Spetten sitter med liten post i noe han ikke skjÞnner seg pÄ. Bedre at han sitter tyngre i SP, tross alt om" han kan tjene penger for Ä redde verden sÄ er han med "
helloween
18.03.2021 kl 21:17 4543

HĂ„per snart ola nordmann ogsĂ„ vĂ„kner. Er over 400% opp til Arcane đŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜Ž
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 21:19 4530

Det er ikke Spetalen som styrer dette showet. Mulig vi kan sende han en takk for at kursen ligger pÄ 11+ men jeg tror like gjerne det er SÊter som har kjÞrt dette showet.

Anyway, det kommer snart et nytt selskap pÄ OSE med navn DLT ASA. Dette er knapt gjort til kjenne for andre enn Spetalen, topp 50 og JÞrgen Hattemaker og hans fettere og kusiner.

SÄ, nÄ fÄr vi snart se om den indre kretsen er verdt disse opsjonene de ble sprayet ned med av en brannslange med overtrykk.
Mailliw
18.03.2021 kl 21:38 4472

Spetalen sender ut litt ulike signaler. Han liker Ă„ si A og gjĂžr B. Som f.eks han shorter hydrogen se artikkel 1, samtidig som han er aksjonĂŠr og har styreverv i HRGI(Hydrogenselskap)

Artikkel 1: https://e24.no/boers-og-finans/i/BlbPeg/spetalen-satser-mer-penger-paa-kollaps-i-hydrogenaksje

Dyktig kar pÄ mange omrÄder, dont get me wrong...
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 21:51 4436

Ingen tvil.

"Bitcoin er tull - selg hvis du har fortjeneste".

Ikke det at jeg tror Spetalen er pÄ jakt etter "billige" aksjer i Element - for de er jo grisebillige as is, men du vet aldri hvor du har denne mannen.

De eneste som kan stole pÄ hans aksjetips mÄ vÊre hans absolutt nÊrmeste familie :-)
Mr Big
18.03.2021 kl 22:11 4374

Solgte meg ut i dag og gikk inn i PLT men kommer til Ä gÄ inn igjen i ELE/DLT. HÞr aldri pÄ Spetalen er mitt rÄd.
norvaldi
18.03.2021 kl 22:24 4377

Sjakalen...slu som faan..
RĂžd_Larsen
18.03.2021 kl 22:41 4322

ARCANE CRYPTO: BOLAG KOPPLAT TILL OPERATIV CHEF KÖPT AKTIER
STOCKHOLM (NyhetsbyrÄn Direkt) Bolaget Haute Advisory Limited, som Àr kopplat till Arcane Cryptos operativa chef Eva Lawrence, har köpt 3 miljoner aktier i Arcane Crypto.
Aktierna köptes till kursen 0:35 kronor vilket innebÀr att affÀrens vÀrde uppgÄr till drygt 1 miljon kronor.

NĂ„ mĂ„ dere vĂ„kne opp👍👍

ELE/DLT har sĂ„ vidt startet 😎

helloween
18.03.2021 kl 22:47 4316

Larsen

Problemet er at folk ser pĂ„ kurs og ikke antall aksjer. Arcane har vel ca 3 milliarder aksjer og ELE 60 millioner aksjer. Ele/DLT har som sagt over 400% opp til Arcane 😎

SpĂžrsmĂ„let er hva TC/Haft deler ut fĂžrst? Datasenteret, utvidelse av miningen (som egentlig er meldt) eller annet snacks đŸ€·â€â™‚ïžđŸ„ł
Redigert 18.03.2021 kl 22:50 Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 22:51 4319

Om det er psykologi i det fÄr vi heller foreslÄ en splitt tilbake nÄr den stÄr i 60,-

1:200 sÄ vÄkner nok svenskene :-)
helloween
18.03.2021 kl 22:59 4289

😅 tror desverre at mcap er ett ukjent begrepet for mange i dag Mþyfrid.

Psykologi er en viktig faktor i bÞrsvÊrden, spesielt nÄ nÄr kalkulatoren er lagt til side.
olje
18.03.2021 kl 23:20 4223

Med all respekt, han er jo en fjott. Han har bommet sÄ det holder. Bakkafrost, nel og mye mye mer..ikke hans feil at det har gÄtt bra, det er den blÄrussen de omgÄs i tillegg til en hinsides,inside informasjon som er bare helt nitrist pÄ ose. VÊrt Morro Ä kunne klare Ä fryse de ut fra hele bÞrsen....
Redigert 18.03.2021 kl 23:21 Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
18.03.2021 kl 23:43 4156

Yepp, og hvem trenger kalkulator nÄr alt er luft?

Nei, hvem kan se grenser under vann, spĂžr jeg.
olje
18.03.2021 kl 23:51 4147

👍
Inord
19.03.2021 kl 07:37 3892

Jeg hÄper DLT tar seg tid til Ä vÊre flink pÄ digitale medier.

Jeg forundrer meg stadig over hvor generelt dÄrlig den digitale bransjen er pÄ digitale medier. Elendig hjemmesider, dÄrlig twitter og linkedin konto, noe bedre pÄ Telegram.
Eller er det jeg som misforstÄr. Er det slik at det som de holder pÄ med ikke egner seg for Äpne medier? Et eksempel pÄ hva jeg mener er at f.eks. DNB ikke sitter pÄ linkedin og forteller hvem de lÄner penger til.

Mange ganger sÄ kan man lese pÄ internett om at firma har inngÄtt partnerskap med andre firma. Men ofte ikke pÄ deres egen hjemmeside eller linkedin konto.

Hva skjedde med god, gammeldags markedsfĂžring?

Forresten, sÄ er Casperlabs en av de bedre pÄ kommunikasjon pÄ nett, og Palcapital er sÄnn delvis der.

Palcapital lagde en videopresentasjon av Casperlabs: "why casperlabs"

NĂ„r kommer oppfĂžlgeren "why DLT ASA" ?

Redigert 19.03.2021 kl 07:39 Du mÄ logge inn for Ä svare
NoRiskNoReturn
19.03.2021 kl 07:44 3926

Send de en mail og be dem om Ă„ ta seg tid til Ă„ tenke pĂ„ dette!😁
Slettet bruker
19.03.2021 kl 09:08 3701

Vel, om multimiljonÊren Spetalen er en fjott betviler jeg det er noen pÄ dette forumet med noe som helst kredibiliteten har noen injurierende effekt. Fjottene, inkludert undertegnende, er nok de som frekventerer dette forumet (i all hovedsak). I Harmonychain er alle «bjellesauene» ute og kursen under emisjonsnivÄ. Jeg er 100% enig med Spetalen at bitcoin er tull og tÞys, ueffektivt og dyrt Ä bruke, og burde forbys. At Spetalen benytter muligheten i selskap etter selskap, ogsÄ crypto selskaper, til Ä komme inn billig og selge ut hÞyere rett etterpÄ, er jo penger pÄ gaten sÄ de pengene tar han. Jeg mener Harmonychain er en ren blÞff og Ele/DLT nesten det samme. Vedder mye pÄ at bjellesauene som kjÞpte pÄ 5 kroner bÞtter ut aksjer raskt og er ute om kort tid. 100%+ er ikke Ä forakte etter noen dagers investering. At DLT blir noen langsiktig suksess med Haft ved roret har jeg null tro pÄ. SÄ lenge markedet har brÄtevis med «taxi sjÄfÞrer» som kjÞper enhver tullete crypto historie kan selvfÞlge aksjekursen hoppe opp og ned, men noen selskapsmessig suksess har jeg null tro pÄ. Lykke til og god helg
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 09:16 3652

Mulig Ä fÄ pÄ 11 nÄ, Jan!

LĂžp og kjĂžp!
olje
19.03.2021 kl 09:22 3622

Det er bare det at vi kan rope Ä skrike Ä vri oss i smerte over hvor tullete vi synest dette er men det bremser ikke oppgangen uansett. Dette kommer til Ä ta helt av om vi vil eller ikke. SÄ velger man jo selv da om man vil vÊre med eller stÄ igjen bitter pÄ sidelinjen. God helg.
verbatim
19.03.2021 kl 09:25 3595

Tja det kan vel hende de klarer det bedre enn deg med roret. Kan ikke huske pÄ lommeboka mi at det var noe berikende akkurat. Og de senere Är har jeg jo skjÞnt hvorfor.

Spetalen er ei dÞgnflue i de fleste selskaper og er pÄ ingen som helst mÄte noe kvalitetstegn at han er inne i ett selskap. RÞkke er vel ikke sÄ dum heller men han har jo handla btc for over en halv mrd. hva mener du han har skjÞnt som ikke spetalen eller du skjÞnner?

Dere skeptikere har tapt denne kryptokampen for flere Ă„r siden...

Bullen
19.03.2021 kl 09:31 3601

Ja, Spetalen er jo av den gamle skolen. Han sier jo at han ikke orker Ä vurdere krypto engang. Han har sikkert rett at det brukes mye energi og at det ikke er sÄ bra.
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 09:33 3589

Jeg er veldig mye enig i Jan i det han skriver, hvis man ser bort fra fornektelsen av EDB maskinen, farge-TV og Internett.

Har sagt det fĂžr, men gjentar meg gjerne. Dette er eksplosivt, dette er trenden, dette kan vĂŠre fremtiden.

SÄ, istedenfor Ä sitte med kalkulatoren og regne seg ned pÄ Þrer er det bedre Ä heller ta et lodd.

LĂ„ vel mellom 4-5 da denne diskusjonen gikk som varmest. Hva blir neste? 4-5 og "hva var det jeg sa", eller 24-25 og "for noen idioter".

Time will sjÄ.
2030kommer
19.03.2021 kl 09:37 3600

Spetalen er jo den stÞrste grisen pÄ bÞrsen!
Hvem lider pga hans raid? SmÄsparerne.
KjÞper seg inn, hyper opp, folk hiver seg pÄ, og han selger med giga gevinst, gang pÄ gang.
Mannen i gata kunne like godt ha gitt ham pengene.

Greit nok, de fleste her kjenner til metodene hans. Men blÄÞyde og uerfarne som har lyst til Ä komme seg inn, de brenner seg.
Newbeeknight
19.03.2021 kl 09:41 3583

Har holdt seg rundt 11 nÄ i noen dager. NÄr tror dere at raketten blir skutt pÄ nytt? Jeg er ny og jeg har trua. Kan godt kalle meg ung og dum, men regner med at det ble ogsÄ de som kjÞpte BTC en gang i tiden.
Inord
19.03.2021 kl 09:46 4445

Den dagen jeg tenker at bitcoin og krypto er bare tull, kan jeg like godt slutte Ä handle pÄ bÞrsen.

Fordi slik bÞrsen er nÄ, sÄ er den verre enn bitcoin.
Et filleselskap kan fÄ gigakontrakt, dessverre var den shortet til pipa, sÄ kursen trÞkkes ned istedenfor opp.
Man skiller ut et par selskap, og plutselig har man tre aksjer med samme verdi som en.
Aksjekurser dras i forskjellige retninger pÄ mikrovolum, for Ä riste lÞs mest mulig aksjer.
Og massevis er basert pÄ luft og lite kjÊrlighet.

SÄ alt unntatt shitcoins er minst like bra investering som aksjer pÄ Oslo BÞrs.

Det er jo nesten ingenting som lenger baserer seg pÄ sunn, langsiktig vekst gjenspeilet i aksjekursen, hvis aksjemarkedet bestemmer seg for en annen kurs.
Bullen
19.03.2021 kl 09:46 4450

I fĂžlge Spetalen brukes det like mye energi for utvinning som hele Norge bruker. Det er jo ikke bra, men likevel kan Bitcoin vĂŠre fremtiden?
Spetalen er pĂ„ bĂžrs utelukkende for Ă„ tjene penger, ikke sĂ„ merkelig det kanskje. Alle som skriver pĂ„ denne trĂ„den er inne i Element for Ă„ tjene penger.👌
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 09:49 4430

Grusomt energiforbruk.

Meanwhile in Galapagos: https://www.theguardian.com/environment/2020/sep/17/chinese-fishing-armada-plundered-waters-around-galapagos-data-shows

Om vi skal snakke miljĂž og miljĂžkriminalitet.
Bullen
19.03.2021 kl 09:59 4371

Poenget er vel Ă„ ri pĂ„ denne bĂžlgen sĂ„ lenge som mulig😎
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 10:19 4475

Yepp, og den kan bli langvarig. Men sÄ var dette dette med hÞydeskrekk.
Bullen
19.03.2021 kl 10:24 4713

......Kanskje forsÞke Ä unngÄ de store bÞlgedalene... ikke sÄ lett akkurat det. Frykt og grÄdighet skaper bunn og topper selv blant krypto idealistene.
MĂžyfrid
19.03.2021 kl 10:33 4688

Ikke lett Ä treffe pÄ topper og bunner her.

Om konsernet fortsetter sin vante form for kommunikasjon, altsÄ stillhet, ser vi den kjapt ned mot 8,-

Kommer det derimot en melding som underbygger noe av forventningene sÄ stÄr den i 16,- fÞr man rekker Ä skifte kateter.

Men, la oss nÄ fÄ det nye selskapet offisielt pÄ bÞrs fÞrst. Var det DLT ASA det skulle hete?
Newbeeknight
19.03.2021 kl 10:48 4623

Vet dere om nÄr navnet skiftet skjer?
Inord
19.03.2021 kl 10:49 4628

Jess!

Kjempenyhet!

Metaverse Group Announces Plans for First Metaverse Real Estate Investment Trust (REIT)

The REIT will receive further support as a part of the portfolio of DLT ASA, the publicly-listed digital asset and blockchain network, and its founders, David Johnston and James Haft.

https://apnews.com/article/technology-business-investment-management-trusts-and-fund-management-computer-and-data-security-9d3b7da607afdc1c7f1275ae26799939

Litt utklipp:

Metaverse Group, the holding company behind Metaverse Property, announces its intent to launch Metaverse REIT, the first real estate investment trust (REIT) focused solely on Metaverse land assets. Metaverse REIT plans to own and operate a portfolio of high-quality development properties in Decentraland, Somnium Space, Crypto Voxels, Sandbox, Upland and other commercially viable Metaverses. It is Metaverse Group’s intent for this to be the world’s first 100% Metaverse REIT.

The group currently holds a multi million dollar portfolio of Metaverse NFT land assets that they intend to include in the REIT and anticipate offering investors returns through capital appreciation of the assets, income generation of businesses built on the NFT land assets and eventually the intent to offer dividends. The focus early on will be to continue to acquire top properties and to develop them in various unique ways to begin to form reliable revenue streams. We expect that, as the Metaverse sector grows in the coming years, so too will the REIT.

About Metaverse Group:

Metaverse Group is the parent holding company behind several Metaverse-focused enterprises including Metaverse REIT and Metaverse Property. The focus behind Metaverse Group is to offer well structured solutions for each key piece of the virtual world so that humanity can be safely on-boarded into the final frontier of technology. For more information, please visit: www.metaversegroup.io
Redigert 19.03.2021 kl 10:54 Du mÄ logge inn for Ä svare
2030kommer
19.03.2021 kl 10:49 4647

Jeg tviler pÄ at bitcoin nettverket bruker mer strÞm enn serverparkene til de amerikanske bankene ;)

Hvem vil du hÞre pÄ? Spetalen som sier i samme intervju "dette kan jeg ikke noe om", eller RÞkke som har brukt 6 mÄneder pÄ Ä fordype seg i bitcoin, og sier dette er fremtiden?
Slettet bruker
19.03.2021 kl 11:04 4580

RÞkke sier at Btc kan gÄ til 0 og eller millioner av dollar.. vitner om lite kunnskap spÞr du meg. India akkurat forbudt btc og flere land kommer etter. Om 5 Är ser vi btc i 0. Og Ele er strÞket fra bÞrs for lengst.. men for all del. Kursen vil svinge fÞr den tid og sÄ lenge det fins dumme naive investorer er det penger Ä tjene
NoRiskNoReturn
19.03.2021 kl 11:05 4574

NoRiskNoReturn skrev 🙌🙌
decentraland virker kjempespennende! den har gÄtt som bare rakkern i det siste ogsÄ! egen forumside for decentraland pÄ reddit ogsÄ. visstnok kjempepotensial
Inord
19.03.2021 kl 11:15 4528

Her er grunnen til at jeg er begeistret for at de satser i den retningen.
Men ikke overrasket, bare Ä se hva Haft har hatt fokus pÄ de siste mÄnedene.
Dette er ihvertfall uvant for de fleste av oss, men ikke ukjent. Bare Ä kikke bakover i tid, pÄ Pokemon og annen digital moro, og hva firmaene bak tjente pÄ det.

https://www.forbes.com/sites/cathyhackl/2021/03/15/making-money-in-the-metaverse/?sh=20979b5c3b43

If that sounds exciting to you, then perhaps you won’t be entirely surprised that people are investing heavily in the space. That over 400 million dollars have been dropped on the metaverse’s chosen currency, the non-fungible token (or NFT). That 40 million dollars are moving every month now, and that all of the most expensive NFT transactions in history have occurred only within the last couple of months. Just last week, Christie’s auctioned off a piece of digital art by Beeple via NFT that sold for more than $69 million.
Redigert 19.03.2021 kl 11:17 Du mÄ logge inn for Ä svare
NoRiskNoReturn
19.03.2021 kl 11:22 4490

Beam har steget bra de siste dagene
Inord
19.03.2021 kl 11:28 4471

India akkurat snakket om Ă„ forby BTC. Viktig forskjell.
Men la de forby det. Problemet kommer rett i fleisen i andre enden. Fordi de prĂžver Ă„ lage en lov med tilbakevirkende kraft.
Akkurat som Ä forby hus der du bor. SÄ huset du bygde mÄ dessverre rives, det burde du visst nÄr du bygget der for fem Är siden.

SÄ hva skal de gjÞre med de som eier krypto nÄ i dag? Inndra det? De fÄr seks mÄneder pÄ Ä selge det de har? India har brukbart rettsystem, se for deg hvor mange som kommer til Ä dra det der for retten.
Bullen
19.03.2021 kl 12:08 4331

Er usikker, mÄ lese de 23 sidene til RÞkke. Det skrives mye om krypto akkurat nÄ og verdien pÄ Bitcoin er kanskje veldig hÞy? Etter all hausing ogsÄ fra seriÞse aktÞrer, bÞr man uansett vÊr forsiktig. Det samme var med det grÞnne for en tid tilbake uansett om det grÞnne er šriktig eller galtš har mange av de grÞnne aksjene halvert seg.
Solgte meg ut pÄ onsdag og torsdag. Tror likevel at kraften som nÄ er bak krypto caset vil vare en stund til.
Slettet bruker
19.03.2021 kl 12:09 4322

Target 5nok 01.05.21